سلام. پزشک بسیار دقیق و مهربان و دلسوزی می باشد و برای مریض وقت می گذارد. انشاالله خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر دهند برای خدمت بیشتر به هموطنان ایران زمین. سپاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
نظرم مثبت ام ایشون خیلی دقت دارند
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بسیار دکتر حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
مشکل زخم معده داشتم، الان خیلی بهتر شدم،
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
زخم معده دارم فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
با سلام پزشک خوبیه اگر سرحال باشه روده من سه تا غده داشت در بیمارستان عرفان جراحی انجام داد من مشکل یبوست سه سال است دارم تا حالا بر طرف نشده ضمنا 50درصد شادابی و برخورد خوب باعث بهبود مریض می شود از نظر تخصص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴
ش
گوارش
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عال هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
کولونوسکپی داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
عالی و بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
قبلا مشکل معده داشتم الان برای کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
برخورد عالی و تشخیص هم عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
فعلا تحت درمان هستم،،قبلا مشکلی ک داشتم اومدم و جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
معده درد خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
Perfect
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
کولیت روده وتحت درمان هستم خدا خیرشون بده خیلی راضی ام از نتیجه درمان
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
سال 96 مشکل کولون داشتم ایشون پزشک معالج بودند الانم تحت نظر ایشون هستم دکتر فوق العاده حاذق و متبحری هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
دکتر بسیار با اخلاق وخیلی روحیه به بیمار میده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
دکتر خیلی با تجربه ای هست
خوش اخلاق و با صبروحوصله به تمام سوالها پاسخ میده
مثل بعضی دکتر ها کلی دارو نمینویسه دارو را به اندازه مینویسه طوری که اگه دوماه دیگه نوبت ویزیت باشه سر دوماه دارو هم تموم میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
دکتر حاذق و بسیار شریف
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
طیبه حقیقت پناه بیمار ایشان است از حضور او در مطب ساختمان پزشکان آریا مطلع شوم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
برای هپاتیت خود ایمنی خدمتشون میرم کارشون عالیه و بیماری کاملاکنترل شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
دکتر بسیار مجرب و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
درد معده فعلا تحت درمانه بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
فعلا نتجه نداده
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
زخم روده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
مشکل معده در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر عالی و کاربلد. با لوازم به روز در مطب. پدرم و خودم تحت نظر ایشان مداوا شدیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
سلام عفونت و التهاب حاد معده فعلا تحت درمانم ولی فعلا توفیری حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عااااااالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
باسلام ،مشکل همسرم خونریزی داشتند که با تدابیر ودرمان آقای دکتر بعداز 15سال،الجمدالله درمان شدند.
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عالی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
پزشک بسیار دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
فوف العاده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
دکتر خوبی هستن نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
دکتری فوق العاده با تجربه و حرفه ایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
تحت درمانم رفتارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
ایشان بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
التهاب روده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
سنگ مجاری صفرا
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دکتربسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
پلیپ معده وسفرا
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
بیماری کولیت روده خوب بود درمانش جواب داد
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
مشکل گوارش . آزمایش
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
درد داشتم و پس از دوبار مراجعه و تعویض دارو خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
از طریقه دوستم باهاشون آشنا شدم ک نتیجه گرفته بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
جواب کلونوسکوپی باید نشون بدیم ولی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
خوب و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بعد از جراحی زخم معده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
همسر من تحت نظر ایشون هستن خیلی کارشون عالیه خودمم مشکل معده دارم خاستم پیش ایشون ویزیت بشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
خیلی دکتر با تجربه هست
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
خانمم مشگل کبد و معده داشتن خداروشکر بهترشدن اقای دکتر یک دونه است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
مشکل سلیاک، تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
عااآلین
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
توده ای داخل دوازده داشتم که به تشخیص دکتر جراحی شدم والان ۷ سال تحت نظر آقای دکتر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
زخم معده و عفونت معده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
بسیار دکتر عالی و بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
هنوز نت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
درد معده داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
فوقالعاده است استاد بزرگوار هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی پزشک با سواد
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
یکبار چند سال پیش رفتم خوبشدم باز دوباره مشکل پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
بسیار.خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
اولین بار هست که دکتر آهنگر میخواهم بروم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
تشخیصشون زخم معده و مری بود که با تجویز دارو، خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
زخم معده باالتهاب روده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
بی نهایت باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بعد از اتمام درمان در خصوص دکتر حتما نتیجه را بیان میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی التهاب و میکروب معده
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عالی ب
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
دکترخوبیه فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
منشیش شلوغ کاری می کنه همیشه سه ساعت معطلی داری مهم نیست براش ولی دکتر با تجربه هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
هیچی والا
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
مشکل در ناحیه گوارشی که در شهرستان و مرکز استان ایلام ده روز بستری بود مادر بنده، و هیچ نتیجه ای حاصل نشد اما با مراجعه به بیمارستان بقیه الله و تحت نظر دکتر حسینی آهنگر بعد از یک هفته مادرم بهبود پیدا کرد
واقعا ممنون ایشان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
ناراحتی معده وکبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
بسیارباتجربه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
زخم معده و زخم رده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
زخممعده داشتم خودم وآندوسکوپی کردن نتیجه ش خوب بود دخترمم خم معده داشت مریض ایشون بودن ازهمه مهمتر خوشرویی و برخورد خود دکتره که عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
زخم مغده داشتم، که یه دوره درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
زخم معده و ورم معده شکم درد که تحت درمان آقای دکتر هستم و خدا رو شکر بهتر شدم الانم در حال گرفتن نوبت برا چکاپ هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴
زخم معده
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کولونوسکوپی و آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بخدای واحد نتیجه گرفتیم هر دو برادر
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
بسیار تخصی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
پزشک،بااخلاق وماهری هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
کبد چرب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
زخم معده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
مشکل تفخ داشتم
لللللللللللللللل
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
پزشک مادرم هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
بهترین دکتر در حرفه وتخصص خودش
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
مشکل گوارشی،،،الان خیلی بهتر شدم اما هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
زخم رود داشتم کولونسکوپی انجام دادن خدا رو شکر با داروهایی که استفاده کردم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی و بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتر بسیار بااخلاق باسواد و حرفهای
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
من زخم معده داشتم تحت درمان بودم الان خدارو شکر بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
برای مشکل معده ام وزین شدم خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
فعلا دخترم تحت نظر ایشون هست و فعلا نتیجه ای نمی توان اعلام کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
آقای دکتر حسینی فوقالعاده هستند واقعا خدا بهشون سلامتی بده انشاالله
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
مشکل ورم معده داشتم و با داروهای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
بیماری کرون دارم تحت درمان هستم دارو تجویز کردند و الان حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
هلیکوباکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
فعلا که با توجه ب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
ازمایش
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی هستش
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
زخم شدیدمعده پزشک فوق العاده ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
ورم معده و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی خوب است اشتهام رفته بود احساس سیری میکردم کرانه نمیشدم رفتم الان خوبم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ناراحتی معده
بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۳
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
مجددا چک شود
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
چندین ساله که درگیر بیماری کرون و اولسراتیو هستم و تحت درمان این بیماری نیار به کنترل و مراقبت دارد ایشان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
؟.....
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
معده درد.عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
زخم معده داشتم هنوز یک بار رفتم پیششون خداروشکر خیلی بهتر شدم با یه نسخه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عالی تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
زخم معده داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
مشکل گوارشی داشت پسرم که آزمایش دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
دکتر خیلی خوبی هستن ، مشکل روده داشتم که واقعا راضی ام و تقریبا مشکلم حل شده
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
در حال مداوا هستم انشاالله بعد از درمان نتیجه را مینویسم
زخم معده و زخم روده خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰من یک بار مراجعه کردم و تشخیص ایشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۲۹زخم معده عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷سلام. پزشک بسیار دقیق و مهربان و دلسوزی می باشد و برای مریض وقت می گذارد. انشاالله خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر دهند برای خدمت بیشتر به هموطنان ایران زمین. سپاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۲نظرم مثبت ام ایشون خیلی دقت دارند
۱۳۹۹/۱۱/۰۹بسیار دکتر حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل زخم معده داشتم، الان خیلی بهتر شدم،
۱۴۰۰/۰۴/۰۸فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳زخم معده دارم فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶با سلام پزشک خوبیه اگر سرحال باشه روده من سه تا غده داشت در بیمارستان عرفان جراحی انجام داد من مشکل یبوست سه سال است دارم تا حالا بر طرف نشده ضمنا 50درصد شادابی و برخورد خوب باعث بهبود مریض می شود از نظر تخصص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ش گوارش
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عال هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷کولونوسکپی داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷فوق العاده هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی و بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۲۷قبلا مشکل معده داشتم الان برای کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۰۱برخورد عالی و تشخیص هم عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۰فعلا تحت درمان هستم،،قبلا مشکلی ک داشتم اومدم و جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰معده درد خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸Perfect
۱۴۰۴/۰۷/۲۰کولیت روده وتحت درمان هستم خدا خیرشون بده خیلی راضی ام از نتیجه درمان
۱۴۰۱/۱۰/۳۰دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۷/۳۰سال 96 مشکل کولون داشتم ایشون پزشک معالج بودند الانم تحت نظر ایشون هستم دکتر فوق العاده حاذق و متبحری هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر بسیار با اخلاق وخیلی روحیه به بیمار میده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر خیلی با تجربه ای هست خوش اخلاق و با صبروحوصله به تمام سوالها پاسخ میده مثل بعضی دکتر ها کلی دارو نمینویسه دارو را به اندازه مینویسه طوری که اگه دوماه دیگه نوبت ویزیت باشه سر دوماه دارو هم تموم میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر حاذق و بسیار شریف
۱۴۰۴/۰۹/۱۴طیبه حقیقت پناه بیمار ایشان است از حضور او در مطب ساختمان پزشکان آریا مطلع شوم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶برای هپاتیت خود ایمنی خدمتشون میرم کارشون عالیه و بیماری کاملاکنترل شده
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر بسیار مجرب و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲درد معده فعلا تحت درمانه بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹فعلا نتجه نداده
۱۴۰۱/۰۱/۱۱زخم روده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳مشکل معده در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر عالی و کاربلد. با لوازم به روز در مطب. پدرم و خودم تحت نظر ایشان مداوا شدیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام عفونت و التهاب حاد معده فعلا تحت درمانم ولی فعلا توفیری حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عااااااالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۲باسلام ،مشکل همسرم خونریزی داشتند که با تدابیر ودرمان آقای دکتر بعداز 15سال،الجمدالله درمان شدند.
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳پزشک بسیار دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰فوف العاده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۶دکتر خوبی هستن نتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتری فوق العاده با تجربه و حرفه ایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳تحت درمانم رفتارشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ایشان بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶درحال درمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۵التهاب روده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سنگ مجاری صفرا
۱۴۰۲/۰۷/۱۱دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکتربسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۴پلیپ معده وسفرا
۱۴۰۳/۰۵/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بیماری کولیت روده خوب بود درمانش جواب داد
۱۳۹۹/۰۴/۰۸مشکل گوارش . آزمایش
۱۴۰۳/۰۶/۲۱تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳درد داشتم و پس از دوبار مراجعه و تعویض دارو خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷از طریقه دوستم باهاشون آشنا شدم ک نتیجه گرفته بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۴جواب کلونوسکوپی باید نشون بدیم ولی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۴بسیار دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خوب و متعهد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بعد از جراحی زخم معده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰همسر من تحت نظر ایشون هستن خیلی کارشون عالیه خودمم مشکل معده دارم خاستم پیش ایشون ویزیت بشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خیلی دکتر با تجربه هست
۱۴۰۱/۰۹/۰۹خانمم مشگل کبد و معده داشتن خداروشکر بهترشدن اقای دکتر یک دونه است
۱۴۰۲/۱۱/۲۹مشکل سلیاک، تحت نظرم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲عااآلین
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فوق العاده
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵توده ای داخل دوازده داشتم که به تشخیص دکتر جراحی شدم والان ۷ سال تحت نظر آقای دکتر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰مشکل معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۵زخم معده و عفونت معده
۱۴۰۴/۰۲/۰۴بسیار دکتر عالی و بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۹هنوز نت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درد معده داشتم والان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱فوقالعاده است استاد بزرگوار هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی پزشک با سواد
۱۴۰۱/۱۲/۱۷یکبار چند سال پیش رفتم خوبشدم باز دوباره مشکل پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بسیار.خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸اولین بار هست که دکتر آهنگر میخواهم بروم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷تشخیصشون زخم معده و مری بود که با تجویز دارو، خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵زخم معده باالتهاب روده
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بی نهایت باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بعد از اتمام درمان در خصوص دکتر حتما نتیجه را بیان میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی التهاب و میکروب معده
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی ب
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکترخوبیه فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸منشیش شلوغ کاری می کنه همیشه سه ساعت معطلی داری مهم نیست براش ولی دکتر با تجربه هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶هیچی والا
۱۳۹۹/۱۲/۲۶مشکل در ناحیه گوارشی که در شهرستان و مرکز استان ایلام ده روز بستری بود مادر بنده، و هیچ نتیجه ای حاصل نشد اما با مراجعه به بیمارستان بقیه الله و تحت نظر دکتر حسینی آهنگر بعد از یک هفته مادرم بهبود پیدا کرد واقعا ممنون ایشان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ناراحتی معده وکبد
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیارباتجربه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸زخم معده و زخم رده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱زخممعده داشتم خودم وآندوسکوپی کردن نتیجه ش خوب بود دخترمم خم معده داشت مریض ایشون بودن ازهمه مهمتر خوشرویی و برخورد خود دکتره که عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۴زخم مغده داشتم، که یه دوره درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶زخم معده و ورم معده شکم درد که تحت درمان آقای دکتر هستم و خدا رو شکر بهتر شدم الانم در حال گرفتن نوبت برا چکاپ هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴زخم معده
۱۴۰۲/۱۰/۲۸کولونوسکوپی و آندوسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بخدای واحد نتیجه گرفتیم هر دو برادر
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بسیار تخصی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶پزشک،بااخلاق وماهری هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۰کبد چرب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۰زخم معده
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل تفخ داشتم لللللللللللللللل
۱۴۰۰/۰۴/۰۵پزشک مادرم هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بهترین دکتر در حرفه وتخصص خودش
۱۴۰۳/۰۴/۰۲مشکل گوارشی،،،الان خیلی بهتر شدم اما هنوز تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰زخم رود داشتم کولونسکوپی انجام دادن خدا رو شکر با داروهایی که استفاده کردم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی و بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۳فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر بسیار بااخلاق باسواد و حرفهای
۱۴۰۳/۰۳/۲۷من زخم معده داشتم تحت درمان بودم الان خدارو شکر بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹برای مشکل معده ام وزین شدم خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۷فعلا دخترم تحت نظر ایشون هست و فعلا نتیجه ای نمی توان اعلام کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۲معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸آقای دکتر حسینی فوقالعاده هستند واقعا خدا بهشون سلامتی بده انشاالله
۱۴۰۳/۱۰/۰۷مشکل ورم معده داشتم و با داروهای دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بیماری کرون دارم تحت درمان هستم دارو تجویز کردند و الان حالم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۷هلیکوباکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳فعلا که با توجه ب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۸ازمایش
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی هستش
۱۴۰۳/۱۰/۱۷زخم شدیدمعده پزشک فوق العاده ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۵خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۰ورم معده و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی خوب است اشتهام رفته بود احساس سیری میکردم کرانه نمیشدم رفتم الان خوبم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ناراحتی معده بهتر شدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۳تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مجددا چک شود
۱۴۰۳/۱۰/۲۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰چندین ساله که درگیر بیماری کرون و اولسراتیو هستم و تحت درمان این بیماری نیار به کنترل و مراقبت دارد ایشان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۶؟.....
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶معده درد.عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۵زخم معده داشتم هنوز یک بار رفتم پیششون خداروشکر خیلی بهتر شدم با یه نسخه
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی تحت درمان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱زخم معده داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مشکل گوارشی داشت پسرم که آزمایش دادن
۱۴۰۰/۰۴/۱۷زخم معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن ، مشکل روده داشتم که واقعا راضی ام و تقریبا مشکلم حل شده
۱۴۰۳/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹در حال مداوا هستم انشاالله بعد از درمان نتیجه را مینویسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰سلام من زخم دارم فعلا دکمی بهترمارو میخورم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۵با سلام پزشک پدرم هستند و خیلی بااخلاق و کار درست
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰بهتر شدهام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰زخم معده داشتم.خیلی بهتر شدم و تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵میکروب معده و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بپد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹مشکل معد داشتم آندوسکوپی انجام دادم الان درد معده دارم دارو گرفتم الان بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۲۱بیماری کرون
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷زخم معده درحال درمان نتیجه تا اینجا عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰پدرم خونریزی معده داشت با یاری خدا و لطف ایشون کاملآ خوب شدند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بهترین دکتری
۱۴۰۳/۰۶/۰۱با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خیلی با تجربه هستن با دقت کارشون انجام میدن من راضی هستم از کار ایشون عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر با تح
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مریض اورژانسی دارم
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عالیییییبب
۱۴۰۲/۰۴/۰۵فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹برای کولیت السروز تحت درمان دکتر هستم، بسیار راضی هستم، سریع و باهوشند و به علم روز مجهز
۱۴۰۰/۰۷/۲۰یکبار رفتم و مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتر خوش برخورد و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲برای چکاو سالیانه بود که خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پزشک خوب و با علم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹هنوز تکمیل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی بهترین تشخیص میدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل زخم معده داشتم باداروهای ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۱خونریری
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پزشکی کامل معتمد و پزشکی است که وقت کافی برای بیمار میزاره
۱۴۰۰/۰۷/۱۷حخهننن پ
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۱پزشک حاذق و مجربی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۸دکتر بسیار عالی هستت سندروم روده تحریک پذیر من رو درمان کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکل کبد وپانکراس نتیجه هم تاالان خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۹مشکل زخم معده و اثنی عشر داشتم . به لطف خدا و طبابت آقای دکتر بهتر شده ام
۱۳۹۹/۱۲/۱۹اصلا برای مریض وقت نمیذاره و توضیح نمیده
۱۴۰۲/۰۱/۳۰زخم معده، و نتیجه ای خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی بود و مشکل معده درد من در طی 1 سال کامل بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۸/۰۷خوب، درمان با دارو
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی، متخصص، متعهد و دلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۲۱تشخیصشون خوبه و اگه بخواین که با دکتر صحبت کنید و براتون وقت بذاره باید به مطبش برین چون تو درمانگاه سرشون خیلی شلوغه
۱۴۰۱/۰۷/۱۹اولین بار جهت بررسی مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶مشکل معده داشتم حل شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷مشکل التهاب روده داشتم و آقای دکتر برام
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مشکل گوارش و خیلی راضی بودم، و در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰مادرم مبتلا به هپاتیت سی میباشد وآقای دکتر بسیار عالی کمک کننده ودرمانگکربوده اند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار دکتر خوب و وارد به تخصص خود است.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند هم باحوصله هستند و هم تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱مشکل میکبروب معده
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار حاذق ایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل کبد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر خوش برخوردی هستن همچنان دردوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶پزشک بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار دکترخوب وباحوصله به سئوالات بیمارپاسخ میدهدمن پلیپ روده داشتم وایشون عمل کردند خیلی بهترشدم خداحفظشون گنه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲قبلا بیمارش بودم مشکل گوارشی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۲