4 عدد ایمپلنت انجام دادم و دو دندان عصب کشی،همراه با روکش-بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتر فوق العاده ای هستن دندونی که پزشکهای دیگه قطع امید کرده بودن و میگفتن باید بکشی دکتر هنرور عصب کشی مجدد انجام دادن و الان بعد از چندسال هیچ مشکلی ندارم خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کارشون خوبه . من راضی بودم ولی نرخشون خیلی بالا و گرونه .
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
خیلی کارشون درست و خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
عصب کشی. ف
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
بسیار عالی هستن ایشون من هم عصب کشی هم پر کردن داشتم
عصب کشی کرده ام بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۹/۱۵عوووؤوولی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱درمان ریشه ... بسیار خوب و حرفه ای و با صرف فقط زیاد دندونم رو عصب کشی کردن و بعدش هم دردی احساس نکردم
۱۳۹۸/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عصب کشی و روکش دندان داشتم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن و من دو دندان عصب کشی و پر کردم و کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی در پر کردن و عصب کشی
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دکتر فوق العاده خوش اخلاق و خنده رویی هستند و در کارشان واقعا تخصص دارند
۱۳۹۸/۱۲/۰۱واقعا اخلاق خوشون و کادرشون عالیه وبسیار باحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دکتر هنرور بسیار در کارشان استاد هستند و در درمان ریشه واقعا خوب درمان می کنند و من بدون هیچ دردی مشکلم بر طرف شدو از کارشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹یدریستسلس
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کار عصب کشی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۰۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۳من درد شدید داشتم و 2 دندانم نیاز به عصب کشی داشت که دکتر به بهترین وجه و بدون احساس کمترین دردی آنها را ترمیم کردند.
۱۳۹۸/۰۸/۲۰برای عصب کشی و دندان عقل رفتم عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۲/۰۹لجی دهان
۱۴۰۲/۰۲/۰۲عالی بود جراحی دندان عقل
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار بسیار استاد ،خوش برخورد و خوش قیمت هستند و مواد مصرفیشون کلا درجه 1
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار عالی ،سریع ومنظم کار کردند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالیییی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بسیار عالی و خوش برخورد کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عصب کشی دندان انجام دادن برام بدون درد و بسیار عالی خیلی خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۳۱جهت ایمپلنت مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مشکل ریشه دندان وکارشون خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱مشکل ریشه
۱۴۰۱/۱۱/۰۳عالی. فقط خیلی گرون اه
۱۴۰۱/۰۵/۰۱هستن عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶واسه ی فک بالاوپایین جمعا10تاایمپلنت گذاشتن عالی شده ممنون ازدکترخوش برخوردوتوانا بسیارراضیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۲۵عالی بودن ولی گران
۱۴۰۲/۰۲/۰۸4 عدد ایمپلنت انجام دادم و دو دندان عصب کشی،همراه با روکش-بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر فوق العاده ای هستن دندونی که پزشکهای دیگه قطع امید کرده بودن و میگفتن باید بکشی دکتر هنرور عصب کشی مجدد انجام دادن و الان بعد از چندسال هیچ مشکلی ندارم خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کارشون خوبه . من راضی بودم ولی نرخشون خیلی بالا و گرونه .
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی کارشون درست و خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عصب کشی. ف
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بسیار عالی هستن ایشون من هم عصب کشی هم پر کردن داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار دکتر حرفه ای و کار بلدی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل پلیپ بینی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱عصب کشی بدون درد بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۲