برای اسکار پوست صورت دخترم رفتم عالی بودن
ریزش مو داشتم بهتر شدم
ریزش مو
ازمایش برام نوشت
عالی در زمینه جوش صورت
من ریزش موداشتم یه باراومدم ولی راضی بودم
عالیه مشکل پوست و خارش راضی هستم
پسوریازیس داشتم تقریبا درمان شدم
دکتر خیلی خوبیه
قارچ عالی
مشکل پوستی ویتیلیگو فوق العاده عالی
خوب بود
بله کمک میکند
مشکل موی سر
اگزمای شدید در ناحیه کف پا داشتم و با تشخیص بسیار دقیق و تخصصی ایشان خیلی زود بهبود پیدا کردم
مشکل پوستی
ریزش مو داشتم تا موقعی که دارو هاشونو مصرف میکردم ریزش موهام قطع شد
عدم رضایت
یکی از بهترین پزشکان پوست هستن که فقط به منافع مالی خودشون فکر نمیکنن
خوب هست
مشکل جوش پوستی و در مرخله درمان هستم
دارای تشخیص بسیار عالی
بیماری لیکن پلان
من صورتم خیلی
عالی بود
بخاطر ریزش مو ویزیت شدم وکارشون عالی بود
تشخیص و تجویز صحیح
سلام من برای درمان جوش رفتم کارشون واقعا عالی بود ...الانم برای جای جوش تحت درمان هستن
اگزما پوستی و ریزش ابرو بهبودی کامل
خوب بودن
عالی هستند
عالین ایشون
موی سر. و نتیجه خوب بود
اگزماپوستی
صورتم جوش داشت کاملا خوب شد
جوش عالی بود
بسیار عالی بودن مدت زیادی به لیکن پلانو پایلوریس مبتلا بودم وپزشکان از درمان عاجز بودن ولی به کمک خانم دکتر درمان شدم ولی حیف که دیر بهشون مراجعه کردم
لک صورت
پوستم لک داشت و با داروهایی که دکتر برام تجویز کردن با یک دوره سه ماهه که استفاده کردم به کلی از بین رفتن و بازگشتی نداشتن
سلام من روماتیسم پوستی داشتم چند تا دکتر پوست رفتم تشخیص ندادن ولی خانم دکتر بعد از نمونه برداری از پوستم بیماریم رو تشخیص دادن
درجه یک
پوست مو
مشکل ریزش مو و حل شد
بسیار خوب است
بسیار عالی
تا بحال مریض،شوخ
برام آزمایش پوست نوشت
سلام اگزمای پوستی شدید فعلا نمونه برداری کردم
من مشکل پوست داشتم خیلی راضی بودم
خوب هستن
دکتر بسیار عالی هست منکه خیلی راضیم.
تشخیص صحیح و درست و تجویز داروی بسیار موثر
نتیجه گرفتم
مشکل قرمزی پوست نتیجه خوبی هم گرفتم
راضی بودم
عالی بودن
دقت نظر و داروهای موثر
جوش های ریز و زیادی تو صورت و بدن داشتم که با تجویز و درمان عالی و بدون عوارض خانم دکتر خوب شدم.
کارایی شون عالی بود
بسیار دکتر خوبی هستند صورتم لک داشت الان تحت درمان خانم دکتر هستم خوب پیش میره
خیلز مهربان و پیگر
بسیار عالی هستن ایشون
نتیجه مطلوب دریافت شد
جوش میزدم -بهتر شد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار کریم خان زند بیمارستان شهید دکتر فقهی
میدان نمازی - درمانگاه امام رضا (ع) - درمانگاه مطهری
برای اسکار پوست صورت دخترم رفتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ریزش مو داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ریزش مو
۱۴۰۰/۰۱/۱۹ازمایش برام نوشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عالی در زمینه جوش صورت
۱۴۰۰/۱۰/۰۲من ریزش موداشتم یه باراومدم ولی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالیه مشکل پوست و خارش راضی هستم
۱۳۹۷/۰۹/۲۸پسوریازیس داشتم تقریبا درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳قارچ عالی
۱۳۹۹/۰۲/۱۶مشکل پوستی ویتیلیگو فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بله کمک میکند
۱۳۹۷/۱۰/۱۰مشکل موی سر
۱۴۰۰/۰۹/۱۰اگزمای شدید در ناحیه کف پا داشتم و با تشخیص بسیار دقیق و تخصصی ایشان خیلی زود بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ریزش مو داشتم تا موقعی که دارو هاشونو مصرف میکردم ریزش موهام قطع شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۶یکی از بهترین پزشکان پوست هستن که فقط به منافع مالی خودشون فکر نمیکنن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷خوب هست
۱۳۹۸/۰۵/۱۶مشکل جوش پوستی و در مرخله درمان هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳دارای تشخیص بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۱بیماری لیکن پلان
۱۴۰۰/۰۲/۰۱من صورتم خیلی
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۳/۰۳بخاطر ریزش مو ویزیت شدم وکارشون عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۶تشخیص و تجویز صحیح
۱۳۹۹/۱۲/۱۶سلام من برای درمان جوش رفتم کارشون واقعا عالی بود ...الانم برای جای جوش تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹اگزما پوستی و ریزش ابرو بهبودی کامل
۱۳۹۸/۱۰/۲۸خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالین ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۳موی سر. و نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹اگزماپوستی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶صورتم جوش داشت کاملا خوب شد
۱۳۹۷/۰۸/۲۲جوش عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار عالی بودن مدت زیادی به لیکن پلانو پایلوریس مبتلا بودم وپزشکان از درمان عاجز بودن ولی به کمک خانم دکتر درمان شدم ولی حیف که دیر بهشون مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۵/۲۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱لک صورت
۱۳۹۹/۰۸/۰۸پوستم لک داشت و با داروهایی که دکتر برام تجویز کردن با یک دوره سه ماهه که استفاده کردم به کلی از بین رفتن و بازگشتی نداشتن
۱۳۹۷/۰۳/۰۸سلام من روماتیسم پوستی داشتم چند تا دکتر پوست رفتم تشخیص ندادن ولی خانم دکتر بعد از نمونه برداری از پوستم بیماریم رو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۲/۱۹درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۱۸پوست مو
۱۴۰۰/۰۹/۰۴مشکل ریزش مو و حل شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶تا بحال مریض،شوخ
۱۴۰۰/۰۶/۰۶برام آزمایش پوست نوشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۶سلام اگزمای پوستی شدید فعلا نمونه برداری کردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶من مشکل پوست داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خوب هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار عالی هست منکه خیلی راضیم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۲تشخیص صحیح و درست و تجویز داروی بسیار موثر
۱۴۰۰/۱۰/۱۸نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مشکل قرمزی پوست نتیجه خوبی هم گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دقت نظر و داروهای موثر
۱۳۹۹/۱۰/۰۲جوش های ریز و زیادی تو صورت و بدن داشتم که با تجویز و درمان عالی و بدون عوارض خانم دکتر خوب شدم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴کارایی شون عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوبی هستند صورتم لک داشت الان تحت درمان خانم دکتر هستم خوب پیش میره
۱۳۹۷/۱۱/۰۱خیلز مهربان و پیگر
۱۳۹۹/۱۲/۰۷بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۹نتیجه مطلوب دریافت شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸جوش میزدم -بهتر شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹