این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ستارخان بین کوچه ۴ و ۶ جنب مجتمع تجاری هامون
زمان نوبت شما ساعت حضور در مطب میباشد و ویزیت شامل زمان انتظار میباشد لطفا صبور باشید
مشکل پوست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱نمیدونم فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۴مشکل پوست و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فوقالعاده عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱با سلام و درود مشکل شدید پوستی داشتم در یک نوبت ویزیت و با استفاده از داروهای تجویز شده توسط خانم دکتر بطور کلی درمان شدم خدا حفظشون کنه و سلامت باشن .سپاس
۱۴۰۳/۱۰/۲۲نتیجه توب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۱باسلام واحترام: دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مراجعه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بااخلاق ومهربان
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عالی ️️
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برای جای جوش رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بود واسه اگزما رفیتیم پیشش
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل پوست داشتم وجوش بسیار عالی و مهربان وکار درست
۱۴۰۳/۱۲/۲۱سلام من تازه رفتم پیش خانم دکترفعلا درحال درمانم تاببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خیلی خوبیه باصبروحوصله به بیما ر گوش میده مابیمارپوستی داشتیم دارو دادن به لطف خدا خوب شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل پوستی هنوز حل نشده
۱۴۰۲/۰۹/۱۹یک نوبت ویزیت شدم هنوز به نتیجه نرسبده چون جواب ازمایش باید ببرم
۱۴۰۴/۰۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خارش سر
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پوستی هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳من مشکل پوست داشتم دکتر خوب فوقالعاده با محبت خوش اخلاق صحبت میمونه برای بیمار وقط میگذرونه
۱۴۰۳/۰۱/۰۱مشکل جوش پوست
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۴/۰۳/۲۲واقعا عالی بودن با حوصله به سوال جواب میدن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳درمان لک
۱۴۰۲/۱۲/۱۷جوش فعال و جای جوش
۱۴۰۴/۰۳/۲۴نوبت دهی سریع دارن و مراجعه کننده ها پشت در زیاد منتظر نمیمونن و کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خوش اخلاق و عالی فعلا باید نسخه رو مصرف کنم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴مشکله پوستی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸کک و مک و لک
۱۴۰۴/۰۲/۰۱سلام خانم دکتر خیلی خوش اخلاق و با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدهند و راهنمایی های لازم را میکنند و تجویز مناسب خیلی ممنون از بابت زحماتشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر با اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۱۵تازه شرو
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سوریازیس ناخن و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۸اگزما داشتم درمان خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۷نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴سلام مندمشکل سوختگی روی پوستم داشتم با مراجعه به ایشون مشکلم حل شده ازشون راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲