تشخیص دقیق و سریع در رابطه با مشکل التهاب مچ دستام که خداروشکر با مراجعه به ایشون بهبودی حاصل شد.
ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بعد از ده سال این همه دکتر میرفتم نتیجه نگرفتم بمحض اینکه پیش ایشون اومدم تشیخص داد که رسوب کلسیم در تاندون شونه دارم خدا عمرش بده
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
خشکی شانه عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
ارتودی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بسیار عالی درد در ناحیه کمر و پا
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
رسوب در تانول شانه
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
استاد در کار
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
بسیار پزشک با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
پارگی پکتورال ماژور سینه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
درد شانه خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
کین باخ، نتیجه بسیار خوب ، دکتر بسیار مهربان و کاربلد.
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مشکل کتف داشتم وتازه عمل کردم فعلا کامل خوب نشده ولی خداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
عمل دست
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
کارش عالیه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
دکتر باتجربه است
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
دست خواهرزاده ام در اثر تصادف تقریبا قطع شده بود( به پوست اویزان بود). که بلطف خدا و زحمات و جراحی دکتر عزیر ، بحالت اول برگشت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عمل کتف
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
فعلا در خصوص درمان درد شانه در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
فوف لعادس کارشون بینظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹
فعلا در صف عملیم تا نتیجه بگیرین
۱۳۹۷/۰۴/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کارشون خیلی خوب هست
۱۳۹۸/۰۵/۲۴
عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
مشکل شانه دارم و ویزیت شدم باید عمل کنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
بهترین دکتری بوده که زندگی بنده رو بهم برگردونده دوتا دستانم در معرض قطع شدن بودن و حالا به لطف ایشان هردو دستانم صحیح و سالم دارم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۸
خیلی خوب و مودب
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
درحال دمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
عمل دست
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
دکتر خوبی هستن راضی ام
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دکتر فلاح بسیار بسیار دکتری باتجربه و موفقی هستن و کارشون خیلی عالیه بنده خیلی راضی هستم از کار ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خیلی راضی بودم....با یک جلسه،مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
سلام من با قطار سانحه داده بودم که هر دوپام از بین رفته بود که توسط دکتر فلاح عمل شدم.دکتر واقعا خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
سلام
با صبر و حوصله و شنونده خوبی هستن برای بیمار
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
دکتر خدبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
خیلی دکتر با اخلاق و مهربونی هستن ، فقط ایشون تونستن مشکل دست من رو تشخیص بدن و قراره دستم رو عمل کنن درکل میشه گفت بهترین دکتر فوق تخصص دست تهران هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
سلام من دستم عمل کردم خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
ازطرف بیمارستان خاتم معرفی شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
تتگی کانال دست و عمل
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
پیش ایشان عمل کردم و خیلی ازش راضیم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
مچ دست بنده توسط ایشان جراحی شده.خدا سلامتی وعمر باعزت بی ایشان ببخشه.انشالا
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
دکتر فوق العادی هستن وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
خدا بهشون سلامتی بده امتیاز عالی هم براشون کم هست
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
پزشکی فوق العاده باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
اقای دکتر خیلی استادن و قابل احترام
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پزشک ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
قطع انگشت پا
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عمل دست
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
ایشان عال
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
خیلی با حوصله توضیح میدهند و درمان میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
جراحی دست
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عمل آرنج را برام انجام دادن که خیلی راضی هستم
.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
محدودیت حرکتی در دست ودرد بسیار زیاد داشتم.معرفی کردند به متخصص طب ورزشی خیلی بهتر شدم ولی متآسفانه هر چند وقت یکبار تکرار میشود ودوباره باطب سوزنی ونرمشهای خاصی دردها کاهش پیدا میکند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
نمیدونم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
در حال انجام
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
جراحی ساق پا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بهترین دکتر است دست من در حال قطع بودن بود اما این جان دستم من رو نجات داد وا قعا که بهترین دکتر ارتوپدی رو ایران و خارج است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
عمل آرنج
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ایشان دست بنده را جراحی نموده و کاملا از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
عمل لایزیک و عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
شانه راست...
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
یکی از بهترت متخصص های کشور و کارشون خیلی عالی و من از کار ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
جراحی ارنج چپ
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
بسیارسریع بطورصحیح بیماری راتشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عالی
خوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
تشخیص خب
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
دکتر از بهترین و با اخلاق ترین پزشکایی هستن که تا به الان دیدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
پسرم تصادف سختی کرده بود دوتا قوزک پاش خورد شده بود الان خیلی وضعیتش شکر خدا خوبه ممنون از آقای دکتر فلاح با عمل خوبشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
عالی. درود بر دکتر برای پسرم بود تشخیص عالی. و جراحی عالی تر همیشه سالم و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
خیلی خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
کتفم حدود 8 سال درد داشتم تا اینکه یکی از دکتر بهم معرفی کرد رفتم پیشش و عمل کردم تشخیصش درست بود آرتروسکوپیک سانه و هیچ ودکتری تا حالا تشخیص نداده بود فقط دارم دعاش میکنم تا حالا به چند نفر هم معرفیش کردم رفتن پیشش جواب گرفتن خدا بهش سلامتی بده
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
عمل مچ دست
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر خیلیرخوبی هستش
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
شستگی ساق پا
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
بسیاردکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
پارگی تاندون دست راست
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بسیار زبده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
جراحی مچ دست
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
خوب بود پیوند پوست زدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
فقط ویزیت هنوز مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
گان شات به قسمت بازو و ساعد دست داشتم که خدا رو شکر با کمک جناب دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
سلام از هر نظری بگم عالی وتخصصی خیلی خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
ویزیت کردند وتعیین وقت عمل
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
عمل شانه .عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
مشکل دست
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دکتر بسیار شریف و مهربان و عالم من مشکل کین باخ داشتم که نظر پزشکان دیگر اصلا خوب نبود و من از عمل ایشون خیلی راضی هستم تنشون سلامت.
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
پیوند دست و عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
تومور خوش خیم داشتم در مچ دست،بعد از 13سال ایشون مشکل من را فهمید با یک سی تی اسکن ،مچ دستم حرکت نداشت ،پیش 9تا دیگه رفتم نفهمیدن مشکل دستمووو میخواستن مچ دست را خشک کنن ک خداروشکر یکی از اشناهامون ایشون معرفی کردن ،خداخیرشون بده ک تشخیص خوب و درستشون دردم بعد از13سال تموم شد مچ دستم هم خوب شد و حرکت عادی داره
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
پارگی رگ مدیان که توسط ایشان با موفقیت عمل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
ترقوه من خرد شده بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
درد دست چپ بود که خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
نامبر وان عمل کردن شونمو خییییلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
بسیار پزشک خوش برخورد و حرفه ای.خرد شدگی آرنج داشتم.جراحی کردند.راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
عمل انگشت ماشه ای موفقیت امیز
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دست و آرنج
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
تازه عمل کردم هنوز مشخص نیست ولی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
تشخیص دقیق،و به موقع و جراحی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
پارگی تاندون شانه
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دکتر فوق العاده دلسوز و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عمل ارنج
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
دست مادر منو فقط ایشون تونستن درمان کنن
۱۳۹۹/۰۱/۱۲
عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
جراحی دست
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
جراحی آرنج دست
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
تنیس البو
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
بسیار عالی و خوب منو عمل کرده راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
عمل دست
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
آشنایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
دکتر خوش اخلاق هست و تجربه بالا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
بسبار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
بسیارعالی هستم از کاردکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
بسیار دقیق معاینه میکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
خوب . بد نیس
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عالی خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
در حال معاینه وتحت نظرم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
دیسک کمر
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خیلی مودب و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
دررفتگی ترقوه عمل کردن فعلا که خوب هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۳
ایشان دکتری هستند در کارشان استاد و فوق العاده با درایت و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
عمل کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مراجعه کردیم برای عمل دست برادرم فعلا عمل نشده ولی تحقیق کردیم مطمعنم کار دکتر عالیه و نتیجه میگیریم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عالی هستش
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
عالی یدونه باشه
۱۳۹۷/۰۲/۰۷
بهترین دکتر دنیا دستم در میرفت ایشون درستش کردن حتی بهتر از خدادادیش شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
مراجعه برای عمل شانه البته در مراحل درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عالی عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
ورم انگشت دست که توسط دکتر نمونه برداری شده و اکنون بلاتکلیف هستم جهت عمل جراحی به دلیل تغییر بیمارستان
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
کارش عالی بوده خواهرم را عمل کرده
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
تا بحال مراجعه نکردم.
۱۳۹۷/۰۴/۰۵
عمل ران پا و درد شدید پس از شش ماه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
خوب هستن
۱۳۹۷/۰۳/۲۶
عمل شانه داشتم راضیم از کار ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
سلام بنده مشکل پارگی عصبرادیالداشتمو مچ دستم کار نمیکرد دکتر عمل تاندون ترنسفر کردن و حالا بعد ۳ ماه حرکات مچ دستمبهتر شده و الحمدلله روبه بهبودی دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
مچ دو دست من نیاز به عمل لاپاراسکوپی داشت یک سال قبل دکتر گفتند برم بیمارستان سینا و بیمارستان سینا هم گفتند هزینه عمل رو باید نقدا پرداخت کنی وبیمه تکمیلی رو قبول نکردند. من هم از پس هزینه تسویه نقدی بر نیامدم و انجام ندادم.
دکتر یوسف فلاح، متخصص ارتوپدی، فلوشیپ جراحی دست و اندام فوقانی Dr Yousef Fallah, Orthopedic hand surgeon (Assistant professor of Tehran university of medicals science (TUMS دکتر یوسف فلاح، متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی دست و اندام فوقانی، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. ایشان با بیش از دو دهه تجربه تخصصی، به عنوان یکی از جراحان پیشرو در زمینه درمان بیماریها و آسیبهای دست، شانه و آرنج شناخته میشوند. تحصیلات پزشکی ایشان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد و سپس با اخذ بورد تخصصی ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه یافت. دکتر فلاح برای تکمیل دانش و مهارتهای خود، دوره فلوشیپ جراحی دست و اندام فوقانی را گذرانده و همچنین آموزشهای پیشرفتهای در زمینه جراحی دست و شانه نزد اساتید بینالمللی در فرانسه دیدهاند. دکتر فلاح هماکنون به عنوان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، مسئول روابط بینالملل گروه ارتوپدی دانشگاه تهران و معاون آموزشی بخش ارتوپدی بیمارستان فعالیت دارند و در کنار خدمات بالینی، در حوزه آموزش و پژوهش نیز نقش برجستهای ایفا میکنند.
دکتر خیلی با تجربه ای هست
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تشخیص دقیق و سریع در رابطه با مشکل التهاب مچ دستام که خداروشکر با مراجعه به ایشون بهبودی حاصل شد. ممنونم از ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بعد از ده سال این همه دکتر میرفتم نتیجه نگرفتم بمحض اینکه پیش ایشون اومدم تشیخص داد که رسوب کلسیم در تاندون شونه دارم خدا عمرش بده
۱۳۹۹/۰۲/۲۲خشکی شانه عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵ارتودی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی درد در ناحیه کمر و پا
۱۴۰۲/۰۸/۳۰رسوب در تانول شانه
۱۴۰۳/۰۸/۰۹استاد در کار
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بسیار پزشک با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۲۴پارگی پکتورال ماژور سینه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶درد شانه خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۲کین باخ، نتیجه بسیار خوب ، دکتر بسیار مهربان و کاربلد.
۱۴۰۲/۰۸/۲۲مشکل کتف داشتم وتازه عمل کردم فعلا کامل خوب نشده ولی خداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عمل دست
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰کارش عالیه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰دکتر باتجربه است
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دست خواهرزاده ام در اثر تصادف تقریبا قطع شده بود( به پوست اویزان بود). که بلطف خدا و زحمات و جراحی دکتر عزیر ، بحالت اول برگشت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عمل کتف
۱۴۰۰/۰۱/۲۴فعلا در خصوص درمان درد شانه در حال پیگیری هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۵فوف لعادس کارشون بینظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۹فعلا در صف عملیم تا نتیجه بگیرین
۱۳۹۷/۰۴/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۲کارشون خیلی خوب هست
۱۳۹۸/۰۵/۲۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۱مشکل شانه دارم و ویزیت شدم باید عمل کنم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴بهترین دکتری بوده که زندگی بنده رو بهم برگردونده دوتا دستانم در معرض قطع شدن بودن و حالا به لطف ایشان هردو دستانم صحیح و سالم دارم
۱۳۹۷/۰۵/۲۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۸خیلی خوب و مودب
۱۳۹۹/۰۴/۰۵درحال دمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عمل دست
۱۴۰۳/۰۲/۰۲جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۱دکتر خوبی هستن راضی ام
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دکتر فلاح بسیار بسیار دکتری باتجربه و موفقی هستن و کارشون خیلی عالیه بنده خیلی راضی هستم از کار ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خیلی راضی بودم....با یک جلسه،مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام من با قطار سانحه داده بودم که هر دوپام از بین رفته بود که توسط دکتر فلاح عمل شدم.دکتر واقعا خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶سلام با صبر و حوصله و شنونده خوبی هستن برای بیمار
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خدبی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خیلی دکتر با اخلاق و مهربونی هستن ، فقط ایشون تونستن مشکل دست من رو تشخیص بدن و قراره دستم رو عمل کنن درکل میشه گفت بهترین دکتر فوق تخصص دست تهران هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام من دستم عمل کردم خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ازطرف بیمارستان خاتم معرفی شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۱تتگی کانال دست و عمل
۱۴۰۲/۱۰/۰۹خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۱۵پیش ایشان عمل کردم و خیلی ازش راضیم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰مچ دست بنده توسط ایشان جراحی شده.خدا سلامتی وعمر باعزت بی ایشان ببخشه.انشالا
۱۴۰۳/۰۲/۲۱بهترین
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر فوق العادی هستن وخوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خدا بهشون سلامتی بده امتیاز عالی هم براشون کم هست
۱۳۹۹/۰۸/۱۳پزشکی فوق العاده باتجربه
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱اقای دکتر خیلی استادن و قابل احترام
۱۳۹۹/۱۰/۲۹پزشک ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۱۸قطع انگشت پا
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عمل دست
۱۴۰۳/۰۵/۲۳ایشان عال
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱خیلی با حوصله توضیح میدهند و درمان میکنند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹جراحی دست
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عمل آرنج را برام انجام دادن که خیلی راضی هستم .
۱۳۹۹/۱۰/۲۹محدودیت حرکتی در دست ودرد بسیار زیاد داشتم.معرفی کردند به متخصص طب ورزشی خیلی بهتر شدم ولی متآسفانه هر چند وقت یکبار تکرار میشود ودوباره باطب سوزنی ونرمشهای خاصی دردها کاهش پیدا میکند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲نمیدونم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸در حال انجام
۱۳۹۹/۱۱/۲۴جراحی ساق پا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بهترین دکتر است دست من در حال قطع بودن بود اما این جان دستم من رو نجات داد وا قعا که بهترین دکتر ارتوپدی رو ایران و خارج است
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عمل آرنج
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ایشان دست بنده را جراحی نموده و کاملا از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عمل لایزیک و عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی بودن
۱۳۹۷/۰۲/۰۱تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸شانه راست...
۱۴۰۲/۰۸/۱۷یکی از بهترت متخصص های کشور و کارشون خیلی عالی و من از کار ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹جراحی ارنج چپ
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیارسریع بطورصحیح بیماری راتشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی خوب
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تشخیص خب
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۳دکتر از بهترین و با اخلاق ترین پزشکایی هستن که تا به الان دیدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶پسرم تصادف سختی کرده بود دوتا قوزک پاش خورد شده بود الان خیلی وضعیتش شکر خدا خوبه ممنون از آقای دکتر فلاح با عمل خوبشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عالی. درود بر دکتر برای پسرم بود تشخیص عالی. و جراحی عالی تر همیشه سالم و سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۰کتفم حدود 8 سال درد داشتم تا اینکه یکی از دکتر بهم معرفی کرد رفتم پیشش و عمل کردم تشخیصش درست بود آرتروسکوپیک سانه و هیچ ودکتری تا حالا تشخیص نداده بود فقط دارم دعاش میکنم تا حالا به چند نفر هم معرفیش کردم رفتن پیشش جواب گرفتن خدا بهش سلامتی بده
۱۳۹۹/۰۹/۱۱دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عمل مچ دست
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر خیلیرخوبی هستش
۱۴۰۲/۰۹/۱۹شستگی ساق پا
۱۴۰۳/۰۳/۱۳بسیاردکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۰۳پارگی تاندون دست راست
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۸بسیار زبده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷جراحی مچ دست
۱۳۹۷/۰۴/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خوب بود پیوند پوست زدم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱فقط ویزیت هنوز مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۴گان شات به قسمت بازو و ساعد دست داشتم که خدا رو شکر با کمک جناب دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴سلام از هر نظری بگم عالی وتخصصی خیلی خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ویزیت کردند وتعیین وقت عمل
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عمل شانه .عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل دست
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دکتر بسیار شریف و مهربان و عالم من مشکل کین باخ داشتم که نظر پزشکان دیگر اصلا خوب نبود و من از عمل ایشون خیلی راضی هستم تنشون سلامت.
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳پیوند دست و عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تومور خوش خیم داشتم در مچ دست،بعد از 13سال ایشون مشکل من را فهمید با یک سی تی اسکن ،مچ دستم حرکت نداشت ،پیش 9تا دیگه رفتم نفهمیدن مشکل دستمووو میخواستن مچ دست را خشک کنن ک خداروشکر یکی از اشناهامون ایشون معرفی کردن ،خداخیرشون بده ک تشخیص خوب و درستشون دردم بعد از13سال تموم شد مچ دستم هم خوب شد و حرکت عادی داره
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خوب بودن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸پارگی رگ مدیان که توسط ایشان با موفقیت عمل شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ترقوه من خرد شده بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۱درد دست چپ بود که خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۱۲نامبر وان عمل کردن شونمو خییییلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۷/۱۴جراحی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار پزشک خوش برخورد و حرفه ای.خرد شدگی آرنج داشتم.جراحی کردند.راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۰۲عمل انگشت ماشه ای موفقیت امیز
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دست و آرنج
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تازه عمل کردم هنوز مشخص نیست ولی خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تشخیص دقیق،و به موقع و جراحی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴پارگی تاندون شانه
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده دلسوز و کاربلد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عمل ارنج
۱۴۰۳/۰۱/۱۹دست مادر منو فقط ایشون تونستن درمان کنن
۱۳۹۹/۰۱/۱۲عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳جراحی دست
۱۴۰۳/۰۳/۲۳جراحی آرنج دست
۱۴۰۳/۰۷/۱۹تنیس البو
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بسیار عالی و خوب منو عمل کرده راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عمل دست
۱۳۹۹/۰۸/۱۴آشنایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دکتر خوش اخلاق هست و تجربه بالا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بسبار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵بسیارعالی هستم از کاردکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیار دقیق معاینه میکنند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب . بد نیس
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۹در حال معاینه وتحت نظرم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳دیسک کمر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی مودب و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۲۴دررفتگی ترقوه عمل کردن فعلا که خوب هست
۱۴۰۳/۰۱/۱۳ایشان دکتری هستند در کارشان استاد و فوق العاده با درایت و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عمل کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹مراجعه کردیم برای عمل دست برادرم فعلا عمل نشده ولی تحقیق کردیم مطمعنم کار دکتر عالیه و نتیجه میگیریم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی هستش
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی یدونه باشه
۱۳۹۷/۰۲/۰۷بهترین دکتر دنیا دستم در میرفت ایشون درستش کردن حتی بهتر از خدادادیش شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مراجعه برای عمل شانه البته در مراحل درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عالی عا
۱۴۰۳/۰۷/۲۲ورم انگشت دست که توسط دکتر نمونه برداری شده و اکنون بلاتکلیف هستم جهت عمل جراحی به دلیل تغییر بیمارستان
۱۳۹۷/۰۲/۰۱کارش عالی بوده خواهرم را عمل کرده
۱۳۹۹/۱۱/۲۵تا بحال مراجعه نکردم.
۱۳۹۷/۰۴/۰۵عمل ران پا و درد شدید پس از شش ماه
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خوب هستن
۱۳۹۷/۰۳/۲۶عمل شانه داشتم راضیم از کار ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلام بنده مشکل پارگی عصبرادیالداشتمو مچ دستم کار نمیکرد دکتر عمل تاندون ترنسفر کردن و حالا بعد ۳ ماه حرکات مچ دستمبهتر شده و الحمدلله روبه بهبودی دکتر کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۵مچ دو دست من نیاز به عمل لاپاراسکوپی داشت یک سال قبل دکتر گفتند برم بیمارستان سینا و بیمارستان سینا هم گفتند هزینه عمل رو باید نقدا پرداخت کنی وبیمه تکمیلی رو قبول نکردند. من هم از پس هزینه تسویه نقدی بر نیامدم و انجام ندادم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۱