سلام وقت بخیر عنایت از گناوه ..دکتر اقای مجیدی یکی از بهترین های ایران هستن وبسیار باتجربه و مهربان هستن و خیلی خیلی به بیمار رسیدگی میکنن و جز بهترینا هست..انشالله همیشه درپناه حق باشه ،خداوندبهش عمری با عزت وسرشاراز خوشبختی عطا کنه..
۱۳۹۸/۱۲/۰۵
کیسه صفرا رو برداشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
کیست مویی عمل کردم وخیلی بهترم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
کیست مویی عمل کردم وکار ایشون فوق العاده هست
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
مشکل فیشر و واقعا عالی بودن.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
کیست مویی داشتم عمل شدم توسط ایشون و الان خدا رو شکر خوبم واز خداوند برای ایشون آرزوی سلامتی دارم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
تازه عمل بواسیر داشتم منتظر هستم نتیجه رو ببینم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عمل اورژانسی روده وآپاندیس راضی بودم دکتر نجاتم دادن خدا عمرشون بده
عمل جراحی انجام دادند
۱۴۰۱/۰۶/۱۶دکتر ماهری هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۶مشکل فتق
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عمل آپاندیس
۱۴۰۳/۰۵/۰۲فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲1ماهه عمل هیموروئید داشتم،کارشونخوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۱۳جراحی کیست مویی دخترم رو بسیار عالی انجام دادند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکترخوب
۱۴۰۲/۱۲/۲۶خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۵تشخیص خوبی دارد
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳سلام وقت بخیر عنایت از گناوه ..دکتر اقای مجیدی یکی از بهترین های ایران هستن وبسیار باتجربه و مهربان هستن و خیلی خیلی به بیمار رسیدگی میکنن و جز بهترینا هست..انشالله همیشه درپناه حق باشه ،خداوندبهش عمری با عزت وسرشاراز خوشبختی عطا کنه..
۱۳۹۸/۱۲/۰۵کیسه صفرا رو برداشتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱کیست مویی عمل کردم وخیلی بهترم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۹/۱۶کیست مویی عمل کردم وکار ایشون فوق العاده هست
۱۳۹۹/۰۹/۰۳مشکل فیشر و واقعا عالی بودن.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹کیست مویی داشتم عمل شدم توسط ایشون و الان خدا رو شکر خوبم واز خداوند برای ایشون آرزوی سلامتی دارم.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴تازه عمل بواسیر داشتم منتظر هستم نتیجه رو ببینم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عمل اورژانسی روده وآپاندیس راضی بودم دکتر نجاتم دادن خدا عمرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی ب
۱۴۰۱/۰۸/۱۵عمل آپاندیس داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۲۵هنوز تو دورا نقاهتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹