با سلام و احترام به ایشان ،عارضم دکتر بسیار کاربلد و دلسوز هستندکه کاملا برای بیمار ارزش و احترام قائل هستند و وقت لازم ویزیت و حتی جراحی به اندازه کافی برای بیمار صرف میکنند بنده خدمت ایشان جراحی داشتم و الان بسیار خوب و راضی هستم .
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
عالی دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
فیستول و فیشر .نتیجه عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
دکتر خیلی خوب عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بواسیر داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مشکل بنده مربوط به زخم در ناحیه لکتوم است که یا هموروئید یا بواسیر میباشد.
مدت دو عدد سی روز به سی روز تحت نظر این دکتر محترم قرار گرفتم.چون مشکلم درد در این ناحیه بهبود نیافته مجدد برای بار سوم سیزده اردیبهشت نوبت گرفتم. برج بهمن ماه و اسفندماه پارسال ۱۴۰۳ رجوع داشتم.در برج اول و دوم درد م کاهش یافت ولی در برج سوم خیر مجدد به دوران قبل م برگشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
عالی بود.نوبت عمل گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
شقاق داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عمل فیستول
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
درد درمقاد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
فیستول
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
فیستول مقعدی
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
فتق جراحی موفق ف
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
شکم درد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
عالی، و بسیار خبره
۱۴۰۰/۰۸/۰۷
با حوصله و دقیق و پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
برای باردوم قصد مراجعه به ایشان جهت ادامه درمان رادارم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
نتیجه خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیااار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
فیستول تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
سلام.من بیماری هموروئید داشتم از وقتی رفتم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
پزشکی بسیار حاذق وتوانا با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
همکار هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
در مرحله تشخیص هستم. تشخیص خوب دادند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بله بهترین دکتر هستش
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
فوق العاده بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بسیار خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
جراحی گردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
ایشان متخصص ارزندهای هستند و بسیار توانا و وظیفه شناس هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عمل هموریید
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
فوق العاده عالی هست دکتر یزدانی بی نظیر هست تو عمل جراحی سال 98 عمل فیستول انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
همورویید داشتم عمل کردم پیش دکتر یزدانی خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
عاااالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
عمل بواسیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر خیلی خوبی هست برای بیمار وقت میزاره واقعان دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
مشکل دفع دارم در حال پیگیری هستم ام ار ای از مرکز تا با گرفتم برای نتیجه باید پیش دکتر بروم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دکتری خوبی هست
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
فتق شکم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
یه دوره اومدم تا فعلا ک بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
دکتر خ
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
فوق العاده خوب . واقعا توانا و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بهترین دکتر که مریضی شوهرم بعد ازسه ماه درد فهمیدن عااالی
جراحی کیسه صفرا که عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی .با تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶با سلام و احترام به ایشان ،عارضم دکتر بسیار کاربلد و دلسوز هستندکه کاملا برای بیمار ارزش و احترام قائل هستند و وقت لازم ویزیت و حتی جراحی به اندازه کافی برای بیمار صرف میکنند بنده خدمت ایشان جراحی داشتم و الان بسیار خوب و راضی هستم .
۱۳۹۸/۰۴/۱۶عالی دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فیستول و فیشر .نتیجه عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر خیلی خوب عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بواسیر داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل بنده مربوط به زخم در ناحیه لکتوم است که یا هموروئید یا بواسیر میباشد. مدت دو عدد سی روز به سی روز تحت نظر این دکتر محترم قرار گرفتم.چون مشکلم درد در این ناحیه بهبود نیافته مجدد برای بار سوم سیزده اردیبهشت نوبت گرفتم. برج بهمن ماه و اسفندماه پارسال ۱۴۰۳ رجوع داشتم.در برج اول و دوم درد م کاهش یافت ولی در برج سوم خیر مجدد به دوران قبل م برگشتم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عالی بود.نوبت عمل گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲شقاق داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عمل فیستول
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درد درمقاد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فیستول بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۳فیستول مقعدی
۱۳۹۸/۰۶/۲۰فتق جراحی موفق ف
۱۴۰۰/۱۰/۰۴شکم درد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۹/۰۵عالی، و بسیار خبره
۱۴۰۰/۰۸/۰۷با حوصله و دقیق و پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶برای باردوم قصد مراجعه به ایشان جهت ادامه درمان رادارم.
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸نتیجه خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیااار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲فیستول تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸سلام.من بیماری هموروئید داشتم از وقتی رفتم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پزشکی بسیار حاذق وتوانا با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱همکار هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳در مرحله تشخیص هستم. تشخیص خوب دادند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بله بهترین دکتر هستش
۱۴۰۰/۰۵/۱۴فوق العاده بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۹جراحی گردن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴ایشان متخصص ارزندهای هستند و بسیار توانا و وظیفه شناس هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عمل هموریید
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فوق العاده عالی هست دکتر یزدانی بی نظیر هست تو عمل جراحی سال 98 عمل فیستول انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸همورویید داشتم عمل کردم پیش دکتر یزدانی خدارو شکر خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عاااالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عمل بواسیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خیلی خوبی هست برای بیمار وقت میزاره واقعان دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵مشکل دفع دارم در حال پیگیری هستم ام ار ای از مرکز تا با گرفتم برای نتیجه باید پیش دکتر بروم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتری خوبی هست
۱۳۹۸/۰۳/۳۰فتق شکم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲یه دوره اومدم تا فعلا ک بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۴دکتر خ
۱۴۰۳/۰۹/۲۶فوق العاده خوب . واقعا توانا و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بهترین دکتر که مریضی شوهرم بعد ازسه ماه درد فهمیدن عااالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲فوق العاده خوب و کار بلد هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل روده بزرگ داشتم وعمل ایلوستمی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷باسلام من کیست مویی داشتم عمل کردم بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۹برخوردمناسب ایشان
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کیست مویی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکترخیلی خوبه وباتجربه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بیماری فتق
۱۴۰۰/۱۲/۱۷