من یکبار توسط ایشون ویزیت شدم.باید لاپاراسکوپی انجام بدم.برای بارداری مشکل دارم.
امیدوارم نتیجه خوبی ببینم.چون 8 ماه قبل توسط یه دکتر دیگه لاپاراسکوپی انجام دادم ولی باز هم تو رحمم میوم وجود داره و مانع بارداریم میشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
فیبرم داشتم برداشتم خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
مریض دختر مهر افزا بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
یه مرحله رفتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نازایی
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
دکتربسیارعالی هستن هم ازنظرکارشون هم اخلاق 20 هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
ایشان پزشکی فوق العاده ودلسوز،مسئولیت پذر ودر کارشان بسیار تسلط دارند بنده مشکل خاصی نداشتم دردوران بارداری دخترم ایشون پزشک بنده بودند
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
درمان نازایی بچه دار شدیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دخترم دو زایمان طبیعی توسط خانم دکتر داشتن ایشون یک پزشک حاذق فوق العادست
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
سلام من مدت 14 سال نازایی رو تجربه کردم با یک دوره مراجعه در سال 90 باکمک خانم دکتر مهر افزا و گروه توامند ایشان وعنایت خداوند دو تا دختر زیبا دارم که زندگی من رو بسیار زیباتر کرد خیلی از ایشان ممنون هستم ودستشون رو می بوسم
۱۳۹۷/۰۹/۲۳
مهربانیشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بسیار متواضع و خوش برخورد و با وجدان میباشند
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
عمل ایوای کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
پریودنمیشدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
معنویت بارداری داشت تازه اولین بار پیش ایشون میرم
۱۳۹۸/۰۱/۳۱
دوستم زیر نظر ایشان بود بعداز چند سال 3 قلو داره الان
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
ناباوری فعلا هیچ
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سونو رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
من از مهر99رفتم پیششون دارم اقدام میکنم واسه بارداری حالا پناه برخداببینم چی میشه مشکلم ضیف بودن هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
کارش درست است
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تعریفشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
من نزدیک 12 سال بچه دار نمیشدم الان باردارم زیر نظر دکتر مهرافزا عزیز ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
مشکل فیبرم که عمل کردم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
کیست درموئید داشتم لاپراسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دکتر بسیار با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
از همون اول تشخیص درست رو دادند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
زایمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
فعلا فقط یه بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من هنوز درحال انجام کارهام هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
من آزمایش دارم موقع پریویدم روزدویاسوم یاچهآزمایش رفتم ازمایش اونانفهمیدن
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن فقط من از پس مخارج موسسه بر نیومدم ادامه ندادم
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
فعلا که خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
آی وی اف کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
مشکل ناباروی از شوهرم بود بعد 11سال یه دختر حامله شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
لاپارسکوبی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
مشکل نازایی با میکرو جواب گرفتیم وخدا ی متعال بهمون یه دختر به اسم نازنین زهرا عطا کرد...وهمچنین از خانم مهر افزا تشکر میکنم خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
عالی بود من خودم الان بچه دارم بامیکروانجکشن به لطف خدا
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بسیار پزشک متهد و کار بلد هستن و دستشون بسیار خوبه مشکل کیست آندومتریوز و زایمان زود رس داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
20 سال پیش بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
فقط یک جلسه اومدم تازه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مشکل نابروری داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
16 سال بود بچه دار نمی شدم ولی الان دو قلو حامله ام
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
رضایت کامل داشتم...بعد از عمل لاپراسکوپی و با وجود 5 سال نازایی باردار شدم
۱۳۹۷/۰۵/۰۹
اقدام برای ای وی اف
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
من که خیلی از دکتر مهرافزا راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دوستم پیش ایشون نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
مشکل نازایی داشتیم با انجام Ivf بچه دار شدیم الان دخترم 8 سالشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
آی وی اف
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
درمان ناباروری،موفقیت آمیز بوده دخترم الان بیست سال داره
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
بسیار عالی هستن ایشون البته من فعلا موفق به بارداری نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مشکل فیبرم دارم بااینکه یکبارخودخانم دکترمعاینه ام کردن واقعاازشون راضی هستم وقرارک ایشون عمل فیبرمم انجام بدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
فیبرم و الان مشکلم حل شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۴
از اشنایان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بی نظیر تک
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من و همسرم به مدت 8سال بچه دار نشدیم به موسسه مهر مراجعه کردیم که خدا بهمون یه پسر نااااز داد الان هم 6ساله هستش و میخواییم دوباره مراجعه کنیم تا به امید خدا و بعد خانم دکتر مهرافزا برای پسرمون یه خواهر یا برادر بیاریم به امید روزی که همه زوجهای نابارور خوشحالی داشتن فرزند رو تجربه کنند
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
انشاالله هرچی از خدا میخاد بهشون بده خداوند شفای خود رو دردستان خیلی از دکترها گذاشته که خانم دکتر یکی از همون دکترهاست سپاس فراوان.
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
عالیه عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
دوشاخ بودن رحم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فیبرون داشتم توسط ایشون لاپارسکوبی شدم تقریبا 15 سال پیش
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
بسیار عالی است
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
عمل زنان
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بچه دارنمی شدیم که به لطف خدادکترمرضیه مهرافزاروسرراه ماقرارداد و ماهم بعددرمان صاحب دوتا بچه خشگل شدیم دوقلو بودن پسر
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خوب فعلا
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عمل فیبرون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
دکتر بینظیری هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
مول داشتم و درمان شدم و الان یه دختر 10 ساله دارم
۱۳۹۷/۰۵/۳۰
انجام ای وی اف
۱۳۹۷/۰۴/۲۸
متخصص خیلی خوب میباشد واز کار وی رای هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
آی وی اف ناموفق
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
من الان با ای یو اف باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
ناباروری ونتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
زایمانهای زودرس داشتم و به کمک دکترتونستم دخترمو نه ماه داخل رحمم نگه دارم وسالم به دنیا بیاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من دکترمهرازاروندیدم یه ساله ازدواج کردم نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بزار نتیجه بگیریم بعد میگم
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
نمدانم
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
بله بسیار کاربلد هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
از دیگران شنیده ام
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
درمان نازایی به مدت یازده ماه نتیجه بخش هم بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
با ای وی اف بار دار شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
نظر خاصی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی دکتر مهربون و حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
بیماری زنان
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فیبرون داشتم لاپداسکوپی شدم عالی بود همیشه سلامت و خوش باشن کنار خونواده عزیزشون
زایمان فرزندم را انجام دادند در سال 78 و در سال91 دوران مراقبت خدمت خانم دکتر میرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
نازایی ودرمان شدم الان یه دختر هفت ساله دعرم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
سالها پیش اوایل سن بلوغ بخاطر اختلال در قاعدگی بهشون مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
خیلی دکتر خوبیه خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی بود خودم پیشش میکرو انحکشن کردم و جواب گرفتم
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
دکتر بسیار عالیه دستش معجزه است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
نتیجه گرفتم خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
و من عمل جراحی هیستروکتومی داشتم
دکتر کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
یکی از بهترینها بودن .تشخیص درست درمان درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سلام.من مشکل ناباروری دارم و تحت درمانم و قراره این ماه میکرو بشم.دکترعالییه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
در حال انجام آزمایش ها و اقدامات قبل از بارداری هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
افتادگی رحم شدید داشتم که عمل هستروکمی و لاپارسکمی انجام دادند و مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
مدت 7 سال مشکل ناباروری داشتم و در اولین آی وی اف به لطف خدا و تلاش تیم کلینیک و خانم دکتر مهرافزار با موفقیت باردار شدم و الان سه سال هست که مادر هستم
مشکل ناباروری
۱۳۹۷/۱۱/۱۰من یکبار توسط ایشون ویزیت شدم.باید لاپاراسکوپی انجام بدم.برای بارداری مشکل دارم. امیدوارم نتیجه خوبی ببینم.چون 8 ماه قبل توسط یه دکتر دیگه لاپاراسکوپی انجام دادم ولی باز هم تو رحمم میوم وجود داره و مانع بارداریم میشه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲فیبرم داشتم برداشتم خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۰مریض دختر مهر افزا بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۴یه مرحله رفتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۵نازایی
۱۳۹۷/۰۵/۲۴دکتربسیارعالی هستن هم ازنظرکارشون هم اخلاق 20 هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ایشان پزشکی فوق العاده ودلسوز،مسئولیت پذر ودر کارشان بسیار تسلط دارند بنده مشکل خاصی نداشتم دردوران بارداری دخترم ایشون پزشک بنده بودند
۱۳۹۷/۱۰/۰۳درمان نازایی بچه دار شدیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دخترم دو زایمان طبیعی توسط خانم دکتر داشتن ایشون یک پزشک حاذق فوق العادست
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سلام من مدت 14 سال نازایی رو تجربه کردم با یک دوره مراجعه در سال 90 باکمک خانم دکتر مهر افزا و گروه توامند ایشان وعنایت خداوند دو تا دختر زیبا دارم که زندگی من رو بسیار زیباتر کرد خیلی از ایشان ممنون هستم ودستشون رو می بوسم
۱۳۹۷/۰۹/۲۳مهربانیشون
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار متواضع و خوش برخورد و با وجدان میباشند
۱۳۹۷/۰۸/۱۸عمل ایوای کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پریودنمیشدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲معنویت بارداری داشت تازه اولین بار پیش ایشون میرم
۱۳۹۸/۰۱/۳۱دوستم زیر نظر ایشان بود بعداز چند سال 3 قلو داره الان
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ناباوری فعلا هیچ
۱۳۹۸/۱۲/۲۷سونو رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۰من از مهر99رفتم پیششون دارم اقدام میکنم واسه بارداری حالا پناه برخداببینم چی میشه مشکلم ضیف بودن هستش
۱۴۰۰/۰۴/۰۸کارش درست است
۱۳۹۹/۱۰/۲۶تعریفشو شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳من نزدیک 12 سال بچه دار نمیشدم الان باردارم زیر نظر دکتر مهرافزا عزیز ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۸/۱۴مشکل فیبرم که عمل کردم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸کیست درموئید داشتم لاپراسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر بسیار با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷از همون اول تشخیص درست رو دادند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۸/۲۳زایمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۳فعلا فقط یه بار ویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من هنوز درحال انجام کارهام هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۶من آزمایش دارم موقع پریویدم روزدویاسوم یاچهآزمایش رفتم ازمایش اونانفهمیدن
۱۳۹۷/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن فقط من از پس مخارج موسسه بر نیومدم ادامه ندادم
۱۳۹۷/۰۶/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰فعلا که خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸آی وی اف کردم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکل ناباروی از شوهرم بود بعد 11سال یه دختر حامله شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۵لاپارسکوبی
۱۳۹۹/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۵/۰۹مشکل نازایی با میکرو جواب گرفتیم وخدا ی متعال بهمون یه دختر به اسم نازنین زهرا عطا کرد...وهمچنین از خانم مهر افزا تشکر میکنم خدا حفظشون کنه ....
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالی بود من خودم الان بچه دارم بامیکروانجکشن به لطف خدا
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار پزشک متهد و کار بلد هستن و دستشون بسیار خوبه مشکل کیست آندومتریوز و زایمان زود رس داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱20 سال پیش بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۶فقط یک جلسه اومدم تازه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱مشکل نابروری داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲16 سال بود بچه دار نمی شدم ولی الان دو قلو حامله ام
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۷رضایت کامل داشتم...بعد از عمل لاپراسکوپی و با وجود 5 سال نازایی باردار شدم
۱۳۹۷/۰۵/۰۹اقدام برای ای وی اف
۱۴۰۰/۱۲/۰۸من که خیلی از دکتر مهرافزا راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دوستم پیش ایشون نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۱/۰۲مشکل نازایی داشتیم با انجام Ivf بچه دار شدیم الان دخترم 8 سالشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۵آی وی اف
۱۳۹۹/۰۶/۰۴درمان ناباروری،موفقیت آمیز بوده دخترم الان بیست سال داره
۱۳۹۸/۰۸/۰۱بسیار عالی هستن ایشون البته من فعلا موفق به بارداری نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۳۰مشکل فیبرم دارم بااینکه یکبارخودخانم دکترمعاینه ام کردن واقعاازشون راضی هستم وقرارک ایشون عمل فیبرمم انجام بدن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فیبرم و الان مشکلم حل شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۴از اشنایان هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بی نظیر تک
۱۴۰۰/۱۰/۲۱من و همسرم به مدت 8سال بچه دار نشدیم به موسسه مهر مراجعه کردیم که خدا بهمون یه پسر نااااز داد الان هم 6ساله هستش و میخواییم دوباره مراجعه کنیم تا به امید خدا و بعد خانم دکتر مهرافزا برای پسرمون یه خواهر یا برادر بیاریم به امید روزی که همه زوجهای نابارور خوشحالی داشتن فرزند رو تجربه کنند
۱۴۰۰/۰۱/۰۶انشاالله هرچی از خدا میخاد بهشون بده خداوند شفای خود رو دردستان خیلی از دکترها گذاشته که خانم دکتر یکی از همون دکترهاست سپاس فراوان.
۱۳۹۸/۱۰/۰۳عالیه عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۸دوشاخ بودن رحم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷فیبرون داشتم توسط ایشون لاپارسکوبی شدم تقریبا 15 سال پیش
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی است
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عمل زنان
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بچه دارنمی شدیم که به لطف خدادکترمرضیه مهرافزاروسرراه ماقرارداد و ماهم بعددرمان صاحب دوتا بچه خشگل شدیم دوقلو بودن پسر
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خوب فعلا
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عمل فیبرون بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۳دکتر بینظیری هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۰مول داشتم و درمان شدم و الان یه دختر 10 ساله دارم
۱۳۹۷/۰۵/۳۰انجام ای وی اف
۱۳۹۷/۰۴/۲۸متخصص خیلی خوب میباشد واز کار وی رای هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۶فعلا هیچ
۱۳۹۹/۰۸/۲۰آی وی اف ناموفق
۱۳۹۹/۰۸/۱۲من الان با ای یو اف باردارم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲ناباروری ونتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۶/۱۵زایمانهای زودرس داشتم و به کمک دکترتونستم دخترمو نه ماه داخل رحمم نگه دارم وسالم به دنیا بیاد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲من دکترمهرازاروندیدم یه ساله ازدواج کردم نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بزار نتیجه بگیریم بعد میگم
۱۳۹۷/۰۸/۱۲نمدانم
۱۳۹۸/۰۸/۰۳بله بسیار کاربلد هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵از دیگران شنیده ام
۱۳۹۹/۰۸/۲۸درمان نازایی به مدت یازده ماه نتیجه بخش هم بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۳با ای وی اف بار دار شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲نظر خاصی ندارم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی دکتر مهربون و حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۷بیماری زنان
۱۳۹۷/۰۷/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فیبرون داشتم لاپداسکوپی شدم عالی بود همیشه سلامت و خوش باشن کنار خونواده عزیزشون
۱۳۹۹/۰۸/۰۳در مراحل هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲سلام.من مشکل خاصی نداشتم.کلا ازسزارین میترسیدم کارشون عالی بود زحمت دختر منم کشیدن.بینظیرن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸زایمان فرزندم را انجام دادند در سال 78 و در سال91 دوران مراقبت خدمت خانم دکتر میرفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵نازایی ودرمان شدم الان یه دختر هفت ساله دعرم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲سالها پیش اوایل سن بلوغ بخاطر اختلال در قاعدگی بهشون مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خیلی دکتر خوبیه خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی بود خودم پیشش میکرو انحکشن کردم و جواب گرفتم
۱۳۹۸/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۱دکتر بسیار عالیه دستش معجزه است
۱۴۰۰/۰۲/۰۲نتیجه گرفتم خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱و من عمل جراحی هیستروکتومی داشتم دکتر کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۵/۲۴یکی از بهترینها بودن .تشخیص درست درمان درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام.من مشکل ناباروری دارم و تحت درمانم و قراره این ماه میکرو بشم.دکترعالییه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵در حال انجام آزمایش ها و اقدامات قبل از بارداری هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶افتادگی رحم شدید داشتم که عمل هستروکمی و لاپارسکمی انجام دادند و مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۴مدت 7 سال مشکل ناباروری داشتم و در اولین آی وی اف به لطف خدا و تلاش تیم کلینیک و خانم دکتر مهرافزار با موفقیت باردار شدم و الان سه سال هست که مادر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برای بارداری اقدام کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ناباروری در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴کیست داشتم.وبرداشتن
۱۳۹۸/۰۸/۱۸سلام فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹کیستعملکردمخوبشدمعمللاپاراسکوپالانهممیخوامایویافکنم
۱۳۹۸/۱۱/۲۳دستش شفا بخش واسه ما که خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۵در حال درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۳۰بله . من نازا هستم . حامله شدن
۱۳۹۸/۱۰/۰۱سلام خوب بود ولی پسرم لبو دهانش شکاف داشت وزنده نموند
۱۴۰۰/۰۸/۰۳از آشنایان خانوادگیمون مراجعه کردند و خوشبختانه نتیجه گرفتند
۱۴۰۰/۰۷/۰۸بسیار عالی و تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۰۶خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۰۲بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی مشکلی نداشتم برای تولد فرزندم مراجعه نمودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۱تشخیص درست ،و عمل به موقع
۱۳۹۸/۱۰/۲۷عیاازات
۱۴۰۰/۰۶/۳۱کارش خیلی خوب بودمن راضی هستم عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۷زایمان
۱۳۹۷/۱۱/۱۲سزارین داشتم راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۷