مادر من خیلی دچار بی خوابی شده بودند که با مراجعه به پزشک های مختلف درمان نشد ولی با نسخه آقای دکتر خیلی بهتر شد
دوبینی
سابقه تشنج و افسردگی
میگرن داشتم ونتیجه خوب گرفتم
سکته مغزی وتشنج داشتم
عالی دکتر الهی زیر سایه حق باشی همیشه هرجا رفتم گفت بهترین تجویز دارویی ک ده پسرم من شفا گرفت معجزه کرد
خوب بود
در حال درمان
سابقه تشنج
بسیار عالی و کار بلد
دکتر بسیار خوب و فهیم و با تخصصی هستند
عااالی
تشخیص پارکینسون.و عالی هستند
پاریکنیسون
باعرض سلام یک هفته پیش خانم بنده توسط ایشان به علت تورم نخاع گردن دربیمارستان شریعتی بستری شد
بسیار باتجربه و عالی
سر درد
اولین ویزیت بوده در نگاه اول مسئولیت پذیر با برخورد خوب وصبورانه
بسیار خوب
مشکل کمر بهتر شد
تیک دارم
تحت نظرم
عالی با وجود ، و بسیار قلب پر مهر
دکتر خوبیه
برا پدرم نوبت میخواهم
سکته مغزی
سرگیجه
بد نیس
مشکل پارکینسون نتیجه
مغزو اعصاب
سر درد داشتم و از ایشان کاملا راضی ام
بسیار عالی
عالی بودن
مادرم دچار سکته در بخش مخچه شد و ایشون همراهشون بودن.
میگرن. عالی بودن
خیلی خوب و باسواد
من سردرد و گردن درد و چشم درد شدید داشتم
میگرن داشتم و با قرصهایی که آقای دکتر فردوسی تجویز کردند خوب شدم اما بعد از یک مدتی که قطع کردم دوباره برگشت
بسیارعالی وباتجربه هستند
خیلی خوب بود مشکل اعصاب ازمبارکه رفتن الان دارم پیداشون میکنم برم پیششون مشکل اعصاب دادم
عالی هستن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارباغ بالا - ابتدای خیابان شریعتی (روبروی بیمارستان شریعتی)- بن بست نوید- ساختمان دوم سمت راست- طبقه ۲
مادر من خیلی دچار بی خوابی شده بودند که با مراجعه به پزشک های مختلف درمان نشد ولی با نسخه آقای دکتر خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دوبینی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سابقه تشنج و افسردگی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵میگرن داشتم ونتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سکته مغزی وتشنج داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۲عالی دکتر الهی زیر سایه حق باشی همیشه هرجا رفتم گفت بهترین تجویز دارویی ک ده پسرم من شفا گرفت معجزه کرد
۱۴۰۵/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲سابقه تشنج
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار عالی و کار بلد
۱۳۹۹/۰۵/۰۳دکتر بسیار خوب و فهیم و با تخصصی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تشخیص پارکینسون.و عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷پاریکنیسون
۱۴۰۳/۱۲/۲۰باعرض سلام یک هفته پیش خانم بنده توسط ایشان به علت تورم نخاع گردن دربیمارستان شریعتی بستری شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار باتجربه و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳سر درد
۱۴۰۳/۱۱/۲۹اولین ویزیت بوده در نگاه اول مسئولیت پذیر با برخورد خوب وصبورانه
۱۳۹۹/۰۴/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۷مشکل کمر بهتر شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲تیک دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷تحت نظرم
۱۳۹۸/۰۱/۱۶عالی با وجود ، و بسیار قلب پر مهر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۰برا پدرم نوبت میخواهم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سرگیجه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بد نیس
۱۴۰۰/۰۷/۲۶مشکل پارکینسون نتیجه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مغزو اعصاب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵سر درد داشتم و از ایشان کاملا راضی ام
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۲مادرم دچار سکته در بخش مخچه شد و ایشون همراهشون بودن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹میگرن. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوب و باسواد
۱۳۹۸/۱۰/۱۴من سردرد و گردن درد و چشم درد شدید داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷میگرن داشتم و با قرصهایی که آقای دکتر فردوسی تجویز کردند خوب شدم اما بعد از یک مدتی که قطع کردم دوباره برگشت
۱۳۹۸/۱۰/۰۸بسیارعالی وباتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی خوب بود مشکل اعصاب ازمبارکه رفتن الان دارم پیداشون میکنم برم پیششون مشکل اعصاب دادم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲