من 20سال پیش نزد ایشون ارتودنسی کردم و خیلیییییی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
تقریبا همه راضی بودن
۱۳۹۷/۰۶/۲۳
نتیجه ی خوبی داشتم سخته اولش خیلی چیزارو باید نخوری مثل آدامس چیپس ته دیگ و..... ولی عالی دندان های شیش انگار یک چیزی توش گیر کرده خودم اصلا دوست ندارم اینجور عادت میکنید نظر من اینه که بکنید به نتیجه میرسید دکتر زهره هدایتی بهترین دکتر برا ارتودنسی هست خانم زهره هدایتی پرفسور ارتودنسی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۶
کار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بهترین دکتر و بهتریت نتیجه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
من بیست سال خودم پیششون ارتودنسی کردم واقعا عالی بودن هفت سال پیش دختر بزرگم و الان هم دختر کوچیکم پیششون ارتودنسی کردن عالی هستن عالی
عالی از همه نظر اخلاقشون هم عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۳من 20سال پیش نزد ایشون ارتودنسی کردم و خیلیییییی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹تقریبا همه راضی بودن
۱۳۹۷/۰۶/۲۳نتیجه ی خوبی داشتم سخته اولش خیلی چیزارو باید نخوری مثل آدامس چیپس ته دیگ و..... ولی عالی دندان های شیش انگار یک چیزی توش گیر کرده خودم اصلا دوست ندارم اینجور عادت میکنید نظر من اینه که بکنید به نتیجه میرسید دکتر زهره هدایتی بهترین دکتر برا ارتودنسی هست خانم زهره هدایتی پرفسور ارتودنسی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۶کار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۱بهترین دکتر و بهتریت نتیجه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰من بیست سال خودم پیششون ارتودنسی کردم واقعا عالی بودن هفت سال پیش دختر بزرگم و الان هم دختر کوچیکم پیششون ارتودنسی کردن عالی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱نیاز به ارتودونسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ایشان در کارشان استاد هستند و بهترین هستند .
۱۳۹۸/۰۴/۲۲خیلی خوب هستن ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸من ارتودسی کردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ارتدنسی ،
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سلام،مراجعه اولیه بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲برای ارتودنسی دندان دخترم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۲ارتودنسی پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ارتودنسی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ارتودنسی دندان دخترم بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۷تنمجهبفعات
۱۴۰۳/۰۳/۰۲25 سال پیش ایشون منو ارتودنسی کردن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵