پدرم سندروم منیر داشتند که با زحمات ایشون درمان شدند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
با سلام فشردگی بین مهرها و برامدهدشدن مهره 4و5
که چندین دکتر عوض کردم و فایده نداشت تا با تجویز اقای دکتر عرض دو هفته خوب شدم و خدا روشکر تا الان هم برنگشته مریضی من
کارشون بیسته
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
عالی ان
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
مشکل سرم بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سکتهمغزی وبینتیجه
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
دکتر حاذق و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
عالی ب
ود پدرم مشکل داشت حالا بهتر هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
میگرن شدید داشتم د مراجعه ای که داشتم طی مراحلی که زیر نظردکتر بودم خیلی فرق کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
میگرن عصبی نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
نسبتا خوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
برای مادرم رفتیم وعالی نتیجه گرفتیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
نسبتا کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۲/۱۴
عالی هستندایشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بادقت بیماررو چکمی کنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
من در کلینیک توسط ایشان ویزیت شدم .بسیار عجله داشتند واین مورد حس خوبی را منتقل نمیکنه .کاش در اینجور مواقع مریض کمتری ویزیت میکردند ولی وقت استاندارد ویزیت را در نظر میگرفتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
یه جلسه رفتم تا ببینم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
مشکل سر گیجه داشتم بعداز گرفتن ام آر آی ومصرف نسخه دکتر خوب شدمم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
عالی بود میگرن داشتم الآن خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
میگرن داشتم داروهایی که تجویز کردن عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
صدا در سر داشتم فعلا نتیجه خوبی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
سردرد و نتیجه خوب بود حد وات
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
با سلام
دکتر بسیار بسیار باسواد و با اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
افسردگی بعداز زایمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
میگرن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
سردرد میگرنی بنده خیلی خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
دیسک گردن،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
میگرن عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
دکتر مادرم بودن سکته مغزی کرده بودن و درصد هوشیاری بسیار پایینی داشتن که خدا رو شکر و به لطف دکتر خیلی بهتر شدن
دکتر مهدی شیشه گر به حرف بیماران گوش میدهد و بسیار صبور و مهربان هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
افسردگی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
یک طرف سر درد میکرد که بعد از ام ار ای تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سرگیجه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
در حال تشخیص بیماری هستم و دکتر دقت نظر فوق العاده ای دارند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
عالی بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
فقط یه ام ارای فعلا نوشتن تا جواب و ببرم ببینم چی میگن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
دکتر خوبی هستن و تشخیص خوبی دارن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خوب و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
گردن درد داشتم و کاملا درمان شدم دکتر فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
فعلا MRIنوشته و اولین ویزیت بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
همکاری که از افسردگی شدید رنج می برد با چند مداوای مختصر بهبود یافب
۱۳۹۸/۰۲/۲۷
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
من از دکتر کمال رضایت را دارم من و خانواده بالای ده ساله بیمار دکتر هستیم من از استان دیگه برای دیدن دکتر میام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
سلام در حال حاظر برا ام آی آر نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
مشگل گردن داشتم..با کمک ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
فوق العادس
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
چون که فقط یبار ویزت شدم الان نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مغز وا
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار عالی الان خیلی خوب شدم و میخواهم برای مادرم نوبت بگیرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
کمر درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
گرفتگی رگهای سر مشکوک به سکته
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
سردردهای عصبی و با یک جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتف و گردن و دستم سال گذشته در گیر بود که با تشخیص ایشان بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
دکتری صبوروباتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
فعلا شروع کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
دکترخوبی هستندباحوصله داروهاشون روی پارکینسون مادرم تاثیرخوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
پارکینسون نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خوش اخلاق و با تشخیص های عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
کمردرد و خوب بوده
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
دردهای میگرنی وحشتناکی داشتم .یه ویزیت رفتم پیش دکتروعالی بوده .خیلی دقت وتمرکزمیذادن روی بیمارشون .عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
دکتر خوبی است سردر داشتم الانم خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
خداقوت وبازهم خدا قوت جناب دکتر شیشه گر
صبور ،باحوصله،وبسیار باتجربه ،مدارک مادر شوهرم رو پیش ایشان بردم دیسک کمر داشتن دکتر یک سری حرکات وراه رفتن رو یاد دادن و دارو دادن خیلی،بهتر شدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
بهترین پزشک
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
فشار مغز داشتم با معالجه آقای دکتر دردهای خیلی کم شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
پارکینسون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
دکتر خوب و مسلط
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
کمرم درد می کرد انحراف مهره شماره5کمر اون موقع بروجن بود ، یه نوار گرفت ویه حالت طب سوزنی انجام داد ، خدا خیرش بده ، خوب شدم، درود خداوند به همچین دکتری ، واقعا با سواده
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
بسیارعالی وباحوصله بااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
کمردرد داشتم درمانش مفید بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
مغز اعصاب عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
حافظه...وفعلا یک جلسه ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
برای دیسک
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
برای من ومشکل من خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
مشکل فراموشی و سری و سنگینی دست چپ داشتم که بهبود پیدا کردم بداز دوجلسه ویزیت اقای دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
گردن دست درد
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
میگرن داشتم داروهایی که تجویز کردن عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
نظری فعلا ندارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
میگرن .تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
خیلی خوب دکتری هستند باهوش و کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
میگرن داشتم و دکتر خیلی با حوصله معاینه کردن و خداروشکر دارم بهتر میشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
مادرم پارکینسون داشته اند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
درتشخیص بیماری عالی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ا
بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
میگرن داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
سلام دکترخیلی باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکل ستون فقرات الان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
همکاران تعریفشو دادن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
بسیار دکتر صبور و خوش برخورد که با دقت به صحبت های بیمارش گوش میکند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
مغز و اعصاب .. عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
سیاتیک
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
دیسک کمر داشتم ودیسک گردن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
نظرمن عالی است چون واقعاادم پرحوصله وباشخصیتی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
دربیمارستان
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
مشکل دیسک کردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خوب
بیماری ام اس داشتم.تشخیص ایشان تقریبا خوب بود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
بسیار بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
تشخیص خوب و تجویز خوب ومناسب
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۲۰
سر درد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
کتف دست چپ تیرمی کشید بعدازاینکه نوار عصب گرفت دارو تجویز کرد به مدت هشت سال خوب شد الان باز دردش شروع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خیلی خول
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
لرزش دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
مه مغزی با آزمایش خون تشخیص دادن از کم خونی وکمبود آهن بدن و بخشی از مشکلات رفع شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
دکتر بسیار خوبیه تشخیص خیلی عالیه
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
سلام بسیار با حوصله و دقیق اند و داروهای خوبی میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۱۸
سردرد تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
همسرم سکته کرده بود و آقای دکتر با تشخیص به موقع و اخلاق عالی رسیدگی کردند
۱۴۰۱/۰۷/۰۳
مادرم در حال درمان هست افسردگی و فراموشی خیلی کم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
یکی از دوستان به دلیل افسردگی مراجعه و نتیجه عالی گرفت
۱۳۹۸/۰۳/۲۰
من برا
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
سردرد وسر گیجه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
سرگیجه داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
Maiais
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
بسیار عالی ممنون از شما
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
سردرد شدید داشتم با مراجعه به ایشان بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۴
میگرن عصبی دارم و بانسخه های ایشان بهترشدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
گرفتگی رگ سر
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
دکتر ف
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
درد دست حالا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
گ ردن درد وخوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ام ار ای دادم و باید ببینن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
در حال درمان هستم نتیجه بعدا میگم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
ناراحتی اعصاب دخترم و خودم داشتیم که دخترم تا دوبار ویزیت خیلی بهتر شد خدارو شکر
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
احساس سوزن سوزن شدن شست پاهام و درد در دست چپم بود ام آر آی نوشتن
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
سردرد میگرنی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بنظرم یکی از بهترین پزشکان اصفهان و ایران هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برا اعصاب رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
نتیجه بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
فعلا کارخاصی انجام نداده ام.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
عالی و پسرم برای میگرن مراجعه کرد فوق العاده عالی و باشخصیت و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
افسردگی
۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مهره بیرون زده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
طول درمان خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
عالی بوده است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
سردرد داشتم و بایک دوبار ویزیت دوسال ازسردرد راحت شدم
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۳/۲۳درد کمر بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار صب
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر باحوصله ایی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۲پدرم سندروم منیر داشتند که با زحمات ایشون درمان شدند
۱۴۰۳/۰۳/۲۴با سلام فشردگی بین مهرها و برامدهدشدن مهره 4و5 که چندین دکتر عوض کردم و فایده نداشت تا با تجویز اقای دکتر عرض دو هفته خوب شدم و خدا روشکر تا الان هم برنگشته مریضی من کارشون بیسته
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی ان
۱۳۹۷/۱۰/۲۷مشکل سرم بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سکتهمغزی وبینتیجه
۱۴۰۰/۰۱/۰۱دکتر حاذق و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی ب ود پدرم مشکل داشت حالا بهتر هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲میگرن شدید داشتم د مراجعه ای که داشتم طی مراحلی که زیر نظردکتر بودم خیلی فرق کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰میگرن عصبی نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۷نسبتا خوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۷برای مادرم رفتیم وعالی نتیجه گرفتیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷نسبتا کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۲/۱۴عالی هستندایشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۹دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۰۹/۰۵بادقت بیماررو چکمی کنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من در کلینیک توسط ایشان ویزیت شدم .بسیار عجله داشتند واین مورد حس خوبی را منتقل نمیکنه .کاش در اینجور مواقع مریض کمتری ویزیت میکردند ولی وقت استاندارد ویزیت را در نظر میگرفتند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲یه جلسه رفتم تا ببینم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل سر گیجه داشتم بعداز گرفتن ام آر آی ومصرف نسخه دکتر خوب شدمم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی بود میگرن داشتم الآن خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹میگرن داشتم داروهایی که تجویز کردن عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۱صدا در سر داشتم فعلا نتیجه خوبی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سردرد و نتیجه خوب بود حد وات
۱۴۰۰/۰۴/۲۶با سلام دکتر بسیار بسیار باسواد و با اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰افسردگی بعداز زایمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲میگرن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸سردرد میگرنی بنده خیلی خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶دیسک گردن،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱میگرن عالی بودن
۱۴۰۱/۱۲/۱۱دکتر مادرم بودن سکته مغزی کرده بودن و درصد هوشیاری بسیار پایینی داشتن که خدا رو شکر و به لطف دکتر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷در حال درمان هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۷/۲۱عالی عالی عالی. خدا حفظش کنه ،مامانم بردم پیشش واقعا خوب بود،تشخیص. دارو. رفتار.
۱۳۹۷/۰۳/۱۶برا پدرم اومدیم و خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۹دکتر مهدی شیشه گر به حرف بیماران گوش میدهد و بسیار صبور و مهربان هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۳فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱افسردگی عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹یک طرف سر درد میکرد که بعد از ام ار ای تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴سرگیجه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰در حال تشخیص بیماری هستم و دکتر دقت نظر فوق العاده ای دارند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸فقط یه ام ارای فعلا نوشتن تا جواب و ببرم ببینم چی میگن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستن و تشخیص خوبی دارن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب و عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴گردن درد داشتم و کاملا درمان شدم دکتر فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴فعلا MRIنوشته و اولین ویزیت بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵خوب بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷همکاری که از افسردگی شدید رنج می برد با چند مداوای مختصر بهبود یافب
۱۳۹۸/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴من از دکتر کمال رضایت را دارم من و خانواده بالای ده ساله بیمار دکتر هستیم من از استان دیگه برای دیدن دکتر میام
۱۴۰۰/۰۵/۱۰سلام در حال حاظر برا ام آی آر نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشگل گردن داشتم..با کمک ایشون خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷فوق العادس
۱۴۰۴/۰۸/۰۳چون که فقط یبار ویزت شدم الان نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۶خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۴مغز وا
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی الان خیلی خوب شدم و میخواهم برای مادرم نوبت بگیرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۱عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸کمر درد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱گرفتگی رگهای سر مشکوک به سکته
۱۴۰۳/۰۹/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سردردهای عصبی و با یک جلسه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱کتف و گردن و دستم سال گذشته در گیر بود که با تشخیص ایشان بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲دکتری صبوروباتجربه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹فعلا شروع کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکترخوبی هستندباحوصله داروهاشون روی پارکینسون مادرم تاثیرخوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲پارکینسون نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خوش اخلاق و با تشخیص های عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۴کمردرد و خوب بوده
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دردهای میگرنی وحشتناکی داشتم .یه ویزیت رفتم پیش دکتروعالی بوده .خیلی دقت وتمرکزمیذادن روی بیمارشون .عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دکتر خوبی است سردر داشتم الانم خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خداقوت وبازهم خدا قوت جناب دکتر شیشه گر صبور ،باحوصله،وبسیار باتجربه ،مدارک مادر شوهرم رو پیش ایشان بردم دیسک کمر داشتن دکتر یک سری حرکات وراه رفتن رو یاد دادن و دارو دادن خیلی،بهتر شدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بهترین پزشک
۱۴۰۱/۰۸/۰۳فشار مغز داشتم با معالجه آقای دکتر دردهای خیلی کم شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶پارکینسون
۱۴۰۱/۱۰/۲۳دکتر خوب و مسلط
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶کمرم درد می کرد انحراف مهره شماره5کمر اون موقع بروجن بود ، یه نوار گرفت ویه حالت طب سوزنی انجام داد ، خدا خیرش بده ، خوب شدم، درود خداوند به همچین دکتری ، واقعا با سواده
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیارعالی وباحوصله بااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کمردرد داشتم درمانش مفید بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲مغز اعصاب عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۱حافظه...وفعلا یک جلسه ویزیت شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹برای دیسک
۱۴۰۱/۰۸/۱۵برای من ومشکل من خوب بوده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸مشکل فراموشی و سری و سنگینی دست چپ داشتم که بهبود پیدا کردم بداز دوجلسه ویزیت اقای دکتر
۱۴۰۲/۰۴/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲گردن دست درد
۱۳۹۸/۱۱/۱۰میگرن داشتم داروهایی که تجویز کردن عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۱نظری فعلا ندارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸میگرن .تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خیلی خوب دکتری هستند باهوش و کاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸میگرن داشتم و دکتر خیلی با حوصله معاینه کردن و خداروشکر دارم بهتر میشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳مادرم پارکینسون داشته اند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱درتشخیص بیماری عالی بودن
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ا بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۳میگرن داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰سلام دکترخیلی باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل ستون فقرات الان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶همکاران تعریفشو دادن
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار دکتر صبور و خوش برخورد که با دقت به صحبت های بیمارش گوش میکند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مغز و اعصاب .. عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸سیاتیک
۱۴۰۲/۰۷/۰۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دیسک کمر داشتم ودیسک گردن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۵/۳۰نظرمن عالی است چون واقعاادم پرحوصله وباشخصیتی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دربیمارستان
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مشکل دیسک کردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بیماری ام اس داشتم.تشخیص ایشان تقریبا خوب بود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹تشخیص خوب و تجویز خوب ومناسب
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۲۰سر درد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳کتف دست چپ تیرمی کشید بعدازاینکه نوار عصب گرفت دارو تجویز کرد به مدت هشت سال خوب شد الان باز دردش شروع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خول
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۷لرزش دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مه مغزی با آزمایش خون تشخیص دادن از کم خونی وکمبود آهن بدن و بخشی از مشکلات رفع شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دکتر بسیار خوبیه تشخیص خیلی عالیه
۱۳۹۸/۰۶/۲۰فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام بسیار با حوصله و دقیق اند و داروهای خوبی میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوب بوده
۱۴۰۲/۱۱/۱۳تحت درمان
۱۴۰۲/۰۸/۱۸سردرد تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵همسرم سکته کرده بود و آقای دکتر با تشخیص به موقع و اخلاق عالی رسیدگی کردند
۱۴۰۱/۰۷/۰۳مادرم در حال درمان هست افسردگی و فراموشی خیلی کم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱یکی از دوستان به دلیل افسردگی مراجعه و نتیجه عالی گرفت
۱۳۹۸/۰۳/۲۰من برا
۱۴۰۳/۰۳/۰۹سردرد وسر گیجه
۱۴۰۳/۰۶/۱۸سرگیجه داشتم و بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰Maiais
۱۴۰۰/۰۳/۲۰بسیار عالی ممنون از شما
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۷سردرد شدید داشتم با مراجعه به ایشان بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۴میگرن عصبی دارم و بانسخه های ایشان بهترشدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۶گرفتگی رگ سر
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر ف
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۹درد دست حالا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱گ ردن درد وخوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ام ار ای دادم و باید ببینن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴در حال درمان هستم نتیجه بعدا میگم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ناراحتی اعصاب دخترم و خودم داشتیم که دخترم تا دوبار ویزیت خیلی بهتر شد خدارو شکر
۱۴۰۰/۱۰/۲۶احساس سوزن سوزن شدن شست پاهام و درد در دست چپم بود ام آر آی نوشتن
۱۳۹۹/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۳سردرد میگرنی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بنظرم یکی از بهترین پزشکان اصفهان و ایران هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۷برا اعصاب رفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۷/۲۱نتیجه بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵فعلا کارخاصی انجام نداده ام.
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی و پسرم برای میگرن مراجعه کرد فوق العاده عالی و باشخصیت و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷افسردگی
۱۳۹۷/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۳مهره بیرون زده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱طول درمان خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵عالی بوده است
۱۴۰۲/۱۰/۲۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲سردرد داشتم و بایک دوبار ویزیت دوسال ازسردرد راحت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸