دکتر فاطمه حسین زاده، متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 119984 در شهر مشهد فعالیت میکند. مطب ایشان در خیابان پرستار ۱، ساختمان بیست، طبقه منفی یک واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز وجود دارد.
دکتر فاطمه حسین زاده متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 119984، از چهرههای شناختهشده حوزه سلامت روان در شهر مشهد محسوب میشود. ایشان فارغالتحصیل رشته پزشکی و دارای تخصص روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را نیز در کارنامه خود دارند. دکتر فاطمه حسین زاده عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران و از درمانگران مرکز مشاوره دانشگاه فردوسی مشهد است.
زمینه اصلی فعالیت دکتر فاطمه حسین زاده، درمان دارویی و رواندرمانی اختلالات روانپزشکی از جمله افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خلقی، اعتیاد، مشکلات خواب و اختلالات رفتاری و شخصیتی است. علاوه بر این، ایشان مهارت ویژهای در درمانهای نوین تکنولوژیک مانند نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی مغز (rTMS) و تحریک الکتریکی مغز (TDCS) دارند که برای اختلالات مختلفی از جمله بیشفعالی، میگرن، اختلالات خوردن و مشکلات تصمیمگیری مورد استفاده قرار میگیرد. دکتر حسین زاده دورههای تخصصی رواندرمانی شناختی رفتاری (CBT)، درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT)، زوجدرمانی و نوروفیدبک را نیز گذراندهاند.
مطب دکتر فاطمه حسین زاده در مشهد، منطقه احمدآباد، خیابان پرستار ۱، نبش پرستار ۱/۸، ساختمان بیست، طبقه منفی یک واقع شده است. بیماران بسیاری از سراسر مشهد برای دریافت خدمات روانپزشکی و مشاوره به ایشان مراجعه میکنند و بر اساس نظرات بیماران، دکتر فاطمه حسین زاده به دلیل تشخیص دقیق، رویکرد درمانی علمی و برخورد محترمانه، رضایت بالایی را جلب کردهاند. خدمات ایشان شامل ویزیت، درمان دارویی، رواندرمانی فردی و گروهی، نوروفیدبک و مشاوره زوجین است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم شده است. دکتر فاطمه حسین زاده، متخصص اعصاب و روان در مشهد، همواره تلاش میکند با بهرهگیری از دانش روز و فناوریهای نوین، به ارتقای سلامت روان بیماران کمک کند.
دکتر فاطمه حسین زاده متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بوده و در زمینه درمان دارویی، رواندرمانی و روشهای نوین مانند نوروفیدبک و تحریک مغزی فعالیت دارد.
مطب دکتر حسین زاده در مشهد، احمدآباد، خیابان پرستار ۱، نبش پرستار ۱/۸، ساختمان بیست، طبقه منفی یک قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین دکتر فاطمه حسین زاده فعال است.
از جمله خدمات دکتر حسین زاده میتوان به درمان دارویی، رواندرمانی، نوروفیدبک، تحریک مغناطیسی مغز، زوجدرمانی و مشاوره خانواده اشاره کرد.
ایشان در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خلقی، اعتیاد، بیشفعالی، مشکلات خواب و اختلالات خوردن تخصص دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد - خیابان پرستار ۱-نبش پرستار ۱/۸-ساختمان بیست-طبقه منفی یک
خیلی عالی هستن مشکل افسردگی ویه کم فراموشی داشتم خداروشکرالان 2ماه دارومصرف میکنم خیلی خیلی حالم خوب شده ممنون ازخانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۷وسواس فکری استرس شدید نتیجه رضایت بخش بوده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶افسردگی واصطراب شدید داشتم به لطف خانم دکتر خیلی بهترم ودرحال بهبودی هستم...
۱۴۰۱/۰۲/۱۸پانیک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فعلا نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بهتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۷جهت درمان افسردگی مراجعه کردم برخورد بسیار خوبی دارند و شرح حال کامل از بیمار میگیرند و داروهای تجویزی بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بی خوابی،الان حالم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۱۵افسردگی شدید
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برادرم دچار پنیک شده بودند بهبود پیدا کردند
۱۴۰۱/۰۲/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالیییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بهترشدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۲عالی هست
۱۴۰۳/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲اختلال تمرکز و درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۶باتجربه و متعهد به کار هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل افسردگی داشتم خوب شدم و دوباره دچار افسردگی و حال بدی شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۷عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۳افسردگی واسترس تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳سلام.تاکنون تاثیری مشاهده نشده است.
۱۴۰۲/۰۳/۰۲در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۴بسیار عالی ، با یک نسخه حال روحی بدم ، فوقالعاده عالی شد ، خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶استرس داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۸افسردگی و اضطراب شدید داشتم حالم خیلیذبد بودخداشکر بادارویی که برام خانم دکتر برام نوشتن حالم خوب شده
۱۴۰۲/۰۶/۲۵پیگیر نشدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۶دکتر خوبی بودن داروهایی دادن برای مصرف استرسم خیلی خوب جواب داد اما برای بیدارخوابی های شبانه ی من داروهاشون زیاد تاثیر نداشت. اما دکتر خیلی خوبی هستن من ازشون راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام بسیار عاااااالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دوستان معرفی کردن
۱۴۰۲/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیارخوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۷تشخیص وتجویز دلرو
۱۴۰۱/۰۹/۲۸واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰سلام واقعا دکتر خیلی خوبی هستن؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲پانیک داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲هنوز یک دفعه مراجعه داشتیم و تحت درمان هستیم . نتیجه معلوم نشده.
۱۴۰۱/۰۷/۲۰افسردگی . یه ماهه تحت درمانم و کم کم نتایجش داره دیده میشه
۱۴۰۱/۰۵/۲۹بسیار عالی بودن .داروهای خوبی تجویز کردن .من مشکل سردرد و ضعف اعصاب داشتم با کمک خانم دکتر بهبود پیدا کردم.
۱۳۹۹/۱۰/۲۹یک جلسه
۱۴۰۲/۰۹/۱۰خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و باسواد هستند. با صبر و حوصله برای بیمارشون وقت میذارند. خیلی راضی هستم. خانم دکتر بی نظیر هستند.
۱۳۹۹/۰۵/۰۶خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی خوب بوده تابه العان
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بهترین ها
۱۴۰۱/۰۴/۰۹بله من یه جلسه رفتم از وقتی که گذاشتند بیش تر از تایم خودم و به حرف هام گوش دادند واقعا راضی بودم انشالله که سلامتی کامل خودم رو به دست بیارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷یه مشکل اساسی اینه که نزدیک به 3 ساعت باید در مطب بنشینید تا نوبتتون بشه !!! بیشتر عصبی شدم ولی نحوه برخورد دکتر و تشخیص دکتر خوب رو به عالی بود.
۱۴۰۲/۰۸/۰۸okبودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام من وسواس فکری دارم نزدیک یک سال هست تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸از صبر، حوصله و مهارت شما که در مرحله ویزیت ودرمان به کار بردید، تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲وسواس فکری بهبود چشم گیر
۱۴۰۴/۰۷/۰۹میگرن .تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۴اضطراب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر با تجربه بالا ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالیییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶جلسه دوم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر بسیار حاذقی هستند .افسردگی داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تا الان خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خیلی مهربان ودلسوز
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶باسلام دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالییییی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سردردای زیاد که داروهای خانوم دکتر باعث شد بهتر بشم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳تشخیص کاملا درست بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳من خودم مشکلی پیش اومده
۱۳۹۹/۱۰/۱۱مشکل وسواس شستشو عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹نسبتا خوب اسن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فعلآ تحت درمان هستم چند سال بود سرگیجه وسوزش سر داشتم از وقتی داروهای خانم دکترو استفاده میکنم بهترم خیلی دکتر کار بلد ومهربونی هستن خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶هنوز نمیتونم نظر بدم چون تازه مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲قرص مصرف میکنم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عصاب سرد درد شدید
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر با حوصله و تحویزشون با توجه به نقشه مغزی ولی ۴ساعت طول کشید ویزیت وو خیلی شلوغ بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸اگروقتبذارن اوکی هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۵سردردشدید
۱۴۰۳/۰۵/۰۵بسیار دکتر خوب و باتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲سلام استرس و اضطراب داشتم با چند دوره بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بی خوابی داشتم و خداروشکر حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکترخیلی خوب وعالی هستن یه ماه پیش رفتم گفتن افسردگی داری دارودادن خیلی بهترشدم بازم قراره برم پیشنهادمیکنم حتمابرین
۱۴۰۰/۰۸/۲۶در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱برای مشکل بیخوابی رفتم خیلی کمکم کردن و واقعا داره جواب میده قرصایی که دادن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵اعصابم بهم می ریخت
۱۴۰۰/۰۲/۰۳استرس شدید،افسردگی ۳ماه تحت درمان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵بخاطر افسردگی رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دخترم پیش فعالی داشتن تهت مراقبت هستن، فعلا راصب هستم
۱۴۰۲/۰۴/۰۸سرگیجه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱رو به بهبود هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲......
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من تازه یک جلسه رفتم و دارو دادن بهم ولی اصلا برای بیمار وقت نمیذارن پزشک اعصاب باید اول همه حرفهای بیمارش رو گوش بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶با سلام من اعصابم خیلی ضعیف بود واضطراب بی خابی و استرس زیاد داشتم با جلسه دوم خیلی بهتر شدم واز خداوند متعال میخواهم انشالله خودش و والدینشونو سلامت نگهداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تحت درمانیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷من حال روحیم خوب نبود الان خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسبار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالی ب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بوده
۱۴۰۲/۰۹/۱۹نتیجه تا الان که حدود یک ماه گذشته خوب بوده و راضی بودم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۵بد نبود درکل وقت زیادی بزای مراجعینشون نمیذارن و حدود ۲ ساعت و نیم منتظر بودیم تا نوبتمون بشه.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خدا خیرشون بده داروهاشونو مصرف کردم آروم شدم یکماهه پیش رفتم پیششون افسردگی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵افسردگی و فراموشی پدر و خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۵مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۰۷/۰۸نتیجه خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عاااااااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دچار استرس و اضطراب شدید تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷نمیدانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۴دکتر بسیار توانمندی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۷افسردگی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲افسردگی شدید
۱۴۰۲/۰۸/۱۸جهت بی خوابی مادرم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالییییین
۱۴۰۱/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۸هیچ توضیحی در مورد بیماریم نگفتن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲افسردگی و اضطراب
۱۴۰۱/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام برای بیماری استرس و اضطراب رفتم پیششون با تجویز دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ایشون خیلی عالی هستن برخورد بسیار عالی دارن
۱۴۰۱/۱۲/۲۸بسیار عالی بودن.پدرم مشکل افسردگی داشتن و غذا نمیخوردن .با کمک خانم دکتر اشتهایشان باز شد و حالشان هم خوب شد .الان تحت نظر ایشان هستن.عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱جلسه اول
۱۴۰۱/۰۳/۲۲پیش فعالی فرزندم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲از تشخیصشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خانم دکتر با اخلاق و با سواد
۱۴۰۱/۰۷/۱۲من مادرم افسردگی شدید داشتند و الان خیلی بهتر هستند خداروشکر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸وسواس فکری و عملی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ایشان کارشان را بلدند و سوالاتی که از بیمار می پرسند مرتبط با بیماری و دقیق است دارو زیاد می نویسند و عوارض داروها را با توجه به بیماری های زمینه ای دیگر هم می سنجند فقط ای کاش روانپزشک مراجعه کردن بطور کلی به شکلی بود که بیمار فرصت بیشتری برای شرح بیماری های خود داشت.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰هنوز اول راهه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مادرم ناراحتی اعصاب داشتن الحمدلله با داروهای خانم دکتر بهتر هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶مادرم خیلی وقت بود حالش اصلا خوب نبود پیش خیلی از دکترها بردمشون، ولی از وقتی خانم دکتر ویزیتشون کردن الان خیلی بهترن ممنونم از تون
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خانم دکتر بسیار عالی طبابت کردن.خیلی وقت میزارن برای بیماران و با حوصله درمان میکنند.مشکل افسردگی و اضطراب داشتم بعد از چند سال درمان با کمک خانم دکتر و درمان عالی شون کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲در حال درمان.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل میگرن داشتم دارو مصرف کردم الان بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵سلام ممنون هستم کارتون عالی هستی سپاس خانوم دوکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۷اننردل
۱۴۰۱/۱۱/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷برای درمان افسردگی مادرم مراجعه کردیم وبسیار نتیجه بخش بود ممنون از ایشون که باصبروحوصله جوابگوبودند
۱۴۰۲/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بیخوابی و استرس کم شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰نتیجه مثبت بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی بوده تا به العان
۱۴۰۰/۰۵/۰۴وسواس فکری و افسرگی و حمله های عصبی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار عالی هستن و جهت درمان استرس و سوظن مراجعه کردم که خیلی خیلی تاثیر گزاربود
۱۴۰۰/۱۲/۲۵تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۲بدنیست میشه گفت دکترمتوسطی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸افسردگی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۱نتیجه فعلا نگرفتم. ولی دکتر خوب و با حوصله و مهربونی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹فرامشی
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۹در حال مشاوره برای دوستم هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۹دکتر حیلی باهوش وخیلی دلسوز من مشکل عصاب روان داشتم واقعا خیلی به من کمک کردن ولی هنوزدرحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲مشکل اضطراب داشتم کاملا صحت مند شدم واقعا داکتر عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل اعصاب تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۱عالیه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالیییی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷تحتذدرمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۳۰متفاوت با دیگر دکتر ها کار آمدی دارو ها همراه با مشاوری عالی جهت افسردگی مراجه کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فعلا خیر
۱۴۰۱/۰۳/۲۴سردرد های شدید
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی یه دوره زیر نظرشون بودم درمان شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶سرگیجه های شدید داشت شوهرم، که با تشخیص درست خانم دکتر و داروهای خوبی که دادن کاملا خوب شد و الان حالش خیلی خوبه ممنونم از خانم دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خودم افسردگی داشتم والان خیلی خیلی بهترم،
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خانم دکتر بسیار عالی با تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بیماری اظطرابی و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالیییی برای پیش فعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱برای استرس رفتم یک دوره که نتیجه نگرفتم اصلا
۱۴۰۲/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹جدید زود عصبانی میشم دست خودم نیس
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دمش گرم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱اضطراب
۱۴۰۰/۰۴/۳۱پانیک دارم و در حال ردمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸تازه مراجعه کردم هنوز اولش هست منتظر نتیجه درمان هستم.
۱۴۰۱/۱۱/۲۰بسیار متین و با آرامش. پزشک حاذقی می باشند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴معطل زیاد میشویم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل افسردگی و اضطراب داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱برای اضطراب شدید و بیخوابی تحت درمان هستم راضیم و خیلی خوش برخورد با بیماران و همچنین از منشی های ایشان هم شیفت صبح و هم شیفت عصر
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خیلی از خانم دکخر راضی هستم. با لطف ایشان مشکلم حل شد. تا به حال پزشک به خوبی ایشان ندیدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳یه بار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ومریض ما سواس و توهم داشتند که تا حد زیادی بهبود یافتند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷در حال بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴پیش فعالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۵برای بیش فعالی و عدم تمرکز پسرم که۵ ساله هست یک ماه پیش مراجعه کردم و تجویزداروها خیلی عالی بودو خیلی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۸افسردگی، تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۲پانیک عصبی داشتم الان خداروشکر بهترم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴ایشون عالین
۱۴۰۳/۰۶/۰۴خیلی خوب هستن.من چند ماه بود همش استفراغ داشتم و نمیتوانستم چیزی بخورم .به کمک خانم دکتر درمان شدم و استرس هم خوب شد.باصبر و حوصله و بااخلاق و محترم هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱سلام من مشکل میگرن عصبی داشتم پیش هر دکتری رفتم تاثیری نداشت داروها اما با دو نسخه پیش خانم دکتر رفتم الان خدارو شکر خیلی بهترم وسردرد ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۹حملات قلبی داشتم بهتر شدم ولی درمان ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار عالی هستن و فوق العاده ....معجزه گر .درمان درست و صحیح و برخورد عالی ...باسواد و به روز
۱۴۰۲/۰۱/۰۸دکتر خو
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸افسرده و پرخاشگرد وعصبی بودم بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر خوب وباحوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۲سلام من مشکل استرس داشتم و ناراحتی اعصاب جلسه اول بود خدمت خانم دکتر رسیدم خیلی عالی بودن و ۳ سال بود ک خارشا داشتم هر دکتری ک رفتم گفتن از اعصابم هس و خدا رو شکر الان استرسم خیلی کم شده با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل اعصاب .الان بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی هستن و با کمترین دارو درمان رو انجام دادن و واقعا حال منو خوب کردن
۱۴۰۱/۰۷/۱۱اعصاب و تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خواهرم ویزیت شد بخاطر افسردگی شدیدش خیلی تاثیرای مثبتی روش داشته
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۵نزدیک یک سال است تحت درمان هستم. و درمان موفق بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار خانمدکتر مهربان و با تجربه انشاالله همیشه موفق باشند
۱۳۹۹/۱۲/۲۲یه جلسه ویزیت شدم تا الان و حس خوبی از هم صحبتی با ایشون داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی هس
۱۴۰۴/۰۵/۲۳بیماریم روبه بهبودی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۲هنوز درم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عالین از هر نظر
۱۴۰۲/۰۷/۱۲بسیار دکتر خوبی هستن خدا خیرش بدهد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوب وبا تجربه ای هست
۱۴۰۱/۱۱/۰۱سلام من انتظار داشتم با حوصله دکتر به حرفم گوش بدن برا مشکل دوران بلوغ پسرم که بیش فعاله رفتم.ولی خیلی زود تند دارونوشتن و زنگ مریض بعدی با این ویزیت حداقل ۱۰دقیقه باید برا هرمریض وقت بزارن
۱۴۰۴/۰۴/۱۱