دکتر مجتبی رضایی متخصص اعصاب و روان، روانپزشک و روان درمانگر با شماره نظام پزشکی 79265 در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در احمدآباد ۶، محتشمی ۴، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر مجتبی رضایی متخصص اعصاب و روان، روانپزشک و روان درمانگر است که با شماره نظام پزشکی 79265 در شهر مشهد فعالیت میکند. وی دارای مدرک تخصص روانپزشکی بوده و تمرکز اصلی خدمات خود را بر درمان اختلالات روانی، دارو درمانی، روان درمانی و طب مکمل قرار داده است. مطب دکتر مجتبی رضایی در منطقه احمدآباد مشهد، خیابان احمدآباد ۶، محتشمی ۴، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم نموده است.
دکتر مجتبی رضایی به عنوان روانپزشک، خدمات جامعی در زمینه تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی، افسردگی، وسواس، اختلالات خواب و مشکلات رفتاری ارائه میدهد. بیماران مراجعهکننده به مطب، علاوه بر دارو درمانی، از روشهای روان درمانی و طب مکمل نیز بهرهمند میشوند که نشاندهنده رویکرد جامع و بهروز دکتر رضایی در درمان بیماریهای اعصاب و روان است. بسیاری از مراجعهکنندگان از تجربه درمان نزد دکتر مجتبی رضایی، به خاطر دقت در تشخیص و ارتباط مؤثر، رضایت بالایی داشتهاند.
دکتر مجتبی رضایی در شهر مشهد و منطقه احمدآباد، گزینهای شناختهشده برای بیماران جویای روانپزشک متخصص است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم شده که سهولت بیشتری در فرآیند رزرو وقت ایجاد میکند. اطلاعات کامل آدرس مطب، تخصص و شماره نظام پزشکی، اعتبار و اصالت حرفهای دکتر مجتبی رضایی را برای بیماران تضمین میکند. انتخاب ایشان به عنوان متخصص اعصاب و روان در مشهد، به ویژه برای ساکنان احمدآباد، امکان دسترسی به درمانهای تخصصی و چندبعدی را فراهم میآورد.
دکتر مجتبی رضایی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و روان درمانگر است.
آدرس مطب دکتر رضایی: مشهد، احمدآباد ۶، محتشمی ۴، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم.
بله، میتوانید از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنید.
ایشان در زمینه درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و سایر اختلالات اعصاب و روان فعالیت دارند.
بله، دکتر رضایی هم دارو درمانی و هم روان درمانی را به بیماران ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد ۶، محتشمی ۴، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم، ارتباط با منشی از طریق پیام رسان ایتا/واتساپ ۰۹۰۲۴۴۳۰۳۳۳
احمدآباد ۶، محتشمی ۴، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم، ارتباط با منشی از طریق پیام رسان ایتا/واتساپ ۰۹۰۲۴۴۳۰۳۳۳
بله دکتر خوبی هم دلی کرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۹خوب بود نامه معرفی داشتم مشکلات گذشته بود حالم خوب نبود ممنون مطب دکتر هم رسیدگی میکنند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ممنون از راهنمایی شما / با وجود مشکلات به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر خوبی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۱/۱۱بعضی وقت ها شارژ نبودم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستند خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲حالم خوب نبود پرخاشگری داشتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ممنون دکتر دقت میکنه و خوب توضیح میده
۱۴۰۴/۰۲/۲۱هیچی یادم نمیاد دکتر خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱افسردگی و اضطراب داشتم که موجب شده بود حالم بد بشه بهتر هستم ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مشکل اعصاب
۱۴۰۴/۰۸/۲۶پیشنهاد میدم موفق باشید
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکلم دلم گرفته بود دکتر گفت افسرده شدم و این بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳سردرد داشتم انگار حالم بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام دکتر خوبی هست ولی احمدآباد با ماشین خودتون نرید اونجا هزار تا مطب و دکتر هست و شلوغه دکتر وقت میزاره از دارو درمانی تا سبک زندگی رو میگه ممنون
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عالی بودن به من گفتن حتما روان درمانی برم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱اعصابم خراب بود خوابم خوب نبود توی خونه مشکل داشتم الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی خوب بود ممنونم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر وقت شناس و با وجدان
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خدا خیرش بده افسردگی و سردرد داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۱سلام کافی نت برامون نوبت گرفت من از جلگه زاوه آمدم دکتر خوبی بود تعریف میکردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام دکتر خوب به حرفام گوش میداد به غیر از دارو درباره غذاهایی که برام خوبه صحبت کرد.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷سلام خوبه ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۳۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ممنون از راهنمایتون سلامت باشید
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خوش برخورد، صبور، مجرب، مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۷اضطراب و ناراحتی داشتم بدنم بیرون ریخته بود دکتر گفت از اعصابم هست منو معرفی کردن به آقای دکتر رضایی الان حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۲۵حالم خوب نبود اضطراب عملی داشتم برام مشکل ایجاد شده بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چند جلسه
۱۴۰۴/۰۱/۲۰سلام مطب مرتب بود منشی هم خوب بود به موقع و سروقت پیش دکتر رفتم دکتر خوش برخورد بود ممنون از سایت شما
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار فرد خوش برخورد و رفتار محترمانه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با بیمه ها قرار داد داشتن کمک بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام دکتر خیلی خیلی عالیهست
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی مشکل داشتم بستری هم بودم افسردگی شدید بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سرگیجه، بیخوابی و خستگی مفرط
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام زوج درمانی پیش ایشون رفتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲اعصابم مشکل داشت خوب بود من از شهرستان رفتم مطب دکتر رضایی نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بله بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تحت درمانم همچنان
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام جلسات درمان به موقت برگزار شد و ممنونم مطب آقای دکتر محیط خوبی داره و احساس خوبی داشتم.سپاس
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی خوب بود من از پکیج بیش فعالی و کم توجهی دکتر رضایی با هزینه کم عضو شدم از این نظر رازی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴افسردگی و بیماری جسمی داشتم نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام خوب بود پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷اضطراب و نگرانی دارم افسرده و نا امید بودم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سلام وقت بخیر فراموشی داشتم به لطف خدا و کمک دکتر داروی گیاهی داد ایشان گفتند علت فراموشی اضطراب بود خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰اضطراب و افسردگی دارم محیط خنک و عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بود ممنون که معرفی کردید
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای PTSD مراجعه کردم همکاری و محبت داشتند ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام فراموشی و اضطراب داشتم بهتر شدم اضطرابم خوب شد فراموشی من هم بهتر شده ممنون
۱۴۰۴/۰۲/۲۸زندگی بهتر شده و مشکلات برطرف شده منو معرفی کرده بودن چند جلسه بود راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶سلام من پسرم ۲۲ سالشه ناراحتی عساب داشتن و استرس شدید و من خیلی ناراحت بودم تا اینکه بردمش پیش آقای دکتر مجتبی رضایی و الان ۲۰ روزه که پسرم خیلی رفتارش بهتر شده و خیلی آروم شده و از آقای دکتر خیلی ممنونم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲اضطراب و افسردگی/بهتر هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل سرطان داشتم آقای دکتر با من صحبت کردن روحیه ام بهتره
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دلشوره داشتم و الان بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ممنون وقت گذاشتن افسرده بودم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷طپش قلب داشتم دکتر قلب منو معرفی کردن به اقای دکتر / مطب خوب و آرام بود دکتر رضایی هم خوش برخورد هست. احساس بدی نداشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برخورد بسیار خوبی داشتند ممنون از سایت نوبت
۱۴۰۴/۰۱/۰۱مشکل افسردگی و اضطراب شدید با رفتار خوش و دوستانه و نکته بینی بالا کاملا درست و بجا تشخیص دادن و با دارو های مناسب با شرایط من درمان قطعی و مناسبی انجام دادن واقعا راضی هستم چون خیلی وقت میذارن و شرح حال کامل میگیرن و صحبت هاشون باعث آرامش بیمار میشه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سلام دکتر وقت شناس با تجربه و با دقت هستند علاوه بر دارو درمانی از داروهای طبیعی هم تجویز میکنند روان درمانی هم انجام میده جالب اینجا بود که پکیج هایی داشتن مربوط به روان درمانی بیش فعالی بچه ها ، اضطراب و افسردگی که با هزینه کم میشه عضو اون شد و به صورت غیرحضوری استفاده کرد.یک جلسه گروه درمانی هم دارند که میشه از طریق پیام رسان منشی باهاش هماهنگ شد و شرکت کرد.در مجموع توصیه میکنم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۰یک تجربه جدید و خوب داشتم منشی دکتر نبود ولی دکتر خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱افسردگی داشتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام خیلی عالی وبا حوصله پذیرش نمودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲سلام سپاس از سایت شما پیشفعالی داشتم و مشکل کم توجی هم داشتم با تجربه دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰سلام ممنونم لطف کردید
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳مشکل خواب داشتم بهتر شدم بنظرم دکتر خوبی هست به حرفها خوب گوش میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام خوب بود برای اضطراب و افسردگی رفتم برای این بهم دارو داد آزمایش داد و بعد برای کم خونی دارو داد به پیشنهاد دکتر ورزش کردم حالم خوبه دستش درد نکنه ضمنا احمدآباد شلوغه جای پارک پیدا نمیشه بهتر با مترو برید.
۱۴۰۴/۰۱/۰۱خوبه ت
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سلام. برای مشکل استرس و اضطراب مراجعه کردم. با دارو درمانی خداروشکر بهتر شدم. علاوه بر دارو نکات دیگری را هم آقای دکتر اشاره کردن که به روند بهبودی کمک کرد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸اضطراب و وسواس داشتم همه خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی بودن توی گروه درمانی هم رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوب و دقیق و وقت شناسی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۵حالم بد بود خدا رو شکر رفتم امام رضا دعا کردم خوب شم دست دکتر درد نکنه خیرت بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۱حالم خراب بود نگران بودم حالم بهتر شده خوشبختانه مطب دکتر با بیمه قرار داد داشت ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل استرس داشتم که با اولین مشاوره،بهترین تشخیص رو دادن و بهترین تجویز رو کردن.کاملا با مهربانی به تمام سوالات جواب میدن.ایشون بینظیر هستن.من با تمام وجود به دوستان ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بی قرار بودم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۲۶درود بر شما برای مشکل خصوصی اومده بودم ممنون خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۸سلام خوب بود پدرم فراموشی داره دارو تجویز کرد درباره فعالیت های،پدرم صحبت کردن درباره غذاهایی که براش،خوبه صحبت کرد براش آزمایش نوشت ممنون دکتر زحمت کشید وقت گذاشت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵مطب به موقع کارمون انجام شد دکتر خوش اخلاق هست از خواب میپریدم مشکل استرس داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰روحیه م خرابه اضطراب دارم مشکلم زیاد هست ممنون از شما منو برید دکتر خدا خیرت بره
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خوبه مطب مرتب و خنک بود دکتر خوش اخلاق هست معطلی ندارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۱ممنون پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷برای مشکل روحی مراجعه کردم منشی دکتر مریض شده بود نبودن خود دکتر کار ما رو انجام دادن خوب بود مطب هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام من از شهرستان اومدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳حالم خوب نبود احساس افسردگی داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سلام خوب بود چشممو عمل کردم فراموشی من بیشتر شده الان بهتر هستم دکتر منو امیدوار کرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام دکتر خوبیه من اضطراب داشتم با تجویز ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲با عرض سلام و احترام، پزشک بسیار خوبی هستند من روده تحریک پذیر داشتم با توصیه متخصص داخلی به ایشان مراجعه کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۱سلام فراموشی داشتم مراجعه کردم ممنون خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴درمان موفق
۱۴۰۴/۰۱/۰۵دلنگرانی و حال بد الان بهترم خدا رو شکر اونجا خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸ممنون خوب بود مشکل اضطراب افسردگی داستم پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۰سلام به صورت غیر حضوری ویزیت شدم و تجربه عالی داشتم از وقت دکتر استفاده کردم و دکتر با تجربه ای بودن در مورد تغذیه روان درمانی با تشکر از سایت شما
۱۴۰۴/۰۱/۱۰پنیک داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سندرم روده تحریک پذیر داشتم دارو دادن بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عصبی بودم حالم خوب نبود بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸برای آسیب دیدگی روحی و جسمی آمده بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام آدم خوبی هستند سردرد و بیخوابی ذاشتم معده و گوارشم خراب بود الان خوبم مطبش هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خیلی خوب بود عالی هستن برای اضطراب و افسردگی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خیلی خوب بود متشکرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲