دکتر آزاده شمسی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 124555 در مشهد فعالیت دارد. مطب دکتر شمسی در خیابان دکتر چمران، ساختمان پزشکان جم، پلاک 199، طبقه سوم واقع شده است.
دکتر آزاده شمسی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با شماره نظام پزشکی 124555 از چهرههای علمی و درمانی برجسته در شهر مشهد است. ایشان پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به کسب رتبه اول دانشگاه و رتبه پنجم کشوری در آزمون علوم پایه پزشکی شدند. دکتر آزاده شمسی با دریافت بورد تخصصی روانپزشکی از همان دانشگاه در سال ۱۳۹۲، فعالیت حرفهای خود را به عنوان متخصص اعصاب و روان آغاز کردند و از سال ۱۳۹۳ در بیمارستان مرکز پیوند اعضا منتصریه مشهد به عنوان روانپزشک مشغول به کار هستند.
این پزشک عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران است و تجربه تدریس در دانشگاه فردوسی و برگزاری دورههای فرزندپروری و آموزش پزشکان را در کارنامه دارد. دکتر آزاده شمسی تخصص ویژهای در درمان اختلالات روانپزشکی در بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی و کبدی دارند و سابقه فعالیت در مراکز بهداشت استان خراسان رضوی را نیز داشتهاند. ایشان در زمینه درمان افسردگی، اضطراب، پانیک، وسواس، اختلالات خلقی و روانپریشی، اختلالات خواب، مشکلات جنسی، اختلالات حافظه و تمرکز، بیماریهای کودکان مانند بیشفعالی، تیک، شبادراری، و بیماریهای روانتنی از جمله فشارخون عصبی و مشکلات گوارشی عصبی تخصص دارند.
مطب دکتر آزاده شمسی در مشهد، خیابان دکتر چمران، ساختمان پزشکان جم، پلاک 199، طبقه سوم واقع شده است. بسیاری از بیماران از مهارت بالای دکتر آزاده شمسی در تشخیص و ارائه راهکارهای درمانی غیر دارویی و رواندرمانی رضایت داشتهاند. ایشان با تکیه بر تجربه بالینی، دانش تخصصی و تعهد به بیماران، به عنوان متخصص اعصاب و روان در مشهد شناخته میشوند. برای دریافت نوبت و مراجعه به مطب دکتر آزاده شمسی میتوان با مطب ایشان تماس گرفت.
دکتر آزاده شمسی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با بورد تخصصی است.
مطب دکتر شمسی در مشهد، خیابان دکتر چمران، ساختمان پزشکان جم، پلاک 199، طبقه سوم قرار دارد.
ایشان در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، مشکلات جنسی، اختلالات حافظه، بیماریهای روانتنی و اختلالات رفتاری کودکان تخصص دارد.
در حال حاضر برای دریافت نوبت باید با مطب دکتر آزاده شمسی تماس گرفته شود.
ایشان عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان دکتر چمران، ساختمان پزشکان جم، پلاک ۱۹۹، طبقه سوم
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی بودند ونتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی با حوصله و دلسوز هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دقت به جزئیات و با پرسش های متنوع برای پیدا کردن ریشه مشکل.. این یکی از مزیت های مهم ایشون است
۱۴۰۵/۰۲/۲۸پزشک بسیار صبور با تشخیصهای عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۲باصبر و حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی دکتر خوبی هستس
۱۴۰۳/۰۷/۰۹با سلام مشکل افسردگی همسرم بود.در حال درمان هستن- تا اینجای کار بسیار عالی بودن- دکتر خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سلام من پسر مشکل تمرکز در نوشتن و یادگیری حروف را دارن خوبه این خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶یک جلسه پیش ایشون رفتم دکتر خیلی خوبی هستن ایشون با صبر و حوصله گوش میدن به حرفهای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر روانپزشک هستند یک جلسه خانمم رابردم هنوز برای نظر دادن زوده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳سلام دکتر بسیار خوبی هستند دلسوز و با شخصیت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹اعصاب و روان. بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴پانیک کامل درمان شدم راضی هستم صد درصد عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹اعصاب و روان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲اولین بار مادرمتوسط ایشون ویزیت شد،وقت کافی برای بیمار میزارن و با حوصله صحبت ها رو میشنوند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰مشکل خواب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷استرس ترس
۱۴۰۴/۰۶/۱۸واقعاعالیند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار مهربان و باحوصله آدم کلی حس مثبت میگیره هزشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوبیه به حرفات گوش میده زیاد هم دارو نمیده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار خانم بادقت وباصبراست من پسرم بردم وقت کافی کزاشت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲نتیجه خوبی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پسرم ناخون میخورد درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی دکتر خوب نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خیلی خیلی دکتر خوبی هستش. یک ساله تحت نظرشم و حالا داره داروهامو قطع میکنه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۱۶من دو جلسه است که پسرم را پیش ایشان میبرم واقعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۹پزشکی بسیار حاذق، متین، صبور و با اخلاق. چندین سال درگیر افسردگی سنگین به همراه افکار خودکشی بودم. شش ماه تحت نظر ایشان قرار داشتم و به کمک رواندرمانی و داروهایی که تجویز کردند بهبود چشمگیری داشتم. روح تازه ای در من دمیده شده و دوباره میتوانم از زندگی لذت ببرم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷خیلی دقیق شرح حال میگیرن و برای مریض وقت میزارن منشی شون هم خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتری بسیار خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بیماری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار دکتر عالی وخوش اخلاق من خیلی اعصابی بودم همیشه تو خونمون جنجال بود اما خداروشکر الان همه چی ارومه
۱۴۰۳/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴با سلام و احترام پدرم به علت افسردگی توسط ایشون تحت درمان هستند از برخورد و حوصله ای که بل بیمار دارند کمال تشکر رو دارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام من پسرم دو هفته قبل برای اولین مرتبه بردم و درمان شروع کرده خدا رو شکر فعلا رضایت بخش بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶سلام و احترام دکتری بسیار مهربان و دلسوز هستن با دقت و با حوصله تمام ویزیت میکنند خیلی خیلی زیاد خوبن هر چی بگم کم گفتم من برای در مان اضطرابم رفتم خداقوت بهشون
۱۴۰۳/۰۵/۳۰درحالح
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیار محترم وخوش برخورد درک بالایی دارن از شرایط مراجعشون هرکمکی ازدستشون بربیاد با خوشرویی ومحبت انجام میدن به حرف های مراجع بادقت وصبر وحوصله گوش میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بله با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بسیار با حوصله صبور و آرام و کاملا وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار خانوم باحوصله ای هستن و وقت کافی برای بیماران میزارن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار پزشک صبور و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی میباشد
۱۴۰۳/۰۲/۰۴اعتیاد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر با صبری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱با تجربه ، مهربان ، خوش برخورد و با نظم هستند ، من از نتیجه راضی هستم .
۱۴۰۵/۰۳/۱۶ب تشخیص دکتر افسردگی داشتم و دارو شروع کردم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵به دلیل حملات پانیک و اضطراب مراجعه کردم و نتیجه عالی بود.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰برای پسرم که پیش فعال بوده خدمتشان رسیده ام
۱۴۰۲/۱۲/۲۲خانوم دکتر خیلی خوش برخورد ومهربونن ، وخیلی هم واسه مریضها وقت میذارن حتی منشی خانوم دکتر ،قبل هرچیز اخلاق از همه مهمتره ، واقعا خیلی تشکر میکنم از هردوی ایشون انشالله که همیشه موفق ودرپناه آقامون امام رضا علیه السلام باشم️
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار ع
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دکترصبوری هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶گفتار درمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰دکتر خوبی هستند و خوب راهنمایی میکنن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۱بسیار متعهد و دلسوز هستند پورسه درمان بیماری دو قطبی باهاشون داشتیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب ومهربان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل گفتارورفتارکودک مابودوبامشاوره ایشان درحال اقدام هستیم انشاالله نتیجه متعاقبااعلام خواهدشددرکل ایشان همه جانبه مشکلات رابررسی کردند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰با سلام و احترام .. کاش همه مث ایشون بودن ، مهربون ، صبور ، خوش اخلاق و با علم و دانش ..
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر بسیار صبور ،دانا و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۲۲فعلا تحت درمانم خوش برخوردهستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی آرام مودب و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر خوش برخورد و با تجربه ای هستن و با دقت به صحبت مریض گوش می کنن تشخیص درست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دکتری مهربان بودند و با حوصله ب تمام حرف هایش گوش کردند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام بنده اولین بار هست که به ایشان مراجعه کردم مشکل افسردگی شدید و اضطراب دارم. و یک هفته هست که داروهای ایشان را استفاده میکنم و هنوز برای اظهار نظر زود است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار عالی متشکرم از ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۲۷نتیجه متلو
۱۴۰۳/۱۲/۱۱به نظر خودم اینه که زیاد هنوز با روحیات و روانم آشنا نشدند البته یک بار منو دیدند و خیلی منصفن خیلی بفکر مریضهاشون هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی خوش برخورد کارشون حرف نداره تا الان که نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار مهربان باسوادوباحوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی خوش برخورد من تازه رفتم هنوز نتیجه کلی نگرفتم ولی بنظرم که نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار عالی هوای مریض رو خیلی داره و رفتارش خیلی مناسبه و از همه مهمتر تجربه خوبی دارن
۱۴۰۳/۱۱/۱۶افسردگی و عصبانیت داشتم. خیلی عالی جواب گرفتم. الان دکتر در حال کاهش و قطع دارو هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳فعلاتحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۳سلام خانم دکتر شمسی با بنده تماس میگیرن شماره موبایل تون ***
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بسیار عالیییییی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸راضی بودم. خدا خیرشان بدهد. خیلی وقت گذاشتند و بعد از ویزیت هم تلفنی با خوشرویی به سوالات پاسخ دادند.
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خانوم دکترخیلی خوب توضیح میدن، باصبروحوصله هستن و خیلی سریع ودرست تشخیص میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار مهربان بودن خانم دکتر دکتر من استرس بالایی داره دکتر در یک جلسه کل مشکل رو ارزیابی کردن و فعلا داره دارو مصرف میکنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۵باسلاموعرضتشکرویژهازسرکارخانمدکتربهواسطهسعهصدروحوصلهایکهدربارهمریضانجاممیدهند.خدایارشانبتد
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۷برای اضطراب مراجعه کردم فعلا که در حال درمان هستم بعدا نظرم رو میدم تا اینجا خوب بودن کاملا به حرف های مریض گوش میدن و توجه میکنن خیلی صبور و پر از انرژی مثبت هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷