۳ماه پیش درفیروزآباد توسط دکتر عمل شدم پارگی پرینه داشتم کارشون واقعا عالی بود وخیلی راضی هستم ازشون بسیار خوش اخلاق وکار بلد هستند خداخیرشون بده
با سلام. ایشان از پزشکان حاذق و خوش اخلاق میباشند
ایشون بی نظیر هستند
بسیارعالی
خیلی با اخلاق و با تجربه
ایشون بسیار باسواد و حاذق هستن
فوق العاده با اخلاق، باسواد ومتعد هستن تشخیصشون عالیه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اردیبهشت شرقی-نبش هفت تیر-مجتمع پزشکی اردیبهشت-طبقه ۳
۳ماه پیش درفیروزآباد توسط دکتر عمل شدم پارگی پرینه داشتم کارشون واقعا عالی بود وخیلی راضی هستم ازشون بسیار خوش اخلاق وکار بلد هستند خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۲۳با سلام. ایشان از پزشکان حاذق و خوش اخلاق میباشند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱ایشون بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶خیلی با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۳۰ایشون بسیار باسواد و حاذق هستن
۱۴۰۳/۰۹/۳۰فوق العاده با اخلاق، باسواد ومتعد هستن تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۹