برادر و مادرم را تحت نظر ایشان بوده و آندوسکوپی شدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
مشگل گوارشی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
تنبلی روده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بله آشنایی با ایشان از زمان طبابت دکتر در سنندج میباشد
مشکل گوارش که حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
دقیق، علمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
مشکل معده و روده دارم هنوز تحت درمان هستن آقای دکتر تشخیص خوبی دارن و راهنماییهای خوبی می کنن و داروهای مناسبی میدهند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
تازه شروع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱
خیلی دکتر حاذقی هستن تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
مشکل گوارشی داشتم در یک جلسه ویزیت و با داروهای تجویز شده در عرض یک هفته کلا خوب شدم ولی الان بعد از 16 ماه مجدد همان بیماری مبتلا شدم مجدد میخواهم خدمت ایشان برسم شاید دوباره با دارو مشکلم را حل کند
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
اولین بار بود ویزیت میشدم با حوصله و با دقت معاینه کردند و بسیار با اخلاق،دارو دادند تا یکماه دیگه امیدوارم نتیجه بخش باشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بیمارشون بودم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
دکتر خوبی هستن توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
اللتهاب روده
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
پزشک خالقی می باشد .
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عالی مش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
دکتر بسیار خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
مشکل کبد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
فوق العاده تشخیص درست دارد
۱۳۹۹/۰۱/۲۱
مشکل روده تحریک پذیر که خوب نشدم داروها اثری نداشت اما خوب نشدن من دلیل بر بی تجربی دکتر نیست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
برخورد مناسب - خوش اخلاق - صبور - مسلط
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
دکتر فوق العاده خوبیه و تشخیصش درسته
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دکتر باسواد و باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
مشکل روده
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
تشخیص ومداواشون بی نظیر بود برای همسرم که 17سال هست کولیت السروز داشتند وتوسط ایشون خدا رو شکر بیماریشون فعلا کنترل شده .ممنونم ازشون وهمیشه دعاگوشون هستیم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
با دقت تمام احتمالات رو بررسی میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
فعلا در حال درمانم ولی تشخیصشون و همچنین داروهایی که تجویز کردن، فوق العاده ست.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
بهترین دکتر بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
مشکل معده داشتم 5 سال با یک بار پیش دکتر رفتم الان 6 سال هست که دیگه معدم کاملا خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
سونوگرافی کیهان تشخیص کبد چرب داده بود و به تجویز دکتر دلاوری فیبرو اسکن دادم و مشخص شد نتیجه سونوگرافی غلط بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
ورم معده
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
فرشته نجات ایشون هستن واقعا تنشون سالم. من که تا دنیا دنیاس مدیونشونم چون دکتر زیاد رفتم و نتیجه نگرفتم من زخم معده داشتم و از کردستان به قول دکتر از شهر زریوار مراجعه کردم خدا رو شکر خیلی بهترم بازم ممنونشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
التهاب روده
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
جراحی برداشت کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و بسیار تشخیص عالی و درستی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
فوق العاده هستن و بسیااااااار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
سلام خودم ، خانواده وهم افرادی که تحت معالجه ایشان قرار گرفتیم بسیار از نحوه معالجه ایشان راضی بودیم . خداوند به ایشان و خانواده محترم ایشان سلامتی و توفیق عنایت فرماید . امین
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
آزمایش نوشتند هنوز انجام ندادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مشکل گوارشی داشتم هنوز درمان نشدم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
بسیار پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
عالی سرطان مادرم را به بهترین سکل درمانکردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
مشکل دستگاه گوارش وروده
مفید وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
با سلام مشکل میکروب معده تشخیص صحیح با کمترین هزینه و زمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
سلام بسیار دکتر صبور ،خوش برخورد و حاذق هستند. پارسال تشخیص تومر روده دادند و بعد از عمل شیمی درمانی شدم و خدارو شکر خوب هستم. برای ویزیت رفتم خدمتشون . خیلی راضی هستم. پایدارو سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
سلام رودم مشکل داشت که با قرص راه شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
دکتر خوب و حاذقی هستند من و پدرم بیمارشون هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عالی هم دستشویی هم دردرمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بهبودی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
مادرم چندین سال بود گاستریت داشتن خدا رو شکر زیر نظر ایشون بهتر شدن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
قطعا ایشون متبحرن اما بیماری که مراجعه میکنه نیاز به بررسی و معاینه و توجه به صحبتها و علائم داره. فقط خوندن خط آخر سی تی که توصیه به کولونوسکوپی کرده(که همه میتونن بخونن و متوجه میشن) و دادن یه سری برگه و وقت از بیمارستان نیکان خواسته ی بیمار نیست.ایشون بعنوان متخصص داخلی و فوق گوارش بهتر بود به گزارش کبد چرب گرید دو در سونو و اسیداوریک بالا در آزمایش هم توجه میکردن که اصلا حتی نگاه نکردن و باعث عدم اطمینان به ایشون شد و با اشاره ی بیمارمون از مطب خارج شدیم البته با پرداخت ۸۰۰ تومان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیار دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
مشکل سنگ صفرا.
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
قارچ روده خیلی خوب بودن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
بسیارعالی ومتعهد
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بسیار با حوصله و صلور
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
کولیت رو
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
استفراغ همیشگی.فعلا رابپرازول تجویزکردن. با مصرف دارو بهترشدم فرمودند بعد یکماه مجددا خدمتشون برسیم برای معاینه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
بسیار دکتر خوبی عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من پیش ایشون کلنوسکوپی انجام دادم و یه پلیپ داشتم که ایشون در حین کلنوسکوپی برام درآوردن و تجربهی بدون دردو خیلی خوبی بود...
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
سلام .من تنبلی روده و سوزش معده داشتم و خداروشکر خیلی بهتر شدم و ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ناراحتی کبد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
فعلا تحت درمان هستم برای بار دوم میخوام ویزیت بشم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
گوارشی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
دکترپدرم بودند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
فوق العاده عالی. خدا حفظش کنه
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
تشخیص ودمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
دکتر بسیار صبور با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
فعلا خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
تازه درمان شروع کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
پزشک خوب و باتجربه ای هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
تحت نظر دکتر دلاوری هستن ، آندوسکوپی انجام شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
پدرم تحت نطر دکتر بود،تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
دکتر بسیار عالی مهربان و تشخیص بیست
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
خیلی به موقع رفتیم پیش دکتر و نظر دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
خوب بو
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
مشکل معده داشتم و ایشون معالجه ام کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
باسلام وتبریک سال نو بنده مهرماه نودونو کلونودسکپی پیش اقای دکتر دلاوری انجام دادم ولی ار 28اسفند تا الان دردم دوباره شروع شده
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
پزشک عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
ایشون دکتر فوق العاده خوبی هستند و تشخیص شون درست و بجا بود..
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی مشکل ibs
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
مشکل کبد چرب داشتم گرید ۳ شدم گرید ۱
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
سلام و عرض ادب بنده 47 سالم هست 10 ساله که بیمار دکتر علیرضا دلاوری میباشم ، زخم معده شدید داشتم و تحت نظر ایشان، بهبود کامل یافتم . با ورم معده حدود 2 سال پیش خیلی اذیت میشدم و با مراجعه به دکتر علیرضا دلاوری و یک دوره درمان بهبود یافتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
آقای دکتر دلاوری فوق العاده دکتر با اخلاق و ماهری هستن پنجه طلا هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
زخم روده دارم و در حال درمان می باشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
سلام من میخوام نسخم دوباره کدش رد بشهmr enterographyشکم با و بدون کنتراست داشتم )اشتباه شده بودr
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
درمان را شروع کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
مشکل زخم معده داشتم که با مراجعه حالم خوب شد و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
دکتر فوقالعاده خوب مهربان هستن همسرم بیمارشون هستن تشخیصشون فوقالعاده است
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
عالی بهترین دکتری که تو عمرم دیدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
عاشقشم برام یه معجزه بوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
درد مزمن معده که با تشخیص درست اوکی شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
دکتر با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر فوق العاده بااخلاق وکاربرد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
فوق العاده از همه نظر،خوش برخورد و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
من قبلا مشکل ورم معده داشتم بعد از درمان توسط ایشون با یک جلسه خوب شدم بعد از چند سال دوباره میخواهم ویزیت بشم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
فوق العاده هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
آقای دکتر حدودا ۱۲سال هست آشنا هستم وکارش درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
دکتر خوب پخته و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عوارض بعد از شیمی درمانی
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
بی نظرین مامان من مدت ها تهوع و کاهش وزن شدید داشت هر چی ازمایش و اسکن میداد سالم بود اقای دکتر با یه قرص ساده تو اولین مراجعه حتی بدون نیاز به قرص ضد تهوع کاملا درمانشون کرد خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
فعلا دچره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر بسیار خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عالی...بسیار خوب.
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
بسیار عالی و مفید بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۳
پزشک حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
تشخیص درست بیماری
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
تشخیصشون عالیه صبور و مهربان و دلسوز هستن دارو الکی نمیدن یک استاد و پروفسور عالی در زمینه گوارش خدا خیرشون بده بعد ۶ ماه ایشون فقط تونستن مادر من رو درمان کنن ک پلیپ روده داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
کبد چرب
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
دکتر بسیار عالی در تشخص و درمان و خیلی خوش اخلاق می باشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
خوبیش : سر صبر گوش کردن و توصیح دادن. و معطلی مطب هم اصلا نداشتن، اما بدیش: ویزیت بالا به نسبت باقی پزشک های فوق تخصص + بلافاصله تحویز سونو و اندوسکوپی کردن درحالی که دکتر دیگه ای رفتم گفت اول آزمایش و سونو اگه نشد بعد آندوسکوپی که هزینه بیخودی ندی. آندوسکوپی رم میگن فقط بیمارستان نیکان که گرونه و خودشون.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار پزشک با شخصیت و با دانشی هستن
اخلاق عالی
مدت زمان انتظار در مطب بسیار کم
برخورد منشی : عالی
ففط و فقط مبلغ ویزیت ایشان در سال ۱۴۰۴ ک من ویزیت شدم نسبت به تمامی فوق تخصص های ارتوپدی تقریبا ۵۰٪ بیشتر بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
مشگل گ
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
مشکل روده
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
سلام من همسرم بیمار ایشون هستن خیلی دکتر خوبی هستن همین که دارو زیاد تجویز نمیکنن عالین
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
من ناراحتی معده داشتم از شکم من آندوسکوپی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
ایشون پزشک حاذقی هستند که هم تشخیص عالی داشتن و هم داروهاشون مناسب بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
کرون،رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
تحت نظر هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
عالییییییی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
ورم روده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
دکتر عالی با تجربه و با حوصله خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
درد معده و آندوسکوپی شدم نمونه دادن آزمایشگاه هنوز جواب نگرفتم ولی. گفتن ورم معده ست
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
باتشکر از دکتر دلاوری گرامی، من ازسال ۹۱به دلیل مشکلات گوارشی تحت نظر ایشان هستم ،بسیار عالی، هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
مشکل روده،، در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
فعلا فالواپ می باشد و یکی دوبار بیشتر ویزیت نشدم اما استرس نمیده بهداپم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
لثصقصققصقصق
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
جون آدم براش مهمه ️
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
معده درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دکتر آرام و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیارپزشک متعدوعالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بسیار خوش برخورد و کار امد
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
واقعا دکتر بسیار خوش برخورد مهربونی هستن برای درمان مادرم از شهرستان میام پیش اقای دکتر تشخیصش فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
دکتر بسیار خوب و با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
دکتر خوبیه هنوز مریضشون هستیم برای چکاب
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
گوارش نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
انجام کلونسکوپی واندوسکپی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
زخم معده و روده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
باسلام مشکل کبد و الان خوبم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
جناب آقای دکتر دلاوری پزشکی حاذق و استادی توانمند در تشخیص بیماری های دستگاه گوارش است.لیکن منشی مطب ایشان که وقت تعیین می کند ،درک درستی از پروسه درمان بیماران ندارد و نیاز به دوره آموزشی برای آشنایی با حقوق بیمار دارد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
دکتربسیارعالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
حاذق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
با درود و سپاس من اولین بار هست با جناب آقای دکتر دلاوری ویزیت میشم و تازه کولونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادم ، برخورد خودشون و تیمشون عالی بوده تا کنون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
ویزیت معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
نتیجه گرفتم دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
باسلام آقای دکتر ازسال ۱۳۷۵در موردچندبیماری بنده تشخیص داده که خیلی عالی بود.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دردمعده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
ورم معده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
دکتر خوبی هستند و تشخیص درست دادند
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
برای درد معده بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
اسپاسم معده و نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
هموروئید
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
روده تحریک پذیر داشتم تنها پزشکی که منو معالجه کردن
بسیار دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکل بلع
۱۴۰۴/۰۶/۱۶کبد چرب ک تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر با دقت و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برادر و مادرم را تحت نظر ایشان بوده و آندوسکوپی شدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۷نظر خاصی ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مشگل گوارشی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴تنبلی روده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بله آشنایی با ایشان از زمان طبابت دکتر در سنندج میباشد مشکل گوارش که حل شد
۱۳۹۷/۱۱/۱۵دقیق، علمی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۱۳مشکل معده و روده دارم هنوز تحت درمان هستن آقای دکتر تشخیص خوبی دارن و راهنماییهای خوبی می کنن و داروهای مناسبی میدهند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تازه شروع کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۰۸نتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۰۳/۰۱خیلی دکتر حاذقی هستن تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴مشکل گوارشی داشتم در یک جلسه ویزیت و با داروهای تجویز شده در عرض یک هفته کلا خوب شدم ولی الان بعد از 16 ماه مجدد همان بیماری مبتلا شدم مجدد میخواهم خدمت ایشان برسم شاید دوباره با دارو مشکلم را حل کند
۱۳۹۷/۱۲/۱۲اولین بار بود ویزیت میشدم با حوصله و با دقت معاینه کردند و بسیار با اخلاق،دارو دادند تا یکماه دیگه امیدوارم نتیجه بخش باشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بیمارشون بودم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر خوبی هستن توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴اللتهاب روده تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸پزشک خالقی می باشد .
۱۳۹۷/۱۰/۱۷دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۹نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی مش
۱۴۰۳/۱۲/۱۶درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مشکل کبد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فوق العاده تشخیص درست دارد
۱۳۹۹/۰۱/۲۱مشکل روده تحریک پذیر که خوب نشدم داروها اثری نداشت اما خوب نشدن من دلیل بر بی تجربی دکتر نیست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸برخورد مناسب - خوش اخلاق - صبور - مسلط
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر فوق العاده خوبیه و تشخیصش درسته
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر باسواد و باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشکل روده
۱۴۰۳/۰۹/۲۷تشخیص ومداواشون بی نظیر بود برای همسرم که 17سال هست کولیت السروز داشتند وتوسط ایشون خدا رو شکر بیماریشون فعلا کنترل شده .ممنونم ازشون وهمیشه دعاگوشون هستیم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۵با دقت تمام احتمالات رو بررسی میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷فعلا در حال درمانم ولی تشخیصشون و همچنین داروهایی که تجویز کردن، فوق العاده ست.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بهترین دکتر بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵مشکل معده داشتم 5 سال با یک بار پیش دکتر رفتم الان 6 سال هست که دیگه معدم کاملا خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۲فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سونوگرافی کیهان تشخیص کبد چرب داده بود و به تجویز دکتر دلاوری فیبرو اسکن دادم و مشخص شد نتیجه سونوگرافی غلط بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳ورم معده
۱۳۹۹/۱۲/۰۴فرشته نجات ایشون هستن واقعا تنشون سالم. من که تا دنیا دنیاس مدیونشونم چون دکتر زیاد رفتم و نتیجه نگرفتم من زخم معده داشتم و از کردستان به قول دکتر از شهر زریوار مراجعه کردم خدا رو شکر خیلی بهترم بازم ممنونشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶التهاب روده
۱۴۰۳/۱۲/۰۳جراحی برداشت کیسه صفرا
۱۳۹۹/۱۱/۲۵هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق و بسیار تشخیص عالی و درستی دارند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دکتر حاذق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱فوق العاده هستن و بسیااااااار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸سلام خودم ، خانواده وهم افرادی که تحت معالجه ایشان قرار گرفتیم بسیار از نحوه معالجه ایشان راضی بودیم . خداوند به ایشان و خانواده محترم ایشان سلامتی و توفیق عنایت فرماید . امین
۱۴۰۵/۰۳/۰۳آزمایش نوشتند هنوز انجام ندادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶مشکل گوارشی داشتم هنوز درمان نشدم.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عالی سرطان مادرم را به بهترین سکل درمانکردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل دستگاه گوارش وروده مفید وعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵با سلام مشکل میکروب معده تشخیص صحیح با کمترین هزینه و زمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱سلام بسیار دکتر صبور ،خوش برخورد و حاذق هستند. پارسال تشخیص تومر روده دادند و بعد از عمل شیمی درمانی شدم و خدارو شکر خوب هستم. برای ویزیت رفتم خدمتشون . خیلی راضی هستم. پایدارو سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶سلام رودم مشکل داشت که با قرص راه شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر خوب و حاذقی هستند من و پدرم بیمارشون هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی هم دستشویی هم دردرمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بهبودی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مادرم چندین سال بود گاستریت داشتن خدا رو شکر زیر نظر ایشون بهتر شدن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴قطعا ایشون متبحرن اما بیماری که مراجعه میکنه نیاز به بررسی و معاینه و توجه به صحبتها و علائم داره. فقط خوندن خط آخر سی تی که توصیه به کولونوسکوپی کرده(که همه میتونن بخونن و متوجه میشن) و دادن یه سری برگه و وقت از بیمارستان نیکان خواسته ی بیمار نیست.ایشون بعنوان متخصص داخلی و فوق گوارش بهتر بود به گزارش کبد چرب گرید دو در سونو و اسیداوریک بالا در آزمایش هم توجه میکردن که اصلا حتی نگاه نکردن و باعث عدم اطمینان به ایشون شد و با اشاره ی بیمارمون از مطب خارج شدیم البته با پرداخت ۸۰۰ تومان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل سنگ صفرا.
۱۴۰۴/۰۱/۰۴قارچ روده خیلی خوب بودن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیارعالی ومتعهد
۱۳۹۸/۰۶/۰۶بسیار با حوصله و صلور
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کولیت رو
۱۳۹۹/۰۹/۰۸استفراغ همیشگی.فعلا رابپرازول تجویزکردن. با مصرف دارو بهترشدم فرمودند بعد یکماه مجددا خدمتشون برسیم برای معاینه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بسیار دکتر خوبی عالییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵من پیش ایشون کلنوسکوپی انجام دادم و یه پلیپ داشتم که ایشون در حین کلنوسکوپی برام درآوردن و تجربهی بدون دردو خیلی خوبی بود...
۱۴۰۳/۰۹/۰۲سلام .من تنبلی روده و سوزش معده داشتم و خداروشکر خیلی بهتر شدم و ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ناراحتی کبد
۱۴۰۴/۰۶/۰۶فعلا تحت درمان هستم برای بار دوم میخوام ویزیت بشم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲گوارشی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵دکترپدرم بودند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فوق العاده عالی. خدا حفظش کنه
۱۳۹۷/۱۱/۰۱بهترین دکتر گوارش
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تشخیص ودمان عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴دکتر بسیار صبور با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تازه درمان شروع کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشک خوب و باتجربه ای هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷تحت نظر دکتر دلاوری هستن ، آندوسکوپی انجام شده
۱۴۰۴/۰۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پدرم تحت نطر دکتر بود،تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیار عالی مهربان و تشخیص بیست
۱۳۹۸/۰۳/۱۵خیلی به موقع رفتیم پیش دکتر و نظر دادن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوب بو
۱۳۹۷/۰۱/۲۹حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مشکل معده داشتم و ایشون معالجه ام کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸باسلام وتبریک سال نو بنده مهرماه نودونو کلونودسکپی پیش اقای دکتر دلاوری انجام دادم ولی ار 28اسفند تا الان دردم دوباره شروع شده
۱۴۰۰/۰۱/۰۳پزشک عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ایشون دکتر فوق العاده خوبی هستند و تشخیص شون درست و بجا بود..
۱۴۰۰/۱۲/۲۷تشخیصشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی مشکل ibs
۱۴۰۴/۰۷/۰۳مشکل کبد چرب داشتم گرید ۳ شدم گرید ۱
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سلام و عرض ادب بنده 47 سالم هست 10 ساله که بیمار دکتر علیرضا دلاوری میباشم ، زخم معده شدید داشتم و تحت نظر ایشان، بهبود کامل یافتم . با ورم معده حدود 2 سال پیش خیلی اذیت میشدم و با مراجعه به دکتر علیرضا دلاوری و یک دوره درمان بهبود یافتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آقای دکتر دلاوری فوق العاده دکتر با اخلاق و ماهری هستن پنجه طلا هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹زخم روده دارم و در حال درمان می باشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام من میخوام نسخم دوباره کدش رد بشهmr enterographyشکم با و بدون کنتراست داشتم )اشتباه شده بودr
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۳درمان را شروع کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مشکل زخم معده داشتم که با مراجعه حالم خوب شد و مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷دکتر فوقالعاده خوب مهربان هستن همسرم بیمارشون هستن تشخیصشون فوقالعاده است
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عالی بهترین دکتری که تو عمرم دیدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عاشقشم برام یه معجزه بوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۹درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۳۱درد مزمن معده که با تشخیص درست اوکی شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷دکتر با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر فوق العاده بااخلاق وکاربرد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷فوق العاده از همه نظر،خوش برخورد و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۲/۲۱من قبلا مشکل ورم معده داشتم بعد از درمان توسط ایشون با یک جلسه خوب شدم بعد از چند سال دوباره میخواهم ویزیت بشم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۰۶فوق العاده هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱آقای دکتر حدودا ۱۲سال هست آشنا هستم وکارش درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوب پخته و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عوارض بعد از شیمی درمانی در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بی نظرین مامان من مدت ها تهوع و کاهش وزن شدید داشت هر چی ازمایش و اسکن میداد سالم بود اقای دکتر با یه قرص ساده تو اولین مراجعه حتی بدون نیاز به قرص ضد تهوع کاملا درمانشون کرد خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فعلا دچره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوب هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی...بسیار خوب.
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار عالی و مفید بود
۱۴۰۴/۱۰/۲۳پزشک حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تشخیص درست بیماری
۱۴۰۳/۱۱/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تشخیصشون عالیه صبور و مهربان و دلسوز هستن دارو الکی نمیدن یک استاد و پروفسور عالی در زمینه گوارش خدا خیرشون بده بعد ۶ ماه ایشون فقط تونستن مادر من رو درمان کنن ک پلیپ روده داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۰۸کبد چرب
۱۴۰۳/۰۹/۲۸دکتر بسیار عالی در تشخص و درمان و خیلی خوش اخلاق می باشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱خوبیش : سر صبر گوش کردن و توصیح دادن. و معطلی مطب هم اصلا نداشتن، اما بدیش: ویزیت بالا به نسبت باقی پزشک های فوق تخصص + بلافاصله تحویز سونو و اندوسکوپی کردن درحالی که دکتر دیگه ای رفتم گفت اول آزمایش و سونو اگه نشد بعد آندوسکوپی که هزینه بیخودی ندی. آندوسکوپی رم میگن فقط بیمارستان نیکان که گرونه و خودشون.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار پزشک با شخصیت و با دانشی هستن اخلاق عالی مدت زمان انتظار در مطب بسیار کم برخورد منشی : عالی ففط و فقط مبلغ ویزیت ایشان در سال ۱۴۰۴ ک من ویزیت شدم نسبت به تمامی فوق تخصص های ارتوپدی تقریبا ۵۰٪ بیشتر بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷مشگل گ
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مشکل روده
۱۴۰۴/۰۵/۱۶خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام من همسرم بیمار ایشون هستن خیلی دکتر خوبی هستن همین که دارو زیاد تجویز نمیکنن عالین
۱۴۰۳/۱۱/۰۲من ناراحتی معده داشتم از شکم من آندوسکوپی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ایشون پزشک حاذقی هستند که هم تشخیص عالی داشتن و هم داروهاشون مناسب بودند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۳۰کرون،رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۱۳تحت نظر هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالییییییی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸ورم روده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر عالی با تجربه و با حوصله خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۲۰درد معده و آندوسکوپی شدم نمونه دادن آزمایشگاه هنوز جواب نگرفتم ولی. گفتن ورم معده ست
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکترخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱باتشکر از دکتر دلاوری گرامی، من ازسال ۹۱به دلیل مشکلات گوارشی تحت نظر ایشان هستم ،بسیار عالی، هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مشکل روده،، در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فعلا فالواپ می باشد و یکی دوبار بیشتر ویزیت نشدم اما استرس نمیده بهداپم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱لثصقصققصقصق
۱۴۰۰/۰۲/۱۵جون آدم براش مهمه ️
۱۴۰۴/۰۶/۱۲معده درد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر آرام و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیارپزشک متعدوعالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار خوش برخورد و کار امد
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵واقعا دکتر بسیار خوش برخورد مهربونی هستن برای درمان مادرم از شهرستان میام پیش اقای دکتر تشخیصش فوق العاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۱دکتر بسیار خوب و با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکتر خوبیه هنوز مریضشون هستیم برای چکاب
۱۴۰۴/۰۶/۱۷گوارش نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۳/۲۲انجام کلونسکوپی واندوسکپی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰زخم معده و روده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰باسلام مشکل کبد و الان خوبم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵جناب آقای دکتر دلاوری پزشکی حاذق و استادی توانمند در تشخیص بیماری های دستگاه گوارش است.لیکن منشی مطب ایشان که وقت تعیین می کند ،درک درستی از پروسه درمان بیماران ندارد و نیاز به دوره آموزشی برای آشنایی با حقوق بیمار دارد.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتربسیارعالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۲۴حاذق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۲۰با درود و سپاس من اولین بار هست با جناب آقای دکتر دلاوری ویزیت میشم و تازه کولونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادم ، برخورد خودشون و تیمشون عالی بوده تا کنون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵ویزیت معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳نتیجه گرفتم دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۰/۳۰باسلام آقای دکتر ازسال ۱۳۷۵در موردچندبیماری بنده تشخیص داده که خیلی عالی بود.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دردمعده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷ورم معده
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر خوبی هستند و تشخیص درست دادند
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹برای درد معده بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸اسپاسم معده و نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵هموروئید
۱۴۰۳/۱۰/۲۴روده تحریک پذیر داشتم تنها پزشکی که منو معالجه کردن
۱۳۹۹/۰۷/۰۷دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۹اسپاسم روده
۱۳۹۷/۰۲/۱۵نفخ و درد معده داشتم که بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷زخم روده داشتم بایک ببار ویزیت تشخیص دا وبادارو معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۷درجه یک و کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل معده داشتم اقای دکتردلاوری بهترین دکتر بسیار خوش برخورد برای مریضش ارزش قائل است
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بادرود چراکدملی اشتباه ثبت شده است
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار خوش اخلاق، وقت خوبی برای معاینه و دقت در معالجه شون دارن... بنده از درمان پیش ایشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مشکل معده داشتم چند ساله تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰کبدچرب تحت دذمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۹فوق العاده عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷نتیجه ای فعلا حاصل نشده اولین ویزیت بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی،مشکل معده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هستند . بسیار باتجربه و با سواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱