اهواز خوزستان، اهواز، خیابان نادری، بین فردوسی و حافظ، مجتمع پزشکی بزرگ نادری، طبقه دوم، واحد ۱۱۲
اهواز کیانپارس، خیابان ۱۲ غربی، فاز یک، مجتمع پرستو، طبقه ۵
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خوزستان، اهواز، خیابان نادری، بین فردوسی و حافظ، مجتمع پزشکی بزرگ نادری، طبقه دوم، واحد ۱۱۲
کیانپارس، خیابان ۱۲ غربی، فاز یک، مجتمع پرستو، طبقه ۵
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عالی واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ساییدگی مفاصل
۱۴۰۲/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲کمر درد که فعلا دستور mri دادن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴نتیجه خ
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار عالللی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸دکتر فوق تخصص جراح محترم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴خوبهست
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مهره گردنم ملتهب شده بود و خدا رو شکر با تجویز ایشون برطرف شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر خوببه نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸فعلا فق
۱۴۰۰/۰۹/۰۲زانو درد داشتم وبا تزریق بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۰۱زانو درد خوب شدن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷راضی نبودم اصلا درست بنده رو ویزیت نکردن
۱۴۰۵/۰۳/۲۵سلام باز کردن گچ پا
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸دکتر خوب و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴دیسک گردن وکمر دارم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰حرفدنداره
۱۴۰۲/۰۸/۲۷فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱معمولی
۱۴۰۲/۰۵/۲۴عالی خار پاشنه درمان شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالللیییی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵کمر درد داشتم طی جند جلسه پیش دکتر جنگجو ویزیت شدم خدارا شکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳مشکل درد زانو. خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲پزشک باشخصیت و خوش برخورد و واردی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار دکتر خوب وبا اطلاعاتی بروز پزشکی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خانمم جهت خارک پا مراجعه داشت پیش دکتر جنگجو و تا حدودی مشکلش برطرف شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بله من دیسک کمر داشتم باداروهایی ک بهم داد خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار دکتر حاذق وکاردانی است
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۸/۰۹دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالیه خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دکتر کاربلد وخوبی هستند .مشکل زانوی من راحل کرد. فقط گران هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۰دکتر خوبی است تشخیص خوب
۱۴۰۲/۱۱/۰۷برخورد عالی و نتیجه درمانی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر بسیار بسیا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴آرنجم مثل تنیس بازهاشده بود آقای دکتربعداز چند نوبت تزریق آرنج خیلی خیلی بهترشدم کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۲کارش عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عااالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰سه بار پیش دکتر مراجعه کردم ولی هزینه وزیرت خیلی زیادمیگرن معمولن وزیت 50تومان خودون 85میگیرن به بهونه ام ار ای حتی برانسخه داروبازم هزینه وزیت گرفته میشه جدا تاالان نتیجه نگرفتم بعد ازسه بار مراجعه پیش ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار پزشک و معالج خوبیه،
۱۴۰۴/۰۵/۲۱با عرض سلام خدمت شما دیسک کمر ودرد زانو داشتم که خدا را شکر با کمک دکتر امید جنگجو
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مادرم دیسک کمر داشتن که بعد از مراجعه الان 3 ساله که خوب شدن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۶با سلام خانمم دیسک کمر دارم و در حال معالجه پیش ایشان است
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بسیاربسیار پزشک باتجربه وکاردرست میباشد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۶پرانتز پاهای دخترم خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲پسرم کف پاهاش صاف هستش .به همین دلیل به ایشون مراجع کرده بودم .عالی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵رضایت کامل
۱۴۰۲/۰۵/۲۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵فعلا مرحله اول گرفتن mri هستم
۱۴۰۲/۰۷/۰۶دکور بی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوشتیپ و بسیار درک بالا با معلومات بالا
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۴در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۷فعلا شروع درمان هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳سلام دکترجنگجو خداروشکر در کارشون خیلی مجرب هستن خدا رو شکر که در اهواز هستن تاچند سال پیش مادرم تحت درمان ایشون بودن با تشخیص دقیق و تزریق درست و به موقع با همون دو جلسه اول خوب خوب شد . و بازم الان که ۱۴ سال از اون وقت گذشت دوباره برای درمان و تزریق دیگری با تشخیص درست دکتر اومد وبازم نتیجه عالی بود . برای خودم هم دیسک کمرم درحال درمان هستم داروها و تزریق به موقع ایشون واقعا از فلج شدن من جلوگیری کرد و دیگه نیازی به عمل ندارم .
۱۴۰۳/۰۱/۱۷خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱تشخیص درست دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی در حد تیم ملی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲مشکل خار پاشنه داشتم که خدا را شکر با یک جلسه رفع شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹قبل از یک سال زانو مشکل داشتم یک سال خوب بود ولی دوبازه زانم درد می کرد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵درحال بررسی...
۱۴۰۲/۰۸/۱۴راضیرپ
۱۴۰۲/۱۱/۲۲من پامو جای دیگه کچ گرفته بودم....خواستم ایشون نظر بدن که پامو کی باز کنم .....فرمودند چون پیش من گچ نگرفتی من ویزیت نمیکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۱دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر جنگجو بی نظیر خدا خیرش بده شیر مادر حلالش
۱۴۰۳/۰۳/۱۲زانو درد داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰برای درد کتف و دست مراجعه کردم فعلا باید ام ار آی بگیرم
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عااااااااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵سلام تشخیص ایشان خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶عالی بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲خار پاشنه داشتم و تزریق انجام دادم و خیلی کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۷در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۲/۰۸/۱۴استخوان اضافه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱من این 3ماه است که با دردپای چپ ولنگیدن به آقای دکتر مراجعه کردم که ی سری داروی مکمل برام تجویز کردن ودرحال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳خوب من دیسک کمر مزمن دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار توانمند هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳کمر درد خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲دیسک کمر وگردن
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ارتوپدی زانو
۱۴۰۲/۰۷/۲۶زانو درد داشت مادربزرگم با تجویز درست آقای دکتر عالی شدن
۱۴۰۲/۰۸/۰۷زانوهام درد میکرد و صدا میداد با تزریق ژل خیلی خیلی خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸ایشان انسان بسیار خوب و دکتری حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳تشخیص عالی عمل هم راضی بودبم برا انحراف شصت ،
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۴مادر چند سال
۱۴۰۲/۱۱/۱۱دیسک کمر نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دکتر جنگجو فوق العادست آدمو به زندگی برمیگردونه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دکتر مهربون فهمیده خوش برخورد هستش چندسال پیش زانوم ورم داشت اصلا راه رفتن برام سخت بود بدکتر برا اولین بار مراجعه کردم زانوم آب کشیده بود دکتر برام خالیش کرد الحمدلله عالی عالی شد بدون اینکه ام ار ای بگیرم تا دیدش فهمید که اب کشیده خدا خیرش بده نوبت دیگه ای دارم برا زانو دومم امروز نوبت گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴درد مفاصل
۱۴۰۲/۰۷/۲۴مشکل پوکی استخوان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰دیسک کمر فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸برام تزریق تجویز کردن ولی انجام ندادم داروها تاثیری نداشتن
۱۴۰۳/۰۱/۰۴خیلی خوب هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۱دیسک کمر و ستون فقرات
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳معمولی فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۰دکتر بسی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۱۴دکتر بس
۱۴۰۲/۰۹/۰۲خواهرم مشکل دررفتگی پاداشت
۱۴۰۰/۰۳/۲۸انحرافی ستون فقرات
۱۴۰۲/۱۱/۰۱یکبار نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۵/۰۴فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی بود.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بود من عمه خود را با ویلچر از شهرستان اوردم بعد یک ماه زیر نظر دکتر بود با پای خود به خانه برگشت
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کشیدی رباط
۱۴۰۲/۱۰/۲۸دکتر خوب و عالی هست تنها یک پوینت منفی دارد اونم این هست که نسخه رو وارد سیستم بیمه نمیکنن و نسخشون آزاد هست
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالیه کارش
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مادرم دیسککمر دارن و هر موقع میارمش پیش آقای دکتر خداروشکر حالش خیلی بهتر
۱۴۰۲/۰۷/۱۵دکترخوبی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹درد مفاصل زانو
۱۴۰۲/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۵معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درحال درک
۱۴۰۲/۰۷/۰۹خوب عالی
۱۴۰۳/۰۳/۳۱دستم شدید درد داشت که به لطف دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳آرتروز مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۷مراجعه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷درد زانو فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ایشان را بسیار با حوصله و متین دیدم واز نظر درمان چون بنده کمر درد داشتم واز ناحیه زانو نیز سابیدگی داشتم با تزریق دارو توسط دکتر درد زانو تقریبا درمان وکمرهم تا حد زیادی آرام شده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵گردن درد داشتهام و فیزیوتراپی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱درمان کمر
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۵مشکل دیسک دارم و با داروهای تجویزی نسبتا بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲کمردرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی اوب
۱۴۰۲/۰۶/۳۰دیسک کمر و تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳خیلی دکتر خوب و با تجربه ایی هستن واز همه مهمتر حسن اخلاقشون ووقت زیادی برا بیمار میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۱۶یخزدگی شانه
۱۴۰۳/۰۲/۲۳آرتور زانو
۱۴۰۲/۱۰/۱۲سلام.واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶نتیجه مطلوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مچ پا بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴انگشت شصتم از حرکت افتاده بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۲دکتر فوقالعاده خوب و باسوادی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۹واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲کیست مچ دست
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ببرون زدگی دیسک که با تجویزهای دکتر جنگجو خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۴/۰۲دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۹دکتر جنگجو کارشایست
۱۴۰۲/۰۸/۱۳زانودردوکمودردفعلاتحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۴کمر درد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵من دیسک کمر داشتم وبا مراجعه دو جلسه و تزریقی که برای منانجام دادن خدا رو شکر 3 سال است که مشکلی ندارم دردم رفع شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۴اولین جلسه دکتر دیدم انشالله با بهبودی کامل
۱۴۰۲/۰۹/۲۵درد گردن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوبی هست خیلی رسیدگی میکنه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دیسک کمر
۱۴۰۲/۰۴/۱۷دکترمهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی مش
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۷زانو درد داشتم وبا تزریق بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۰/۲۴درد شانه
۱۴۰۲/۱۱/۲۸کارش خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۶دیسک کمر درحال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۰۵دکتر بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی و خوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۲/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۱درحال بررسی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱اتفاقا خیلی خوب بودش
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴پسر عمه بندی زیر نظر دکتر خوب شده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیاردکترخو
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸خواهرم و مادر شوهرم کمر درد داشتن و با مراجعه به دکتر امید جنگجو دردها کمتر شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۹من ازسال ۹۴ تحت درمان دکترهستم عالی ازهمه نظر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱فعلا دارو برام تجویز کرد
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دستم التهاب تاندون داشت ایشون ویزیت کردن
۱۴۰۲/۱۰/۱۵با دانش و عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵زانو درد تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۲/۰۷/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۲دکتربسیار باتجربه و خوش اخلاق و با مراجعه کننده بسیار بااحترام صحبت میکنه چندین ساله زیر نظر دکتر هستم وبسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵