دکتر سام بمانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپد) با شماره نظام پزشکی 157171 در اهواز فعالیت دارد. مطب ایشان در کیانپارس، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر واقع شده و امکان نوبتدهی اینترنتی فراهم است.
دکتر سام بمانی به عنوان متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، با شماره نظام پزشکی 157171، یکی از پزشکان فعال و معتبر در شهر اهواز است. دکتر سام بمانی با دریافت تخصص در جراحی استخوان و مفاصل و کسب بورد تخصصی از تهران، همواره تلاش داشته تا دانش و مهارت خود را در حوزه ارتوپدی بهروز نگه دارد. ایشان عضو آکادمی ارتوپدی آمریکا (AO) بوده و دورههای پیشرفته متعددی را نزد اساتید برجسته بینالمللی از جمله پروفسور هافمن در اتریش، پروفسور شوتسوف و نویکوف در روسیه و پروفسور رینولد گنز در سوئیس گذراندهاند. همچنین، گواهینامه تعویض مفصل زانو از دانشگاه شارجه امارات نیز در سوابق علمی دکتر بمانی قرار دارد.
مطب دکتر سام بمانی در کیانپارس اهواز، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر واقع شده و به بیماران ساکن اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان خدمات تخصصی ارائه میدهد. این مطب با ارائه خدمات روزآمد مانند تزریق سلولهای بنیادی عصاره جفت، تزریق PRP، ژل غضروفساز معتبر و اوزونتراپی، بهعنوان یکی از مراکز تخصصی ارتوپدی در منطقه شناخته میشود. دکتر سام بمانی در درمان مشکلاتی از جمله تعویض پیشرفته مفصل زانو و لگن، اصلاح بدشکلی اندامها، جراحی هالوکس والگوس (شست پای کج)، چسبندگی اعصاب دست با روش اندوسکوپی و آرتروسکوپی زانو و شانه تجربه قابل توجهی دارد.
بیمارانی که به مطب دکتر سام بمانی مراجعه داشتهاند، رضایت بالایی از تشخیص دقیق و عملکرد حرفهای ایشان ابراز کردهاند. بسیاری از بیماران از برخورد محترمانه و توجه ویژه دکتر بمانی نسبت به نگرانیهای آنان یاد کردهاند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است و این امر سهولت دسترسی بیماران را افزایش داده است.
دکتر سام بمانی، متخصص جراحی استخوان و مفاصل در اهواز، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، خدمات ارتوپدی متنوعی را به بیماران ارائه میدهد. حضور ایشان در کیانپارس و فعالیت تحت شماره نظام پزشکی 157171، این پزشک را به یکی از چهرههای شناختهشده حوزه ارتوپدی در اهواز تبدیل کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
با سلام بسیار خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر مهربان و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۲۳یکماه ونیم قبل تعویض مفصل زانو برای خانممانجام دادند. کاردان باتجربه باحوصله وپیگیر روند بهبودی بیماران است.
۱۴۰۴/۰۶/۱۸برای پدرم عمل تعویض مفصل انجام دادن بسیار راضی ان سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۲/۱۹ویزیت عالی بود.و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸من انگشت دستم عمل
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سریع و برق آسا
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار عالی دست دکتر سبک سبک جا اندازی دست عالی بود خدا خیرشونبده
۱۴۰۴/۱۲/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عالی بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۶/۳۱رباط و مینیسکم نیمه پاره بود...
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خار پاشنه و کشیدگی تاندون مچ پا
۱۴۰۴/۰۸/۲۲با سلام بسیار دکتر دلسوز و با تجربه ای در کارشون هستن من مراجعه کردم و الان خیلی دردم کمتر شده...
۱۴۰۳/۰۷/۲۰بسیار خوش برخورد هستن هم خودشون م منشی محترمشون.از نظر تخصص و دانش مربوطه هم در سطح عالی هستن .وقتی هم که در قبال بیمار میگذارن و میشنون صحبت بیمار رو قابل قبول و مناسب هستش .
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر با تجربه،مهربان و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۲۵با سلام و تشکر از دکتر بمانی عزیز بابت تشخیص و درمان صحیح در مورد بیماری پدرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر با صبر حوصله و با دقتی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار عالی و خوش رو بنظر من باید بهش گفت پنجه طلا واقعا جز نامبر وان های خوزستان انشاالا خدا به عمرت و مالت و خانواده ات برکت بده
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر عالی بودن با شخصیت و مهربون و باسواد تجویزش هم عالی بود واقعا ارزش داره هر بار مریض میشیم بریم پیشش
۱۴۰۴/۰۲/۲۵سابیدگی زانو
۱۴۰۴/۰۱/۰۴سلام جناب دکتر بسیار بسیار مهرمان و صبور هستند و واقعا تو دقتو تشخیص فوق العاده هستن ممنونم از وجودشون انشالله که خدا سلامتی بهشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲تحت درمانم خداروشکر فعلا روند درمان خوب بوده
۱۴۰۵/۰۱/۰۹خداروشکر من دو هفته ای هست عمل پارگی زانو انجام دادم بسیار از اخلاق و کردار دکتر و کادر همراه ایشان راضی هستم و خداروشکر از عمل راضی هستم .انشاالله همیشه و در همه حال تندرست و لبشون خندان باشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر بمانی دکتر شایسته و کاربلدی هستن و همیشه بیماران ایشون نتیجه مثبت کار را میبینند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خوب..درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۳یه دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱. للایتبادباپبی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷سلام پای چپ پارسال عمل رباط انجام دادم خوب شدم ولی دوهفته پیش افتادم الان درد داره
۱۴۰۴/۰۳/۲۴دکتری بسیار باتجربه صبور وباسواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خارپاشنه داشتم برخورد دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام من دختر۲۴ساله هستم دوساله درگیر نرمی غضروف زانو و پارگی های نسبی رباط و مینیسک و همچنین کمی زانوی پرانتزی شکل هستم چکاری از دست دکتر بمانی برام برمیاد که مراجعه بکنم؟ بجز تجویز داروها و توصیه به انجام ورزش های تقویتی و اصلاحی چون همینارو هم جایی نیست که برم زیرنظرش برای انجام و اینکه زندگیم مثل پیرزن ها شده همه جوره..
۱۴۰۴/۱۱/۰۱نرمی غضروف دکتر عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۴نرمی غضروف زانو داشتم خیلی بهترم مرسی از آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۲۲با سلام من فلج شد بودم بیشتر پای چپم خیلی درد داشتم که با داروهای دکتر خوب شدم وخیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰باسلام.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتربا اخلاق مهربان کار درست حرفهای استاد همه دکترا از اصفهان نظر میدم بیمارم از اصفهان آوردم پهلو دکتر واقعابی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۲۰باسلام از ناحیه عصب دست مورد داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳با تشکر از اخلاق و محبت دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۱درمورد دکتر که امتیازش از ۱۰۰ واقعا ۱۰۰عالیه و خوش برخورد ومهربان و با درک خدا برای خانواده حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بله بسیار دکتر کار درست ودلسوزی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار دکتر متعهد با تجربه و با علمی هستند و به تمام موارد بیمار توجه میکنند
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام عالی هست من عمل انگشت دست انجام دادم خیلی خوب بود نتیجه اش
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هست من دستم پلاتین خورده وبرای عفونت دستم به اون مراجعه کردم الان عالی خیلی خوب شدم دیتش درد نکنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵باسلام خدمت دکتر عزیز..من حدود دوماه رباط صلیبی پاره کردم میخواستم عمل کنم مراحلش رو لطف میکنید بگید خدمت برسم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲سلام من ماه پیش عمل زانو داشتم و واقعا الان بهترم ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر بسیار کاربلد و باعلم و درمان ها و عمل های بروز
۱۴۰۳/۰۷/۱۶زانو درد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوبی بود فقط یکم عجله می کنه موقع گرفتن شرح حال بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۰۷کارش غالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام عمل رباط وزانت دارم عمل کردم خیلی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸پزشک خوب و با اخلاق و باتجربه میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۳سلام .من امروز ویزیت شدم .دکتر خوش اخلاق ومهربان ودلسوزه وخوش برخورد.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سلام خسته نباشید برای مادرم یک ام ای ار نوشت در بیمارستان اینترنتی دستگاه خراب بود مجبور شدم برم مطب نوبت بگیرم منشی با اخلاق عالی برام در دفترچه نوشت و هیچ ویزیتی نگرفت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی دکتر عالی عمل رباط صلیبی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴با سلام آرتروز زانو داشتم با یه نشسته که پیشش رفتم زانو دردم خوب شده الان سه ساله دیگه زانو درد ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱از بهترین تجربه های ویزیت شدن بنده ،زمانی بود که دکتر منو ویزیت میکردن بسیار با دقت و حوصله و پاسخ دهی به سوالاتم عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۲۰پزشک بسیار خوش اخلاق و با سوادی هستن.تشخیصشون عالیه.من برای ساییدگی مفصل لگن مراجعه کردم و دخترم رو برای التهاب مفصل زانو بردم. خدا رو شکر زود خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸گزگز دست و تاندون انگست شصت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر پنجه طلا با اخلاق ومهربانی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار با اخلاق تشخیص دقیق علت. و محیط مطب بسیار شیک و دارای مبلمان راحت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عمل تعویض مفصل مچ پا انجام دادم توسط دکتر انجام دادم خیلی از کار دکتر راضیم از نظر اخلاق رفتار خیلی خوبن و حتی وات ساب و اینستاگرام خوده دکتر جوابگو هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبی هست من از هر نظر راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تشخیص و درمان سریع . واقعا عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکترخیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مینیسک رباط صلیبی پام مشکل داشت تحت نظر هستم فردا عمل دارم برام دعا کنید
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مچ دستم ضربه خورده بود و دکتر بمانی با تدبیری مناسب آن رامعالجه کرد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوب و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بهترین و کامل ترین جراح . با سابقه . کار درست و منصف
۱۴۰۴/۰۳/۲۰باسلام انگشت دستمو جراحی کرد وکارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام.با توجه به شناخت و تجربه قبلی که از ایشان داشتم. دکتر مسلط وبا تجربه ای هستند بنده شدیدا از ناحیه گردن شانه درد شدید با تجویز دارو و حرکات ورزشی درد ایرانی برطرف شده ایشان دکتر عالی وبی نظیر هستند دکتر متواضع و مغرور نیستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ساییدگی زانو نتیجه سلول بنیادی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶برای مادرم تزریق پی ار پی انجام دادن و خداروشکر بهترن
۱۴۰۴/۱۲/۱۹اولین بار بود رفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵تشخیص درست عامل درد ، راه کارهای مختلف برای بهبود دردهای عضلانی ، ارتباط بسیار عالی با بیمار ، در حال درمان از طرق ورزش و دارو و کفش طبی
۱۴۰۵/۰۳/۳۱مشکل استخوان داشتم و دکتر بهترین راهنمایی ازم کرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام بسیار دکتر خوبی هستن من که واقعا ازاقای دکتر بمانی بابت اخلاق خوب شان و تشخیص شان راضی بودم.انشالله همیشه سالم و تن درست باشن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی دکتربااخلاق وکاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دست پسرم رو گچ گرفتن و خداروشکر بعد گذشت یک ماه جا افتاده و مشکلی نداره
۱۴۰۵/۰۱/۰۹تشخیص ضعیف
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من داخل تصادف بازوم خورد شدودکترعملم کردن وفقط میتونم بگم بهترین دکتردنیایه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالیه براخارپاشنه رفتم پاهام خیلی خوب شدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر کاربلد و خوش اخلاق که وقتی باهاشون حرف میزنی کاملا مطمئنی که همه چی به خوبی پیش میره
۱۴۰۴/۰۵/۳۰سلام من
۱۴۰۳/۰۷/۱۷مشکل خار پاشه که برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار دکتر خوشبرخورد و کاردانی هستن توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بسیاردکتر خوب وتوانمندیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی بود عاااااالی دمت گرم دکتر مامانم تو تصادف پاش خورد شد شما عملش کردی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر بماتی خوش اخلاق و دکتر با انصافی هست تحت درماان هطت سیاتیک دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶هیچ جا منو عمل نمیکردن کارش عالی اخلاقش عالی عملم انقدر سخت بود ک فوق متخصص ها اصفهانم نمیتونستن ب عصب پام دست بزنن جوری عملم کرد همون شب رو پام وایسادم ایشون فرشته نجات خدا کمکش کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکل دست درد ک حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر بسیار خوش برخوردی هستند و برای بیمار با حوصله وقت میزارن. کارشونم که عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳با سلام مامانم تحت درمان برا زانو جلسه دومشون هست انشاالله بعد درمان کامل
۱۴۰۴/۱۰/۰۲زانوی بنده آسیب دید درحدی که پام بی حس شده بود و قراربود قطع بشه.ولی آقای دکتربمانی عزیز به دادم رسید و تنها با یک عمل نجاتم داد.دعای خیر خونواده م تا ابد پشت و پناه دکتر بمانی عزیزه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷برای زانو درد پدر مراجعه کردم دکتری خوشرو ومهربان ودلسوز وخیلی باسواد ژلی هم ک ب پای پدر تزریق کردن دردی نداشت وپدر اذیت نشدند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸سابیدگی زانو وخارپاشنه ودیسک گردن فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳با سلام جناب دکتر بمانی پزشکی ماهر خوش برخورد و کاربلد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیتر با اخلاق،صبور وریز بین...
۱۴۰۴/۰۸/۲۷با سلام به دکتر مراجعه داشتم راجب درد کمر و ستون فقرات با داروهایی که تجویز نمودند درد کمر کمتر شد و از عملکرد ایشان راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶سلام عمل مینیسک زانو داشتم که دکتر بمانی با معاینه اولیه تشخیص دادن وبعد از انجام ام آر آی عمل کردم خدارو شکر عمل موفق داشتم وهم دکتر با اخلاق وحاذقی هستن از ایشون تشکر میکنم بابت عمل خوبی که داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰فعلا هیچ
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام پارگی آشیل پا داشتم که توسط دکتربمانی جراحی شدم ، ایشون فوق العاده دکتر بااخلاق و درکارش مهارت دا ن، من تا عمر داشته باشم دعاگوی این انسان شریف هستم ، خیلی خیلی به من لطف داشتند و کارشون هم که عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مامانم بخاطر پوکی استخوانی ک داره درد شدیدی ناحیه کتفش داشت ک خداروشکر با تزریق آقای دکتر خوب شد..دکتر بینظیره خیلی خوش برخورد خاکی محترم بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عمل تعویض مفصل زانو انجام دادم و بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بسیار دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۲۹بهترین دکتر تشخیص عالی،باحوصله،خوش خنده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار دکتر باحوصله وخوش برخورد هستند درحال درمان هستم ویزیت اولیه خداروشکر خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۸من فوتبالیستم ۳۷ سالمه و مشکل زانو درد داشتم ،اومدم پیش دکتر ک معاینات رو انجام دادند و فعلا قرص ها و ورزش هایی ک گفتن رو دارم انجام میدم انشالله ک خوب بشم ولی خدا شاهده از روزی ک اومدم پیش دکتر انگار یه انرژی داده به زانوهام من ۶ ماه بود فوتبال بازی نمیکردم ولی از زمانی ک اومدم پیش دکتر توی یک هفته دو بار فوتبال بازی کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱کمر درد تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عمل کردم راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷رباط و منیسکها عمل شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۲درد های مفصل زانو بهبودی کامل
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی جراحی هالیوود و الگوی عالی شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۹فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عاااالی عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۳دکتر خوش برخوردی است
۱۴۰۵/۰۱/۰۹پزشک دختر خواهرم بودن و خیلی ماهر و با تجربه و خوش اخلاااااق ،
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عمل انحراف شست پابود که با موفقیت انجام دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ضمن تشکروقدردانی ازآقای دکتربمانی.دروحله اول نوع برخورداولیه فوق العاده ایشان وباتوجه به معاینه دقیق وتشخیص مشکل داروی مناسب تجویز که خوشبختانه درکمترین زمان ممکن اثربخشی آن محسوس وموردرضایت واقع گردید.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷شماره تلفن بهترین دکتر پا درد اهواز کیانپارس میخوام
۱۴۰۳/۰۶/۱۲دکترخوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تزریق ژل
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عمل کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲اخلاق 20 توانمند و تجربه 20
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مرحله دوم تزریق ژل دارم و تا الان راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳بسیار دکتر با دانشی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳نرمی مفاصل زانو داشتم ، مراجعه کردم بسیار پزشک بااخلاق مهربان و تشخیص مناسبی داشتند
۱۴۰۳/۰۶/۲۰خار پاشنه داشتم و با یک جلسه درمان شدم کار درست درجه یک کار بلد و خوش برخورد بودن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۶/۰۳با سلام دکتر بمانی بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن موفق باشین
۱۴۰۴/۰۳/۲۵اصلا دربرخورد بابیمارجالب نیست
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹تشخیص دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بود دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۹از اشنایان
۱۴۰۳/۱۰/۲۷خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عمل جراحی دست راست
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خوب با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دستم از شانه درد می کرد با طبابت عالی دکتر نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خارپاشنه داشتم که خداروشکر بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹نمی تونم بگم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای مادرم رفتم پیش دکتر بمانی خیلی خوش برخورد و مهربان بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار خوش اخلاق و پر حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی درجه یک،من دوتا عمل سنگین رو پیششون انجام دادم،عمل جراحی ناوویکولار فرعی و استئوتومی(انحراف پاشنه)پای راستم رو پیششون عمل کردم،از درد استخوان اضافه خلاص شدم،صافی کف پام برطرف شد و پاشنه ی پامم اصلاح شد،خیلی خوش اخلاق و شوخ طبع،طوری که برای عمل اصلا استرس نمیگیرید،مادرم هم پیششون دستشون رو جراحی سرپایی انگشت ماشه ای انجام دادن و خیلی خوب شدن
۱۴۰۵/۰۳/۰۵سلام بهترین دکتر من است خوش اخلاق ترین که من میشناسم بدخورد عالی و دلسوز من بیمارش بودم جانم او نجات داده اسم من قاسمی مهر نیما انلاین اهواز
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با حوصله و با دانش بالا هستن و بسیار دقیق تشخیص میدن
۱۴۰۳/۰۹/۲۹سلام آقای دکتر خیلی خوب هست عمل کتف داشتم جلالی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار خوشرو و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر خوش اخلاق حاذق فهمیده و استاد دعا میکنم که هر جا هستند خداوند نگه دارشون باشه ما در اهواز نیازمند چنین پزشکان فهمیده و دلسوز هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر بسیار با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵قبلا رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶در رفتگی مکرر شانه داشتم کارشون بسیار عالیه من هر دو شانه ام مشکل داشت ک خداروشکر اقای دکتر با کار و تجربه خوبشون من رو عمل کردند و خداروشکر دیگه مشکلات قبل رو نداشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر با اخلاق و خوش رو و خیلی تشخیص دقیق دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درد کتف،خوشبختانه با تشخیص و درمان جناب دکتر رو به بهبودی هستم،واقعا دستش درد نکنه
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیارخوشبرخورد،و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷جراحی تعویض مفصل لگن که عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷درود... عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سیاه ی مفصل ران فعلا با داروهای درست و کاری مشکلم روبرطرف کرده
۱۴۰۳/۰۷/۱۶پلاتین پام را به بهترین روش دراورد و تا الان هیچ موردی نداشتم خیلی کارشان درست و بی نقص انجام میشه تشکر از فراوان از دکتر عزیز سام بمانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی و تشخیص درست در مورد پارگی کیست بیکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عمل رباط پا بود الان پهار روز عمل کردم خدارو شکر خوبم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵درد شانه
۱۴۰۳/۱۰/۰۸باسلام کارآقای دکتر عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار حاذق و باتجربه و عاااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام دکتر بی نظیره کارش اوکیه هیچ دکتری رو دستش نمیزنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مشکل دیسک کمر نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳در خال درمان
۱۴۰۵/۰۱/۰۹با سلام استخوان اضاف شصت پایم رو دوسال پیش در بیمارستان امیدیه انجام داد وعالی بود برگشتم به ورزش و دویدن..بسیار خوش اخلاق.متعهد و دلسوز هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی دست دکتر سبک سبک جا اندازی مچ دست عالی بودن خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار دکتر باحوصله و با سوادی هستن مشکل زانوی دخترم رو با یه جلسه حل کردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بادقت و حوصله و خوشرو هستن. من تا الان از تجویزشون راضی هستن. پشتیبانی و پاسخگویی تو پیج هم داشتن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تربل ر
۱۴۰۴/۰۴/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عمل تعویض مفصل زانو داشتم خیلی راضی ام دستتون درد نکنه
۱۴۰۳/۰۹/۱۶دکتر خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹انگشت بچه م قطع شده بود هم استخون ،هم عصب ،هم نادان کنده شده بود هیچ بیمارستانی در آبادان و اهواز نتوانستند آن را پیوند بزنن اصرار برقیطع انگشت داشتن،خداروشکر دکتر بمانی پیوند زده شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹رباط مچ پام پارگی داشت ددکتر درمانش کرد الان مث روز اول شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹من با دیسک گردن شدید به ایشون مراجعه کردم،با تجویز دارو و ورزشهایی که در اختیارم گذاشتن بهبودی پیدا کردم البته که به تمام توصیه هاشون گوش کردم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳مشکل پا درد دارم که با داور خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام دکتر بسیار کاربلد و متخصص هستند ،
۱۴۰۵/۰۲/۲۲پزشک بسیار بااخلاق و کاردرستی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مادرم مشکل کشیدگی تاندون شانه داشت خدا رو شکر بهتر شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سلام دکتربمانی فوق العاده آگاه ؛متخصص ؛مهربان ومحترم است
۱۴۰۳/۱۱/۲۰هرکی عمل ربات صلیبی انجام داده پیش دکترای دیگه ۶ ماه بلند نشده من ربات ای سی ال پی سی ال و مینیسک هم زمان عمل کرد زانومو دو هفته بلند شدم راه رفتم دمش گرم خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵تشخیص خوب،برخورد مناسب
۱۴۰۳/۰۹/۲۲هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۲/۲۳پزشک بسیار با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسار عالی. جنتلمن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کاربلد و توانمند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق و با دانش
۱۴۰۳/۰۸/۲۶با سلامو تشکر از ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکار خیلی باسواد و باحوصله ایی است برای آرتروز زانو مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عمل رباط ومنیسک وانحراف انجام دادم دکتر جوان و باسواد ومسلط وخوش اخلاق است عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۰۹مادرم مشکل شونه فریز شده داشتند به دکتر مراجعه کردند تزریق انجام دادند خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر خوب عالی خوش اخلاق من هنوز دوره ی درمانم کامل نشده هنوزه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰گیر افتادگی شانه پی ار پی انجام دادم و راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار علی و کار بلد من قبل آمدن پیش دکتر بمانی بیمار دکتر نریمانی بودم که ایشان مشکل دیسک گردنم رو گفتند باید جراحی کنید ولی بعد که پیش دکتر بمانی آمدم ایشان من رو معاینه حرفه ای انجام دادند و بعد فیزیوتراپی تجویر کردند خداراشکر الان سلامتی خودم را بدست آوردم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲درگیری مفصل شانه
۱۴۰۳/۱۱/۱۲دکتر خیلی خوب و با حوصله کاملا به بیمار توجه میکند و بهترین درمانها رو پیشنهاد میدهد
۱۴۰۴/۰۵/۲۰برای مشکل پسرم به ایشان مراجعه کردم .انگشتش در فوتبال آسیب دیده بود که با تشخیص درست ایشان خداروشکر مشکل پسرم حل شد.دکتر بمانی بسیار بااخلاق و باتجربه هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار دکتر خوش رو و دلسوزی هست ،برای چکاپ دخترم در مورد کف پای صاف رفتیم که با حوصله راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درد شانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام جناب دکتربمانی فرزندم را چهار سال پیش که تصادف کرده بود وازناحیه پاصدمه و دونصف شده بودبهم متصل کرده هرچند عملی 100%نیست ولی الحمدلله الان بهتراست.رویهمرفته دکترروحیه پسندی ،من از وی راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر خوب و باحوصله ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بسیار هالی و با سواد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام فعلا هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار ح
۱۴۰۴/۰۹/۰۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بی نظیر پارگی رباط داشتم بعد از یک هفته درد کشیدن و تشخیص اشتباه دکترای مختلف مراجعه کردم ب دکتر بمانی با تشخیص درستشون بعد از دو روز حدود ۶۰ درصد بهتر شدم واقعا ازشون ممونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی و حرفه ای هم علمی هم کاری و هم اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر با اخلاق و با حوصله و دقیق به صحبت های بیمار گوش میده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتری مهربون با حوصله باتجربه بی نظیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالیه دکتر تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۵/۲۵با تشکر فراوان از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر بمانی فردی جوان ،باحوصله، شوخ طبع، فوقالعاده دکتر خوب و دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکترخیلی خوبی هستند مهربان وکاربلد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶خیلی راضی هستیم از کار و اخلاقشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر خوش بر خورد و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۵/۰۷واقعا فهمیدم و خوش اخلاق استمشکل زانو درد داشتم که دکترزانوسی نتونست علت مشخص کنه متشکرم دکتر سام بمانی که خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۹همسرم مشکل دیسک داشتند تحت نظر ایشون لااقل نود درصد بهبود پیداکردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱نرمی غضروف دارم و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل لگن داشتم تعویض مفصل انجام دادن برام کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸از لحاظ رفتا و منش و حوصله عالی هستن و بینظیرن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲در مورد دکتر بمانی چند نکته بسیار قابل توجه هست: ایشون گوش شنوای خوبی برای بیمار دارن تجربه کافی در تشخیص و درمان دارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی زانوی بچمو عمل کرد تاریخ 17/10/1403 ممنونشم از کارش راضی هستیم خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۳/۱۰/۱۸سلام و خسته نباشید دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربان ،تشخیص دقیق ،من مشکل پارگی منیسک زانو داشتم برام عمل انجام دادن و دیروز ترخیص شدم و فردا میرم پیششون تا نتیجه رو بهم اعلام کنن ،از همینجا تا به الان تشکر ویژه دارم خدمت ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل زانو داشتم تحت نظر ایشان درمان شدم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱زانوم کبود شده بود بخاطر تصادف نگران بودم تشخیص دکتر درست بود و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خیلی خوبی هستن بااخلاق ویاعلم هستن برای زانودردرفتم درحال درمان هستم خداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۲من دنباله ام ضربه خورده بوده بود و دکتر تشخدرست داد من اولین بار بود که مراجعه میکردم و شناختی از طبابت دکتر نداشتم ولی بیشتر افرادی که در مطب نشسته بودن از طبابت دکتر راضی بودن حالا یا زانو عمل کرده بودن یا تزریق بوده و.....خودم اولین روز هست که درمان رو شروع کردم و حالم خوبه و امید به بهبودی دارم دکتر با اخلاق حرفه ای بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عالیو بهترین توضیحات
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتربسیارعلی وخوش اخلاق وماهر
۱۴۰۵/۰۱/۱۶درود برشما، محیط مطب بسیار شیک وآرام بخش،.... برخورد ورفتار منشی بسیار خوب و متین،.... وپزشکی حرفه ای و خوش برخورد و آشنائی به علم روز پزشکی و پیگیر روند درمان بیماران خود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷با سلام بنده پیوند اشیل داشتم کارشون فوق العاده است خیلی راضی هستم خدا خیرتون بده ممنونم از شما دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۶/۰۴اخلاق وطبابت ۲۰
۱۴۰۴/۱۱/۰۸پای برادرم رو گچ گرفتن و چندروز پیش گچش رو باز کرد خداروشکر جوش خورده و مشکلی توی راه رفتن نداره مرسی از اقای دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۲۳رباط پای برادرم که در اثرتصادفبرای باردومپاره شده بود دکتر با مهارت تخصصشون با بهترین نحو جراحیکردن وبعد از حراحی هم با دلسوزی تمام وقت گذاشتن بصورت انلاین درواتساپ در ارتباط بودن باهمون واقعا دکتر نمونه و حاذقی هستن الان همچیندکتریکمترپیدا میشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶هم خودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹سلام دکتر خیلی خوش اخلاق و باحوصله ای هستن و خیلی هم با تجربه و دلسوز هستن داروی الکی تجویز نمیکنن منکه خیلی راضی هستم ازشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام .درود در یه کلام عالی رو دست ندارن .
۱۴۰۳/۱۰/۱۸دوستد خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر فوق العاده صبور باسواد و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار بسیار با بیمار گرم و صمیمی و دوستانه برخورد میکنن ، از نظر تشخیص و درمان هم خیلی خوب و عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸با سلام من عمل مینیسک داخلی زانو داشتم تحت عمل دکتر بمانی قرار گرفتم و الان خداروشکر خوبم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷مشکل قوز شست پا داشتم برام عمل کردن خدا خیرشون بده واقعا راحت شدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۴زانوی مادرم پیچ خورده بود و با تزریقی که انجام دادن عالی شده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار دکتر خوش اخلاق ومتبحری هستن ...برخورد صمیمی وراحت با بیمار دارن.تشخیص درست واصولی...
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دیسک گردن دارم تحت درمانم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۱/۰۹دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تشخیص ایشون حرف نداره عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۵بسیار پزشک کار بلد و سریع و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹ایشون عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بسیار دکتر فهمیده و با تجربس وهمچنین با اخلاق، من خودم ب شخصه عاشق اخلاقشونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶آرنج و زانو و کتف
۱۴۰۴/۰۹/۲۳یه دکتر خوش اخلاق و مجرب
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی ترین دکتری که دیدم فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۲۶درد زانو داشتم تزریق پی ارپی انجام دادم خدا رو شکر بهترم .دست دکتر پنجه طلا درد نکنه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳با سلام پیوند رباط صلیبی از جسد داشتم کارشون عالی خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴ایشان پزشکی بسیار مهربان و کاربلد هستند بسیار وقت برای بیمار میذاره. من که خیلی از ایشان راضی هستم و پیشنهاد می کنم حتما مراجعه کنید
۱۴۰۳/۰۹/۲۳