۶۷۱ نفر
دکتر سام بمانی

دکتر سام بمانی

متخصص جراحی استخوان و مفاصل ( ارتوپد )

متخصص شماره نظام: ۱۵۷۱۷۱
شنبه۰۶ تیر
پس فردا
یکشنبه۰۷ تیر
۳ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۴ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۵ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۶ روز دیگر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۷۰۸ نفر

با سلام بسیار خوش اخلاق و محترم

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

دکتر مهربان و حاذق

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

یکماه ونیم قبل تعویض مفصل زانو برای خانممانجام دادند. کاردان باتجربه باحوصله وپیگیر روند بهبودی بیماران است.

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

برای پدرم عمل تعویض مفصل انجام دادن بسیار راضی ان سلامت باشن

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

ویزیت عالی بود.و بهبودی حاصل شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

من انگشت دستم عمل

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

سریع و برق آسا

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسیار عالی دست دکتر سبک سبک جا اندازی دست عالی بود خدا خیرشونبده

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عالی بسیار با تجربه

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

رباط و مینیسکم نیمه پاره بود...

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خار پاشنه و کشیدگی تاندون مچ پا

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

با سلام بسیار دکتر دلسوز و با تجربه ای در کارشون هستن من مراجعه کردم و الان خیلی دردم کمتر شده...

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بسیار خوش برخورد هستن هم خودشون م منشی محترمشون.از نظر تخصص و دانش مربوطه هم در سطح عالی هستن .وقتی هم که در قبال بیمار میگذارن و میشنون صحبت بیمار رو قابل قبول و مناسب هستش .

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر با تجربه،مهربان و با حوصله

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

با سلام و تشکر از دکتر بمانی عزیز بابت تشخیص و درمان صحیح در مورد بیماری پدرم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دکتر با صبر حوصله و با دقتی

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بسیار عالی و خوش رو بنظر من باید بهش گفت پنجه طلا واقعا جز نامبر وان های خوزستان انشاالا خدا به عمرت و مالت و خانواده ات برکت بده

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دکتر عالی بودن با شخصیت و مهربون و باسواد تجویزش هم عالی بود واقعا ارزش داره هر بار مریض میشیم بریم پیشش

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

سابیدگی زانو

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

سلام جناب دکتر بسیار بسیار مهرمان و صبور هستند و واقعا تو دقتو تشخیص فوق العاده هستن ممنونم از وجودشون انشالله که خدا سلامتی بهشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

تحت درمانم خداروشکر فعلا روند درمان خوب بوده

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

خداروشکر من دو هفته ای هست عمل پارگی زانو انجام دادم بسیار از اخلاق و کردار دکتر و کادر همراه ایشان راضی هستم و خداروشکر از عمل راضی هستم .انشاالله همیشه و در همه حال تندرست و لبشون خندان باشه

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر بمانی دکتر شایسته و کاربلدی هستن و همیشه بیماران ایشون نتیجه مثبت کار را میبینند

۱۴۰۳/۰۹/۱۹

حرفه ای و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خوب..درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

یه دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

. للایتبادباپبی

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

سلام پای چپ پارسال عمل رباط انجام دادم خوب شدم ولی دوهفته پیش افتادم الان درد داره

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

دکتری بسیار باتجربه صبور وباسواد

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خارپاشنه داشتم برخورد دکتر عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

سلام من دختر۲۴ساله هستم دوساله درگیر نرمی غضروف زانو و پارگی های نسبی رباط و مینیسک و همچنین کمی زانوی پرانتزی شکل هستم چکاری از دست دکتر بمانی برام برمیاد که مراجعه بکنم؟ بجز تجویز داروها و توصیه به انجام ورزش های تقویتی و اصلاحی چون همینارو هم جایی نیست که برم زیرنظرش برای انجام و اینکه زندگیم مثل پیرزن ها شده همه جوره..

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

نرمی غضروف دکتر عالی و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

نرمی غضروف زانو داشتم خیلی بهترم مرسی از آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

با سلام من فلج شد بودم بیشتر پای چپم خیلی درد داشتم که با داروهای دکتر خوب شدم وخیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

باسلام.

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتربا اخلاق مهربان کار درست حرفهای استاد همه دکترا از اصفهان نظر میدم بیمارم از اصفهان آوردم پهلو دکتر واقعابی نظیر

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

بسیار با اخلاق و کار بلد

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

باسلام از ناحیه عصب دست مورد داشتم

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

با تشکر از اخلاق و محبت دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

درمورد دکتر که امتیازش از ۱۰۰ واقعا ۱۰۰عالیه و خوش برخورد ومهربان و با درک خدا برای خانواده حفظش کنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بله بسیار دکتر کار درست ودلسوزی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بسیار دکتر متعهد با تجربه و با علمی هستند و به تمام موارد بیمار توجه میکنند

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سلام عالی هست من عمل انگشت دست انجام دادم خیلی خوب بود نتیجه اش

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هست من دستم پلاتین خورده وبرای عفونت دستم به اون مراجعه کردم الان عالی خیلی خوب شدم دیتش درد نکنه

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

باسلام خدمت دکتر عزیز..من حدود دوماه رباط صلیبی پاره کردم میخواستم عمل کنم مراحلش رو لطف میکنید بگید خدمت برسم

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

سلام من ماه پیش عمل زانو داشتم و واقعا الان بهترم ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

دکتر خوش اخلاق و عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

دکتر بسیار کاربلد و باعلم و درمان ها و عمل های بروز

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

زانو درد

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتر خوبی بود فقط یکم عجله می کنه موقع گرفتن شرح حال بیمار

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

کارش غالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سلام عمل رباط وزانت دارم عمل کردم خیلی بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

پزشک خوب و با اخلاق و باتجربه میباشد

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

سلام .من امروز ویزیت شدم .دکتر خوش اخلاق ومهربان ودلسوزه وخوش برخورد.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

سلام خسته نباشید برای مادرم یک ام ای ار نوشت در بیمارستان اینترنتی دستگاه خراب بود مجبور شدم برم مطب نوبت بگیرم منشی با اخلاق عالی برام در دفترچه نوشت و هیچ ویزیتی نگرفت

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عالی دکتر عالی عمل رباط صلیبی

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

با سلام آرتروز زانو داشتم با یه نشسته که پیشش رفتم زانو دردم خوب شده الان سه ساله دیگه زانو درد ندارم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

از بهترین تجربه های ویزیت شدن بنده ،زمانی بود که دکتر منو ویزیت میکردن بسیار با دقت و حوصله و پاسخ دهی به سوالاتم عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۲۰

پزشک بسیار خوش اخلاق و با سوادی هستن.تشخیصشون عالیه.من برای ساییدگی مفصل لگن مراجعه کردم و دخترم رو برای التهاب مفصل زانو بردم. خدا رو شکر زود خوب شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

گزگز دست و تاندون انگست شصت

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر پنجه طلا با اخلاق ومهربانی هستند خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بسیار با اخلاق تشخیص دقیق علت. و محیط مطب بسیار شیک و دارای مبلمان راحت

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

عمل تعویض مفصل مچ پا انجام دادم توسط دکتر انجام دادم خیلی از کار دکتر راضیم از نظر اخلاق رفتار خیلی خوبن و حتی وات ساب و اینستاگرام خوده دکتر جوابگو هستن

۱۴۰۳/۰۵/۲۵

دکتر خیلی خوبی هست من از هر نظر راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

تشخیص و درمان سریع . واقعا عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکترخیلی عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

مینیسک رباط صلیبی پام مشکل داشت تحت نظر هستم فردا عمل دارم برام دعا کنید

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

مچ دستم ضربه خورده بود و دکتر بمانی با تدبیری مناسب آن رامعالجه کرد

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر خوب و صبوری هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بهترین و کامل ترین جراح . با سابقه . کار درست و منصف

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

باسلام انگشت دستمو جراحی کرد وکارشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

سلام.با توجه به شناخت و تجربه قبلی که از ایشان داشتم. دکتر مسلط وبا تجربه ای هستند بنده شدیدا از ناحیه گردن شانه درد شدید با تجویز دارو و حرکات ورزشی درد ایرانی برطرف شده ایشان دکتر عالی وبی نظیر هستند دکتر متواضع و مغرور نیستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

ساییدگی زانو نتیجه سلول بنیادی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

برای مادرم تزریق پی ار پی انجام دادن و خداروشکر بهترن

۱۴۰۴/۱۲/۱۹

اولین بار بود رفتم

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

تشخیص درست عامل درد ، راه کارهای مختلف برای بهبود دردهای عضلانی ، ارتباط بسیار عالی با بیمار ، در حال درمان از طرق ورزش و دارو و کفش طبی

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

مشکل استخوان داشتم و دکتر بهترین راهنمایی ازم کرد

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

سلام بسیار دکتر خوبی هستن من که واقعا ازاقای دکتر بمانی بابت اخلاق خوب شان و تشخیص شان راضی بودم.انشالله همیشه سالم و تن درست باشن

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

خیلی دکتربااخلاق وکاربلد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

دست پسرم رو گچ گرفتن و خداروشکر بعد گذشت یک ماه جا افتاده و مشکلی نداره

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

تشخیص ضعیف

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

من داخل تصادف بازوم خورد شدودکترعملم کردن وفقط میتونم بگم بهترین دکتردنیایه

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

عالیه براخارپاشنه رفتم پاهام خیلی خوب شدن

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر کاربلد و خوش اخلاق که وقتی باهاشون حرف میزنی کاملا مطمئنی که همه چی به خوبی پیش میره

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

سلام من

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

مشکل خار پاشه که برطرف شد

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار دکتر خوشبرخورد و کاردانی هستن توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بسیاردکتر خوب وتوانمندیست

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

عالی بود عاااااالی دمت گرم دکتر مامانم تو تصادف پاش خورد شد شما عملش کردی

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

دکتر بماتی خوش اخلاق و دکتر با انصافی هست تحت درماان هطت سیاتیک دارم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

هیچ جا منو عمل نمیکردن کارش عالی اخلاقش عالی عملم انقدر سخت بود ک فوق متخصص ها اصفهانم نمیتونستن ب عصب پام دست بزنن جوری عملم کرد همون شب رو پام وایسادم ایشون فرشته نجات خدا کمکش کنه

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

مشکل دست درد ک حل شد

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

دکتر بسیار خوش برخوردی هستند و برای بیمار با حوصله وقت میزارن. کارشونم که عالیه

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

با سلام مامانم تحت درمان برا زانو جلسه دومشون هست انشاالله بعد درمان کامل

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

زانوی بنده آسیب دید درحدی که پام بی حس شده بود و قراربود قطع بشه.ولی آقای دکتربمانی عزیز به دادم رسید و تنها با یک عمل نجاتم داد.دعای خیر خونواده م تا ابد پشت و پناه دکتر بمانی عزیزه

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

برای زانو درد پدر مراجعه کردم دکتری خوشرو ومهربان ودلسوز وخیلی باسواد ژلی هم ک ب پای پدر تزریق کردن دردی نداشت وپدر اذیت نشدند

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

سابیدگی زانو وخارپاشنه ودیسک گردن فعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

با سلام جناب دکتر بمانی پزشکی ماهر خوش برخورد و کاربلد هستند

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

بسیتر با اخلاق،صبور وریز بین...

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

با سلام به دکتر مراجعه داشتم راجب درد کمر و ستون فقرات با داروهایی که تجویز نمودند درد کمر کمتر شد و از عملکرد ایشان راضی هستم.

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

سلام عمل مینیسک زانو داشتم که دکتر بمانی با معاینه اولیه تشخیص دادن وبعد از انجام ام آر آی عمل کردم خدارو شکر عمل موفق داشتم وهم دکتر با اخلاق وحاذقی هستن از ایشون تشکر میکنم بابت عمل خوبی که داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

فعلا هیچ

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سلام پارگی آشیل پا داشتم که توسط دکتربمانی جراحی شدم ، ایشون فوق العاده دکتر بااخلاق و درکارش مهارت دا ن، من تا عمر داشته باشم دعاگوی این انسان شریف هستم ، خیلی خیلی به من لطف داشتند و کارشون هم که عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

مامانم بخاطر پوکی استخوانی ک داره درد شدیدی ناحیه کتفش داشت ک خداروشکر با تزریق آقای دکتر خوب شد..دکتر بینظیره خیلی خوش برخورد خاکی محترم بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

عمل تعویض مفصل زانو انجام دادم و بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

بسیار دقیق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۲/۲۹

بهترین دکتر تشخیص عالی،باحوصله،خوش خنده

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار دکتر باحوصله وخوش برخورد هستند درحال درمان هستم ویزیت اولیه خداروشکر خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

من فوتبالیستم ۳۷ سالمه و مشکل زانو درد داشتم ،اومدم پیش دکتر ک معاینات رو انجام دادند و فعلا قرص ها و ورزش هایی ک گفتن رو دارم انجام میدم انشالله ک خوب بشم ولی خدا شاهده از روزی ک اومدم پیش دکتر انگار یه انرژی داده به زانوهام من ۶ ماه بود فوتبال بازی نمیکردم ولی از زمانی ک اومدم پیش دکتر توی یک هفته دو بار فوتبال بازی کردم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

کمر درد تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

عمل کردم راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

رباط و منیسکها عمل شد

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

درد های مفصل زانو بهبودی کامل

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

عالی جراحی هالیوود و الگوی عالی شده

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عاااالی عاااالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

دکتر خوش برخوردی است

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

پزشک دختر خواهرم بودن و خیلی ماهر و با تجربه و خوش اخلاااااق ،

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عمل انحراف شست پابود که با موفقیت انجام دادن

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

ضمن تشکروقدردانی ازآقای دکتربمانی.دروحله اول نوع برخورداولیه فوق العاده ایشان وباتوجه به معاینه دقیق وتشخیص مشکل داروی مناسب تجویز که خوشبختانه درکمترین زمان ممکن اثربخشی آن محسوس وموردرضایت واقع گردید.

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

شماره تلفن بهترین دکتر پا درد اهواز کیانپارس میخوام

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

دکترخوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

تزریق ژل

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

عمل کردم

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

اخلاق 20 توانمند و تجربه 20

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

مرحله دوم تزریق ژل دارم و تا الان راضی بودم

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

بسیار دکتر با دانشی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

نرمی مفاصل زانو داشتم ، مراجعه کردم بسیار پزشک بااخلاق مهربان و تشخیص مناسبی داشتند

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

خار پاشنه داشتم و با یک جلسه درمان شدم کار درست درجه یک کار بلد و خوش برخورد بودن خدا حفظشون کنه

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

با سلام دکتر بمانی بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن موفق باشین

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

اصلا دربرخورد بابیمارجالب نیست

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

تشخیص دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خوب بود دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

از اشنایان

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

عمل جراحی دست راست

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

خیلی خوب با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالییییی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

دستم از شانه درد می کرد با طبابت عالی دکتر نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

خارپاشنه داشتم که خداروشکر بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

نمی تونم بگم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

برای مادرم رفتم پیش دکتر بمانی خیلی خوش برخورد و مهربان بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

دیسک کمر

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

بسیار خوش اخلاق و پر حوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عالی درجه یک،من دوتا عمل سنگین رو پیششون انجام دادم،عمل جراحی ناوویکولار فرعی و استئوتومی(انحراف پاشنه)پای راستم رو پیششون عمل کردم،از درد استخوان اضافه خلاص شدم،صافی کف پام برطرف شد و پاشنه ی پامم اصلاح شد،خیلی خوش اخلاق و شوخ طبع،طوری که برای عمل اصلا استرس نمیگیرید،مادرم هم پیششون دستشون رو جراحی سرپایی انگشت ماشه ای انجام دادن و خیلی خوب شدن

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

سلام بهترین دکتر من است خوش اخلاق ترین که من میشناسم بدخورد عالی و دلسوز من بیمارش بودم جانم او نجات داده اسم من قاسمی مهر نیما انلاین اهواز

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار با حوصله و با دانش بالا هستن و بسیار دقیق تشخیص میدن

۱۴۰۳/۰۹/۲۹

سلام آقای دکتر خیلی خوب هست عمل کتف داشتم جلالی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار خوشرو و عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

دکتر خوش اخلاق حاذق فهمیده و استاد دعا میکنم که هر جا هستند خداوند نگه دارشون باشه ما در اهواز نیازمند چنین پزشکان فهمیده و دلسوز هستیم

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

دکتر بسیار با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

قبلا رفتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

در رفتگی مکرر شانه داشتم کارشون بسیار عالیه من هر دو شانه ام مشکل داشت ک خداروشکر اقای دکتر با کار و تجربه خوبشون من رو عمل کردند و خداروشکر دیگه مشکلات قبل رو نداشتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

دکتر با اخلاق و خوش رو و خیلی تشخیص دقیق دارن

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

درد کتف،خوشبختانه با تشخیص و درمان جناب دکتر رو به بهبودی هستم،واقعا دستش درد نکنه

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیارخوشبرخورد،و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

جراحی تعویض مفصل لگن که عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

درود... عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سیاه ی مفصل ران فعلا با داروهای درست و کاری مشکلم روبرطرف کرده

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

پلاتین پام را به بهترین روش دراورد و تا الان هیچ موردی نداشتم خیلی کارشان درست و بی نقص انجام میشه تشکر از فراوان از دکتر عزیز سام بمانی

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

عالی و تشخیص درست در مورد پارگی کیست بیکر

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عمل رباط پا بود الان پهار روز عمل کردم خدارو شکر خوبم

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

درد شانه

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

باسلام کارآقای دکتر عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

بسیار حاذق و باتجربه و عاااااالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

سلام دکتر بی نظیره کارش اوکیه هیچ دکتری رو دستش نمیزنه

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

مشکل دیسک کمر نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

در خال درمان

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

با سلام استخوان اضاف شصت پایم رو دوسال پیش در بیمارستان امیدیه انجام داد وعالی بود برگشتم به ورزش و دویدن..بسیار خوش اخلاق.متعهد و دلسوز هست

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار عالی دست دکتر سبک سبک جا اندازی مچ دست عالی بودن خوش برخورد و عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بسیار دکتر باحوصله و با سوادی هستن مشکل زانوی دخترم رو با یه جلسه حل کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

بادقت و حوصله و خوشرو هستن. من تا الان از تجویزشون راضی هستن. پشتیبانی و پاسخگویی تو پیج هم داشتن.

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

تربل ر

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

عمل تعویض مفصل زانو داشتم خیلی راضی ام دستتون درد نکنه

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

دکتر خیلی عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

انگشت بچه م قطع شده بود هم استخون ،هم عصب ،هم نادان کنده شده بود هیچ بیمارستانی در آبادان و اهواز نتوانستند آن را پیوند بزنن اصرار برقیطع انگشت داشتن،خداروشکر دکتر بمانی پیوند زده شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

رباط مچ پام پارگی داشت ددکتر درمانش کرد الان مث روز اول شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

من با دیسک گردن شدید به ایشون مراجعه کردم،با تجویز دارو و ورزشهایی که در اختیارم گذاشتن بهبودی پیدا کردم البته که به تمام توصیه هاشون گوش کردم

۱۴۰۳/۰۶/۰۳

مشکل پا درد دارم که با داور خوب شد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سلام دکتر بسیار کاربلد و متخصص هستند ،

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

پزشک بسیار بااخلاق و کاردرستی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مادرم مشکل کشیدگی تاندون شانه داشت خدا رو شکر بهتر شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

سلام دکتربمانی فوق العاده آگاه ؛متخصص ؛مهربان ومحترم است

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

هرکی عمل ربات صلیبی انجام داده پیش دکترای دیگه ۶ ماه بلند نشده من ربات ای سی ال پی سی ال و مینیسک هم زمان عمل کرد زانومو دو هفته بلند شدم راه رفتم دمش گرم خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

تشخیص خوب،برخورد مناسب

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

هنوز مشخص نیست

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

پزشک بسیار با اخلاق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

بسار عالی. جنتلمن.

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

کاربلد و توانمند

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر بسیار خوش اخلاق و با دانش

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

با سلامو تشکر از ایشان

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکار خیلی باسواد و باحوصله ایی است برای آرتروز زانو مراجعه کردم نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

عمل رباط ومنیسک وانحراف انجام دادم دکتر جوان و باسواد ومسلط وخوش اخلاق است عالی بود

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

عالی بود

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

مادرم مشکل شونه فریز شده داشتند به دکتر مراجعه کردند تزریق انجام دادند خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

دکتر خوب عالی خوش اخلاق من هنوز دوره ی درمانم کامل نشده هنوزه

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

گیر افتادگی شانه پی ار پی انجام دادم و راضیم

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار علی و کار بلد من قبل آمدن پیش دکتر بمانی بیمار دکتر نریمانی بودم که ایشان مشکل دیسک گردنم رو گفتند باید جراحی کنید ولی بعد که پیش دکتر بمانی آمدم ایشان من رو معاینه حرفه ای انجام دادند و بعد فیزیوتراپی تجویر کردند خداراشکر الان سلامتی خودم را بدست آوردم.

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

درگیری مفصل شانه

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

دکتر خیلی خوب و با حوصله کاملا به بیمار توجه میکند و بهترین درمانها رو پیشنهاد میدهد

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

برای مشکل پسرم به ایشان مراجعه کردم .انگشتش در فوتبال آسیب دیده بود که با تشخیص درست ایشان خداروشکر مشکل پسرم حل شد.دکتر بمانی بسیار بااخلاق و باتجربه هستند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

همه چیز عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار دکتر خوش رو و دلسوزی هست ،برای چکاپ دخترم در مورد کف پای صاف رفتیم که با حوصله راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

درد شانه

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

سلام جناب دکتربمانی فرزندم را چهار سال پیش که تصادف کرده بود وازناحیه پاصدمه و دونصف شده بودبهم متصل کرده هرچند عملی 100%نیست ولی الحمدلله الان بهتراست.رویهمرفته دکترروحیه پسندی ،من از وی راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر خوب و باحوصله ای هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

بسیار هالی و با سواد

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

سلام فعلا هنوز نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار ح

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

زانو درد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بی نظیر پارگی رباط داشتم بعد از یک هفته درد کشیدن و تشخیص اشتباه دکترای مختلف مراجعه کردم ب دکتر بمانی با تشخیص درستشون بعد از دو روز حدود ۶۰ درصد بهتر شدم واقعا ازشون ممونم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

عالی و حرفه ای هم علمی هم کاری و هم اخلاق

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

دکتر با اخلاق و با حوصله و دقیق به صحبت های بیمار گوش میده

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

دکتری مهربون با حوصله باتجربه بی نظیر

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عالیه دکتر تعویض مفصل

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

با تشکر فراوان از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر بمانی فردی جوان ،باحوصله، شوخ طبع، فوقالعاده دکتر خوب و دلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

دکترخیلی خوبی هستند مهربان وکاربلد

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

خیلی راضی هستیم از کار و اخلاقشون

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

دکتر خوش بر خورد و تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

واقعا فهمیدم و خوش اخلاق استمشکل زانو درد داشتم که دکترزانوسی نتونست علت مشخص کنه متشکرم دکتر سام بمانی که خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

همسرم مشکل دیسک داشتند تحت نظر ایشون لااقل نود درصد بهبود پیداکردن

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

نرمی غضروف دارم و تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

مشکل لگن داشتم تعویض مفصل انجام دادن برام کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

از لحاظ رفتا و منش و حوصله عالی هستن و بینظیرن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

در مورد دکتر بمانی چند نکته بسیار قابل توجه هست: ایشون گوش شنوای خوبی برای بیمار دارن تجربه کافی در تشخیص و درمان دارن

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عالی زانوی بچمو عمل کرد تاریخ 17/10/1403 ممنونشم از کارش راضی هستیم خدا ازش راضی باشه

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

سلام و خسته نباشید دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربان ،تشخیص دقیق ،من مشکل پارگی منیسک زانو داشتم برام عمل انجام دادن و دیروز ترخیص شدم و فردا میرم پیششون تا نتیجه رو بهم اعلام کنن ،از همینجا تا به الان تشکر ویژه دارم خدمت ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

مشکل زانو داشتم تحت نظر ایشان درمان شدم و خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

زانوم کبود شده بود بخاطر تصادف نگران بودم تشخیص دکتر درست بود و خداروشکر خوب شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر خیلی خوبی هستن بااخلاق ویاعلم هستن برای زانودردرفتم درحال درمان هستم خداروشکر

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

من دنباله ام ضربه خورده بوده بود و دکتر تشخدرست داد من اولین بار بود که مراجعه میکردم و شناختی از طبابت دکتر نداشتم ولی بیشتر افرادی که در مطب نشسته بودن از طبابت دکتر راضی بودن حالا یا زانو عمل کرده بودن یا تزریق بوده و.....خودم اولین روز هست که درمان رو شروع کردم و حالم خوبه و امید به بهبودی دارم دکتر با اخلاق حرفه ای بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

عالیو بهترین توضیحات

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتربسیارعلی وخوش اخلاق وماهر

۱۴۰۵/۰۱/۱۶

درود برشما، محیط مطب بسیار شیک وآرام بخش،.... برخورد ورفتار منشی بسیار خوب و متین،.... وپزشکی حرفه ای و خوش برخورد و آشنائی به علم روز پزشکی و پیگیر روند درمان بیماران خود.

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

با سلام بنده پیوند اشیل داشتم کارشون فوق العاده است خیلی راضی هستم خدا خیرتون بده ممنونم از شما دکتر عزیز

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

اخلاق وطبابت ۲۰

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

پای برادرم رو گچ گرفتن و چندروز پیش گچش رو باز کرد خداروشکر جوش خورده و مشکلی توی راه رفتن نداره مرسی از اقای دکتر خوش اخلاق

۱۴۰۴/۱۲/۲۳

رباط پای برادرم که در اثرتصادفبرای باردومپاره شده بود دکتر با مهارت تخصصشون با بهترین نحو جراحیکردن وبعد از حراحی هم با دلسوزی تمام وقت گذاشتن بصورت انلاین درواتساپ در ارتباط بودن باهمون واقعا دکتر نمونه و حاذقی هستن الان همچیندکتریکمترپیدا میشه

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

هم خودم

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

سلام دکتر خیلی خوش اخلاق و باحوصله ای هستن و خیلی هم با تجربه و دلسوز هستن داروی الکی تجویز نمیکنن منکه خیلی راضی هستم ازشون خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

سلام .درود در یه کلام عالی رو دست ندارن .

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

دوستد خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دکتر فوق العاده صبور باسواد و دلسوزی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار بسیار با بیمار گرم و صمیمی و دوستانه برخورد میکنن ، از نظر تشخیص و درمان هم خیلی خوب و عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

با سلام من عمل مینیسک داخلی زانو داشتم تحت عمل دکتر بمانی قرار گرفتم و الان خداروشکر خوبم

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

مشکل قوز شست پا داشتم برام عمل کردن خدا خیرشون بده واقعا راحت شدم

۱۴۰۴/۱۲/۲۴

زانوی مادرم پیچ خورده بود و با تزریقی که انجام دادن عالی شده

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

بسیار دکتر خوش اخلاق ومتبحری هستن ...برخورد صمیمی وراحت با بیمار دارن.تشخیص درست واصولی...

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

دیسک گردن دارم تحت درمانم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۵/۰۱/۰۹

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

تشخیص ایشون حرف نداره عالیه

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

بسیار پزشک کار بلد و سریع و خیلی خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

ایشون عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

بسیار دکتر فهمیده و با تجربس وهمچنین با اخلاق، من خودم ب شخصه عاشق اخلاقشونم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

آرنج و زانو و کتف

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

یه دکتر خوش اخلاق و مجرب

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عالی ترین دکتری که دیدم فوق العاده هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

درد زانو داشتم تزریق پی ارپی انجام دادم خدا رو شکر بهترم .دست دکتر پنجه طلا درد نکنه

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

با سلام پیوند رباط صلیبی از جسد داشتم کارشون عالی خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

ایشان پزشکی بسیار مهربان و کاربلد هستند بسیار وقت برای بیمار میذاره. من که خیلی از ایشان راضی هستم و پیشنهاد می کنم حتما مراجعه کنید

۱۴۰۳/۰۹/۲۳
آدرس و تلفن مطب دکتر سام بمانی
اهوازکیانپارس، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر
تزریق سلول‌های بنیادین عصاره جفت، تزریق PRP و معتبر‌ترین برند ژل غضروف ساز و اوزون تراپی در مطب امکان پذیر است. با توجه به ماهیت مطب ارتوپدی و امکان مراجعه بیماران اورژانسی حادثه دیده که نیازمند مداخلات جراحی و جااندازی و گچ گیری هستند، نوبت ثبت شده تقریبی است و ساعت اعلام شده ساعت حضور در مطب است و ساعت ویزیت ممکن است یک تا دو ساعت بعد باشد. بدیهی است تعیین اولویت ویزیت بیماران بر عهده منشی مطب است. نکته مهم: عزیزانی که از شهرستان مراجعه می کنند حتما نوبت‌های اول وقت را انتخاب کنند و ترجیحا حداقل با عکس رادیولوژی ساده بر روی سی دی یا کلیشه مراجعه کنند. ویزیت بیمارانی که توسط سایر همکاران متخصص جراحی شده اند مشروط بر داشتن نامه از پزشک معالج است. ارتباط در واتساپ و ایتا: ۰۹۳۶۴۱۲۷۸۸۹
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۶ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    ۳ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۱
    کسانی که دکتر سام بمانی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر امین شایان گوش حلق و بینی جناب آقای دکتر امین شایان
    سرکار خانم دکتر طوبی شفیعیان جراحی عمومی سرکار خانم دکتر طوبی شفیعیان
    سرکار خانم پریما چراغی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم پریما چراغی
    اینستاگرام دکتر سام بمانی

    دکتر سام بمانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپد) با شماره نظام پزشکی 157171 در اهواز فعالیت دارد. مطب ایشان در کیانپارس، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر واقع شده و امکان نوبت‌دهی اینترنتی فراهم است.

    دکتر سام بمانی به عنوان متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)، با شماره نظام پزشکی 157171، یکی از پزشکان فعال و معتبر در شهر اهواز است. دکتر سام بمانی با دریافت تخصص در جراحی استخوان و مفاصل و کسب بورد تخصصی از تهران، همواره تلاش داشته تا دانش و مهارت خود را در حوزه ارتوپدی به‌روز نگه دارد. ایشان عضو آکادمی ارتوپدی آمریکا (AO) بوده و دوره‌های پیشرفته متعددی را نزد اساتید برجسته بین‌المللی از جمله پروفسور هافمن در اتریش، پروفسور شوتسوف و نویکوف در روسیه و پروفسور رینولد گنز در سوئیس گذرانده‌اند. همچنین، گواهینامه تعویض مفصل زانو از دانشگاه شارجه امارات نیز در سوابق علمی دکتر بمانی قرار دارد.

    مطب دکتر سام بمانی در کیانپارس اهواز، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر واقع شده و به بیماران ساکن اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان خدمات تخصصی ارائه می‌دهد. این مطب با ارائه خدمات روزآمد مانند تزریق سلول‌های بنیادی عصاره جفت، تزریق PRP، ژل غضروف‌ساز معتبر و اوزون‌تراپی، به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی ارتوپدی در منطقه شناخته می‌شود. دکتر سام بمانی در درمان مشکلاتی از جمله تعویض پیشرفته مفصل زانو و لگن، اصلاح بدشکلی اندام‌ها، جراحی هالوکس والگوس (شست پای کج)، چسبندگی اعصاب دست با روش اندوسکوپی و آرتروسکوپی زانو و شانه تجربه قابل توجهی دارد.

    بیمارانی که به مطب دکتر سام بمانی مراجعه داشته‌اند، رضایت بالایی از تشخیص دقیق و عملکرد حرفه‌ای ایشان ابراز کرده‌اند. بسیاری از بیماران از برخورد محترمانه و توجه ویژه دکتر بمانی نسبت به نگرانی‌های آنان یاد کرده‌اند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه‌کنندگان فراهم است و این امر سهولت دسترسی بیماران را افزایش داده است.

    دکتر سام بمانی، متخصص جراحی استخوان و مفاصل در اهواز، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، خدمات ارتوپدی متنوعی را به بیماران ارائه می‌دهد. حضور ایشان در کیانپارس و فعالیت تحت شماره نظام پزشکی 157171، این پزشک را به یکی از چهره‌های شناخته‌شده حوزه ارتوپدی در اهواز تبدیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    کیانپارس، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر

    مطب

    کیانپارس، مهر شرقی (دانشور شرقی)، ساختمان پزشکی مهر