دکتر شهاب یوسفی فر متخصص ارتوپدی (جراحی استخوان و مفاصل) با شماره نظام پزشکی 99527 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در مجتمع آرمان، خیابان ۱۳ غربی کیانپارس اهواز فراهم است.
دکتر شهاب یوسفی فر یکی از پزشکان متخصص ارتوپدی (جراحی استخوان و مفاصل) در شهر اهواز است که با شماره نظام پزشکی 99527 فعالیت میکند. دکتر شهاب یوسفی فر دارای مدرک تخصصی جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) بوده و خدمات پزشکی خود را در زمینه تشخیص و درمان بیماریها و آسیبهای اسکلتی و عضلانی ارائه میدهد. بیماران در اهواز میتوانند جهت بررسی مشکلات مربوط به استخوان، مفاصل، شکستگیها، آرتروز و اختلالات حرکتی به مطب دکتر شهاب یوسفی فر مراجعه کنند. مطب ایشان در مجتمع آرمان، واقع در خیابان ۱۳ غربی منطقه کیانپارس اهواز قرار دارد که دسترسی آسانی برای ساکنان این منطقه فراهم میکند.
دکتر شهاب یوسفی فر با تکیه بر دانش تخصصی ارتوپدی و تجربه در جراحی استخوان و مفاصل، به درمان انواع آسیبهای ورزشی، مشکلات مادرزادی اسکلتی، بیماریهای ستون فقرات و مفاصل زانو و لگن میپردازد. بر اساس مدارک تحصیلی معتبر، ایشان تخصص خود را در رشته ارتوپدی کسب کرده و همواره سعی در بهروز نگهداشتن دانش پزشکی خود دارد. بسیاری از مراجعهکنندگان از روند درمان، دقت در معاینه و توضیحات کامل دکتر شهاب یوسفی فر ابراز رضایت داشتهاند.
دکتر شهاب یوسفی فر به عنوان متخصص ارتوپدی در اهواز، امکان دریافت نوبت اینترنتی را از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم ساخته است. این ویژگی موجب سهولت و سرعت در دریافت وقت ویزیت شده و بیماران میتوانند بدون نیاز به حضور اولیه در مطب، زمان ویزیت خود را رزرو کنند. به طور کلی، حضور دکتر شهاب یوسفی فر به عنوان پزشک متخصص جراحی استخوان و مفاصل در اهواز، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال درمان تخصصی و مطمئن برای مشکلات اسکلتی و مفصلی هستند.
برای دریافت نوبت اینترنتی کافی است به سامانه نوبت دات آی آر مراجعه کرده و پس از انتخاب نام دکتر شهاب یوسفی فر و مطب اهواز، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایید.
دکتر شهاب یوسفی فر متخصص ارتوپدی است و انواع مشکلات استخوانی، مفصلی، آسیبهای ورزشی، آرتروز، شکستگی و بیماریهای ستون فقرات را تشخیص و درمان میکند.
بله، بیماران جدید میتوانند با رزرو نوبت اینترنتی یا مراجعه حضوری به مطب در اهواز، مورد معاینه و درمان قرار گیرند.
مطب دکتر شهاب یوسفی فر در اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ غربی، مجتمع آرمان قرار دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر یوسفی دکتر عالی از نظر تشخیص و درمان و برخورد خوب..عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر خیلی خوبی هستند عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خوب وبا ادب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱من بخاطر زانو درد امدم دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۵/۰۲/۲۶پزشک خیلی خوبی هستند نمره عالی میدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن من بخاطر درد زانو مراجعه کردم که با درمان دکتر یوسفی حوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی جز دکترای که میزاره بیمار صحبت کنه و کامل گوش میده برخوردش خیلی خوب بود من از درمانش راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خیلی خوبی هست مادر تحت درمان دکتر هست و راضیه از داروهای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بخاطر کمر درد شدید مراجعه کردم دکتر خوش اخلاق و با سواد بود کاملا گذاشت حرفام بزنم داروهای خوبی برام نوشت که خیلی موثر بود .
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دنبال نخود سیاه میفرستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من بخاطر زانو درد مراجعه کردم از درمان و اخلاق دکتر یوسفی خیلی راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۵داخل دستم جسم خارجی بود و یه عمل عالی داشتم دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶پزشک بسیار خوب و باسوادی هستند من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر خیلی خوبی بود من برا درمان درد عضلا پام رفتم که با داروهای دکتر خوبم شدم قبلش پیش چندین دکتر رفته بود نتیجه نگرفتم ولی درمان دکتر یوسفی خوب کرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پزشک با سواد و خوش برخوردی هستند من از برخورد و درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بی نظیر...عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳کمر درد دکتر خیلی خوبی هستن برخورد عالی درمان خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر خیلی با اخلاق خوش برخورد و تجربه هست .نمره کامل میدم. مادرم همش میگه من پیش دکتر یوسفی ببر.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالی عالی عالی..تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکترخیلی خوب وباتجربه است
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خدیجه یباری
۱۴۰۴/۰۸/۰۹مچ دستم خیلی وقت درد داشت فقط با داروهای دکتر خوب شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خیلی خوبی هستن من که راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن من راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴برای مادرم مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷پزشک خیلی با سواد و خوش برخورد و بنظر جز بهترین پزشکان اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عمل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۶پزشک خیلی باسواد و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بعلت کمر درد تحت درمان دکتر بودم خدا را شکر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن من راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خیلی با معلومات و تشخیص خوب من چند وقت زانو درد داشتم هر چی دارو خوردم خوب نشدم با درمان دکتر یوسفی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عالیییی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خوبی هست راضیم از داروهای که برام نوشت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر فوق العاده مودب و با تشخیص و درمان خوب من از کارش راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰با مشکل زانو و درد در دو زانو مراجعه کردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دکتریوسفی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درود مشکل دیسککمر الان الحمدالله بهترم ایشون دکتر خوبی هستند خداکنارشون باشه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۵آقای دکتر از لحاظ مهارت فوق العاده هستن ... و با اخلاق عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۰۷من بعد ازتصادف چند سال قبل زانو درد شدید داشتم مراجعه زیاد به دکترها داشتم خدا را شکر با درمان دکتر یوسفی جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بچه من لنگش داشت که تحت نظر دکتر یوسفی خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸پزشک خیلی خوش اخلاق با برخود محترامانه و درمانی که برا کمرم داد درمان خوبی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر حرفه ای و کاردرسمشکل زانو داشتم با تشخیص درست از عمل غیرلازم زانو جلوگیری شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من بخاطر زانو درد پیش دکتر امدم با داروها که دادن خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳زانوم درد میکرد امدم پیش دکتر با داروهای که برام نوشت خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من پیش دکتر عمل رباط صلیبی زانو انجام دادم والان مشکلی ندارم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر کار بلد و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۳۱اقای دکتر وواقعا. استاد علم و اخلاق و مهارت هستند، جراحی مفصل زانو که برای نزدیکانم انجام دادند بسیار عالی و توانمند بوده
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر خوبی هست تشخیص و درمانش عالیه .
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی نمره کامل میدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶برای کمر نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸پارگی رباط خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر خیلی خوبی هست مچم درد میکرد با دارو دکتر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بار اول برای تشخیص دستور ام آر آی دادند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من بخاطر زانو درد مراجعه کردم با درمان دکتر کامل خوب شدم از اخلاق و برخورد خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن هم برخودشون محترمانه بود و هم درمانش خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر یوسفی دکتر منصفی هست من از برخورد و کارش راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر خوش برخورد بود داروهای خوب داد فقط گرون هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲رباط صلیبی زانوم پیش دکتر عمل کردم کارش خیلی خوب هست من راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳پارگی رباط صلیبی برام داد باید عمل کنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰زانو درد شدید داشتم و کمر درد که به همه دکترهای اهواز مراجعه کردم ولی تشخیص و درمان رو فقط دکتر یوسفی فر تونستن مشکل من رو رفع کنن دکتر خدا قوت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام دکتربسیارمحترم باتجربه ست وباحوصله به حرف های بیمارگوش میدهندوتشخیص شون دربیماری عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی خوب عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من بخاطر زانو درد مراجعه کردم با درمان دکتر خوب شدم از برخورد و درمان دکتر راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷زانو درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹زانو درد داشتم پیش چندین دکتر رفتم ولی خوب نشدم با داروهای دکتر یوسفی تقریبا دردم از بین رفت خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸من بخاطر زانو درد مراجعه کردم از شیوه و منش دکتر و داروهای که برام نوشتن راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵من ربط صلیبی که تو مسابقه فوتبال پاره شد پیش دکتر عمل کردم خدا را شکر خوب شدم دستش درد نکنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن هم برخوردش عالی بود و درمانی که بمن داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۵راضیم..
۱۴۰۵/۰۳/۰۲درد عصب سیاتیک داشتم و با تشخیص و تجویز دارو توسط آقا دکتر و به لطف خدا در حال خوب شدن هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خیلی خوش برخورد و با تشخیص و درمان درست من از دکتر راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام بنده دیسک کمر داشتم و ارترز زانو جراحی انجام داده بودم پیش پزشک دیگر ولی درد شدیدی داشتم که با مراجعه به جناب دکتر یوسفی عزیز بسیاری عالی شدم از خداوند برای ایشان طول عمر بلند و سلامتی خواستارم بسیار پزشک با اخلاق شریف و با حوصله و درتشخیص درد و درمان درد واقعا با تبحر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶با داروهای دکتر کمر درد خوب شد دکتر خوبی هست
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بی نظی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر خیلی خوبی هست امتیاز کامل میدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۳زانو درد شد داشتم با داروهای دکتر خوب شدم دارو خوب و درست مینویسه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بوده
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر صبور وعالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوب هستند من بخاطر مچ پام مراجعه کردم و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام ،سر وقت انجام شد همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی خوب هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر کار بلد و خوش اخلاق ..
۱۴۰۵/۰۳/۲۴مچ دست درد طولانی داشتم با داروهای که دکتر داد خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خار پاشنه داشتم دکتر برام تزذیق انجام داد خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر خیلی خوبی هستند موقع جنگ همیشه بود خدا حفظش کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پارگی رباط صلیبی زانوی جپ داشت دکتر عملم کرد از کار دکتر راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲پزشک خیلی با حوصله و با اخلاق و با تشخیص و درمان عالی من که راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷من بخاطر درد شانه مراجعه کردم و تزذیق داخل شانه کردم و خوب شدم..راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر یوسفی دکتر خیلی خوبی هستند خدا نگه اش داره
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳تعویض ACLو نتیجه گیری عالی داشتم آقای دکتر نه حرف داره نه حریف
۱۴۰۴/۰۵/۰۹پزشک خیلی خوبی هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر خیلی اخلاق مدار با برخورد عالی و تشخیص و درمان خوب من بخاطر درد زانو پیش ایشون امدم از درمانش راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۵/۰۲/۳۰پزشک خوش برخورد و با درمان خوب
۱۴۰۵/۰۳/۳۰