دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب با شماره نظام پزشکی 127987 در اهواز فعالیت دارد. آدرس مطب ایشان کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول است و امکان نوبتدهی اینترنتی نیز فراهم میباشد.
دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب با شماره نظام پزشکی 127987 یکی از پزشکان برجسته در زمینه جراحی مغز، اعصاب و دیسک و ستون فقرات در شهر اهواز است. تخصص اصلی دکتر سجاد عطایی در جراحی مغز و اعصاب و درمان بیماریهای مرتبط با دیسک و ستون فقرات میباشد و ایشان با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، انواع جراحیهای پیشرفته و کمتهاجمی را انجام میدهند. آدرس مطب دکتر سجاد عطایی در منطقه کیانپارس اهواز، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار گرفته است که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند.
دکتر سجاد عطایی دارای مدرک تخصص جراحی مغز و اعصاب است و خدمات متنوعی از جمله جراحی لیزری دیسک بدون بیهوشی، جراحی میکروسکوپیک دیسک کمر و گردن، جراحی تنگی کانال نخاعی، جراحی شکستگی مهرههای ستون فقرات، بازسازی مهرهها با تزریق سیمان (کایفوپلاستی و ورتبرپلاستی)، درمان اختلالات مادرزادی ستون فقرات، درمان میلومننگوسل، جراحی چسبندگیهای اعصاب محیطی، درمان خونریزیها و ناهنجاریهای عروق مغزی، درمان انواع سردرد، تشنج، آرتروز گردن، کمر و زانو و تزریق کمری و گردنی جهت بلاک عصب ارائه میدهد. همچنین جراحی میکروسکوپی تومورهای مغزی و نخاعی نیز بخشی از تخصصهای ایشان به شمار میآید.
بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر سجاد عطایی در اهواز رضایت بالایی از دقت در تشخیص، مهارت جراحی و برخورد حرفهای ایشان ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعان به ویژه بر تجربه مثبت خود در جراحیهای دیسک و ستون فقرات تأکید کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند به راحتی نسبت به رزرو وقت اقدام نمایند.
دکتر سجاد عطایی با تمرکز بر جراحی و درمان بیماریهای مغز، اعصاب و ستون فقرات در اهواز شناخته میشود و آدرس مطب ایشان در کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار دارد.
دکتر سجاد عطایی جراح و متخصص مغز و اعصاب و دیسک و ستون فقرات است.
مطب دکتر عطایی در اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکان ایران زمین، طبقه اول قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
از جمله خدمات ایشان میتوان به جراحی لیزری دیسک، جراحی تنگی کانال نخاعی، درمان اختلالات ستون فقرات و جراحی تومور مغزی اشاره کرد.
شماره نظام پزشکی دکتر سجاد عطایی 127987 است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار عالی . با وجدان و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۲با سلام دکتر بسیارخوبی هستن و به حرف بیمار کامل گوش میدن و همچنین روحیه ی بیمار براشون مهمه و اینکه تجویزشون هم خوبه
۱۴۰۴/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من سردرد داشتم برای بار اول بود دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹سلام من چند مورد رفتم بسیار عالی و مهربان. الان ۱۸ روز از عمل جراحیم میگذره خدا رو شکر هیچکدام از دردهای قبلی رو ندارم و دارم به زندگی عادی برمیگردم.خدا خفظش کنه
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مشکل دیسک کمر داشتم با مصرف دارو خیلی بهتر شدم نیازی به جراحی نشد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ستون فقرات الحمدالله رفع شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار عالی و محترم و تشخیص ایشان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتری خوب با اخلاق کار بلد مادرم دیسک کمر داشت ب لطف خدا و زحمات دکتر الان خیلی دروضعیت خوبیه مچکرممم بابت زحماتتون
۱۴۰۴/۰۷/۲۷با سلام، عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۲۰مادرم پیش دکتر عطایی عمل کمر انجام دادن الان به لطف خدا و دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار عالی با حوصله و متبحر
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷میگرن عصبی و رو ب بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دیسک گردن داشتم،وباراهنمایی ایشان نسبت به قبل بهترم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خوب اس
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام.من دیسک کمر داشتم دکتر برام تزریق وقرص بهم داد الان خدا رو شکر بهترم دکتر خیلی خوبیه از نظر اخلاق هم واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر با تجربه وتشخیص بجا بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸رباط دست
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خوبهعی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷تنگی نخاع دارم و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عالی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکترخوبی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بنظرمن بهترین دکتر برای کمر درد و مهرهای کمر فکر کنم تو کل ایران مثل دکتر عطایی پیدا نمیشه هر کی مشکل کمرداره زود بیاد سمت دکتر عطایی صددرصد خوب میشه
۱۴۰۴/۰۶/۲۴کمردرد بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دیسک کمر نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتری حاذق وخوشرو که حضورا گله مندی خودم را به ایشان گفتم در همه جای دنیا وحتی در تهران ایران خودمان پزشکان بخصوص جراحان بعد از هر عمل جراحی با توجه به نوع عمل در طول دوره نقاهت با تماس یا پیامک جویای احوال بیمار خود می شوند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی عالیه مشکل تنگی نخاع داشتم خداروشکر بایک جلسه پیش دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲تشخیص عالی و دکتر با شعوری هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دکترخوش برخوردخوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴مشکل کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتری خوش اخلاق و با تسلط بر کارشان من نگران عمل جراحی دیسک بودم که ایشان من را با توصیه و دارو از این نگرانیها کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بینظیره
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶کمردرد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی پزشک خوب و با حوصله و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹درد درپاوکمرم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴سلام جناب اقای دکتر بسیار خوب و عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سردرده بدی داشتم الان یک هفته داروهام استفده میکنم خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دیسک کمر داشتم خدا را شکر عملم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰رفتم اتاق عمل عمل کنسل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی دکتر متشخص و با اطلاعات بالا
۱۴۰۵/۰۲/۱۳معمولی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷زیر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دیسک کمر...بافیزیوتراپی بهترشد
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دکتر عطایی بسیار دکتر خوب وخوش برخورد و درمانگر خوبی هستند اگه بیمار به آنچه دکتر میگه رعایت کنه حتما درمان میشه درود به دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲گرفتگی گردن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتر خوب ولی مکان مطب بسیار بد بخاطر شلوغی و ترافیک،فضای داخلی بسیار بد مخصوصا صندلی ها،برخورد منشی بسیار بی حوصله،مدیریت فضای انتظار جالب نبود.مدت انتظار علیرغم نوبت اینترنتی ۳ ساعت بود.
۱۴۰۴/۰۳/۲۰درد در ستون فقرات ودر حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۳کمر درد خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹سلام دکتر اعطایی بسیار حاذق و تشخیص عالی میدهد و بسیار محترم و با اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی تشخیص دقیق با حوصله خوش برخورد وقت شناس
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی.بسیار با حوصله توضیح میدن و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر محترم وخوش اخلاق بسیار عالی من از ایشان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵سلام، بسیارپزشک باسوادی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای مشاوره جهت عمل دیسک کمر، خدمت دکتر رسیدم خیلی مهربان و باحوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب عملم کرد
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر با حوصله و با سوادی هستش
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک فوق العاده با اخلاق و با دانش کامل مراحل بررسی و علت رو توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر بسیار عالی صبور و کار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خوب عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار آگاه باوقار و بیمار مدار هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار محترم، صبور و در تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸درد گردن برخورد عالی و نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عمل دیسک
۱۴۰۴/۰۶/۱۰پزشک بیمارستان محل اشتغال
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار دکتر با اخلاق و خوبی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱با سلام ایشون یک پزشک بسیار با انصاف خوش اخلاق متعهد و متخصص می باشد. بسیار با حوصله به حرف های بیمار گوش می دهند و سپس راهنمایی لازم را می کنند..با وجود اینکه خودشون جراح هستند ولی با توجه به شرایط بیمار و در صورت لزوم توصیه به عمل جراحی می کنند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکترخیلی خوب عالی رفتارمناسب احترام واز طبابت ایشان نتیجه خوبی گرفتم واقعا دستش درد نکنه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴من پهل
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی ...فردباشخصیت ومحترم ...کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکترخوب وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰با سلام اینجانب رضایت کامل از نوع رفتار جنابعالی و اینکه وقت کافی برا مشخص نمودن نوع تشخیص درد رو میگذارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی نامبروان خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار خوش اخلاق وصبوروکاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی خوش برخوردوباحوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۲هنوز نرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوب وبا تجربه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوش برخورد وعالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کمر درد بهترین تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تشخیص میgرن دادند الان تحت درمان هستند تا نتیجه حاصل بشه.
۱۴۰۳/۱۰/۲۹خیلی دکتر با شخصیت مهربان و در تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی انسانی با تواضع با اخلاق وباحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۱۴تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶تشخیص درست یکی از خصوصیات بارز ایشان میباشد
۱۴۰۴/۰۵/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۷درد سیاتیک
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳دکتور خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۵در مراجعه اول نمونه مغز واستخوان گرفتن تانتیجه ازمایش اماده شه برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار دکتر محترم و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۶واقعا خیلی دکتر خوبیه پیشش عمل دیسک باز انجام دادم خدارو شکر خوب و سرحالم..م.غلامی از شادگان
۱۴۰۵/۰۲/۲۸از داروهای ایشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶فعلا ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۱۷زانو درد
۱۴۰۴/۰۹/۱۲من برای درمان میگرن مراجعه کردم پزشک بسیار صبور و محترم و آگاهی هستند و درمان را شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل دیس کمر خیلی خوب وعالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عمل دیسک کمر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸کار دکتر عالی و با دقت و حرفه ای فقط تایم معطلی در مطب زیاد بود و نوبت دهی ها اصلا طبق سایت نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار خوش برخورد د حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۱۶آقای عطایی خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دکتر خ
۱۴۰۴/۰۹/۱۵گردن درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام دکتر بسیار عالی باشخصیت وبا اخلاق من که 3 بارمهمان مریض داشتم رفیم پیش جناب دکتر عطایی تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۹زیر نظرشم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دیسک کمرم عود کرده بود که با یک تزریق از جا بلند شدم و دنبال کارهای روزمره رفتم. خدا حفظشون کنه بسیار به کارشون مسلط و دقت دارند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۲عااااالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۲/۱۱/۲۰بسیار دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیار با اخلاق.و وارد بکار
۱۴۰۴/۰۸/۲۹یکی از دوستان پیش اویشان عمل کردند وراضی بودن الان باکمال صحت کارهای خانه راانجام میدهند ومن هم یک بار پیش ایشان ویزیت شدم ودیگر نرفتم چون دکتر نقل مکان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰باسلام پزشک بسیارمحترم. سخاوتمند. بادانش. صبور وباحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳اتروزکمردرد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دردسیاتیک با دارو برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکترخوبی وبسیار باخلاق فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکترفوق العاده باتجربه وبااخااق وباحوصله وخداشناس هستن.ایشون همسرمنو ویزیت کردن وعمل کردن والان خداروشکر همسرم از عمل راضی هستن نتیجه رضایت بخش بود.
۱۴۰۲/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام دکتر خوبی بود خوش اخلاق باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکترباحوصله بادرک بالا درست به بیمارگوش میده خوش اخلاق پرسنل ودکترعالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر بسیار کار بلد...با اخلاق...و اینکه درد کمر من را به خوبی تشخیص داد....
۱۴۰۴/۰۶/۲۵حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بله دکتری خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سلام.کمرم دردداره سری اول دیدم دارو نوشت تغییری نکردم سری دوم ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوب و محترمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸درمان نا تمام ماند وبه دکتر دیگه ای معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکترخوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۲سلام وقت بخیر دکتر خوبی هست ومنشی خوبی هم داره خانم دیسکش زده بیرون با دو بار مراجعه گفت فعلا نیاز به عمل نداره ده جلسه فیزیوتراپی و ده جلسه آب درمانی براش تجویز کرد فعلا شرایطش بهتر شده وهنوز در حال درمان هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۱تشخیص درست بود وکمک کرد به بهبودی بیماریم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی عالی و با حوصله و اخلاق ، خداروشکر برای دیسک کمر بدون عمل از دارو و تزریقات آقا دکتر عطایی نتیجه عالی یافتیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر فوق العاده با اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر عطایی عزیز..بسیار انسان درست و...وظیفه شناس هستن ..تشکر از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۸باسلام خدمت دکتر جهت ویزیت و تشخیص بیماری رفته بودم واقعا تشخیص کاملا درستی قبل از ام آر آی داشتند با معاینه اولی گفتند دیسک گردن دارید. بسیار متواضع و خوش برخورد خدا حفظشان کند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰سلام در رابطه با درمان پدرم بسیار زحمت کشیدن. فردی متخصص و کاردان،شریف و با اخلاق هستن و بسیار پیگیر.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ااهالببی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷آقای دکتر بسیار خوش رو و باتجربه هستن دخترم یه کیست زیر پوست سرش بود و آقای دکتر عطایی عملش کرد..این عمل موفقیت آمیز بود..سپاس از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مامان بزرگم پ
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خوبی هی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عمل دیسک کمر، خیلی عالی عمل کرد، بعد از ۲ روز بلند شدم راه رفتم، دکتر حاذق و خوش اخلاق، خدا حفظشون انشالله
۱۴۰۴/۰۱/۰۴خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۰درد گردن و خیلی عالی و دلسوزانه راهنمایی کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بنظرم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸تشخیصشن خیلی خوب بود از نظر من خیلی خوب هستن برای بیماران دیسک کمر پیشنهادشن میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فعلا گفتن برم ام ار ای بگیرم تابعد چی میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۵پزشک، حاذق، با سواد،فرهیخته
۱۴۰۴/۰۲/۰۴باعرض سلام وارادت حضوردکترواقعاعالیه کارشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عمل دیسک مادرم رو انجام دادن به لطف خدا و دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۷کمردردوبی تحرکی پای چپ
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳نظر خاصی ندارم.
۱۴۰۵/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴مراجعه به دکتور درد کمر تیر زدن به کف پا
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر خیلی خوش برخورد هستن ومن وازنگرانی درمورد ضربه سرپسرم دراوردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷ایشان را از قبل میشناسم مشکل تنگی کانال داشتم و توسط این پزشک عمل شدم و به طور درمان شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶کمر درد ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیارخوش اخلاق و عالی و کار بلد هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتور خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵کنسل کردم مطب شلوغ بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تشخیص عالی و سریع و مشاوره فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر فوق العاده فهمیده و مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲