ماهترین دکتری که به عمرم دیدم. بسیار محترم، با سواد و با تجربه و همدلی بالا.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
دکتر عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
دخترم زیر نظر ایشان برای التهاب راست روده تحت درمان هستند، کارشون حرف نداره، و دارو شناس خوبی هم هستند…قبل از ایشان برای یک سال زیر نظر پزشک دیگری بودند که اصلا بهبودی حاصل نشد، اما از زمانی که زیر نظر دکتر قاسم زاده هستیم بهبودی عالی پیش رفته
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
برای بیماری کرون روده نزد ایشان رفته و تحت درمان هستم و از نتایج راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فوقالعاده دکتر با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عالی
خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
فلج معده...خوش برخورد با توجه و صبور و شنوا
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
فقط میتونم بگم عاااالی.همسرم بیماری شدید گوارشی داشت تحت نظر ایشون درمان شد.فوق العاده خوش برخورد و برای بیمار وقت میزاره.واقعاااا عااالی.
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
دکتر بسیار حاذق و با نظم و حوصله و کاردان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالی و. دلسوز و باسواد و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
زخم معده و تقریبا رفع شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
عالییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
درد معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
بسیار دقیق و خوش برخورد هستند در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
مشکل بنده متنفربودن ازغذا خوردن حالا به نسبت میلم به به غذا بهترشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
بسیار باتجربه و تشخیص درجه ۱
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
کبد چرب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
سلام دکتر بسیار کار بلدی هستند خون ریزی مری داشتم که با تشخیص به موقع و درست ایشان درمان شدم الحمدلله
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
زدبزذزیذزیذزیذ ذایلذیلی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سلام .انزیمهای کبد بالا بود که با درمان دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
تحت درد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
خوب
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دکتر خوبی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
تشخیص عالی ، درمان عالی ، سرعت عمل عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
ایشون دکتر بسیار حاذق و دقیقی هستند و در تشخیص بیماری ها عالی و از همه مهمتر بسیار با احترام با بیماران برخورد می کنند و امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دکتر بسیار خوب و واردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
کبدچرب و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
دکتر بسیار خوشرو و دلسوز .. سندروم روده تحریک پذیر داشتم که با داروهایی که تجویز کردن ؛ تحت درمانم..خیلی با دقت به تمام سوالات جواب میدن و استرس به مریض نمیدن اصلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
مشکل گوارش بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
مشکل خود ایمنی داشتم که کبدم تخریب شده بود با داروهای آقای دکتر خیلی خوب شدم عالی هستن و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بسیار باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
مشکل روده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بسیلر دلسوز راز دار مریض و ارامش بخش والبته متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
برخورد مناسب
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
انسان دوستداشتنی و با سواد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
معده درد داشتم و الان عالیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
بعد از خدا آقای دکتر قبول دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بستگان پیش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستند برای باکتری معده درمان ۳ دارویی دادند و بهتر شدم قرار بود بعد از ۲ ماه برم برای ویزیت تا حالا موفق نشدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کولیت،
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
مشکل معده داشتم.بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر خیلی خوب و با اخلاق و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
بسیار دکتر صبور و با حوصله و تشخیص دقیق ودرمان صحیح بیماری ، بیمار را درمان می کند، انشاالله همیشه موفق و سلامت باشد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
مشکل روده داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
مشگل گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
میکروب معده
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
بسیار دکتر باحوصله و خوب و دقیقی هستند .من از تجویزشون خیلی راضی هستم ،البته که هنوز دوره درمانم کامل نشده اما تا حالا خیلی عالی بوده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
فقط یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عالیه واقعا دمش گرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
خیلی کا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر خوش برخورد و محترم با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
کبد چرب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
عالی در تشخیص بیماری واقعا عالی
من کاری به حاشیه ندارم ولی این دکتر بینظیره در تشخیص که کل درمان همون تشخیصه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
پزشک بسیار حاذق، دقیق، مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
من اولین بار رفتم پیش دکتر تاز داره داده برای کبدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
خوبوخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
اسید معده و با تجویز آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بینظیر و فوق العاده با یک نسخه کاملا خوب شدم و بشدت حاذق و خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
خوب
مم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عالی فوق العاده و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
بسیار تشخیص و درمان درست و اصولی دارند
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
در عرض سه ماه گرید کبد من از ۲ به ۰ رسید ، چربی کبد از ۴۰۰ به ۲۱۰ رسید ، دکتر معجزه کرد
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
حساسیت روده ای
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
سلام اولین دکتر که بادارومعالجه کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دکتر بسیار مجرب ، خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
اسید معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
دکتر واقعا با سواد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
عالی هستند حاذق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دکتر فوق العاده عالییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
خیلی خوب و دقیق هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
ورم معده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
عالیییییییییی در یک کلام
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
بسیار دکتر ماهر و حرفه ای و با ارامش هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
زخم معده و متاپلازبا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
التهاب معده سوزش سردل.کلا ناراحتی گوارشی مزمن دارم.علت آن ممکن است استرس وناراحتیهای عصبی با شد.فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عالی عالی عالی انسانترینن سوای دانش کافی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
در مسیر درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
بیمار ایشان بوده ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
تشخیص عالی ، واقعا دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
مشکا زخم نای. دارو دادن بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
عالی ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
خیلی عالی و متین
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
دکتر بسیار عالی و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
4سال مشکل معده داشتم و ازبین همه دکترهای گوارشی که رفتم فقط ایشون تونستن تشخیص بدن و مشکلم رو برطرف کنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
ایشان بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
عالیییییییب
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
معدم عفونت داشت و خیلی راضی بودم از کار دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
بهترین دکتر در تهران
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشکل معده داشتم خیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر خوبی است راضی ام.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
مشکل گوارش
با نگاه اول به آزمایش مشکلم و تشخیص دادن با یه نسخه خوب شدم در ضمن بسیار دکتر متشخص و با سواد و با احترامی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
فعلا درمان میشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بسیار دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بسیار محترم و کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
درد معده نفخ دایمی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
بسیار با حوصله و خوش رفتار هستن
با دانش بالا
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
دکتر با حوصله و دقیق.تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بسیار دکتر توانمندی هستن در زمینه تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
بسیار دکتر حاذق و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
مشکل ورم معده داشتم وتحت نظر هستم و درحال حاضر خوبم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
میکروب معده
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
کولونوسکوپی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
یکی از بهترین دکترای گوارش ایران
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
دکتر بسیار خوب و با حوصله ایی هستن،
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
دکتر ع
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
درد شکم. زخم اثنی عشر
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
معده درد-تشخیص دکتر استری زیاد بود و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
با سلام درگیر کبد چرب و در ماه قبل اشنا شدمودرحال پیگیری درمانمهستم تا اینجا راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
بسیار دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
انسداد روده تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
پزشکی بسیار محترم و باحوصله و بااخلاق و انرژی مثبت عالی و در کار پزشکی بسیار حاذق و دانا ...براشون همیشه آرزوی سلامتی و آرامش دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
دکتر قاسم زاده بسیار متبحر و کاربلد هستند آرامش و خونسردی را به بیمار منتقل می کنند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
فعلا یک جلسه رفتم و اندوسکوپی نوشتن باید برای بررسی نتیجه اندوسکوپی برم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خوب معده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
زخم معده و اثنی عشری به تشخیص ایشون و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
عالی بودن مشکلم با یه نسخه دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
دکتر خوش اخلاق و باحوصله و ماهری هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
زخم معده خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
فوق العاده کار بلد و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
زخم معده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار محترم خوش برخورد و کاردان
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
مشکل یبوست و روده داشتم با مصرف یک روز از دارو ها مشکلم حل شد.عالی عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
بسیار دکت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
مشگل روده
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
مشکل در کبد در حال برسی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
دکتربسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
مشکل انسداد شدید روده وتشخیص ودرمان بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر فوق العاده مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
کبد چرب
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
مشکل کبد،
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
اقای دکتر قاسم زاده بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند من مشکل معده و کبد داشتم با کمک ایشان خدارو شکر مشکلم حل شد خدا خیر شان بدهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
دکتر بسیار صبور و باسوادی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
دکتر خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار دکتر خوش اخلاق و محترمی هستن و با دقت و حوصله با مراجعین برخورد میکنن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
همانژیوم کبدی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
مشکل معده داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
دکتر با اخلاق و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی عالی،بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
شکم درد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
زخم معده و میکروب معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
پزشک بسیار صبور و توانمندی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
در حال
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
خیلیم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عالی و بسیار بادقت و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بیماری خود ایمنی کبد مادرم داشتند و ایشون معجزه کردند و بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
دکتر با
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دکتر حاذق ،خوش اخلاق ،با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
کولیت السروز بسیار دکترخوبی هستن بیماریم تحت کنترله
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار دکتر عالی با علم بالا هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
مشکل گوارش و معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بسیار دکتر عالی وحاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
قهتبتبنلدبتبدبددژدژدزدب
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
مشکل گاستریت معده و سنگ صفرا ، در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
دکتر عالی خوش برخورد وبسیار با تجربه هستن من معده ام خیلی درد داشت به حدی بودم که میگفتم سرطان با یک نسخه پیش آقای دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
دکتری حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
بسبیثسی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
تورم شدید معده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
سلام ،،اقای دکتر بسیار مهربان ،،من مشکل روده داتشم باتشخیص خوب اقای دکتر و تجویز داروهای موثری که برام نوشتم خداروشکر مشکلم حل شد ،،خداخیرشون بده،،وبرکت در زندگی وکارشون تداوم داشته باشه
۱۴۰۴/۱۲/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
عفونت معده داشتم، برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد هستند، برای وقت مریض ارزش قائل هستند و نوبت ها دقیق رعایت میشن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
عالی دکت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
ورم معده
۱۴۰۲/۰۷/۱۰
فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
پزشکی باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۱۴
سلام تشخیص درست، با حوصله واخلاق خوب این پزشک را پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
کلینیک بهبودی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بسیار حاذق و باوجدان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
من کولیت روده داشتم واقعا دکتر عالی تجویز کرد من رو دکتر دیگه ایی بیچاره کرد تشخیص غلط داد ولی دکتر منو خوب کرد
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
بسیار عالی و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
حاذق و ماهر. خوش برخورد . تا از علت بیماری مطمئن نشوند داروی بیخود تجویز نمی کنند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
در تشخیص بیماری و تجویز دارو جهت حل مشکل بسیار خبره هستند. خیلی با حوصله هم به حرف شما گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
بسیار دقیق و دلسوزند مشکل توده در روده که با کولونوسکوپی برداشتند
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
درد معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
فعلا تحت درمان هستند تا شش ماه بعد برای پیوند به امیدخدا
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
غذا در گلویم گیر می کرد در کلینیک بهبود آندوسکوپی کردند و 4 ماه است که دارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
توده بدخیم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
بیماری کرون روده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
معرفی کردن بم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
صبور باادب بسیار باسواد و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
کبد چرب.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از هر لحاظ عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیار دکتر خوبی هستند و من برای ورم معده و میکروب پیش ایشون رفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
بله دکتر خوبی هستند واقعا من راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
باکتری معده داشتم
باتوجه به دارو هایی که دادن الان بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بسیار با حوصله مودب و ercpانجام دادم و خدا رو شکر بدون عوارض
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
مشکل گوارشی در حال درمال
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بسیار صبور و خوش اخلاق و کاربلد واقعا عالیه کارشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
سلام ،پزشکی حاذق ،کار بلد ،با سواد ،وبا اخلاق هستند ،کمک بزرگی به من در پایین آوردن وزن ،ورهایی از کبد چرب ،وپیشگیری از دیابت نمودند،سپاس فراوان از ایشان
ماهترین دکتری که به عمرم دیدم. بسیار محترم، با سواد و با تجربه و همدلی بالا.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دخترم زیر نظر ایشان برای التهاب راست روده تحت درمان هستند، کارشون حرف نداره، و دارو شناس خوبی هم هستند…قبل از ایشان برای یک سال زیر نظر پزشک دیگری بودند که اصلا بهبودی حاصل نشد، اما از زمانی که زیر نظر دکتر قاسم زاده هستیم بهبودی عالی پیش رفته
۱۴۰۵/۰۳/۰۴برای بیماری کرون روده نزد ایشان رفته و تحت درمان هستم و از نتایج راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فوقالعاده دکتر با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶فلج معده...خوش برخورد با توجه و صبور و شنوا
۱۴۰۳/۱۰/۲۴فقط میتونم بگم عاااالی.همسرم بیماری شدید گوارشی داشت تحت نظر ایشون درمان شد.فوق العاده خوش برخورد و برای بیمار وقت میزاره.واقعاااا عااالی.
۱۴۰۲/۰۲/۰۴دکتر بسیار حاذق و با نظم و حوصله و کاردان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی و. دلسوز و باسواد و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۱۵بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶زخم معده و تقریبا رفع شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالییی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶درد معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار دقیق و خوش برخورد هستند در حال درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مشکل بنده متنفربودن ازغذا خوردن حالا به نسبت میلم به به غذا بهترشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار باتجربه و تشخیص درجه ۱
۱۴۰۳/۰۹/۱۷کبد چرب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام دکتر بسیار کار بلدی هستند خون ریزی مری داشتم که با تشخیص به موقع و درست ایشان درمان شدم الحمدلله
۱۴۰۲/۱۱/۲۳زدبزذزیذزیذزیذ ذایلذیلی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام .انزیمهای کبد بالا بود که با درمان دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تحت درد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴خوب در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر خوبی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۳تشخیص عالی ، درمان عالی ، سرعت عمل عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ایشون دکتر بسیار حاذق و دقیقی هستند و در تشخیص بیماری ها عالی و از همه مهمتر بسیار با احترام با بیماران برخورد می کنند و امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر بسیار خوب و واردی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵کبدچرب و تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر بسیار خوشرو و دلسوز .. سندروم روده تحریک پذیر داشتم که با داروهایی که تجویز کردن ؛ تحت درمانم..خیلی با دقت به تمام سوالات جواب میدن و استرس به مریض نمیدن اصلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۷مشکل گوارش بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل خود ایمنی داشتم که کبدم تخریب شده بود با داروهای آقای دکتر خیلی خوب شدم عالی هستن و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل روده
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیلر دلسوز راز دار مریض و ارامش بخش والبته متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۰۳برخورد مناسب
۱۴۰۳/۰۶/۲۴انسان دوستداشتنی و با سواد
۱۴۰۲/۱۱/۳۰معده درد داشتم و الان عالیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بعد از خدا آقای دکتر قبول دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بستگان پیش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوبی هستند برای باکتری معده درمان ۳ دارویی دادند و بهتر شدم قرار بود بعد از ۲ ماه برم برای ویزیت تا حالا موفق نشدم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴کولیت،
۱۴۰۳/۱۲/۱۴مشکل معده داشتم.بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خیلی خوب و با اخلاق و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار دکتر صبور و با حوصله و تشخیص دقیق ودرمان صحیح بیماری ، بیمار را درمان می کند، انشاالله همیشه موفق و سلامت باشد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مشکل روده داشتم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عالی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشگل گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰میکروب معده
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بسیار دکتر باحوصله و خوب و دقیقی هستند .من از تجویزشون خیلی راضی هستم ،البته که هنوز دوره درمانم کامل نشده اما تا حالا خیلی عالی بوده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷فقط یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالیه واقعا دمش گرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خیلی کا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خوش برخورد و محترم با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶کبد چرب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی در تشخیص بیماری واقعا عالی من کاری به حاشیه ندارم ولی این دکتر بینظیره در تشخیص که کل درمان همون تشخیصه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹پزشک بسیار حاذق، دقیق، مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷من اولین بار رفتم پیش دکتر تاز داره داده برای کبدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوبوخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷اسید معده و با تجویز آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بینظیر و فوق العاده با یک نسخه کاملا خوب شدم و بشدت حاذق و خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خوب مم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی فوق العاده و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار تشخیص و درمان درست و اصولی دارند
۱۴۰۲/۰۹/۲۲در عرض سه ماه گرید کبد من از ۲ به ۰ رسید ، چربی کبد از ۴۰۰ به ۲۱۰ رسید ، دکتر معجزه کرد
۱۴۰۳/۰۵/۱۰درد معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۶حساسیت روده ای
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱سلام اولین دکتر که بادارومعالجه کردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴دکتر بسیار مجرب ، خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱اسید معده
۱۴۰۴/۰۲/۱۲دکتر واقعا با سواد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عالی هستند حاذق و باتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر فوق العاده عالییییییی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خیلی خوب و دقیق هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰ورم معده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالیییییییییی در یک کلام
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار دکتر ماهر و حرفه ای و با ارامش هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴زخم معده و متاپلازبا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۰۱بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳التهاب معده سوزش سردل.کلا ناراحتی گوارشی مزمن دارم.علت آن ممکن است استرس وناراحتیهای عصبی با شد.فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی عالی عالی انسانترینن سوای دانش کافی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷در مسیر درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بیمار ایشان بوده ام
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۶تشخیص عالی ، واقعا دکتر با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکا زخم نای. دارو دادن بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عالی ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۳/۰۴خیلی عالی و متین
۱۴۰۴/۰۸/۱۱دکتر بسیار عالی و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸4سال مشکل معده داشتم و ازبین همه دکترهای گوارشی که رفتم فقط ایشون تونستن تشخیص بدن و مشکلم رو برطرف کنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶ایشان بسیار
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالیییییییب
۱۴۰۲/۰۸/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲معدم عفونت داشت و خیلی راضی بودم از کار دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بهترین دکتر در تهران
۱۴۰۳/۰۵/۲۸مشکل معده داشتم خیلی بهترم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوبی است راضی ام.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مشکل گوارش با نگاه اول به آزمایش مشکلم و تشخیص دادن با یه نسخه خوب شدم در ضمن بسیار دکتر متشخص و با سواد و با احترامی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳فعلا درمان میشم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار محترم و کاربلد
۱۴۰۳/۰۴/۰۵درد معده نفخ دایمی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر فوق العاده خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار با حوصله و خوش رفتار هستن با دانش بالا
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دکتر با حوصله و دقیق.تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار دکتر توانمندی هستن در زمینه تشخیص
۱۴۰۴/۰۴/۱۰واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار دکتر حاذق و حرفه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل ورم معده داشتم وتحت نظر هستم و درحال حاضر خوبم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰میکروب معده
۱۴۰۳/۰۳/۲۶کولونوسکوپی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷یکی از بهترین دکترای گوارش ایران
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوب و با حوصله ایی هستن،
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر ع
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درد شکم. زخم اثنی عشر
۱۴۰۲/۱۱/۰۷معده درد-تشخیص دکتر استری زیاد بود و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با سلام درگیر کبد چرب و در ماه قبل اشنا شدمودرحال پیگیری درمانمهستم تا اینجا راضیم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بسیار دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲انسداد روده تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵پزشکی بسیار محترم و باحوصله و بااخلاق و انرژی مثبت عالی و در کار پزشکی بسیار حاذق و دانا ...براشون همیشه آرزوی سلامتی و آرامش دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر قاسم زاده بسیار متبحر و کاربلد هستند آرامش و خونسردی را به بیمار منتقل می کنند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فعلا یک جلسه رفتم و اندوسکوپی نوشتن باید برای بررسی نتیجه اندوسکوپی برم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوب معده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸زخم معده و اثنی عشری به تشخیص ایشون و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عالی بودن مشکلم با یه نسخه دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر خوش اخلاق و باحوصله و ماهری هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۳زخم معده خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فوق العاده کار بلد و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۴زخم معده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار محترم خوش برخورد و کاردان
۱۴۰۴/۱۱/۱۳مشکل یبوست و روده داشتم با مصرف یک روز از دارو ها مشکلم حل شد.عالی عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار دکت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۳۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشگل روده
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مشکل در کبد در حال برسی دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتربسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مشکل انسداد شدید روده وتشخیص ودرمان بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر فوق العاده مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶کبد چرب
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل کبد،
۱۴۰۳/۱۲/۰۴اقای دکتر قاسم زاده بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند من مشکل معده و کبد داشتم با کمک ایشان خدارو شکر مشکلم حل شد خدا خیر شان بدهد
۱۴۰۴/۱۰/۰۱دکتر بسیار صبور و باسوادی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتر خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و محترمی هستن و با دقت و حوصله با مراجعین برخورد میکنن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹همانژیوم کبدی داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل معده داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر با اخلاق و با تجربه است
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی عالی،بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶شکم درد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱زخم معده و میکروب معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۲پزشک بسیار صبور و توانمندی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳واقعا عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۲در حال
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خیلیم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی و بسیار بادقت و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بیماری خود ایمنی کبد مادرم داشتند و ایشون معجزه کردند و بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر با
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر حاذق ،خوش اخلاق ،با حوصله
۱۴۰۲/۰۲/۰۴کولیت السروز بسیار دکترخوبی هستن بیماریم تحت کنترله
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار دکتر عالی با علم بالا هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۰مشکل گوارش و معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار دکتر عالی وحاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲قهتبتبنلدبتبدبددژدژدزدب
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشکل گاستریت معده و سنگ صفرا ، در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر عالی خوش برخورد وبسیار با تجربه هستن من معده ام خیلی درد داشت به حدی بودم که میگفتم سرطان با یک نسخه پیش آقای دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۳دکتری حاذق و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسبیثسی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱تورم شدید معده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام ،،اقای دکتر بسیار مهربان ،،من مشکل روده داتشم باتشخیص خوب اقای دکتر و تجویز داروهای موثری که برام نوشتم خداروشکر مشکلم حل شد ،،خداخیرشون بده،،وبرکت در زندگی وکارشون تداوم داشته باشه
۱۴۰۴/۱۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عفونت معده داشتم، برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد هستند، برای وقت مریض ارزش قائل هستند و نوبت ها دقیق رعایت میشن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی دکت
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴ورم معده
۱۴۰۲/۰۷/۱۰فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷پزشکی باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۱۴سلام تشخیص درست، با حوصله واخلاق خوب این پزشک را پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸کلینیک بهبودی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیار حاذق و باوجدان هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من کولیت روده داشتم واقعا دکتر عالی تجویز کرد من رو دکتر دیگه ایی بیچاره کرد تشخیص غلط داد ولی دکتر منو خوب کرد
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲حاذق و ماهر. خوش برخورد . تا از علت بیماری مطمئن نشوند داروی بیخود تجویز نمی کنند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰در تشخیص بیماری و تجویز دارو جهت حل مشکل بسیار خبره هستند. خیلی با حوصله هم به حرف شما گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار دقیق و دلسوزند مشکل توده در روده که با کولونوسکوپی برداشتند
۱۴۰۲/۱۲/۲۴درد معده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فعلا تحت درمان هستند تا شش ماه بعد برای پیوند به امیدخدا
۱۴۰۳/۰۳/۱۳غذا در گلویم گیر می کرد در کلینیک بهبود آندوسکوپی کردند و 4 ماه است که دارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶توده بدخیم و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بیماری کرون روده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲معرفی کردن بم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲صبور باادب بسیار باسواد و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۱۱کبد چرب.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱از هر لحاظ عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار دکتر خوبی هستند و من برای ورم معده و میکروب پیش ایشون رفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بینظیر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بله دکتر خوبی هستند واقعا من راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۳باکتری معده داشتم باتوجه به دارو هایی که دادن الان بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار با حوصله مودب و ercpانجام دادم و خدا رو شکر بدون عوارض
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشکل گوارشی در حال درمال
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار صبور و خوش اخلاق و کاربلد واقعا عالیه کارشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۵سلام ،پزشکی حاذق ،کار بلد ،با سواد ،وبا اخلاق هستند ،کمک بزرگی به من در پایین آوردن وزن ،ورهایی از کبد چرب ،وپیشگیری از دیابت نمودند،سپاس فراوان از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۰