اقای دکترپورداود بهترین جراح پلک شیرازهستن من پلکم عمل کردم خیلی راضیم مادرم عمل کوچک کردن سینه انجام دادن اونم عالی شده ممنون ازشما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
اقای دکترپورداود خواستم تشکرکنم ازتون من عمل بلفاروانجام دادم واقعاعالی شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من عمل لیپووابدوانجام دادم کلی تحقیق کردم که بالاخره دکترپورداودانتخاب کردم خیلی راضی ام جای بخیه هااصلانمونده و نتیجه عملم خیلی خوب شده ممنونم ازدکترپورداودعزیز
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
سلام آقای دکتروقتتون بخیر..واقعاازعمل بلفاروکه برای مادرم انجام دادین خیلی راضیم...ممنونم ازدقت ودست کارتون
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
عمل پلک
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
رفتار و اخلاق عالی عملکرد درجه یک
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
عمل فتق انجام دادم بسیار خوب و عالی ممنون از شما
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
فتق هورمونی داشتم ودکتر عمل انجام داد وبسیار خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
خونریزی مقعد،،،دکتر گفتن احتمالا فیشر هست.تازه درمانو شروع کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
بهترین دکتر دنیا من عمل آپاندیس انجام دادم ممنون از لطف و محبت بی دریغ شما
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
سلام من اپاندیسم وعمل کردم واقعااااخیلی عالی بودخیلی سریع سرپاشدم ممنونم ازشمااقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
من لاپاروسکوپی صفراانچام دادم وخیلی سریع بدون دردسرپاشدم خیلی راضیم اقای دکترازشهرستان داراب امدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
سلام آقای دکترواقعاااازعمل بلفاروکه برای مادرم انجام دادیدخیلی راضیم..ممنونم ازعملتون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
بهترین دکتر دنیا دکتری با تجربه و مهارت فوق العاده و باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
دکتر جان من لاپاراسکوپی / کیسه صفرا انجام دادم و فوق العاده راضی هستم ممنون از شما
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
بهترین جراح شیراز
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خیلی خوب بود من کاملا راضیم ازبلفارویی که داشتم ممنونم از دکترپورداود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
سلام وقتتون بخیر..من عمل غبغب انجام دادم واقعاااعالی بود خیلی راضیم منم..ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
بهترین جراح شیرازدکترپورداودعزیز من عمل بلفاروانجام دادم خیلی راضیم خواهرم عمل ابدوکردن اونم عالی شده ممنون ازشما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
دکتر پورداود عزیز من پیش شما دوسال پیش عمل فتق انجام دادم بهترین هستید ممنون و متشکر
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
ممنونم اقای دکتر بهترینید من عمل کیسه صفرا انجام دادم واقعا دمتون گرم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
اقای دکتر من عمل ابدو و لیپو انجام دادم واقعا راضیم ممنون از شما
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
عالی بودن هم طرز برخورد هم عمل که انجام دادم عمل فتق بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
سلام بسیار وقت شناس، خوش اخلاق و با حوصله و با سوادبودن وبه بهترین نحو ممکن مشکل بیمار رو توضیح میدن عالی بودن سپاس از جناب دکتر پور داود و کادر با اخلاقشون
کیست مویی داشتن عمل شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من عمل کیسه صفرا انجام دادم ممنون عالی هستید
۱۴۰۳/۱۰/۰۹اقای دکترپورداود بهترین جراح پلک شیرازهستن من پلکم عمل کردم خیلی راضیم مادرم عمل کوچک کردن سینه انجام دادن اونم عالی شده ممنون ازشما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۴اقای دکترپورداود خواستم تشکرکنم ازتون من عمل بلفاروانجام دادم واقعاعالی شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱من عمل لیپووابدوانجام دادم کلی تحقیق کردم که بالاخره دکترپورداودانتخاب کردم خیلی راضی ام جای بخیه هااصلانمونده و نتیجه عملم خیلی خوب شده ممنونم ازدکترپورداودعزیز
۱۴۰۳/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶سلام آقای دکتروقتتون بخیر..واقعاازعمل بلفاروکه برای مادرم انجام دادین خیلی راضیم...ممنونم ازدقت ودست کارتون
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عمل پلک
۱۴۰۳/۱۲/۲۶رفتار و اخلاق عالی عملکرد درجه یک
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عمل فتق انجام دادم بسیار خوب و عالی ممنون از شما
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فتق هورمونی داشتم ودکتر عمل انجام داد وبسیار خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خونریزی مقعد،،،دکتر گفتن احتمالا فیشر هست.تازه درمانو شروع کردم.
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بهترین دکتر دنیا من عمل آپاندیس انجام دادم ممنون از لطف و محبت بی دریغ شما
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام من اپاندیسم وعمل کردم واقعااااخیلی عالی بودخیلی سریع سرپاشدم ممنونم ازشمااقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳من لاپاروسکوپی صفراانچام دادم وخیلی سریع بدون دردسرپاشدم خیلی راضیم اقای دکترازشهرستان داراب امدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سلام آقای دکترواقعاااازعمل بلفاروکه برای مادرم انجام دادیدخیلی راضیم..ممنونم ازعملتون
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بهترین دکتر دنیا دکتری با تجربه و مهارت فوق العاده و باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر جان من لاپاراسکوپی / کیسه صفرا انجام دادم و فوق العاده راضی هستم ممنون از شما
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بهترین جراح شیراز
۱۴۰۲/۰۸/۰۴خیلی خوب بود من کاملا راضیم ازبلفارویی که داشتم ممنونم از دکترپورداود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸سلام وقتتون بخیر..من عمل غبغب انجام دادم واقعاااعالی بود خیلی راضیم منم..ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بهترین جراح شیرازدکترپورداودعزیز من عمل بلفاروانجام دادم خیلی راضیم خواهرم عمل ابدوکردن اونم عالی شده ممنون ازشما
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر پورداود عزیز من پیش شما دوسال پیش عمل فتق انجام دادم بهترین هستید ممنون و متشکر
۱۴۰۳/۱۰/۰۲ممنونم اقای دکتر بهترینید من عمل کیسه صفرا انجام دادم واقعا دمتون گرم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶اقای دکتر من عمل ابدو و لیپو انجام دادم واقعا راضیم ممنون از شما
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالی بودن هم طرز برخورد هم عمل که انجام دادم عمل فتق بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۴سلام بسیار وقت شناس، خوش اخلاق و با حوصله و با سوادبودن وبه بهترین نحو ممکن مشکل بیمار رو توضیح میدن عالی بودن سپاس از جناب دکتر پور داود و کادر با اخلاقشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۱