ارتودنسی انجام دادم وبسیار عالی وباتجربه وبا حوصله هستند.
خوب بود
دکتر خوب و با تجربه ای است
در رابطه با ارتودنسی پیش ایشون رفتم
عالی ارتودنسی انجام دادم
فک پایین جلو بود و درست شد تو دانشگاه علوم پزشکی در انرژی اتمی تهران
برای ارتودنسی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه هشتم
ارتودنسی انجام دادم وبسیار عالی وباتجربه وبا حوصله هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکتر خوب و با تجربه ای است
۱۴۰۳/۱۱/۲۳در رابطه با ارتودنسی پیش ایشون رفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی ارتودنسی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فک پایین جلو بود و درست شد تو دانشگاه علوم پزشکی در انرژی اتمی تهران
۱۴۰۱/۱۰/۲۳برای ارتودنسی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶