خانم دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق بودن ولی نزدیک ۲ساعت معطلی داشت تا نوبتم بشه
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
ایشون عالی و درجه یک هستن،کمال تشکر ازشون داربم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱
دکتر خوب و دقیقی و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
بسیار دکتر مهربون،صبور و فوق العاده ی هستن تشخیصشونم عالی بوده و من کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
خانم دکتر بسیار مهربون و با تجربه مثل یک مادر نگران بیماراشون هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
بی نظیرترین و خوش اخلاق ترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
سلام ، من اینترنتی نوبت گرفتم ، خیلی خوب بود و معطلی نداشتم .. بسیار دکتر با اخلاق ، مهربان و حرفه ای بودند ، عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
با حوصله،با اخلاق و با سواد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
دکتر با حوصله و خوش اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
دکتر فوق العاده حرفه ای و با تخصص و خوش اخلاق و خییر
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
از سرکار خانم دکتر شکوری که در این شرایط خاص فعالیت دارنند و خدمت رسانی می نمایند کمال تشکر را دارم ضمن اینکه در کارشون دقیق و با حوصله واز اخلاق و رفتار نیکی برخوردارنند و به سولات پاسخگو و راهنمایی می فرمایید. خدا نگهدار ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
بسیار مهربان و خوش برخور بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
بسیار مهربان وبا صبر فراوان پاسخگوی بیماران هستند بی نظیر هستند خیلی به بیمارانشون ارامش میدن ودر تشخیص هم عالی هستن من برای سونوگرافی شکم ورحم وسینه و واژینال رفتم انشاله که همیشه سلامت وموفق باشند خانم دکتر گل ومهربونمون
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خانم دکتر خیلی خیلی خوش اخلاق کارشون دقیق هست واقعا کار درستن برای سونوگرافی که انجام دادن خانمی عزیز من مجید جدی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
خیلی عالی بود و همه تشخیص هاشون کامل
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
بسیار خوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
سلام با توجه به همون ساعتی که به من نوبت داده شده بود کارم انجام شد و خانم دکتر با خوش خلقی و صبوری رفتار کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
با سلام دوبار برای سونوگرافی سینه و شکم نزد خانم دکتر شکوری رفتم، بسیار خوش برخورد، با حوصله ، مودب، صبور، خوش اخلاق و با شخصیت هستند، و با توجه به تعداد زیاد بیمارانشون،به هیچ وجه برخورد بدی ندارند و بسیار خوشرو هستند.
پزشک مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خانم دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق بودن ولی نزدیک ۲ساعت معطلی داشت تا نوبتم بشه
۱۴۰۵/۰۲/۳۰ایشون عالی و درجه یک هستن،کمال تشکر ازشون داربم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱دکتر خوب و دقیقی و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۲۸بسیار دکتر مهربون،صبور و فوق العاده ی هستن تشخیصشونم عالی بوده و من کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خانم دکتر بسیار مهربون و با تجربه مثل یک مادر نگران بیماراشون هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بی نظیرترین و خوش اخلاق ترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۷سلام ، من اینترنتی نوبت گرفتم ، خیلی خوب بود و معطلی نداشتم .. بسیار دکتر با اخلاق ، مهربان و حرفه ای بودند ، عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶با حوصله،با اخلاق و با سواد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر با حوصله و خوش اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دکتر فوق العاده حرفه ای و با تخصص و خوش اخلاق و خییر
۱۴۰۵/۰۲/۰۳از سرکار خانم دکتر شکوری که در این شرایط خاص فعالیت دارنند و خدمت رسانی می نمایند کمال تشکر را دارم ضمن اینکه در کارشون دقیق و با حوصله واز اخلاق و رفتار نیکی برخوردارنند و به سولات پاسخگو و راهنمایی می فرمایید. خدا نگهدار ایشان
۱۴۰۴/۱۲/۲۴بسیار مهربان و خوش برخور بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار مهربان وبا صبر فراوان پاسخگوی بیماران هستند بی نظیر هستند خیلی به بیمارانشون ارامش میدن ودر تشخیص هم عالی هستن من برای سونوگرافی شکم ورحم وسینه و واژینال رفتم انشاله که همیشه سلامت وموفق باشند خانم دکتر گل ومهربونمون
۱۴۰۵/۰۲/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خانم دکتر خیلی خیلی خوش اخلاق کارشون دقیق هست واقعا کار درستن برای سونوگرافی که انجام دادن خانمی عزیز من مجید جدی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خیلی عالی بود و همه تشخیص هاشون کامل
۱۴۰۱/۰۲/۱۴بسیار خوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۸/۰۷سلام با توجه به همون ساعتی که به من نوبت داده شده بود کارم انجام شد و خانم دکتر با خوش خلقی و صبوری رفتار کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱با سلام دوبار برای سونوگرافی سینه و شکم نزد خانم دکتر شکوری رفتم، بسیار خوش برخورد، با حوصله ، مودب، صبور، خوش اخلاق و با شخصیت هستند، و با توجه به تعداد زیاد بیمارانشون،به هیچ وجه برخورد بدی ندارند و بسیار خوشرو هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار پزشک خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خوب و دقیقی است من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار عالی و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸