سلام دکتر پسر خواهرم 20روزه آب میخوره میاره بالا هیچی نمیتونه بخور
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
سلام عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
دکتر عالی وخوشرو
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فوقالعاده عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
چکاپ کولونوسکپی و اندسکپی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
عالی، میکروب معده داشتم و درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
ورم معده در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
خیلی عالی و دوست داشتنی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
فعلا هنوز دارو تجویز نکرده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
دکتر عالی ،بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بسیار عالی متبحر با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
با سلام، درد شدیده معده داشتم که الحمدالله خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
عالی و فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
مشکلی کبد چرب داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
درهرحال درمانم فعلا
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
جراحی فتق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
برای گوارش
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بسیار عالی.بدلیل تشخیص مشکل در روده بزرگ توسط ایشان آندوسکوپی انجام داده ام .
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
بسیار دکتر با اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار تشخیص خوبی دارن به موقع و به جا و عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
مشکل ییوست داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
پزشکی فوقالعاده حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستند .
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
دکترخیلی خوب وعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
خیلی بد بود که با بیمه نیروهای مسلح قرارداد نداشت ، حتی دارو هم ننوشت با بیمه نیروی مسلح ، رفتار منشی وقتی گفتم بیمه نیروهای مسلح دارم خیلی بد بود ، برداشت میشد که ساید فکری داره
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
معده درد و روده درد شدید خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
همسرم بیمار ایشون هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
عالی و بینظیر و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستد ایشون تشخیص بیماری و درمانش بسیار خوب هستش
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
خیلی با تجربه و کاربلد و فوق العاده مهربان خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
درود برشما آقای دکتر فوقالعاده هست.
بسیار خوش اخلاق وبا حوصله با دقت کامل گوش میده به صحبت های مریض و خیلی پیگیر هست .انرژی مثبت میده
ومیتونم بگم از نمره 100 ایشان نمره 1000 داره با سپاس از آقای دکتر متولیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
روده هام مشکل داشتن والان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
آندوسکوپی برام نوشت
الان نتیجه رو ببرم مطب
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
درد معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
با حوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
درود و عرض ادب مشکل یبوست درمان شدم و از تشخیص جناب کمال رضایت را دارم.
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
خیلی دکتر خوبی عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
مشکل یبوست و نفخ داشتم و طبق تجویز دکتر تحت درمانم و خداروشکر الان بهترم. پزشکی دقیق؛ باحوصله و صبور به بیمار گوش میدن و به سوالات بیمار پاسخ میدن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
ایشان خیل
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دکتر فوق العاد بلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
تشخیص عالی، صبور، با حوصله در کل ماااااااه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
دکتر با تجربهای هستن فقط کمی گرونن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
گوارش و درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
بسیار دکتر حاذق و عالی و بسیار با دانش هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۶
پزشک خیلی دلسوز و خوشرویی هستن و از نظر علمی هم باتوجه به اینکه یکبار ب ایشون مراجعه کردم نتیجه دلخواه رو گرفتم و میخوام ب درمان تحت نظرشون ادامه بدم....
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بهترین دکتر ازنظر تشخیص بیماری هستن بسیار خوش اخلاق وخوش رو هستن هرچی درموردش بگم کم عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
هلوباکتری درمان شدن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
عالی ،خیلی خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
من آندوسکوپی انجام دادم می خواستم ببررم دارو برام بنویسند
۱۴۰۱/۱۱/۰۶
مشکل کبد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
مشکل معده
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
مشکل من نفخ معده بود که اقای دکتر با صبر وحوصله معاینه کردند وقرار بر کلونوسکوپی شد که انشا.. باید انجام شود ولی در مجموع از برخورد ایشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
سلام من مشکل کبد چرب داشتم در اولین ویزیت داروی بسیار مفید و کار آمدی داد و قرار است که آندوسکوپی انجام دهم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
پزشکی با اخلاق که به حرفای بیمارش به دقیقا گوش میده و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بسیار دکتر صبور و با دانشی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشغول درمان هستم خیلی دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
سلام و عرض ادب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
سلام من دخترم مشکل گوارش داشت وخیلی اذیت میشد امااز وقتی پیش اقای دکتربردم و تحت نظرایشان بودو هست خیلی خوب شده ایشان خیلی دکتر مهربان و خوش رفتاری هستم وباحوصله به حرفهای بیمارش گوش میده ان شالله عاقبت بخیر بشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
دکتری با اخلاق و حوصله مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
حرفای و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
خیلی خوش برخورد و مهربون و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
درد معده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
دکترخوبیه دقتش زیاده
۱۴۰۱/۱۲/۰۷
فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
صبور و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
گاستریت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مشکل معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی بودن فقط شرطش اینه دستورات رعایت کنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
زخم معده داشتم که در طی دو ماه خوب شدم اما رژیمم سخت بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
عالی خواستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
درد معده وشکم بهبود پیداکردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
باسلام.مشکل معده دارم فعلاتحت نظرایشان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
دکتر خوش رو
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
فعلا در حال بررسی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
عالی هستن، واقعا دکتر با تجربه وخوش برخوردی هستند...
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
دکتر بسیار خوش برخورد هستند و دوستانه برخورد می کنند. بادقت و حوصله به صحبت و نگرانی مراجعه کنندگان گوش میدن. نکته مهمی که وجود داره استرس ایجاد نمی کنند و خیلی خوب علت را توضیح و تشخیص میدن. براشون آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۴
خیلی عالین ممنون ازیشون
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
باوجود اینکه چند نوبت بیشتر ویزیت نشدم ولی همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
ای بی اس داشتم الان دلپیچه هام خوب شد اما کامل نه البته خودم هم ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
عالیه هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
بسیار پزشک با اخلاق ، با حوصله ، متین و حاذق میباشند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بسیار دکتر خوش برخورد و آرامی هستند
الان در حال استفاده داروهای ایشان هستم
خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
مادرم راخوب عمل کرد
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
برای دردشدیدمعده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
کبدچرب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
دکتر بسیار خوب دلسوز وباتجربه
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
سلام دکتر از هر لحاظ عالی درمان برخورد پیگیری عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
مشکل یبوست ودرمان شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
پزشک بسیار حاذق و دقیق و باحوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار خوش برخورد و با حوصله و باسواد هستند تشخیص بیماری ایشان بسیار عالی می باشد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
بسیار با دانش و حاذق هستند و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
خیلی خیلی د
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
زخم معده داشتم اما درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
دکتر خوش رو
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
فعلا درحال مداواهستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
کولیت روده
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
دکتر بسیار حاذق و پر حوصله ایی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بشیار دکتر حاذق و
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
دکتر صبور و بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
بسیار باشخصیت وکاربلد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
با عرض سلام و خسته نباشید من شش ماه پیش اومدم ویزیت شدم ودکتر فرمودند باید تشریف بیاورید واسه کولونوسکوپی پودر ارو واسم نوشن اما من واسم مشکلی پیش اومد نتونستم بیام دستور مصرف پودر ومطالعه دوباره رو خانم منشی هم گفتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
با سلام دکتر بسیار صبور و با حوصله هستند و تا الان بنده نتیجه مطلوب گرفتم ان شا الله از این لحظه به بعد هم نتایچ مطلوب حاصل بنده میشود -در کنار تخصص ایشان نوع خوراک ما و نداشتن استرس به بهبود همه ی ما بیماران مطمعا کمک خواهد کرد ارزوی سلامتی برای همه دوستان داریم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
درد معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دفع خون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
پدر من به شدت حالش بد بود ودیگه امیدی به خوب شدنش نبود اما به لطف خدا و علم اقای دکتر از قبل هم بهتر شد .خدا بهش سلامتی بده . ایشون بینظیره هرچی از خوبیش بگیم کمه
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
عالی در یک جلسه مادرم خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
دردهای معده وسوزش سر دل زیاد
درمان شدم وبسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
کبد چرب
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
معمولی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
بسیار صبور وبادقت
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
مشگل زخم معده عالی ورفع شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
بسیار دکتر متخصص و باتجربه ای هستن عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
سلام درد معده بود خوب شدم ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
تحت نظر هست همسرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
فعلا دوره درمان را طی میکنیم اما رضایت از کار ایشان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
با اخلاق و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
یک فرشته
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
دکتر خوبی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
حساسیت غذایی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
ایشون بسیار حاذق هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
یه دونه اند
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سلام ایشون دکتری حاذق و با تجربه هستن خداوند متعال حافظشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
دکتربسیارمجربی میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
پزشکی حاذق و خوش برخورد که در اولین ویزیت خیلی از مشکلات من حل شد مشکل من درد شدید معده بود آرزوی سلامتی برای ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
دکتر بسیار با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
دکترحاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
پزشک حاذق و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
درد در قسمت راست شکم داشتم،آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
مشکل معده
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
ویزیت مجدد
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
کرون روده
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوب میباشد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۳۱
برای درد قفسه سینه و مشکل بلع غذا برای پدرم مراجعه کردیم که تشخیص ایشان وجود توده در مری بود که کاملا تشخیص دقیقی بود .
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
بسییار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بهترین دکتر گوارش و بسیار تشخیصشون عالی بود خدا عمرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۷
عفونت معده که درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود همه چی تمام
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
بسیار باسواد و حرفه ای
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
معده درد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
مشکل معده تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
تا الان که خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
با سلام بسیار مهربان عالی با حوصله با شعور و فرهنگ برای درمان دکتر خیلی خوبی هستن من سالهاست زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲
دوکتور عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
فعلا که اول درمانه
۱۴۰۲/۰۲/۲۶
خوب و با اخلاق است
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
اندوسکوپی انجام دادم بسیار خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
معده و
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
طی درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
فعلا تحت نظرم، خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
گوارش تحت نظرمیباشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
خوش برخوردوباحوصله طبابت عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
التهاب معده
فعلا باید تحت درمان باشم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ایشان بعد از آندوسکوپی و کلونوسکوپی در بیمارستان ایرانمهر تشخیص کولیت روده دادند.
دکتر خیلی باتجربه با حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۳/۳۱میکروب معده یک نوبت مراجعه نمودم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴هنوز نتیجه نگرفته ام
۱۴۰۱/۰۶/۰۵تشخیص فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دستتون واقعا درد نکنه خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی و خوش برخورد هستن و استاد هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۹دل درد داشتم و خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۵درد و ورم معده وروده در حال درمان هستم .
۱۴۰۲/۰۹/۰۴زخم روده دارم وزیرنظرایشان دربیمارستان میلادبستری شدم ونتیجه خیلی مطلوبی گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۵سلام دکتر پسر خواهرم 20روزه آب میخوره میاره بالا هیچی نمیتونه بخور
۱۴۰۱/۱۰/۰۵سلام عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۸دکتر عالی وخوشرو
۱۴۰۰/۱۲/۱۵فوقالعاده عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۳چکاپ کولونوسکپی و اندسکپی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی، میکروب معده داشتم و درمان شدم.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸ورم معده در حال درمان
۱۴۰۲/۰۲/۱۰خیلی عالی و دوست داشتنی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷فعلا هنوز دارو تجویز نکرده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷دکتر عالی ،بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی متبحر با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۲۹با سلام، درد شدیده معده داشتم که الحمدالله خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۲/۰۳/۲۹خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی و فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکلی کبد چرب داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵درهرحال درمانم فعلا
۱۴۰۱/۱۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹جراحی فتق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای گوارش
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار عالی.بدلیل تشخیص مشکل در روده بزرگ توسط ایشان آندوسکوپی انجام داده ام .
۱۴۰۱/۱۱/۲۹بسیار دکتر با اخلاق و کاربلدی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار تشخیص خوبی دارن به موقع و به جا و عالی هستن ایشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل ییوست داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰پزشکی فوقالعاده حاذق و خوش اخلاق و با حوصله هستند .
۱۴۰۳/۰۶/۰۴دکترخیلی خوب وعالی وخوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۰۷خیلی بد بود که با بیمه نیروهای مسلح قرارداد نداشت ، حتی دارو هم ننوشت با بیمه نیروی مسلح ، رفتار منشی وقتی گفتم بیمه نیروهای مسلح دارم خیلی بد بود ، برداشت میشد که ساید فکری داره
۱۴۰۵/۰۳/۰۵معده درد و روده درد شدید خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷همسرم بیمار ایشون هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالی و بینظیر و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر بسیار خوبی هستد ایشون تشخیص بیماری و درمانش بسیار خوب هستش
۱۴۰۲/۰۲/۱۸خیلی با تجربه و کاربلد و فوق العاده مهربان خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۱/۱۰/۱۱درود برشما آقای دکتر فوقالعاده هست. بسیار خوش اخلاق وبا حوصله با دقت کامل گوش میده به صحبت های مریض و خیلی پیگیر هست .انرژی مثبت میده ومیتونم بگم از نمره 100 ایشان نمره 1000 داره با سپاس از آقای دکتر متولیان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰روده هام مشکل داشتن والان خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۷آندوسکوپی برام نوشت الان نتیجه رو ببرم مطب
۱۴۰۳/۰۴/۰۲درد معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶با حوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۸بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶درود و عرض ادب مشکل یبوست درمان شدم و از تشخیص جناب کمال رضایت را دارم.
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خیلی دکتر خوبی عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مشکل یبوست و نفخ داشتم و طبق تجویز دکتر تحت درمانم و خداروشکر الان بهترم. پزشکی دقیق؛ باحوصله و صبور به بیمار گوش میدن و به سوالات بیمار پاسخ میدن. خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ایشان خیل
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دکتر فوق العاد بلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵تشخیص عالی، صبور، با حوصله در کل ماااااااه
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر با تجربهای هستن فقط کمی گرونن
۱۴۰۲/۰۹/۰۴گوارش و درمان ادامه دارد
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار دکتر حاذق و عالی و بسیار با دانش هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۶پزشک خیلی دلسوز و خوشرویی هستن و از نظر علمی هم باتوجه به اینکه یکبار ب ایشون مراجعه کردم نتیجه دلخواه رو گرفتم و میخوام ب درمان تحت نظرشون ادامه بدم....
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بهترین دکتر ازنظر تشخیص بیماری هستن بسیار خوش اخلاق وخوش رو هستن هرچی درموردش بگم کم عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۲هلوباکتری درمان شدن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی ،خیلی خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۸/۳۰من آندوسکوپی انجام دادم می خواستم ببررم دارو برام بنویسند
۱۴۰۱/۱۱/۰۶مشکل کبد
۱۴۰۲/۰۵/۰۳تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مشکل معده
۱۴۰۱/۰۷/۰۶مشکل گوارشی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل من نفخ معده بود که اقای دکتر با صبر وحوصله معاینه کردند وقرار بر کلونوسکوپی شد که انشا.. باید انجام شود ولی در مجموع از برخورد ایشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام من مشکل کبد چرب داشتم در اولین ویزیت داروی بسیار مفید و کار آمدی داد و قرار است که آندوسکوپی انجام دهم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱پزشکی با اخلاق که به حرفای بیمارش به دقیقا گوش میده و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار دکتر صبور و با دانشی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۹مشغول درمان هستم خیلی دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام و عرض ادب
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سلام من دخترم مشکل گوارش داشت وخیلی اذیت میشد امااز وقتی پیش اقای دکتربردم و تحت نظرایشان بودو هست خیلی خوب شده ایشان خیلی دکتر مهربان و خوش رفتاری هستم وباحوصله به حرفهای بیمارش گوش میده ان شالله عاقبت بخیر بشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دکتری با اخلاق و حوصله مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۳/۱۹حرفای و عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸خیلی خوش برخورد و مهربون و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴درد معده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکترخوبیه دقتش زیاده
۱۴۰۱/۱۲/۰۷فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸صبور و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۱گاستریت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی بودن فقط شرطش اینه دستورات رعایت کنی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳زخم معده داشتم که در طی دو ماه خوب شدم اما رژیمم سخت بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی خواستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳درد معده وشکم بهبود پیداکردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷باسلام.مشکل معده دارم فعلاتحت نظرایشان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵دکتر خوش رو
۱۴۰۱/۰۶/۲۸فعلا در حال بررسی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی هستن، واقعا دکتر با تجربه وخوش برخوردی هستند...
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکتر بسیار خوش برخورد هستند و دوستانه برخورد می کنند. بادقت و حوصله به صحبت و نگرانی مراجعه کنندگان گوش میدن. نکته مهمی که وجود داره استرس ایجاد نمی کنند و خیلی خوب علت را توضیح و تشخیص میدن. براشون آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر دارم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۴خیلی عالین ممنون ازیشون
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳باوجود اینکه چند نوبت بیشتر ویزیت نشدم ولی همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ای بی اس داشتم الان دلپیچه هام خوب شد اما کامل نه البته خودم هم ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عالیه هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۲بسیار پزشک با اخلاق ، با حوصله ، متین و حاذق میباشند
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد و آرامی هستند الان در حال استفاده داروهای ایشان هستم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶مادرم راخوب عمل کرد
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۶برای دردشدیدمعده
۱۴۰۳/۰۸/۱۰کبدچرب
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر بسیار خوب دلسوز وباتجربه
۱۴۰۱/۰۲/۱۲سلام دکتر از هر لحاظ عالی درمان برخورد پیگیری عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴مشکل یبوست ودرمان شد
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عالی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱پزشک بسیار حاذق و دقیق و باحوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار خوش برخورد و با حوصله و باسواد هستند تشخیص بیماری ایشان بسیار عالی می باشد
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار با دانش و حاذق هستند و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خیلی خیلی د
۱۴۰۲/۰۲/۱۲زخم معده داشتم اما درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خوش رو
۱۴۰۱/۰۶/۲۸فعلا درحال مداواهستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷کولیت روده
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر بسیار حاذق و پر حوصله ایی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بشیار دکتر حاذق و
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دکتر صبور و بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶بسیار باشخصیت وکاربلد
۱۴۰۱/۱۲/۲۴عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰با عرض سلام و خسته نباشید من شش ماه پیش اومدم ویزیت شدم ودکتر فرمودند باید تشریف بیاورید واسه کولونوسکوپی پودر ارو واسم نوشن اما من واسم مشکلی پیش اومد نتونستم بیام دستور مصرف پودر ومطالعه دوباره رو خانم منشی هم گفتن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰با سلام دکتر بسیار صبور و با حوصله هستند و تا الان بنده نتیجه مطلوب گرفتم ان شا الله از این لحظه به بعد هم نتایچ مطلوب حاصل بنده میشود -در کنار تخصص ایشان نوع خوراک ما و نداشتن استرس به بهبود همه ی ما بیماران مطمعا کمک خواهد کرد ارزوی سلامتی برای همه دوستان داریم
۱۴۰۱/۱۰/۲۶درد معده
۱۴۰۲/۰۷/۲۷دفع خون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۲۵پدر من به شدت حالش بد بود ودیگه امیدی به خوب شدنش نبود اما به لطف خدا و علم اقای دکتر از قبل هم بهتر شد .خدا بهش سلامتی بده . ایشون بینظیره هرچی از خوبیش بگیم کمه
۱۴۰۱/۰۴/۱۶بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی در یک جلسه مادرم خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دردهای معده وسوزش سر دل زیاد درمان شدم وبسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷کبد چرب
۱۴۰۱/۰۶/۱۵معمولی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار صبور وبادقت
۱۴۰۰/۱۲/۱۲مشگل زخم معده عالی ورفع شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بسیار دکتر متخصص و باتجربه ای هستن عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سلام درد معده بود خوب شدم ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۲۶تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۸تحت نظر هست همسرم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فعلا دوره درمان را طی میکنیم اما رضایت از کار ایشان دارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷با اخلاق و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵یک فرشته
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتر خوبی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۱۳حساسیت غذایی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶ایشون بسیار حاذق هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱یه دونه اند
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سلام ایشون دکتری حاذق و با تجربه هستن خداوند متعال حافظشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتربسیارمجربی میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰پزشکی حاذق و خوش برخورد که در اولین ویزیت خیلی از مشکلات من حل شد مشکل من درد شدید معده بود آرزوی سلامتی برای ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲دکتر بسیار با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکترحاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۰۶پزشک حاذق و خوبی هست
۱۴۰۳/۰۲/۲۵درد در قسمت راست شکم داشتم،آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادن
۱۴۰۲/۰۷/۲۵در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوش برخورد وحرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۲مشکل معده
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ویزیت مجدد
۱۴۰۲/۰۲/۰۹کرون روده
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوب میباشد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۲/۰۳/۳۱برای درد قفسه سینه و مشکل بلع غذا برای پدرم مراجعه کردیم که تشخیص ایشان وجود توده در مری بود که کاملا تشخیص دقیقی بود .
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسییار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بهترین دکتر گوارش و بسیار تشخیصشون عالی بود خدا عمرشون بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عفونت معده که درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۶درود همه چی تمام
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار باسواد و حرفه ای
۱۴۰۱/۱۱/۰۳معده درد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱مشکل معده تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷تا الان که خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۳۰با سلام بسیار مهربان عالی با حوصله با شعور و فرهنگ برای درمان دکتر خیلی خوبی هستن من سالهاست زیر نظر ایشون هستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۲دوکتور عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳فعلا که اول درمانه
۱۴۰۲/۰۲/۲۶خوب و با اخلاق است
۱۴۰۳/۰۴/۱۱اندوسکوپی انجام دادم بسیار خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸معده و
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷طی درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰فعلا تحت نظرم، خوب بوده
۱۴۰۲/۱۲/۲۰گوارش تحت نظرمیباشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خوش برخوردوباحوصله طبابت عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۴التهاب معده فعلا باید تحت درمان باشم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ایشان بعد از آندوسکوپی و کلونوسکوپی در بیمارستان ایرانمهر تشخیص کولیت روده دادند.
۱۴۰۰/۱۱/۱۴در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی دکتر خوبی هستن واقعا کاربلد و باتجربه
۱۴۰۱/۰۵/۲۶