در عصب کشی فوق العاده هست.
موقع کار اصلا درد نداشتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
درمان ریشه خیلی عالی بودند و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عصب کشی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عصب کشی دندان دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عصب کشی دت
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
ویزیت شدم ولی هنوز کاری اوجام ندادم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
سلام مشکل ریشه داندان ۵ داشتم. عملکرد متخصص خوب بود.
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
پوسیدگی دندان عصب کشی و پر کردن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
عصب کشی. هر چا میرفتم نمیتونستن. خانم دکتر انجام دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
جراحی دندان عقل ،عالی انجام شد.
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
عصب کشی بی نظیربودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
عالی خیلی مرکه بود من که ازش راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۹
درد دندان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
لبییرال
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عصب کشی مجدد
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
برای عصب کشی تخصصی نزد ایشان رفتم کارشان خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام.من برای درمان ریشه دندان مراجعه کردم.خیلی دکتر خوب و صبور و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
گرفتگی کانال وعصب کشی دندان شماره شش
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
درود وقت بخیر کار خانم دکتر زهرا کدخدایی عالی عالی است و من ۲ تا از دندانهایم که یکی چند ماه یبل اسفند ۰۳ اوکی شد ویکی چون عفونت است تیر۰۴ الان دارم میرم که درستش کنه. مرسی خانم دکتر از طرف حبیبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
درمان مجدد انجام دادم و عفونت دندان کاملا برطرف شد
خیلی کارشون درسته. مطبشونم جای عالی و تمیز و زیبا
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی علی بودن من که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶در عصب کشی فوق العاده هست. موقع کار اصلا درد نداشتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹درمان ریشه خیلی عالی بودند و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عصب کشی
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عصب کشی دندان دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عصب کشی دت
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ویزیت شدم ولی هنوز کاری اوجام ندادم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹سلام مشکل ریشه داندان ۵ داشتم. عملکرد متخصص خوب بود.
۱۴۰۱/۰۹/۲۴پوسیدگی دندان عصب کشی و پر کردن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵عصب کشی. هر چا میرفتم نمیتونستن. خانم دکتر انجام دادن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶جراحی دندان عقل ،عالی انجام شد.
۱۴۰۲/۰۶/۳۰درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عصب کشی بی نظیربودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عصب کشی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عالی خیلی مرکه بود من که ازش راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱بسیار با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۹درد دندان
۱۴۰۳/۰۹/۲۸لبییرال
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عصب کشی مجدد
۱۴۰۲/۰۸/۰۱برای عصب کشی تخصصی نزد ایشان رفتم کارشان خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱سلام.من برای درمان ریشه دندان مراجعه کردم.خیلی دکتر خوب و صبور و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱گرفتگی کانال وعصب کشی دندان شماره شش
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درود وقت بخیر کار خانم دکتر زهرا کدخدایی عالی عالی است و من ۲ تا از دندانهایم که یکی چند ماه یبل اسفند ۰۳ اوکی شد ویکی چون عفونت است تیر۰۴ الان دارم میرم که درستش کنه. مرسی خانم دکتر از طرف حبیبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱درمان مجدد انجام دادم و عفونت دندان کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر خوبیه متخصص عصب کشی... رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲از همه لحاظ عالی، متخصص،مودب.
۱۴۰۱/۰۲/۱۵عالی هش
۱۴۰۱/۰۶/۳۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عصب کشی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲دکتر خوب و خوش برخوردی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۶