من برای دخترم از 3سالگی تا الان که 8سال هست میرم واقعا عالی هم کارشون هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیار عالی و خوش برخورد با بچه ها
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
دکتر خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
دکتر بسیار عالی و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸
فوق العاده خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دخترم انجام کار دندانپزشکی داشت بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
پزشک دلسوز و کاربلد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
پزشک خوب و با انصاف
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
بسیارعالی هست
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
بسیار بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دندان درد پسرم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
دندان دخترم رو پرو وعصب کشی کردن ،عالی بودن هم کارشون هم برخوردشون با دخترم ،خیلی مهربون بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر پسرم بوده ما راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
خانم دکتر بسیار کار بلد و خوش رفتار هستند با بچه ها
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
خوب و متبحر
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
مشکل دندانهای دخترانم را با حوصله و کیفیت مناسب حل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عاای و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
پر کردن دندان و کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دکتر باتجربه ای هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
واقعا دکتر صبور وباحوصله وازنظر تخصص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیار دکتر عالی و مهربانی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
پسر ۴ ساله ام را ایشون ویزیت کردند ، بسیار خوش اخلاق و صبور هستند و در کارشون بسیار ماهر و توانمند هستند .
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عصب کشی دخترم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مهارت بالا تشخیص درست سرعت عمل
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
عععععععالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
خوب بود مشکلی نداشتم.ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
دندون های دختر 3 ساله ام را به زیبایی درست کردند با بی هوشی وبدون هیچ دردی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
پسر من جراحی کامل دندان انجام داده و ما کاملا راضی بودیم از روند درمان
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
دکتر با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
عصب کشی و روکش نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
هم خودمون وهم اشخاص دیگری که معرفی کردیم راضی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
واقعا با اخلاق و کاردرست هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
دندان پسرم که ۶سالشه عصبکشی کردن خانوم دکتر و روکش بسیار مهربان هستند و کارتون گذاشته بودن پسرم خیلی راحت تنهایی نشست و خانوم دکتر انجام دادن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عالی از
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیاااار عالی بودند دختر5 ساله ام 8 دندان عصب کشی داشتن که با مهارت تمام وبدون ازار کودک و بیهوشی تک به تک انجام شد سپاس از این دکتر باوجدان
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عالی
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دکتر صبور و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
بسیار صبو
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دختر جراحی دندان داشت کل دندوناشو درست کرد عالی اما یه نگهدارنده که قرار بود هفته بعد آماده شه الان شیش هفته است هنوز خبر ندادن منم زنگ میزنم میگن باهاتون تماس میگیریم ولی خبری نیست
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
پرکردن دندان دخترم بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
من انتظار داشتم ایشون رفتارشون بهتر باشه با بچه ها پسر من فقط چهار سال و 4 ماهش و خیلی خوب همکاری کرد ولی اخرش خسته شد به خاطر اینکه دوتا دندون و باهم درست کردن این دلیل نمیشه که ایشون بخوان بگن دیگه درست نمی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷
برای دندان پسرم که به عصب رسیده بود رفتم بسایر دکتر خوش برخورد و باانصاف هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
دکتر خوبیه فقط اینکه نمیزارن مادر کنار کودک باشه به بچه استرس میده و بده
بسیار عالی فقط الان میخواهم وقت بگیرم نمیشه
۱۴۰۲/۰۱/۱۵من برای دخترم از 3سالگی تا الان که 8سال هست میرم واقعا عالی هم کارشون هم اخلاقشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار عالی و خوش برخورد با بچه ها
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۲دکتر خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بسیار مهربان و کاربلد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹دکتر بسیار عالی و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸فوق العاده خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دخترم انجام کار دندانپزشکی داشت بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۴پزشک دلسوز و کاربلد
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸پزشک خوب و با انصاف
۱۴۰۱/۰۲/۲۱بسیارعالی هست
۱۴۰۱/۰۸/۲۱بسیار بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دندان درد پسرم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دندان دخترم رو پرو وعصب کشی کردن ،عالی بودن هم کارشون هم برخوردشون با دخترم ،خیلی مهربون بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر پسرم بوده ما راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خانم دکتر بسیار کار بلد و خوش رفتار هستند با بچه ها
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوب و متبحر
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۴/۳۰مشکل دندانهای دخترانم را با حوصله و کیفیت مناسب حل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عاای و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پر کردن دندان و کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۱/۲۴دکتر باتجربه ای هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۱واقعا دکتر صبور وباحوصله وازنظر تخصص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر خوبی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار دکتر عالی و مهربانی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵پسر ۴ ساله ام را ایشون ویزیت کردند ، بسیار خوش اخلاق و صبور هستند و در کارشون بسیار ماهر و توانمند هستند .
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عصب کشی دخترم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مهارت بالا تشخیص درست سرعت عمل
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عععععععالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸خوب بود مشکلی نداشتم.ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دندون های دختر 3 ساله ام را به زیبایی درست کردند با بی هوشی وبدون هیچ دردی
۱۴۰۰/۱۲/۰۴پسر من جراحی کامل دندان انجام داده و ما کاملا راضی بودیم از روند درمان
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۲۶دکتر با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب بودند
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۵خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴عصب کشی و روکش نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸هم خودمون وهم اشخاص دیگری که معرفی کردیم راضی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۳۰واقعا با اخلاق و کاردرست هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دندان پسرم که ۶سالشه عصبکشی کردن خانوم دکتر و روکش بسیار مهربان هستند و کارتون گذاشته بودن پسرم خیلی راحت تنهایی نشست و خانوم دکتر انجام دادن
۱۴۰۱/۰۳/۲۶کشیدن دندان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی از
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیاااار عالی بودند دختر5 ساله ام 8 دندان عصب کشی داشتن که با مهارت تمام وبدون ازار کودک و بیهوشی تک به تک انجام شد سپاس از این دکتر باوجدان
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالی نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر صبور و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۱/۱۶بسیار صبو
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دختر جراحی دندان داشت کل دندوناشو درست کرد عالی اما یه نگهدارنده که قرار بود هفته بعد آماده شه الان شیش هفته است هنوز خبر ندادن منم زنگ میزنم میگن باهاتون تماس میگیریم ولی خبری نیست
۱۴۰۲/۰۲/۰۵پرکردن دندان دخترم بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸من انتظار داشتم ایشون رفتارشون بهتر باشه با بچه ها پسر من فقط چهار سال و 4 ماهش و خیلی خوب همکاری کرد ولی اخرش خسته شد به خاطر اینکه دوتا دندون و باهم درست کردن این دلیل نمیشه که ایشون بخوان بگن دیگه درست نمی
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۷برای دندان پسرم که به عصب رسیده بود رفتم بسایر دکتر خوش برخورد و باانصاف هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۶دکتر خوبیه فقط اینکه نمیزارن مادر کنار کودک باشه به بچه استرس میده و بده
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱برای پر کردن دندون رفتم که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار باحوصله و مهربان و دقیق
۱۴۰۱/۱۲/۰۲برای پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳پسرم وبردم برای عصب کشی دندون خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱دندونهای دخترم رودرست کردند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷