من کانسر پا بودم وتحت نظر دکتر رخشا ایشون برای من معجزه کردن و درمان شدم خیلی ازشون راضیم خدا عمربا عزت بده به دکترعالی هستن حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
مشکل سرطان و خداروشکر خوب شد دختر رخشا بهترین هستن مچکرم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
پدرم بیمارشان بودن تشخیصشان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
دکتر حاذقی هستن فقط کمی عجله تی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
پدرم کنسر معده و غدد لنفاوی پیش ایشون شیمی درمانی و پرتو درمانی داشتن با بیمار اخلاق خوبی دارن و تشخیص و درمان عالیی بودن ولی اصلا با همراه صحبت نمیکنه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
ازنظر من بهترین وحاذق ترین پزشک هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالی عالی و بینظیرین
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
من مشکل لنفاوی داشتم و شیمی درمانی برایم تجویز کرد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
سرطان سینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
فعلا دستور نمونه برداری داده اند
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار عالی،
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
من هنوزتحت درمان هستم ودکتر رخشا ازنظر من عایترسن پزشک وباوجدان ترین پزشکهستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
تومور مغزی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
دکتر فوق العاده حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
سلام یکی از بستگانم پیش ایشون می امدن که در تشخیص توده نوع توده و درمان دکتر حاذقی هستن همسر من توده مغزی دارن که با مراجعه و تلفنی همسر بنده رو در بیمارستان تجریش سریع پرونده تشکیل دادن و درمان رو سریع شروع کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
سیگمویید روده
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
توده سینوس
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکترتوانمدیست
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
پرتو درمانی انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
سرطان سینه داشتم وبه لطف خدا و کمکهای آقای دکتر رخشا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
توده ی کوردوما درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
پرتو درمانی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
من سینه ام عمل کردم ودکتر انکولژیم هستن دکتر مهربان با صبر وحوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کنسر سینه داشتم و شیمی درمانی و پرتو درمانی زیر نظر ایشون بود
مننژیوم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹رادیو تراپی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷نومو سر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵من کانسر پا بودم وتحت نظر دکتر رخشا ایشون برای من معجزه کردن و درمان شدم خیلی ازشون راضیم خدا عمربا عزت بده به دکترعالی هستن حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۶مشکل سرطان و خداروشکر خوب شد دختر رخشا بهترین هستن مچکرم ازشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶پدرم بیمارشان بودن تشخیصشان عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دکتر حاذقی هستن فقط کمی عجله تی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پدرم کنسر معده و غدد لنفاوی پیش ایشون شیمی درمانی و پرتو درمانی داشتن با بیمار اخلاق خوبی دارن و تشخیص و درمان عالیی بودن ولی اصلا با همراه صحبت نمیکنه
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ازنظر من بهترین وحاذق ترین پزشک هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالی عالی و بینظیرین
۱۴۰۳/۰۹/۰۴من مشکل لنفاوی داشتم و شیمی درمانی برایم تجویز کرد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۴سرطان سینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳فعلا دستور نمونه برداری داده اند
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی،
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵من هنوزتحت درمان هستم ودکتر رخشا ازنظر من عایترسن پزشک وباوجدان ترین پزشکهستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۹تومور مغزی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹دکتر فوق العاده حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۸سلام یکی از بستگانم پیش ایشون می امدن که در تشخیص توده نوع توده و درمان دکتر حاذقی هستن همسر من توده مغزی دارن که با مراجعه و تلفنی همسر بنده رو در بیمارستان تجریش سریع پرونده تشکیل دادن و درمان رو سریع شروع کردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۰سیگمویید روده
۱۴۰۳/۱۰/۱۶توده سینوس
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکترتوانمدیست
۱۴۰۱/۰۸/۰۹پرتو درمانی انجام شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۲دکتر بسیار
۱۴۰۲/۱۱/۲۹سرطان سینه داشتم وبه لطف خدا و کمکهای آقای دکتر رخشا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰توده ی کوردوما درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۹پرتو درمانی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲من سینه ام عمل کردم ودکتر انکولژیم هستن دکتر مهربان با صبر وحوصله
۱۴۰۲/۱۰/۱۰کنسر سینه داشتم و شیمی درمانی و پرتو درمانی زیر نظر ایشون بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سرطان روده
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خوب عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر ماهر وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲مشکل سرطان سینه داشتم وبهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مشکل سرطان سینه داشتم وتوسط دکتر رخشا درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰سرطان-خیر
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر حاذق ودانایی هستن درکارشان بیست هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷سرطدن کبد، وسط درمان رادیوتراپی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴سرطان سینه،نتیجه خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۴۲۰جلسه پرتو درمانی و با نوفقیت
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳تومور نخاعی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹