مادرم سرطان داره وتحت درمان ایشان بودن دستش درد نکنه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ایشون بهترین و با تجربه ترین هستن من سرطان سینه داشتم و توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
یه توده 7سانتی تو سینه داشتم پس از جراحی تحت نظر آقای دکتر پرتو درمانی شدم حدود 2ساله تحت نظر آقای دکتر هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
کیست سینه
بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
فعلا اول درمانیم و بر اساس تعریف ها امیدواریم نتیجهی خوبی بگیریم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بسیار عالی ، متخصصی حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
مادر من سرطان سینه داشتند ایشان در نهایت انصاف و اخلاق پزشکی مادرم را درمان نمودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
دارای سواد بالا
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
تحت درمان هستم و خداروشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
در حال درمانم ایشون یکی از بهترینها هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
چندسال هست تحت نظرایشون دربیمارستان شهدای تجریش هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
دکتری با ایمان باتجربه ،دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
سرطان. خوب هست.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
فعلانحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دکتر بااخلاق و منصف
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بله در کمک به دیگران تلاش میکنند بسیار دکتر مجرب ونتیجه درمان عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خییییییییییلی زیاد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تومور مغزی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دکتر بسیار توانمند و تشخیص درست
۱۳۹۷/۰۷/۲۶
بهترین هاست اما دست یافتن به ایشان خیلی سخت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سلام سرطان سینه داشتم درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
سرطان سینه توسط ایشون شیمی درمانی شدم ونتیجه بسیار عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
توده لگنی دارم دربیمارستان شهداتجریش تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
سلام مادرم سرطان سینه فوقالعاده هستند از همه لحاظ
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
سرطان سینع
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سرطان سینه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
سلام من سرطان سینه داشتم و جراحی و شیمی درمانی و رادیو تراپی شدم در حال حاضر خوبم و پیگیری میکنم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
مشکل کانسر ریه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
استاد بسیار مبرز و با اتلاق و در کارشان کم نظیر هستند 12 دوره زیر نظر ایشان شیمی درمانی شدم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عمل کنسر سینه داشتم و دکتر میرزایی برایم پرتودرمانی حین عمل انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
سرطان سینه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
نسخه های موثر در درمان.
ولی
نسخهها را چک کنید، گاهی داروها کم و زیاد میشود.
نوبت دهی ما منظم و انتظار طولانی.
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر خویی است.
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بسیار با تجربه می باشند، اما در رابطه با زمان نوبت دهی بسیار بیمار را با مشکل مواجه می کنند.
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
بسیار دقیق عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار حاذق هستند ولی روز حضورشان فقط یک روز است که معمولا خودشان نیستند و رزیدنت ها کار پیگیری بیماران را انجام می رسانند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
کاربلد با نوبت دهی آشفته
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
سرطان سینه داشتم و الان بهبود یافتم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ایشون بسیار باتجربه وخوب وخوشاخلاق هستند مشکل من کنسر سینه بود وتحت درمان شیمی قرار گرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
کنسر سینه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
بینظیرن این دکتر خواهرمو نجات داد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
ملانوم.الان تحت نظرم
۱۳۹۷/۰۲/۰۴
دکتربسیارخوب وکاربلد وحاذق وخداشناس هستن کنسرمعده که خیلی خوب درمان کردن ایشون منتها دکترمیرزایی دربیمارستان شهدا خیلی کم بیماروویزیت میکنن وارتباط خیلی کمی بابیمارشون دارن بیشتررزیدنتها هستن اگر این مشکل نباشه واقعا دکتربینظیر وتوانایی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
من سرطان سینه داشتم درمان شدم الان تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
ایشان فوق العاده ایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
دکتر خوب و با دانش بالایی هستن.
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دکتر صبور و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
Brest cancer
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
کانسر سینه وپس از بهبودی تحت نظر ایشون شیمی درمانی کردن واکنون پس از شش سال تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
سرطان پستان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مشکلی درکبد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
سلام عمل ارکیدوکدومی انجام دادم وتوسط ایشان پرتودرمانی را انجام دادم و الان تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
تحت نظر
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
اگر بخوان بله
۱۳۹۸/۰۵/۰۶
نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
پزشک فوق العادیی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
من کنسر پستان دارم و تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عالیست
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
شیمی درمانی پستان
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تشخیص و درمان و اخلاق ایشان عالی عالی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
سرطان و بهبود یافته ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
توده سینه
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
فوق العاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
کانسر سینه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
کاربلد، آرام، با حوصله،
وضغیت آشفته نوبت دهی درمطب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خواهرم 7ساله که سرطان داره ولی فعلا که نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
تازه درمانم و با ایشون شروع کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیار عالی ودقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
کنسل سینه و کبد دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
سرطان سینه و خدمت ایشان درمان شدم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
برست کنسر
بسیار دکتر خبره وبا سواد و نحوه درمانشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
من کنسل سینه بودم خداروشکر خوبم و الان تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
با سلام و احترام جناب آقای دکتر میرزایی یکی از پزشکان بسیار با تجربه و توانمند دلسوز و
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
من سرطان سینه داشتم و شیمی درمانی توسط ایشان شد و بهبود حاصل کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
در یک کلام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتربسیار مجربی هستن و درتشخیصاتشون بسیارعالی عمل میکنند،وبابیمارباحوصله صحبت میکنند.من ازخوش برخوردی ایشون همیشه انرژی مثبت میگیرم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی وبینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
بیمار سرطان
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
همسرم کنسل سینه و کبد دارد
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
سرطان سینه،عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
دکتر دل سوز در طبابت عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
سرطان سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بسیار دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
کنسر برست
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
پزشک مهربان. علم مومن دلسوز وحاذق
۱۳۹۷/۰۳/۲۳
کنسرت برس
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
کنسر سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
کنسر سینه داشتم وتحت تظر ایشون شیمی درمانی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
واقعا دکتر بسیار ماهر وخیلی خیلی انسان خوبی میباشد وراضی هستیم خداسلامتی بهشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
متاستاز رکتوم تحت درمان عستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
کنسر رحم داشتم جراهی شدم وپرتو درمانی انجام دادم هر ساله پیگیر میکنم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
با کمک دکتر سلامتی خودم را بدست آوردم
۱۳۹۷/۰۷/۰۹
سرطان سینه بهبود یافتن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
عمل سینه انجام دادم وبری آزمایشات و ماموگرافی و... تحت درمان ایشان هستمو خیلی رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
ازسال 86تحت نظر دکتر میرزایی بودم و الان سالی یک بار برای چکاب به ایشان مراجعه میکنم و از عملکرد ایشان کمال رضایت را دارم و درحال حاضر درکمال سلامتی به سر میبرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
کانسر ریه داشتم تحت درمان دکتر میرزایی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بعد از جراحی سینه پرتو درمانی شدم توسط دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
بعد از عمل پروستات جهت انجام پرتو درمانی به ایشان مراجعه نمودم و حدودا سه سال است که تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بسیار دقیق و به روز و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
توده سینه
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بسیار دکتر خوب وتوانای هستند کنسر سینه داشتم تحد درمان هستم و نتایج اولیه به شکر خدا خوب هست .
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
تحت نظر هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
سلام کانسر برست داشتم رادیو تراپی انجام دادم و چکاپ سالانه
دکتر حاذق و قابل میباشند
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸مادرم سرطان داره وتحت درمان ایشان بودن دستش درد نکنه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ایشون بهترین و با تجربه ترین هستن من سرطان سینه داشتم و توسط ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱یه توده 7سانتی تو سینه داشتم پس از جراحی تحت نظر آقای دکتر پرتو درمانی شدم حدود 2ساله تحت نظر آقای دکتر هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کیست سینه بهبود یافتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۲فعلا اول درمانیم و بر اساس تعریف ها امیدواریم نتیجهی خوبی بگیریم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار عالی ، متخصصی حاذق
۱۳۹۹/۱۲/۰۵مادر من سرطان سینه داشتند ایشان در نهایت انصاف و اخلاق پزشکی مادرم را درمان نمودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۴دارای سواد بالا
۱۳۹۹/۰۱/۲۳تحت درمان هستم و خداروشکر خوبم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰در حال درمانم ایشون یکی از بهترینها هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸چندسال هست تحت نظرایشون دربیمارستان شهدای تجریش هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۵دکتری با ایمان باتجربه ،دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سرطان. خوب هست.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فعلانحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر بااخلاق و منصف
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بله در کمک به دیگران تلاش میکنند بسیار دکتر مجرب ونتیجه درمان عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خییییییییییلی زیاد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تومور مغزی داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر بسیار توانمند و تشخیص درست
۱۳۹۷/۰۷/۲۶بهترین هاست اما دست یافتن به ایشان خیلی سخت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام سرطان سینه داشتم درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۹سرطان سینه توسط ایشون شیمی درمانی شدم ونتیجه بسیار عالی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹توده لگنی دارم دربیمارستان شهداتجریش تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱سلام مادرم سرطان سینه فوقالعاده هستند از همه لحاظ
۱۳۹۹/۰۵/۲۷نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۰/۲۳سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸سرطان سینع
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۰سرطان سینه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵سلام من سرطان سینه داشتم و جراحی و شیمی درمانی و رادیو تراپی شدم در حال حاضر خوبم و پیگیری میکنم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۱مشکل کانسر ریه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱استاد بسیار مبرز و با اتلاق و در کارشان کم نظیر هستند 12 دوره زیر نظر ایشان شیمی درمانی شدم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عمل کنسر سینه داشتم و دکتر میرزایی برایم پرتودرمانی حین عمل انجام دادند.
۱۳۹۹/۰۹/۲۲سرطان سینه درمان شدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸نسخه های موثر در درمان. ولی نسخهها را چک کنید، گاهی داروها کم و زیاد میشود. نوبت دهی ما منظم و انتظار طولانی.
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر خویی است.
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار با تجربه می باشند، اما در رابطه با زمان نوبت دهی بسیار بیمار را با مشکل مواجه می کنند.
۱۳۹۹/۰۱/۲۳بسیار دقیق عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار حاذق هستند ولی روز حضورشان فقط یک روز است که معمولا خودشان نیستند و رزیدنت ها کار پیگیری بیماران را انجام می رسانند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸کاربلد با نوبت دهی آشفته
۱۴۰۰/۰۱/۲۴سرطان سینه داشتم و الان بهبود یافتم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ایشون بسیار باتجربه وخوب وخوشاخلاق هستند مشکل من کنسر سینه بود وتحت درمان شیمی قرار گرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳کنسر سینه
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بینظیرن این دکتر خواهرمو نجات داد
۱۴۰۰/۰۱/۲۶ملانوم.الان تحت نظرم
۱۳۹۷/۰۲/۰۴دکتربسیارخوب وکاربلد وحاذق وخداشناس هستن کنسرمعده که خیلی خوب درمان کردن ایشون منتها دکترمیرزایی دربیمارستان شهدا خیلی کم بیماروویزیت میکنن وارتباط خیلی کمی بابیمارشون دارن بیشتررزیدنتها هستن اگر این مشکل نباشه واقعا دکتربینظیر وتوانایی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳من سرطان سینه داشتم درمان شدم الان تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ایشان فوق العاده ایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۲دکتر خوب و با دانش بالایی هستن.
۱۴۰۰/۰۶/۲۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتر صبور و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲Brest cancer
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۹کانسر سینه وپس از بهبودی تحت نظر ایشون شیمی درمانی کردن واکنون پس از شش سال تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶سرطان پستان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکلی درکبد
۱۳۹۹/۱۱/۱۳سلام عمل ارکیدوکدومی انجام دادم وتوسط ایشان پرتودرمانی را انجام دادم و الان تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰تحت نظر
۱۳۹۸/۱۱/۳۰عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱اگر بخوان بله
۱۳۹۸/۰۵/۰۶نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۹پزشک فوق العادیی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۴من کنسر پستان دارم و تحت درمان میباشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالیست
۱۳۹۹/۰۸/۰۶شیمی درمانی پستان
۱۳۹۹/۰۶/۳۰تشخیص و درمان و اخلاق ایشان عالی عالی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰خیلی دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵سرطان و بهبود یافته ام
۱۳۹۹/۱۲/۰۲توده سینه
۱۳۹۸/۱۲/۱۶فوق العاد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶کانسر سینه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴کاربلد، آرام، با حوصله، وضغیت آشفته نوبت دهی درمطب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خواهرم 7ساله که سرطان داره ولی فعلا که نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵تازه درمانم و با ایشون شروع کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار عالی ودقیق
۱۴۰۰/۰۷/۲۱کنسل سینه و کبد دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹سرطان سینه و خدمت ایشان درمان شدم.
۱۳۹۹/۱۲/۱۲برست کنسر بسیار دکتر خبره وبا سواد و نحوه درمانشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹من کنسل سینه بودم خداروشکر خوبم و الان تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰با سلام و احترام جناب آقای دکتر میرزایی یکی از پزشکان بسیار با تجربه و توانمند دلسوز و
۱۳۹۷/۰۲/۲۹من سرطان سینه داشتم و شیمی درمانی توسط ایشان شد و بهبود حاصل کردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۰/۲۲در یک کلام
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتربسیار مجربی هستن و درتشخیصاتشون بسیارعالی عمل میکنند،وبابیمارباحوصله صحبت میکنند.من ازخوش برخوردی ایشون همیشه انرژی مثبت میگیرم
۱۳۹۹/۰۲/۱۰عالی وبینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بیمار سرطان
۱۳۹۹/۰۸/۰۶همسرم کنسل سینه و کبد دارد
۱۴۰۰/۰۱/۲۷سرطان سینه،عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر دل سوز در طبابت عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹سرطان سینه داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بسیار دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۱/۰۳در حال درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۸کنسر برست
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸پزشک مهربان. علم مومن دلسوز وحاذق
۱۳۹۷/۰۳/۲۳کنسرت برس
۱۳۹۹/۰۵/۲۲کنسر سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۷کنسر سینه داشتم وتحت تظر ایشون شیمی درمانی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶واقعا دکتر بسیار ماهر وخیلی خیلی انسان خوبی میباشد وراضی هستیم خداسلامتی بهشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷متاستاز رکتوم تحت درمان عستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱کنسر رحم داشتم جراهی شدم وپرتو درمانی انجام دادم هر ساله پیگیر میکنم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰با کمک دکتر سلامتی خودم را بدست آوردم
۱۳۹۷/۰۷/۰۹سرطان سینه بهبود یافتن
۱۳۹۹/۰۹/۰۲عمل سینه انجام دادم وبری آزمایشات و ماموگرافی و... تحت درمان ایشان هستمو خیلی رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ازسال 86تحت نظر دکتر میرزایی بودم و الان سالی یک بار برای چکاب به ایشان مراجعه میکنم و از عملکرد ایشان کمال رضایت را دارم و درحال حاضر درکمال سلامتی به سر میبرم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴کانسر ریه داشتم تحت درمان دکتر میرزایی کنترل شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بعد از جراحی سینه پرتو درمانی شدم توسط دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بعد از عمل پروستات جهت انجام پرتو درمانی به ایشان مراجعه نمودم و حدودا سه سال است که تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار دقیق و به روز و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱توده سینه
۱۳۹۹/۰۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار دکتر خوب وتوانای هستند کنسر سینه داشتم تحد درمان هستم و نتایج اولیه به شکر خدا خوب هست .
۱۴۰۰/۱۰/۱۸تحت نظر هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سلام کانسر برست داشتم رادیو تراپی انجام دادم و چکاپ سالانه
۱۳۹۸/۰۸/۱۸سرطان سینه داشتم دوره درمانم موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۶کنسر برص
۱۴۰۰/۱۲/۱۳من بیمار دکتر در بیمارستان شهدا هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۸فوق العاده دست خدا روی زمین
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بیمارشان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵سی ال ال.درحال درمان
۱۳۹۷/۰۶/۲۴بسیار عالی و مجرب
۱۳۹۹/۱۰/۰۳ایشان از هر نظر بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بهترین دکتر رادیوتراپ
۱۴۰۰/۰۴/۱۷دکتر باتجربه خوبی هست فعلا درمان ادامه دارد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳دکتر خیلیخوبی هیستند
۱۳۹۸/۰۶/۱۰دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۲