پسرم دندان عقل و آسیای فک پایین چپ را که کاملا افقی شده بودند جراحی کرد با کمترین درد و عارضه خوشبختانه دندانها را خارج و فضای خالی شده را با پودر دندان پرنموده و امروز باید برود بخیه هایش را بازکند.با مهارت و پختگی کامل این جراحی نسبتا سخت را انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
بسیار عالی خدا حفظش کند وتندرست باشد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
دخترم جراحی داشتن و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
استاد مون بودند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
فوق العاده پزشک محترم ، ماهر و باسوادی هستن جراحی هم زمان ۳ تا از دندان های عقل رو داشتم با توجه به این که دندان های بد قلقی بودن آقای دکتر به بهترین شکل ممکن و بدون اینکه عوارضی داشته باشه جراحی رو انجام دادن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
دکتر بسیار خوش اخلاق وبا تجربه همسرم برای عمل تومور فک پیش ایشون مراجعه کردیم ومااز کارشون راضی بودیم چون عملش خیلی عمل سنگن وسختی بود و اقای دکتر واقعا برای همسرم وقت گذاشتن وبادقت وحوصله این کارو انجام دادن ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
کتسر scc داشتم آقای دکتر جراحی کردند بسیار عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نصب ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
سه تا از دندون های عقلم که دوتاش نهفته بود رو پیش ایشون جراحی کردم عالی هستند به شدت خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای،یکی از بهترین دکترهایی هستند که دیدم.در طول عمل شوخی و خنده میکردند و همه مراحل رو توضیح میدادن،بعدش هم اصلا درد نداشتم و همچنین منشی خوش اخلاقشون هم در هر ساعت و هر روزی پاسخگوی تلفن برای سولات احتمالی هستند.دندون عقل چهارمم رو هم به زودی دوباره میرم پیششون برای جراحی.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
جراحی دندان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
دکتر فوق العاده ای هستن خدا بهشون سلامتی بده مادرم ۵ساله درگیر سرطان دهان تحت نظر ایشون هستن دکتر خوش برخورد و فوق العاده کار بلد
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مادرم ده سال پیش توسط ایشون جراحی شدند .
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عمل دریچه قلبمو پیش دکتر گرامی انجام دادم الان ۷ساله خیلی راضی بودم وهستم امیدوارم هرجا که هستن سربلند وموفق باشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بسیار د
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
سارکوم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
با سلام برای درمان اسکواموس سل کارسینوما مراجعه داشتم که درمان و تحت نظر میباشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
جراحی کیست فک
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
جراحی دندان عقل 4 تا- بسیار توانمند و با حوصله تنها فضایی بود که سر وقت مریض ها وارد اتاق می شدند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
بسیار حرفه ای و کاردرست
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
خیلی با دقت وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
بسیار عالی.استادم بودند و پیششون دندان عقل بسیار سختی جراحی کردم و هیچ درد و ناراحتی نداشتم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پزشک کاربلدی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
بسیار پزشک خوش برخورد و دانایی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
عالیییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
جراحی دندان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳
بسیار متعهد پ دلسوز و مهربان و با سواد بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
فوق العاده با سواد کار درست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
دکتر بسیار خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
سلام.
بدون شک ایشون وسیلهای هستن که به لطف خدا، با نجات یک بیمار در واقع یک خانواده رو حفظ میکنن.
پدربزرگم تومور بدخیم فک داشتن. آقای دکتر زحمت عمل رو کشیدن و ایشون رو برای ما نگه داشتن.
خدا نگهشون داره
درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹من برای ایمپلنت به ایشان مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸تومور در فکم دارم تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲سرطان دهان فعلادرطول درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸ایمپلت و عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸ایمپانت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دانشجوی ایشان بوده ام
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پسرم دندان عقل و آسیای فک پایین چپ را که کاملا افقی شده بودند جراحی کرد با کمترین درد و عارضه خوشبختانه دندانها را خارج و فضای خالی شده را با پودر دندان پرنموده و امروز باید برود بخیه هایش را بازکند.با مهارت و پختگی کامل این جراحی نسبتا سخت را انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی خدا حفظش کند وتندرست باشد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دخترم جراحی داشتن و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸استاد مون بودند
۱۴۰۳/۰۸/۳۰فوق العاده پزشک محترم ، ماهر و باسوادی هستن جراحی هم زمان ۳ تا از دندان های عقل رو داشتم با توجه به این که دندان های بد قلقی بودن آقای دکتر به بهترین شکل ممکن و بدون اینکه عوارضی داشته باشه جراحی رو انجام دادن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر بسیار خوش اخلاق وبا تجربه همسرم برای عمل تومور فک پیش ایشون مراجعه کردیم ومااز کارشون راضی بودیم چون عملش خیلی عمل سنگن وسختی بود و اقای دکتر واقعا برای همسرم وقت گذاشتن وبادقت وحوصله این کارو انجام دادن ممنون از زحماتشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۶/۲۶کتسر scc داشتم آقای دکتر جراحی کردند بسیار عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۱نصب ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۶/۰۱سه تا از دندون های عقلم که دوتاش نهفته بود رو پیش ایشون جراحی کردم عالی هستند به شدت خوش اخلاق و مهربان و حرفه ای،یکی از بهترین دکترهایی هستند که دیدم.در طول عمل شوخی و خنده میکردند و همه مراحل رو توضیح میدادن،بعدش هم اصلا درد نداشتم و همچنین منشی خوش اخلاقشون هم در هر ساعت و هر روزی پاسخگوی تلفن برای سولات احتمالی هستند.دندون عقل چهارمم رو هم به زودی دوباره میرم پیششون برای جراحی.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴جراحی دندان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دکتر فوق العاده ای هستن خدا بهشون سلامتی بده مادرم ۵ساله درگیر سرطان دهان تحت نظر ایشون هستن دکتر خوش برخورد و فوق العاده کار بلد
۱۴۰۱/۱۱/۱۱مادرم ده سال پیش توسط ایشون جراحی شدند .
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عمل دریچه قلبمو پیش دکتر گرامی انجام دادم الان ۷ساله خیلی راضی بودم وهستم امیدوارم هرجا که هستن سربلند وموفق باشن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار د
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سارکوم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶با سلام برای درمان اسکواموس سل کارسینوما مراجعه داشتم که درمان و تحت نظر میباشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲جراحی کیست فک
۱۴۰۳/۰۷/۰۷جراحی دندان عقل 4 تا- بسیار توانمند و با حوصله تنها فضایی بود که سر وقت مریض ها وارد اتاق می شدند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار حرفه ای و کاردرست
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خیلی با دقت وعالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار عالی.استادم بودند و پیششون دندان عقل بسیار سختی جراحی کردم و هیچ درد و ناراحتی نداشتم.
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پزشک کاربلدی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۳بسیار پزشک خوش برخورد و دانایی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۶خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عالیییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷جراحی دندان
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بسیار متعهد پ دلسوز و مهربان و با سواد بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فوق العاده با سواد کار درست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر بسیار خوب وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام. بدون شک ایشون وسیلهای هستن که به لطف خدا، با نجات یک بیمار در واقع یک خانواده رو حفظ میکنن. پدربزرگم تومور بدخیم فک داشتن. آقای دکتر زحمت عمل رو کشیدن و ایشون رو برای ما نگه داشتن. خدا نگهشون داره
۱۴۰۳/۰۴/۱۵پزشکی حاذق و انسانی کامل فرشته ای در هیبت انسان
۱۴۰۳/۰۸/۲۴ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۴/۲۴جراحی- عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۸همسرم جراحی زبان انجام دادن و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷فعلن هیچی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پدرم فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عاااااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالیترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بسیار دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۶جراحی فک مادرم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸