ایشان یک پزشک با تعهد وبا تقوا ومتخصص وبا اخلاق می باشند که در حرفه خود بسیار مجرب هستند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
تشخیص درست و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
مادرم آرنجشون عفونت داشت و آقای دکتر عفونتش رو خارج کردن و دستشون خوب شد خدارو شکر
تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
بسیار دکتر خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
سلام;یکی از دوستان مشکل پارگی تاندوم داشت که پیوند زدن براشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دکتر وظیفه شناس و متخصص در کار ارتوپدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
کارش عالی ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
شانه بیمار توسط ایشان ویزیت شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
تاندوم دستم کشیده شده بود ودرد بسیار داشتم ایشون با تزریق وگچ گرفتن دستم خیلی بهم کمک کردن ومن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
عاااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
دستراستم راعمل کرده است
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
جراحی ساق پا عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
کشیدگی تاندون دست
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
ایشون عشقن و خدا رو در نظر دارن و تا جایی که امکان داره هزینه تراشی نمیکنن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دست دخترم را گچ گرفته بودن حدود 10 سال پیش
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
انگشت ماشه ای داشتم کورنون تزیق کردن خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۰
جراحی دست در بیمارستان ولی عصر اراک
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
سلام.دکتر فوق العاده زبده ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
گرفتگی کانال دست با تشخیص ایشان ودرمان اولیه و تشخیص عمل بسیار دکتر توانمند و خوش اخلاق و بسیار عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
کتفم و بازوهام دردمیکردن که خداروشکر توسط جناب دکتر بهروزی درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عمل عصب دست فعلا در دوران درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
جراحی کاپ چپ شانه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر بهروزی یکی از بهترین دکترها در حرفه کاری خودشون هستن. من دستم فلج شده بود کلا چند بار گچ گرفتم ورست نشد ایشون تشخیص و درمانشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
یکتر ارتوپت عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
تشخیص خوب و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عمل تاندون دست داشتم،تاندون دستم بر اثر بریدگی قطع شده بود
اقای دکتر کارشون عااااااالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
درمان اسیب دستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
نتیج هرضایت بخش بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
کمر درد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
خوب بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
برای اولین با میخوام نوبت بگیرم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
استخوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
کیست قوزک پا داشتم جراحی شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
من در رابطه با دردناحیه لگن به ایشان مراجعه کردم که ایشان تشخیص دیسک کمر دادن راهنمایی کردن که چه دستوراتی راانجام دهم ودرصورت وخامت حالم به کدام پزشک مراجعه کنم که من درکل راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
عالی معجزه کرد مینیسک پام رو تو مطب جا انداخت و گچ گرفت خیلی حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
تازه دستم عمل کردم کات بوده امیدبه دستم نبوده ولی کاردکترخوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
من واقعا مشکل زانو داشتم. بخوبی درمان شدم وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
بسیار پزشک با اخلاق و دوست داشتنی. است
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
دکتر بسیار با ادب و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
درتشخیص ودرمان بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
ترقو عمل کردم وق العاده انسان شریفی هستت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
جراح دست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عمل دست عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
واقعا کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
دستم وخوب عمل کرد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
پزشک متخصصی می باشد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
با سلام
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
عمل قوزک پا..بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بهترین خوش اخلاقترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
طبابت ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام
پای پسرم بر اثر ضربه آب آورده بود و با تشخیص به موقع اقای دکتر خداروشکر پای پسرم خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بی نهایت عالی بنده کاملا راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
عااالی بود به همه معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
کشیدگی تاندون مچ دست . تشخیص خیلی دقیق بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
انسانی بسیار شریف و متخصص و فاضل هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
برای مشکلات همسرم به ایشان و مراجعه کردم واقعا به معنای واقعی دکتر ارتوپد است
مشکل نرمی غضروف پیدا کرده بودم که با ورزشها و داروهای ایشان بهبود پیدا کرده ام
۱۳۹۸/۰۷/۰۱در رفتگی مچ دست کودک...عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶فوقالعاده بودن و هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل دست عالی و بی نقص
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تشخیصشون خیلی عالیه فعلا در جریان درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵پارگی رگ های دست الحمدالله خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عالی حرف ندارن دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۱باتشکرازجناب دکتر.دست مادرم به دلیل زمین خوردن ازناحیه کتف وتاندومهابه شدت آسیب دیدکه چندین پزشک درتهران مراجعه کردیم ولی متوجه مشکل نشدن.ولی دکتربهروزی دراولین ویزیت ضمن تشخیص دقیق، سریعا هماهنگی های لازمه رودرخصوص رززو بیمارستان واطاق عمل وشخصا انجام دادندوبالطف خداوهنردکتر، الحمدالله معجزه رخ دادودست مادرم خوب مثل روزاول شد.باتشکرازجناب بهروزی. احمدخانی ازخمین.
۱۴۰۰/۰۱/۲۷تشخیص عالی اخلاق متواضع خودم و پسرم با درد پا به دکتر بهروزی مراجعه کردیم و با تشخیص به موقع دکتر درمان شدیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳کشیدگی تاندون آرنج و درد زیاد وکه بامهارت آقای دکتر وباتزریق به آرنجم مشکلم برطرف شد
۱۳۹۷/۰۹/۰۴چند بار مراجعه داشتم و همیشه عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بله کارشون خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶تالللغغغ
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کارش درسته
۱۳۹۹/۱۲/۰۱ایشان دکتر خییییلی خوب و خیلی خیلی خوش برخورد هستند من امروز توسط جناب دکتر بهروزی جراحی دست انجام دادم .
۱۳۹۹/۰۹/۰۶بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تشخیص خوبی داشتن و خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۲تاندونها دست دخترم کلاقطع شده بوددکتربهروزی عملش کردخیلی خوب بودکارش خداخیرش بده
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر کاردرست وخوب وخوش قلبی است ومن تحت عمل جراحی دست توسط ایشان بودم و دوره درمانم راپیش اومیگذرانم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۱خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۳عالی هستن دکتر با اخلاق و خبره
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر با تجربه
۱۳۹۷/۱۲/۰۳دست سمت چپم خیلی درد دارد
۱۳۹۸/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸جراحی دست عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸تصادف داشتم تانتدون پام رو جراحی کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۸درد مفاصل ستون فقرات که با یک سری حرکات ورزشی تجویزی توسط ایشان ولف خداوند بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مادرم دستش عفونت کرده بود جناب دکتر بهروزی عمل کرد و ازش خیلی ممنونم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸اولین بار هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من دستم راپیشش عمل کردم خداراشکر خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دست بود خوب بود عالی نبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۳کارشون خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی بودند
۱۳۹۸/۱۰/۲۱هم کمردردداشتم هم منیسک عمل کرده برام خیلی دکتره حاذق وخوب ومخصوصامتدین وخوش اخلاقه به نظرمن بهترین دکتردرتخصصش دراراکه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیارحاذق وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر عالی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دست درد خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸واقعاکارشون خوبه دکتربااخلاق کاربلدباتجربه هرچیزی ازش بگم بازم کمه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶یه دکتر کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۳/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱انسان کاردرست وباخدا
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار دکتر دانا مخصوصا برای ورزشکارانان
۱۴۰۰/۰۱/۰۶مشکل دست
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عااااااالیییی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳ترقومو عمل کرده
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار تشخیص ایشان عالی است
۱۳۹۹/۰۳/۲۶شانه منجمد ،تشخیص صحیح و درمان درست
۱۴۰۰/۰۹/۰۱جراحی پا نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالی است بله
۱۴۰۰/۱۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲زانو درد
۱۳۹۸/۰۴/۱۲عالی هستن مشکل دست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳دکتر بسیار با اخلاق و با انصاف
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عمل انگشت شصت داشتم .دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵خوب بوده نتیجه کار
۱۴۰۰/۱۲/۲۱پزشکی خوش رو. و توانمند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ایشان یک پزشک با تعهد وبا تقوا ومتخصص وبا اخلاق می باشند که در حرفه خود بسیار مجرب هستند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱تشخیص درست و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰مادرم آرنجشون عفونت داشت و آقای دکتر عفونتش رو خارج کردن و دستشون خوب شد خدارو شکر تشخیص ایشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار دکتر خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۴سلام;یکی از دوستان مشکل پارگی تاندوم داشت که پیوند زدن براشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۹دکتر وظیفه شناس و متخصص در کار ارتوپدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷کارش عالی ممنونم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷شانه بیمار توسط ایشان ویزیت شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۱تاندوم دستم کشیده شده بود ودرد بسیار داشتم ایشون با تزریق وگچ گرفتن دستم خیلی بهم کمک کردن ومن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دستراستم راعمل کرده است
۱۳۹۹/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹جراحی ساق پا عالی
۱۳۹۷/۰۶/۰۶کشیدگی تاندون دست
۱۴۰۰/۰۷/۱۰ایشون عشقن و خدا رو در نظر دارن و تا جایی که امکان داره هزینه تراشی نمیکنن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دست دخترم را گچ گرفته بودن حدود 10 سال پیش
۱۳۹۷/۱۰/۱۷انگشت ماشه ای داشتم کورنون تزیق کردن خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۹تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۰جراحی دست در بیمارستان ولی عصر اراک
۱۴۰۰/۰۹/۱۰سلام.دکتر فوق العاده زبده ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷گرفتگی کانال دست با تشخیص ایشان ودرمان اولیه و تشخیص عمل بسیار دکتر توانمند و خوش اخلاق و بسیار عااالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷کتفم و بازوهام دردمیکردن که خداروشکر توسط جناب دکتر بهروزی درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عمل عصب دست فعلا در دوران درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۶جراحی کاپ چپ شانه
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر بهروزی یکی از بهترین دکترها در حرفه کاری خودشون هستن. من دستم فلج شده بود کلا چند بار گچ گرفتم ورست نشد ایشون تشخیص و درمانشون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۰۲یکتر ارتوپت عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹تشخیص خوب و درمان عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل تاندون دست داشتم،تاندون دستم بر اثر بریدگی قطع شده بود اقای دکتر کارشون عااااااالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶درمان اسیب دستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵نتیج هرضایت بخش بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۶کمر درد
۱۳۹۹/۰۵/۰۷خوب بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۴برای اولین با میخوام نوبت بگیرم
۱۳۹۹/۰۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹استخوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۳کیست قوزک پا داشتم جراحی شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸من در رابطه با دردناحیه لگن به ایشان مراجعه کردم که ایشان تشخیص دیسک کمر دادن راهنمایی کردن که چه دستوراتی راانجام دهم ودرصورت وخامت حالم به کدام پزشک مراجعه کنم که من درکل راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی معجزه کرد مینیسک پام رو تو مطب جا انداخت و گچ گرفت خیلی حرفه ای
۱۳۹۹/۰۷/۲۰تازه دستم عمل کردم کات بوده امیدبه دستم نبوده ولی کاردکترخوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶من واقعا مشکل زانو داشتم. بخوبی درمان شدم وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار پزشک با اخلاق و دوست داشتنی. است
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دکتر بسیار با ادب و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲درتشخیص ودرمان بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۲ترقو عمل کردم وق العاده انسان شریفی هستت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵جراح دست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عمل دست عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸واقعا کارشون حرف نداره خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۲/۲۳دستم وخوب عمل کرد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پزشک متخصصی می باشد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۱۸با سلام
۱۳۹۷/۰۸/۱۲عمل قوزک پا..بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۷بهترین خوش اخلاقترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر حاذق و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱طبابت ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام پای پسرم بر اثر ضربه آب آورده بود و با تشخیص به موقع اقای دکتر خداروشکر پای پسرم خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷بی نهایت عالی بنده کاملا راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۵عااالی بود به همه معرفی میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱کشیدگی تاندون مچ دست . تشخیص خیلی دقیق بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۶انسانی بسیار شریف و متخصص و فاضل هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۳۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲برای مشکلات همسرم به ایشان و مراجعه کردم واقعا به معنای واقعی دکتر ارتوپد است
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دست عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲