عالی بودن البته من مشکل خاصی نداشتم ولی دقتشون عالیه ،همراهی با بیمار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
فعلا در حال درمانم تا جواب قطعی دوباره پیام میدارم.ولی برخورد خود پزشک عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
مفصل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بهترشدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
انشالله همیشه سالم باشه
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
گرفتگی سیاتیک داشتم و ایشون به بهترین شکل وقتش گذاشتن و نتیجه خداروشکر خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
درد زانو در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالی عااآلی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
مشکل کتف که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
عمل دست
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
برای پا درد..عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
آرتروز زانو داشتم،اصلا نمیتونستم حرکت کنم،با تشخیص خوب آقای دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
صبور و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
مشکل زانو داشتم در حال درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
آرتروز خفیف زانو
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
دکتری خوش اخلاق و وظیفه شناس
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
آرتروززانو داشتم بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
هردو زانو آرتورز شدیددارد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
مشکل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
بسیار عا
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
من از طبا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار دکتر حاذق و مجربی هستند. من برای التهاب مفاصل دستم پیش ایشان ویزیت شدم و بدون دارو و با دستوری که دادند التهاب کاملا برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
فعلا ابتدای درمان است
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
عالی و خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
زانو درد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
با اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
سلام دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
خیلی دکتر خوب عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
مشکی پارگی رباط وعمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
دکترخوب، کار درست ،خوش اخلاق،
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی هستند دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
پیچ خوردگی مچ پا، کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
خانمم آرتروز زانو داشت درحال درمان است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
سلام بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
کم درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بسیار با تعهدو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
مشکل درد زانو. فعلا که هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
عالی خدا
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
پیگیری درمان درد زانو
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
اکی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
واقعا دکتر خوبه دستش درد نکنه خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
عالی...
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
پدرم مشکل پادرد داشت که با ویزیت دکتر برای مدتی خوب شد ولی مجدددا درد میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
برآمدگی روی انگشت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
پرشک خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
مشکل زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
تشخیص عالی، درمان خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
دکترخوب وبا وجدانی هست وبدون علت به بیمار توصیه جراحی نمیکند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
درد بازو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
درد ژانو
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
کمردرد داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
دکتر بسیار با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
عالی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
عالی ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
درد شانه و دست راست ،ام آر آی رو باید دکتر ببینه تا درمانم شروع شه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
میخوام جراحی کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
روماتیسم مادرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
پارگی تاندون آشیل پا
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
عااااااالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
کشیدگی تاندوم کتف همه همکارانم عمل کردن دکتر عنایتی بدون عمل خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
کشیدگی تاندون
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
زانودرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
دیسک کمر ،تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
خوبه راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عمل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
خار پاشنه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
آرتروز
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
آسیب شدید مچ پا در ورزش و جراحی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
عمل جراحی پلاتین
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
اولین بار رفتم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
جراحی ربات
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
آرتروز
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
درد استخوان وعالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
درد پا
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
خوباست
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
آرتروز پا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
درد در قسمت روی پا داشتم دارو نوشت در حال مصرف دارو هستم و گفت ۳ هفته ی دیگه برای ورزش درمانی مراجعه کن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
در حرفه خودشون به جرات از بهترینها هستن آرزوی موفقیت روزافزون دارم براشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
درد دست خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
پارگی مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
عالی هستند و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
عمل رباط و مینیسک
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
معالجه فامیل
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بسیار دکتر خوب و با حوصلهای و تشخیصشون عالی تر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
درد لگن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
زانو درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
تشخیص بسیار عالی دارد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بله مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
برا درد دست و زانو مراجعه کردم. عااالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
کشیدگی تاندون دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
مشکل زانو دردکه حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دکتر خوب و عالی و از لحاظ طبابت عالی ،زانوی مادرم تعویض مفصل انجام دادن
۱۴۰۵/۰۱/۲۳
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
مشکل درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
تصادفی بودم میخام جواب ام ار ای بدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
جراحی و معاینه و ...
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
مشکلم آسیبهایی بود که بعد از جراحی کتف ومشکل پارگی دیسکم بود که به لطف خدا وتشخیص ومعالجات دکتر عنایتی به نتیجه خوبی رسیدم واز این بابت از ایشان واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
کمر درد هنوز درست نشده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
دستم درد میکرد خدا رو شکر با کمک دکتر خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
هیپ پا،عالی بودن ایشون،بسیار متبحر و دلسوز وپیگیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
دکترخیلی خوش اخلاق وکار درست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
آرتروز
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
بسیار مسلط و با تجربه.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
عالی ع
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
درد پاشنه پا و بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عمل زانو فعلا ک درد داره
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
غلطیدگیمچ پا داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
برای پا فرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
همسرم. پارگی ماهیچه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
مشکل درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
مینیسک...
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
عالی و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
عالی هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
مینیسک پا
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
بسیار دکتر با
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
دکتر خوب و عالی فقط کاش از بیمارانی که در یک هفته دوبار میان پیششون یک ویزیت دریافت مبکردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
تنگی کانال
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
خوش برخورد و باصلاحیت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
منسک پا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عمل جراحی مچ دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار عالی با حوصله ،بسیار حرفه ای دقیق و با سواد ممنومم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
تشخیص عالی .تشخیص مهمه تا درمان ودرمانش هم عالی باتشکر از زحمات جناب اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
خارپاشنه داشتم باتزریق دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
مشکل مفصل داشتم خدا رو شکر با تجویز دارو توسط دکتر عنایتی حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
تحت درمانم .بسیار دکتر باادب وبا حوصله ای بودن خیلی خوب راهنمایی کردن وگوش به حرف بیمار دادن .کمتر دکتری پیش میاد که وقت برای مریض بزاره .خداخیرشون بده .
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
عالی و خوش اخلاق و اینکه پذیرش روزانه انجام میدن تعداد محدود عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
برای درد دستم رفتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
درد زیر زانو نمی تونستم زانو جمع وباز کنم ولی الان خوب شدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
بسیار با علم و دانش و صبور هستند آقای دگتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
دکتر عالی و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹
فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
دکتر خوب ودقیقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خواهرم زانو عمل کرده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
یکبار نزد ایشان رفتم قرار شده بعد از سه هفته دیگر نزد ایشان برویم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
خوب است
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
فعلا برا نوبت دوم میخام برم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عمل رباط صلیبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
راضی هستی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
برای در آوردن پلاتینم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
زانو
عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
پا درد
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
زانو درد
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
جراحی دست پدرم و نتیجه ی کارشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
خوب بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
مشکل لگن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
درد زانو
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
عمل رباط صلیبی زانو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
موضوع آرتروز زانو در حال نتیجه گیری جلسات مراجع شده دو مرتبه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
در ادامه درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
زانودردخوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
خوب و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
عالی و کار حاجت
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
مفصل زانو عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
در مرحله درمان آرتروز زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
درد در ناحیه دنبالیچه، بهبود ۹۰درصد درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
آقای دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
درد در پاشنه پا، خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بسیار دکتر ماهر و خوب و دلسوزی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
زانو درد خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
آسیب دیدگی آشیل پا
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
درحال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
کشیدگی تاندون پا
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
آرتروز زانو بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
تازه مراجعه کردم دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
آرتروز زانو ..کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
بسبار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
تنگی کانال
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
پزشک حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عععععععع
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خوبه.اللن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
بهترین عالی ترین و مهربون ترین دکترارتوپدی که میشناسم فقط اقای دکتر بابک عنایتی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر خوبی است.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۶مچ دستم مشکل داشت با علم ودانش شون دستم خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷انحراف ساق پا داشتم و عمل خیلی خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱آرتروز زانو دارم فعلاا جلسه اول بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خار پاشنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۵تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶تاندون دستم مشکل داشت بهبودیافت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بودن البته من مشکل خاصی نداشتم ولی دقتشون عالیه ،همراهی با بیمار عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۵فعلا در حال درمانم تا جواب قطعی دوباره پیام میدارم.ولی برخورد خود پزشک عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳مفصل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهترشدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷انشالله همیشه سالم باشه
۱۴۰۴/۰۴/۰۶گرفتگی سیاتیک داشتم و ایشون به بهترین شکل وقتش گذاشتن و نتیجه خداروشکر خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۷درد زانو در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی عااآلی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷مشکل کتف که خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عمل دست
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲برای پا درد..عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳آرتروز زانو داشتم،اصلا نمیتونستم حرکت کنم،با تشخیص خوب آقای دکتر مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵صبور و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل زانو داشتم در حال درمان میباشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷آرتروز خفیف زانو
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتری خوش اخلاق و وظیفه شناس
۱۴۰۴/۰۲/۱۳آرتروززانو داشتم بهبود یافت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱هردو زانو آرتورز شدیددارد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عا
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من از طبا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتر حاذق و مجربی هستند. من برای التهاب مفاصل دستم پیش ایشان ویزیت شدم و بدون دارو و با دستوری که دادند التهاب کاملا برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴فعلا ابتدای درمان است
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عالی و خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱زانو درد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵با اخلاق و متعهد به کار
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سلام دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۹کمر درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۴خیلی دکتر خوب عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالیییییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکی پارگی رباط وعمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکترخوب، کار درست ،خوش اخلاق،
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی هستند دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پیچ خوردگی مچ پا، کاملا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خانمم آرتروز زانو داشت درحال درمان است
۱۴۰۳/۱۲/۱۳سلام بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶کم درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار با تعهدو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷مشکل درد زانو. فعلا که هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی خدا
۱۴۰۴/۰۱/۲۷پیگیری درمان درد زانو
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶اکی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵واقعا دکتر خوبه دستش درد نکنه خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی...
۱۴۰۳/۱۲/۲۷پدرم مشکل پادرد داشت که با ویزیت دکتر برای مدتی خوب شد ولی مجدددا درد میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برآمدگی روی انگشت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷پرشک خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکل زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۸عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲تشخیص عالی، درمان خوب
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دکترخوب وبا وجدانی هست وبدون علت به بیمار توصیه جراحی نمیکند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰درد بازو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱درد ژانو
۱۴۰۴/۰۴/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴کمردرد داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر بسیار با سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عالی ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸درد شانه و دست راست ،ام آر آی رو باید دکتر ببینه تا درمانم شروع شه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸میخوام جراحی کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸روماتیسم مادرم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲پارگی تاندون آشیل پا
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عااااااالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۴کشیدگی تاندوم کتف همه همکارانم عمل کردن دکتر عنایتی بدون عمل خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳کشیدگی تاندون
۱۴۰۳/۱۰/۲۳زانودرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دیسک کمر ،تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خوبه راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عمل زانو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خار پاشنه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۱آرتروز
۱۴۰۴/۰۲/۱۹آسیب شدید مچ پا در ورزش و جراحی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عمل جراحی پلاتین
۱۴۰۴/۰۵/۱۰اولین بار رفتم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جراحی ربات
۱۴۰۴/۰۴/۱۶آرتروز
۱۴۰۳/۱۱/۱۸درد استخوان وعالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲درد پا
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوباست
۱۴۰۴/۰۷/۰۶آرتروز پا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درد در قسمت روی پا داشتم دارو نوشت در حال مصرف دارو هستم و گفت ۳ هفته ی دیگه برای ورزش درمانی مراجعه کن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳در حرفه خودشون به جرات از بهترینها هستن آرزوی موفقیت روزافزون دارم براشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳درد دست خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۲پارگی مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی هستند و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عمل رباط و مینیسک
۱۴۰۴/۰۱/۱۴معالجه فامیل
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار دکتر خوب و با حوصلهای و تشخیصشون عالی تر
۱۴۰۴/۰۱/۲۷درد لگن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶زانو درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰تشخیص بسیار عالی دارد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بله مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برا درد دست و زانو مراجعه کردم. عااالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸کشیدگی تاندون دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مشکل زانو دردکه حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خوب و عالی و از لحاظ طبابت عالی ،زانوی مادرم تعویض مفصل انجام دادن
۱۴۰۵/۰۱/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۳مشکل درد مفاصل
۱۴۰۳/۰۸/۱۹تصادفی بودم میخام جواب ام ار ای بدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر خیلی خوبی است.
۱۴۰۴/۰۴/۲۱جراحی و معاینه و ...
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکلم آسیبهایی بود که بعد از جراحی کتف ومشکل پارگی دیسکم بود که به لطف خدا وتشخیص ومعالجات دکتر عنایتی به نتیجه خوبی رسیدم واز این بابت از ایشان واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷کمر درد هنوز درست نشده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دستم درد میکرد خدا رو شکر با کمک دکتر خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۰۳هیپ پا،عالی بودن ایشون،بسیار متبحر و دلسوز وپیگیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دکترخیلی خوش اخلاق وکار درست
۱۴۰۴/۰۲/۲۴آرتروز
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار مسلط و با تجربه.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی ع
۱۴۰۳/۱۱/۰۵درد پاشنه پا و بهتر شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عمل زانو فعلا ک درد داره
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۴غلطیدگیمچ پا داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برای پا فرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همسرم. پارگی ماهیچه
۱۴۰۳/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکل درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مینیسک...
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی و کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عالی هست
۱۴۰۴/۰۱/۱۷مینیسک پا
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار دکتر با
۱۴۰۳/۱۲/۱۷دکتر خوب و عالی فقط کاش از بیمارانی که در یک هفته دوبار میان پیششون یک ویزیت دریافت مبکردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰تنگی کانال
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خوش برخورد و باصلاحیت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹منسک پا
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عمل جراحی مچ دست
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی با حوصله ،بسیار حرفه ای دقیق و با سواد ممنومم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تشخیص عالی .تشخیص مهمه تا درمان ودرمانش هم عالی باتشکر از زحمات جناب اقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خارپاشنه داشتم باتزریق دارو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲مشکل مفصل داشتم خدا رو شکر با تجویز دارو توسط دکتر عنایتی حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تحت درمانم .بسیار دکتر باادب وبا حوصله ای بودن خیلی خوب راهنمایی کردن وگوش به حرف بیمار دادن .کمتر دکتری پیش میاد که وقت برای مریض بزاره .خداخیرشون بده .
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی و خوش اخلاق و اینکه پذیرش روزانه انجام میدن تعداد محدود عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹برای درد دستم رفتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد زیر زانو نمی تونستم زانو جمع وباز کنم ولی الان خوب شدن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۳بسیار با علم و دانش و صبور هستند آقای دگتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر عالی و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۹فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکتر خوب ودقیقی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خواهرم زانو عمل کرده
۱۴۰۴/۰۲/۲۰یکبار نزد ایشان رفتم قرار شده بعد از سه هفته دیگر نزد ایشان برویم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب است
۱۴۰۳/۰۹/۲۷فعلا برا نوبت دوم میخام برم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوش برخورد ومهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عمل رباط صلیبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵راضی هستی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳برای در آوردن پلاتینم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰زانو عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴پا درد
۱۴۰۴/۰۵/۰۲جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۹/۱۸زانو درد
۱۴۰۴/۰۴/۱۴جراحی دست پدرم و نتیجه ی کارشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مشکل لگن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲درد زانو
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عمل رباط صلیبی زانو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷موضوع آرتروز زانو در حال نتیجه گیری جلسات مراجع شده دو مرتبه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲در ادامه درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۰۶زانودردخوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی و کار حاجت
۱۴۰۳/۱۰/۱۹خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴مفصل زانو عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۹در مرحله درمان آرتروز زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۱درد در ناحیه دنبالیچه، بهبود ۹۰درصد درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۰آقای دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴درد در پاشنه پا، خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار دکتر ماهر و خوب و دلسوزی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹زانو درد خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰آسیب دیدگی آشیل پا
۱۴۰۴/۰۳/۱۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۷کشیدگی تاندون پا
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷آرتروز زانو بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹تازه مراجعه کردم دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۶آرتروز زانو ..کنترل شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱بسبار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱تنگی کانال
۱۴۰۴/۰۵/۰۵پزشک حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عععععععع
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوبه.اللن
۱۴۰۳/۰۹/۲۰بهترین عالی ترین و مهربون ترین دکترارتوپدی که میشناسم فقط اقای دکتر بابک عنایتی ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۴/۰۱/۰۹