دکتر خیلی حاذق و ماهری هستند بیماری من را با دارو درمان کردند و نیاز به جراحی نبود با اینکه چند جا رفته بودم .من خیلی از خانم دکتر راضی هستم خیلی مهربان و باسواد هستند ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
برداشتن رحم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
سلام مادرم مریض خانم دکتر بودن یه عمل براشون انجام داد و واقعا راضی هستیم از کار ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بسیاردکترباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
باردار بودم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عالی هستش
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۰۵
دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
پیش خانم دکتر سزارین شدم.عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی عالی عاااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
میوم داشتم جراحی کردم .کارش عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
خوبه من کیست
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فوق العاده بودن، بسیار کاربلد، حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
کیست سینه
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
مشکل زنان داشتم که به کمک خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
لکه بینی داشتم ک واقعا خانم دکتر معجزه کرد
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
حاملگی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
حامله بودم و تحت نظر ایشان
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بسیار عالی و توانمند و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
دکتر عالی و مهربون هستن بی نظیر
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
خیلی خوب ..
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
اولین سزارینم بود آسم داشتم بدجور سرماخورده بودم،ایشون هم بهم آرامش و اعتمادبنفس داد هم جراحیشون واقعا عالی بود،
باردارم ودکتر خیلی منصف و مهربونیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خیلی حاذق و ماهری هستند بیماری من را با دارو درمان کردند و نیاز به جراحی نبود با اینکه چند جا رفته بودم .من خیلی از خانم دکتر راضی هستم خیلی مهربان و باسواد هستند ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۱۱/۲۵دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷برداشتن رحم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶سلام مادرم مریض خانم دکتر بودن یه عمل براشون انجام داد و واقعا راضی هستیم از کار ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیاردکترباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۳۰باردار بودم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی هستش
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۱/۰۵دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴پیش خانم دکتر سزارین شدم.عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی عالی عاااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴میوم داشتم جراحی کردم .کارش عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۱فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوبه من کیست
۱۴۰۱/۰۷/۱۱فوق العاده بودن، بسیار کاربلد، حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۲/۰۸/۳۰کیست سینه
۱۴۰۳/۰۴/۱۹مشکل زنان داشتم که به کمک خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳لکه بینی داشتم ک واقعا خانم دکتر معجزه کرد
۱۳۹۸/۱۰/۱۰حاملگی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳حامله بودم و تحت نظر ایشان
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار عالی و توانمند و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر عالی و مهربون هستن بی نظیر
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳خیلی خوب ..
۱۴۰۰/۰۹/۲۵اولین سزارینم بود آسم داشتم بدجور سرماخورده بودم،ایشون هم بهم آرامش و اعتمادبنفس داد هم جراحیشون واقعا عالی بود،
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فیبروم داشتم، تشخیص دادن که فعلا همونطوری بمونه
۱۴۰۲/۰۹/۱۵من یه ساله پیش دکتر رویا فرجی میرم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ایشان پزشکی حاذق و با اخلاق میباشند.
۱۴۰۱/۱۱/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دوران بارداری تحت نظرایشان بودم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰سلام سزارین برا انجام دادن کارشون عالی هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عمل سزارین انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عالییییی️
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عمل هیتروسکوپی
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸کیست بارتولن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی با اخلاق ، صبور ، با ایمان ، حرفه ای
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بارداری بودوزایمان توسط خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۸مراقبت های بارداری
۱۳۹۸/۱۰/۲۰بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶دکتر حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵