تحت درمان هستم
سرطان سینه
تومور مغزی با توموتراپی ایشون خداروشکر بعتر شدم
کنسر د
سرطان سینه و هم اکنون در حال کنترل بیماری
مشکل غده داخل لکن
کنسر برست بودم ودرمان شدم
خوب بود
متاستاز مغز
پزشک حاذق و با تجربه هستند
مادرم سرطان روده داشتن و تحت نظر خانم دکتر بهبود پیدا کردن ، ممنون بابت تمام زحماتشان
عالی هست
سلام سرطان سینه داشتم وتوسط ایشان شیمی درمانی شدم بسیارعالی بود
بسیار دکتر خوبی هستن
بسیار عالی
فعلا هی
بهترین دکتر
شیمی درمانی کرده
بسیار بسیار محترم با حوصله صبور و با اطلاعات و مسئولیت پذیر
دکتر حاذقی هستند چندین ساله پدرم تحت نظر ایشون هستند و مشکلی نداشتند
کنسر سینه داشتم
عالی هستند
خواهر بنده بیمار ایشون هستن خانم دکتر از نظر تشخیص بسیار دقیق و عالی و ازنظر برخورد بسیار نهربان و دلسوز هستن آرزوی بهترینها براشون دارم
کنسر سی
سرطان سینه و معالجه شدم توسط ایشان
درحال درمان هستم
برست سینه انجام دادم زیر نظر خانم دکتر شمی درمانی انجام دادم
مشکل سرطان سینه بود و واقعا بهترین بودن
سلام من در حال درمان رادیوتراپی ناحیه گردن هست
واقعا دکتر با سواد و مهربانی
در بیمارستان شهدای تجریش تحت نظر ایشان پرتو درمانی کردم هنوزم تحت نظر ایشان هستم
بسیار پیگیر بودند
سرطان روده دکتر خوبی هستند
خانم دکتر فوق العاده عالی هستن
بعد از جراحی سینه بیمار ایشان هستم
دکتر بسیار با دقت و با صبرو حوصله
سلام من3مشگل پروستات داشتم حدود دوسال تحت نظر ایشان بودم واز دکتر خانم ملک زاده رضایت کامل دارم
مادرم تحت درمان توسط ایشان هستند
ایشان استادی مسلم و پزشکی حاذق هستند، سلامتی و درمان سرطان خود را مدیون ایشان هستم.
سرطان سینه خوب شدم
ایشون بسیار دقیق و با برخورد عالی و فعال هستند
سر طان نتیجه خوپ
عالی ودرجه 1 هم تشخیص هم درمان
دکترخوبی هستن خوش اخلاق وباتجربه
بیمار سرطان سینه از ایشان راضی هستم کاردان
تومور بیضه
عآلیست
بیمار ایشان بودم
کنسر سینه،تحت نظر دکتر ملک زاده م
سرطان سینه خوب بود
دختم سرطان داشت و توسط ایشون درمان شد
سرطان سینه داشتم وروند درمان ورسیدگی وتشخیص دکتربسیاربسیارعالی ست
سرطان سینه ایشون تشضیص دادن
سرطان سینه خیلی خوب وبا حوصله بودن
سرطان سینه و خوب شدم
عاااالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان تجریش، بیــمارستان شهدای تجریش
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سرطان سینه
۱۴۰۴/۰۶/۱۳تومور مغزی با توموتراپی ایشون خداروشکر بعتر شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۷کنسر د
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سرطان سینه و هم اکنون در حال کنترل بیماری
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل غده داخل لکن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹کنسر برست بودم ودرمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲متاستاز مغز
۱۴۰۰/۱۰/۰۸پزشک حاذق و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۲مادرم سرطان روده داشتن و تحت نظر خانم دکتر بهبود پیدا کردن ، ممنون بابت تمام زحماتشان
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالی هست
۱۴۰۲/۰۶/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سلام سرطان سینه داشتم وتوسط ایشان شیمی درمانی شدم بسیارعالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۴بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا هی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶شیمی درمانی کرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار بسیار محترم با حوصله صبور و با اطلاعات و مسئولیت پذیر
۱۴۰۱/۰۷/۲۳دکتر حاذقی هستند چندین ساله پدرم تحت نظر ایشون هستند و مشکلی نداشتند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰کنسر سینه داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خواهر بنده بیمار ایشون هستن خانم دکتر از نظر تشخیص بسیار دقیق و عالی و ازنظر برخورد بسیار نهربان و دلسوز هستن آرزوی بهترینها براشون دارم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱کنسر سی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳سرطان سینه و معالجه شدم توسط ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹برست سینه انجام دادم زیر نظر خانم دکتر شمی درمانی انجام دادم
۱۴۰۱/۰۶/۱۸مشکل سرطان سینه بود و واقعا بهترین بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سلام من در حال درمان رادیوتراپی ناحیه گردن هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۵واقعا دکتر با سواد و مهربانی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹در بیمارستان شهدای تجریش تحت نظر ایشان پرتو درمانی کردم هنوزم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار پیگیر بودند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سرطان روده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خانم دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بعد از جراحی سینه بیمار ایشان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۲۱دکتر بسیار با دقت و با صبرو حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸سلام من3مشگل پروستات داشتم حدود دوسال تحت نظر ایشان بودم واز دکتر خانم ملک زاده رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳مادرم تحت درمان توسط ایشان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۳۰ایشان استادی مسلم و پزشکی حاذق هستند، سلامتی و درمان سرطان خود را مدیون ایشان هستم.
۱۴۰۱/۰۳/۱۳سرطان سینه خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۶ایشون بسیار دقیق و با برخورد عالی و فعال هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سر طان نتیجه خوپ
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی ودرجه 1 هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکترخوبی هستن خوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بیمار سرطان سینه از ایشان راضی هستم کاردان
۱۴۰۰/۰۱/۲۹تومور بیضه
۱۴۰۳/۰۹/۲۱عآلیست
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بیمار ایشان بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴کنسر سینه،تحت نظر دکتر ملک زاده م
۱۴۰۰/۰۵/۱۷سرطان سینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۷دختم سرطان داشت و توسط ایشون درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سرطان سینه داشتم وروند درمان ورسیدگی وتشخیص دکتربسیاربسیارعالی ست
۱۴۰۰/۰۳/۱۲سرطان سینه ایشون تشضیص دادن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹سرطان سینه خیلی خوب وبا حوصله بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۵سرطان سینه و خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عاااالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴