مشکل نازایی
نازایی و به حول قوه خدا و دوره درمان خانم دکتر عالی بودن
عالی بود
۳ ماه خونریزی مداوم داشتم
پزشکی بسیار عالی و تشخیص بیماری و درمان درست در کمترین زمان . بسیار بسیار خوش اخلاق ️️
بسیارررر عالی و با تجربه
عالی مثل همیشه
سلام خانم دکتر بسیارحاذق هستن.وتشخیص ایشان عالیست.
مشکل کیست سینه و کارشان عالی
عفونت زنان
راضی بودم
خیلی خوب
مشکلات رحم
دکتر زایمان اولم بودن
بسیاردکترخوبیست وازدرمانش راضی هستم
خواهرم میگه خوبه
مشکل زنان عالی بود
راضی بودیم
عدم رضایت
بارداری
من برای زایمان پیش خانوم دکتر رفتم بسیار مهربان وبا حوصله هستن
زایمان
خوب وعالی
واسه زایمان
عفونت اداری وبارداری
دکتر فوقالعاده عالی هستن
سلام سال ۸۴ برای کیست بارتولن مراجعه کردم که تومطب مشکلم را حل کرد.
بییار عالی
کامل به حرفام گوش دادن و وقت گذاشتن خوب بود
دکترخوبی هستن وازطبابتشون راضیم
عالی وزایمان داشتم بدون اینکه جای بخیه ام دیده باشه بعد۱۳سال دومی باردارم میخوام برم
خیلی خوب بود دخترمو 26سال پیش بدنیا آورد
راضی هستم
دکتر بسیار کاربلد و خوبی هستن
حاذق و
عالی در
در حال درمان هستم
عفونت و درمان شدم
خانم دکتر هر چی بگن همونه
عالیییی بود
یکبار ویزیت شدم و دربرخورد اول رفتار و تشخیص ایشون رو حرفه ای دیدم
عالی ومهربان تشخیصش سریع
بسیار عالی
راضی هستم ازشون
عالی هستن
مشکل عادی بود
برای حاملگی و زایمان بود و الان ۱۴ سال هست مشکلات زنان دارم زیر نظر ایشون پیگیری میکنم و راضی بودم
خیلی عالی
خوب بود
بی نهایت دکتر عالی هستن
برای بارداری
بسیار عالی با تشخیص بالا
درحال درمان
پزشکی حاذق ،دقیق و دلسوز …توصیه همایش را حتما جدی بگیرید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان حافظ، ساختمان بوعلی
مشکل نازایی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶نازایی و به حول قوه خدا و دوره درمان خانم دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲۳ ماه خونریزی مداوم داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۷پزشکی بسیار عالی و تشخیص بیماری و درمان درست در کمترین زمان . بسیار بسیار خوش اخلاق ️️
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیارررر عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی مثل همیشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۷سلام خانم دکتر بسیارحاذق هستن.وتشخیص ایشان عالیست.
۱۴۰۲/۰۸/۰۱مشکل کیست سینه و کارشان عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عفونت زنان
۱۴۰۰/۰۴/۱۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکلات رحم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دکتر زایمان اولم بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیاردکترخوبیست وازدرمانش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خواهرم میگه خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶مشکل زنان عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹راضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بارداری
۱۴۰۲/۰۱/۱۳من برای زایمان پیش خانوم دکتر رفتم بسیار مهربان وبا حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹زایمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶واسه زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۷زایمان
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عفونت اداری وبارداری
۱۴۰۱/۰۵/۳۱دکتر فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰سلام سال ۸۴ برای کیست بارتولن مراجعه کردم که تومطب مشکلم را حل کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بییار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸کامل به حرفام گوش دادن و وقت گذاشتن خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکترخوبی هستن وازطبابتشون راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی وزایمان داشتم بدون اینکه جای بخیه ام دیده باشه بعد۱۳سال دومی باردارم میخوام برم
۱۴۰۲/۰۲/۰۴خیلی خوب بود دخترمو 26سال پیش بدنیا آورد
۱۴۰۳/۰۴/۱۴راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶دکتر بسیار کاربلد و خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸حاذق و
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عالی در
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عفونت و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خانم دکتر هر چی بگن همونه
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالیییی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲یکبار ویزیت شدم و دربرخورد اول رفتار و تشخیص ایشون رو حرفه ای دیدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی ومهربان تشخیصش سریع
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۰راضی هستم ازشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷مشکل عادی بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۱برای حاملگی و زایمان بود و الان ۱۴ سال هست مشکلات زنان دارم زیر نظر ایشون پیگیری میکنم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۹بی نهایت دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۹برای بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار عالی با تشخیص بالا
۱۴۰۱/۰۹/۰۱درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵پزشکی حاذق ،دقیق و دلسوز …توصیه همایش را حتما جدی بگیرید.
۱۴۰۲/۰۹/۱۱