سلام سه الان سومین باره اگه خدا بخواد درحال درمانم سرطان پستان بود بعداز ۸سال متاستاز لگن بعداز ۵سال الان صفاق شکم درگیره از آقای دکتر وهمراهانش کمال تشکر وقدر دانی رو دارم خیلی تشخیصان ازبیماری ودرمان کامل وخوش برخورد هستندوجدیت کامل در کارشان دارند ممنون متشکرم، انواری
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
مادر دچار سرطان ریه بوده و به لطف خدا و تشخیص و درمان درست ایشون هنوز سایه اشون بالای سر ماست
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
مشکل سرطان در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
پدرم کنسر مری داشتن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار دکتر فهمیده و با تجزبه و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
در حال شیمی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بخاطر کرونا نتوانستم ادامه معالجه بدهم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دکتربسیا رعالی بودمشکل من جراحی مغز شده بودم ایشان مراپرتودرمانی وشیمی درمانی کرده 10 سال گذشته وضعیتم بسیار خوب است الحمدلله
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پروسه شیمی درمانی و رادیوتراپی کامل انجام شده و به بهبودی کامل انجامید.
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
مادرم کنسر سینه بودن و ایشون دکتر انکولوژی مادرم بودن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
سرطان سینه بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶
کنسر برست
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
من مشکل سینه داشتم آقای دکتر فوق العاده است
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
سرطان پروستات
احساس کردم باید با دکتر دیگه ای هم مشورت کنم
خیلی زود و بدون بررسی تصمیم گرفتند که من مجبورشدم سراغ دکتر دیگه ای هم برم و مشورت بگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالیییی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
سرطان پروستات
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
عالی ف
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
آقای دکتر سمیعی بسیار حاذق میباشند و از همه مهمتر خیلی خوش برخورد هستند و با بیماریکه مملو از مشکلات است با صبوری رفتار میکنند و اولین انتخاب من زمانیکه بیمار سرطانی داشته باشم جهت درمان جناب آقای دکتر سمیعی میباشد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
۱۵سال پیش سرطان سینه داشتم الحمدلله توسط آقای دکتر سمیعی درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
تجربه خوبی داشتم همچنان مریضشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
دکتر فوق العاده ای هستن
تشخیص و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مادرم سرطان سینه داشتن،تحت نظر ایشون پرتو درمانی کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
فعلا که نتیجه خاصی نگرفتم نا ببینبم چی میشود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
سودو تومور داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
سرطان والحمدلله با وجود پربرکت ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
کنسر سینه
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
8جلسه شیمی درمانی شدم قبلا خونریزی شدید داشتم بعدشیمی درمانی باز هم خونریزی شدید دارم
فرد حاذقی
۱۴۰۳/۰۹/۲۲سرطان مری،اقای دکترتشخیص فوق العاده ودرمان به موقع
۱۴۰۴/۰۹/۰۱کنسرسینه داشتم شیمی درمانی وپرتودرمانی پیش دکتر سمیعی انجام دادم فعلا منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰فقط میتونم بگم بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸سرطان روده
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۹سلام من کنسر مثانه داشتم که با کمک خدا و زحمات دکتر سمیعی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار صبور و دانا
۱۴۰۰/۰۷/۲۳بهترین دکتر ، بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۸کنسر سینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مادر نازنینم سرطان معده داشتند خوب شدند .دکتر محققی اشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی سرطان حنجره
۱۴۰۳/۱۲/۲۹کنسر سارکوم با درمان کامل پیش ایشون برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سرطان روده. بهبودی کامل
۱۳۹۸/۱۲/۱۲سالها پیش بیمارشون بودم و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۹سلام سه الان سومین باره اگه خدا بخواد درحال درمانم سرطان پستان بود بعداز ۸سال متاستاز لگن بعداز ۵سال الان صفاق شکم درگیره از آقای دکتر وهمراهانش کمال تشکر وقدر دانی رو دارم خیلی تشخیصان ازبیماری ودرمان کامل وخوش برخورد هستندوجدیت کامل در کارشان دارند ممنون متشکرم، انواری
۱۴۰۴/۰۲/۰۱مادر دچار سرطان ریه بوده و به لطف خدا و تشخیص و درمان درست ایشون هنوز سایه اشون بالای سر ماست
۱۳۹۸/۱۲/۱۳خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۳۰مشکل سرطان در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱پدرم کنسر مری داشتن
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار دکتر فهمیده و با تجزبه و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۱در حال شیمی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بخاطر کرونا نتوانستم ادامه معالجه بدهم.
۱۴۰۰/۰۹/۰۴دکتربسیا رعالی بودمشکل من جراحی مغز شده بودم ایشان مراپرتودرمانی وشیمی درمانی کرده 10 سال گذشته وضعیتم بسیار خوب است الحمدلله
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پروسه شیمی درمانی و رادیوتراپی کامل انجام شده و به بهبودی کامل انجامید.
۱۴۰۳/۰۹/۲۰نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸مادرم کنسر سینه بودن و ایشون دکتر انکولوژی مادرم بودن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰سرطان سینه بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶کنسر برست
۱۳۹۹/۱۰/۱۵من مشکل سینه داشتم آقای دکتر فوق العاده است
۱۴۰۳/۱۰/۲۴سرطان پروستات احساس کردم باید با دکتر دیگه ای هم مشورت کنم خیلی زود و بدون بررسی تصمیم گرفتند که من مجبورشدم سراغ دکتر دیگه ای هم برم و مشورت بگیرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالیییی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۵سرطان پروستات
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عالی ف
۱۴۰۴/۰۷/۰۵آقای دکتر سمیعی بسیار حاذق میباشند و از همه مهمتر خیلی خوش برخورد هستند و با بیماریکه مملو از مشکلات است با صبوری رفتار میکنند و اولین انتخاب من زمانیکه بیمار سرطانی داشته باشم جهت درمان جناب آقای دکتر سمیعی میباشد.
۱۳۹۹/۰۸/۰۶۱۵سال پیش سرطان سینه داشتم الحمدلله توسط آقای دکتر سمیعی درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۱/۲۵تجربه خوبی داشتم همچنان مریضشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر فوق العاده ای هستن تشخیص و کارشون عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مادرم سرطان سینه داشتن،تحت نظر ایشون پرتو درمانی کردن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فعلا که نتیجه خاصی نگرفتم نا ببینبم چی میشود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹سودو تومور داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹سرطان والحمدلله با وجود پربرکت ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کنسر سینه
۱۳۹۷/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۲8جلسه شیمی درمانی شدم قبلا خونریزی شدید داشتم بعدشیمی درمانی باز هم خونریزی شدید دارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب ،دقیق،حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۰۸