این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان شریعتی حسینیه ارشاد کوچه ارشاد ساختمان برگزیده واحد ۱۱
تلفن ۰۲۱۲۲۸۹۴۲۴۹
تهران خیابان شریعتی حسینیه ارشاد کوچه ارشاد ساختمان برگزیده واحد ۱۱
تلفن ۰۲۱۲۲۸۹۴۲۴۹
تهران خیابان شریعتی حسینیه ارشاد
تیروئید الحمدالله خ خوب شد نتیجه آزمایشم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲کم کاری تیروئید با داروهای ایشان کنترل شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰دیابت دارم قندم پایین آمده خدا را شکر و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰برای گره تیروئید مراجعه کردم بتازگی فعلا تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دیابت.
۱۴۰۳/۰۱/۱۸نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکل تیرویید و 25 ساله که دارو استفاده می کنم فعلا دومین ویزیت هست که مراجعه کردن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱فوق العاده صبور، متین، خوش برخورد و محترم بودند، شرح حال کامل از من گرفتند، کاملا با حوصله نحوه مصرف دارو رو توضیح دادند و کلا وقت زیادی برای بیمار میگذارن؛ انشاالله که سلامت باشند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی عالی عالی خداحفظشون کنه بمونن اینجا
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر خوب و با اخلاق خوب به حرف مرض گوش می کند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار باحوصله ودقت بالا در شناخت درد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۰نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰تیروئید کم کار
۱۴۰۱/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی و کاردرست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۸/۰۵تشخیص درست دادند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عالی بسیار مفید بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تنتذات
۱۴۰۲/۰۹/۱۳دکتر بسیار خوب وبا اخلاق وبا سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۸خوب هست
۱۴۰۲/۱۰/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دکتر بسیار با اخلاق و با تجریه ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷من تیروئید کم کار بود قرص دادن تنظیم شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰کم کاری تیرویید در بارداری عالی بودن و منو روی نرمال نگه داشتن تا آخر بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۰۸من تیرویید دارم وتحت نظرم. دکتر خیلی برای بیمارانش وقت میذاره من که دوست داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تیرویید
۱۴۰۲/۰۳/۲۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۰۶/۱۹دکتر بسیار بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۱تیروئید
۱۴۰۲/۱۰/۱۱دکتر خوش برخورد و با معلومات
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دیابت مادرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دکتر بسیار دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خیلی حاذق
۱۴۰۲/۱۲/۰۱پزشک با تجربه
۱۴۰۲/۰۹/۲۰برای رشد قد دخترم مراجعه کردم .
۱۴۰۱/۰۲/۲۸کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵سلام، ایشان پزشکی با تجربه هستند که برای بیمار وقت میگذارند و با علم به روز طبابت میکنند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۲غده تیروئید
۱۴۰۱/۰۷/۲۷مشکل تیروئید
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بسیار راضی هستم خیلی با ارامش به مشکل گوش میدن و بررسی میکنند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶فعلا یکبار رفتم ولی خیلی دقیق هستن ووقت میزارن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مشکل تیروئید داشتم و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷وقت میذارن برای بیماران وبرخوردشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۴فعلا درمرحله درمان هستم .برخوردشون عالیه درپاسخگویی و راهنمایی بیماران
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر صبور وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتری هستن فوقالعاده پیگیر مهربون و وقت گذار برای بیمار اولین پزشکی که حدود یه ربع با بیمار وقت میزارن ایشون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱very good
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دکتر خوبیست، پیگیر و متعهد، با برخوردی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۱کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ایشان وقت مناسبی برای بیمار میگذارند
۱۴۰۱/۰۵/۲۰عالی بودن ایشون برای افزایش قد و وزن
۱۴۰۲/۰۸/۰۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۷/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸مشکل تیروئید داشتم . دکتر با دقت هستند و خیلی وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳فعلا درمرحله درمان هسنم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸جوش سر و صورت که با دو بار مراجعه کلا بیماری ام بهبود یافت
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی خوب مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۳۱همسرم دیابت دارد
۱۴۰۳/۰۱/۱۹عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵رشدم کم بود ودرمان دکتر فوق العاده بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۹درحال درمان هستیم فوق العاده پزشک مجرب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۳برای پسرم وخودم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴هنوز تحت درمان هستم تازه برای اولین باره که ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۱تیروئید داشتم و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستند و بنده نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹سلام خسته نباشید من تیروئید دارم یک سال هست میرم پیشش راضی هستم باید بگم بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۷تیرپغید
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بیماری قند
۱۴۰۳/۰۲/۱۳خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر بسیار خوب و دلسوز .
۱۴۰۰/۰۴/۱۶بنده دیابتی بودم مشکل تیروئید داشتم وکبد چرب الحمدالله با دروهای آقای دکتر نسبتا بهتر شدم وهنوز تحت درمان ومعالجه میباشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوبه خدا
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای مشکل کم کاری تیرویید پسرم توسط ایشان ویزیت شده ام.
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بیماری تیروئید
۱۴۰۲/۱۲/۲۱دکتر خوب وبا دقتی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳کم کاری تیرویید دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتری با حوصله ای هستند و با دقت به بیمارانش توضیح میدهد من که از ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر خوبیه خوش اخلاق و خوش برخورده
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکترخوب وموفقی هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶برای تاییدیه عمل
۱۴۰۲/۱۲/۰۲خوب هست
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خیلی با حوصله توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴تیروئید
۱۴۰۲/۱۲/۱۳گذشته از دانش بالا، چیزی که خیلی برای من جالب بود و کمتر دیده بودم وقت گذاشتن برای مریض بود.
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار با حوصله و کاربلد فقط کمی نوبت گیریشون سخته
۱۴۰۱/۰۸/۲۱تیرویید کم کار
۱۴۰۲/۱۱/۲۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۲/۰۷/۰۴فوق العاده
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عااالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عالی بادقت باحوصله
۱۴۰۱/۰۴/۰۶تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار صبور و با دقت
۱۴۰۰/۰۷/۲۴تیرویید
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ایشان دکتر بسیار مجرب ومتعهد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب بودن راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دخترم بعد از عمل تیرویید مراجعه کردند و نتیجا عالی گرفتند
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بسیار دقیق معاینه میکنند ، تیروئید پر کار
۱۴۰۲/۰۲/۳۰مشکل تیرویید
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار دکتر بادقت و خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دیابت بارداری
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عاااالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی هستین من خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۸حیلی عالی بود تشخیص شون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی وبا دقت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵هیپوتیروئیدیسم
۱۴۰۱/۰۵/۱۴بسیار دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷واقعا دکتر خوب و باسوادی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل هورمون
۱۴۰۲/۱۱/۲۳با حوصله و عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تیروی کم کلر
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بینهایت دمتر عالی و خوبی هستن و وتقعا وقت میزهرن مشکل من که کامل بزطرف شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تیروئید داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲بسیار دکتر کار
۱۴۰۲/۰۸/۱۳مشکل کم کاری تیرویید داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تیروئید کم کارداشتم ودارم من خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷تیرویید
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸پزشک با تجربه وبا دقت میباشد
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی بااخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بسیار
۱۴۰۲/۱۰/۰۱تیروئید
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تیرویید کم کار
۱۴۰۱/۰۵/۰۱تیروئید.فشارخون .دیابت بله نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸کم کاری تیروئید و تحت نظر دکتر درمان شدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل هرمونی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دکتر بسیار با اخلاق و با خدا و پزشک بسیار حاذقی هستن . خدا حفطشون کنه .دکتر به این با وجدانی کم پیدا میشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بسیار دکتر کاربلد و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۰تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر بسیار صبور و خوش برخورد هستند از ویزیت ایشون خیلی راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر بسیار خوب و دلسوزی هستن .کاملا به حرفهای بیمار گوش میکنند .
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی وبینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تیروئید داشتم و الان خدارو شکر روبه بهبودی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸خوب و با حوصله بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱تیروئید کم کار
۱۴۰۲/۰۳/۰۴دیابت خیلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی دکتر
۱۴۰۲/۰۷/۱۲مشکل تیرویید
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دیابت و نتیجه مثبت بود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۵غده هیپوفیز
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بیماری تیروئید
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹تیروید
۱۴۰۰/۰۲/۲۲هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی هستن وقت میذارن برا بیمار و توضیح کامل میدن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲تازه یکبار رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی بودند
۱۴۰۲/۰۷/۱۹سلام بسیار دکتر خوب وبا تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۸از طبابت ایشان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷تیرویید کم کار خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۳/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۳فعال بودن هورمن مردانه- خدارو شکر با اولین نسخه مشکل حل شد. خیلی راضی هستم.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰مادرم دیابتی هستن . تحت نظر هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تیروئید داشتم عالیییی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۲۱منشی اراک شون خیلی برخورد بدی دارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳کنترل دیابت
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب بودد
۱۴۰۱/۰۸/۲۱مادرم قند داشت و پیش آقای دکتر بردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶تیرویید کم کار
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام من مشکل تیرید دارم وزیر نظر دکتر بودم خوب بود الان هم برای معاینه دوباره نوبت میخواهم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۱۰رشد قد دخترم الان در مرحله درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکترخوبی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۲کم کاری تیروئید
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی خیلی عالی بهترین دکتر به خدا
۱۴۰۵/۰۱/۰۳خیلی دکتر عالییی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳دیابت نوع یک تجویزشون عاالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰فعلا جلسه اول
۱۴۰۰/۰۶/۲۴پرولاکتین بالا،دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹دیابت.
۱۴۰۲/۱۲/۱۲تیرویدداشتمخیلیعالیخوببود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹سلام واقعا دکتر خوبی هستند فقط نوبت دهی ایشان دیر هست
۱۴۰۲/۰۴/۱۰دیابت بارداری
۱۴۰۲/۰۴/۰۵مرض قند / بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴کمبود ویتامین د۳ داشتم وخداروشکر حل شد دکتر بسیار صبور وعالی هستند ودر طبابت بسیار سررشته دارند
۱۴۰۲/۰۸/۱۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی دکتر خوبی هستند من برای تنظیم تیروئید به دکتر مراجعه کرده بودم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳مشگل دیابت داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دکتری عالی ازهمه لحاظ
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیارمتین وباحوصله ودقیق
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بهترین دکتر در زمینه کاری خودشون هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوب وعالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عالی باحوصله
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۱مشکل تیرویید
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۷پرولاکتی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹وزن کم پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عااالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۴کار ایشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰سلام به خاطر کم کاری تیروئید مراجعه کردم دکتر خیلی خوب و باحوصله ای است فعلا یک جلسه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دیابت بالا
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بله کارشون عالی بودوتقریبانیمه راهم ان شاا..که باکمک خداوآقای دکتر نتیجه هم میگیرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵تحت درمان دیابت
۱۴۰۲/۱۰/۰۵سلام وقت بخیر کم کاری تیروئید شدید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار عالی از نظر تخصص و اخلاق
۱۴۰۲/۰۵/۲۷بسیار پزشک حاذق و با شخصیتی هستند و برای ویزیت بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی....تیرویید
۱۴۰۳/۰۲/۰۵مشکل دیابت
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۰تیروئید
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۶فوقالعاده هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۲ایشان بسیار با دقت معاینه می کنند
۱۴۰۱/۰۶/۳۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱