۹۳۲ نفر
دکتر افسانه طلایی

دکتر افسانه طلایی

فوق تخصص غدد و متابولیسم

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۷۳۷۶
۶۹۱ نفر

بسیار دقیق متین هستند در تخصص خود فوقالعاده اند چند سال است برای دیابت و غده تیرویید زیر نظر ایشان هستم. و کاملا راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

تیروئید

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خواارم دیابت بارداری

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

مشکل تیروئید داشتم

۱۴۰۲/۱۰/۰۸

دیابت دارم تاحدودی بازجوییهای دمت اندرونم کنترل شده

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

مشکلی ورم غده تیروئید

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

رو بدنم قارچ داشتم

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

کم کاری تیروئید دارم وهم اکنون هم زیر نظر خانم دکتر هستم و از روند کارم کاملا راضی هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۵

دکتر بسیار بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۹/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

خوبه.راضیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

دبابت بارداری

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

تیرویید

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

عالی عالی عالی وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

برای عفونت غدد لنفاوی کشاله ران مراجعه داشتم و با تجویز آنتی بیوتیک در عرض سه چهار روز خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

تیرویید کم کار وتحت نظر

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

همسرم دیابت خودم تیرویید

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

رسیدگی و احساس مسئولیتشون نسبت به بیمار مثال نزدنیه

۱۳۹۹/۰۵/۱۷

خیلی دکتر خوبی هستن و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

مادرم دیابت داشتن

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

معرفی کردن

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

دیابت و بسیار باتجربه هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

مشکل کوتاهی قد در سن رشد

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

سلام خانم دکتر عالی ، مهربون، با صبر و حوصله ، مودب و متین ، دلسوز و کاربلد خانم منشی هم واقعا بامحبت بودن و خیلی مودبانه و با حوصله بیماران رو راهنمایی میکردن

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

راضی بودم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

زمان بارداری کم کاری تیروئید گرفتم با تجویز دکتر خوب شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

من برای دیابت بارداری پیش ایشان بودم

۱۳۹۷/۰۷/۲۲

دکتر بسیار عالی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

کیست سینه

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

تیروئید کم کار

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اخلاق خوب دارند و وقت شناس هستند واز همه مهمتر از نظر طبابت واقعا متخصص هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

من تیروئید پرکار داشتم با ویزیت خانم دکتر تیروئیدم کنترل شد

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

در مورد بلوغ دخترم معاینه کرد که فرمودند هنوز شروع نشده

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

تیروئید

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

بله مشکل دیابت داشتم و در بیمارستان طالقانی من را ویزیت کرده اند

۱۳۹۹/۰۵/۲۷

دکتری بسیار مهربان دقیق

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خانم دکتر طلایی بسیار پزشک عالی و خوش برخوردی هستن ،تحت درمانم برای تشخیص دیابت بی مزه

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

خیلی خوب و مفید بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

تیروئید

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

سلام من بار اول هست آمدم مشکل تیرویید دارم چون میخوام باردار بشم فعلا آزمایش دادم تا جواب بیادش ولی بار اول خیلی خوش اخلاق بودن واقعا از برخورد پزشک ومنشی عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

گره تیروئید،فعلا که تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

خیلی عالی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۴

تیرویید بالا

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

خوبه شکرخدا

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

تیرویید تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

مشاوره

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

مامانم قندش بالا بود ،دکتر دارو دادن کنترل شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

باردارم و برای کم کاری تیروئید بهشون مراجعه کردم،بسیار دکتر بااخلاق مهربون و باحوصله بودن

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

دکتر بسیا

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

دکتر بسیار عالی . وخیلی قدردانم

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

تیروید وتحت کنترل

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

تشخیص عالی سرطان تیروئید

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خیلی قبل

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

سلام مشکل تیروئیدداشتم باکمک خانم دکتر وخوردن دقیق قرص هام خوب شدم دیگه تیروئید ندارم بهترین دکتر هستش من که راضی بودم

۱۴۰۲/۰۸/۲۵

قندخونم بالا رفته بود با کمک داروها اومد پایین و نرمال شد استپ وزنی هم داشتم ک کاهش وزن داشتم خیلی راضی ام

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

پوستی وراضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

دکتر بسیار مجربی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

تیرویید

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکترخوش اخلاق وصبوری وباتجربه تخصص خود میباشد.

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

تیروئید

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

مادرم مریضشون بوده و دیابتشون کنترل شده

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

دکترخوب ومتخصص هستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

کم کاری تیرویید

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

گره تیرویید داشتم با تشخیص دکتر عمل کردم الان چند سال بیمار ایشون هستم وراضیم از کارشون بیماریم تخت کنترل

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

فعلا به نتیجه نرسیدیم

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

خیلی عالی

۱۳۹۷/۱۲/۱۱

دخترم رابرای افزایش قدبرده بودم

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

کم کاری تیروئید

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

مشکل اینجانب در مورد تیروئید بوده است و دکتر خوبی است و با حوصله بیمار را همراهی می کند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

کم کاری تیرویید فعلا نتبجه نگرفتم

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تیرویید

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

عااالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

بهترین دکت

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر خوبی ه

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دیابت بله نتیجه

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

پاراتیروئید. و الان خوبم

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بیماری کم کاری تیروئید

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

پدرم زیر نظر دکتر درمان میشوند راضی هستیم الان هم برا دخترم میخواهم نوبت بگیرم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

تیرویید.

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

من دیابت نوع دو داشتم زیر نظر خانم دکتر قندم کنترل شد ممنون

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

فوق العاده دکترخوبی هستن مشکل من تیرویئدبودکه بانمک دکترخوب شدم

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بسیاربسیارپزشک دلسوزومتعهدی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

دکتر خیلی خوبی میباشد

۱۳۹۷/۰۹/۰۵

برای تیروئد مراجعه کردم .میتونم بگم یکی از بهترین دکترهاست

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عالی بود ن

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

دکتر خوش اخلاق و با تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

تیروئید داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

عالی است

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

مشکل پرکاری تیروئید,تشخیص و درمان عالی

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

قندم بالا بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

مشکل قند داشتم و تجویز ایشون بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

پزشک رشو وغددهستن برخورد ورفتار هم پزشک هم دستیار هم منشی عالی بودن خیلی وقت میزار برا بیماراعالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ایشون بهترین دکتر غددی هستن که دیدم عالی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

برای افزایش قد بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۲۴

یکی از بهترین با اخلاق ترین دکتر های اراک. خدا بهشون سلامتی بده استاد بزرگ و با سواد شما هستید

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

از همه نظر عالی مخصوصا برخورد با بیمار

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

تیرویید

۱۳۹۷/۰۴/۰۲

مشکل تیروئید داشتم تحت درمان ایشون بودم خداروشکر فعلا بهترم

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عدم رضایت

۱۳۹۸/۰۲/۰۴

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

تیروید

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

مشکل کیست سینه داشتم و گقتند که مشکلی ندارند وتا زمانی که درد نداشته باشم نباید جراحی شوند.

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

سابقه 17 سال تیروئیددارم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

سال 1401مراجعه داشتم به دلیل پر کاری تیروئید با یک دوره مصرف دارو چند روزه خوب شدم انصافا کارشون خوبه

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

برای قد پسرم مراجعه کردم و راضی بودم

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

کم کاری تیرویید دارم و ایشان مرا تحت درمان قرار دادن

۱۳۹۸/۱۰/۲۳

بسیار باتجربه و خوش برخورد️

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

مشکل تیروئد نتیجه خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

دیابت کنترل

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

کم کاری تیروئید داشتم تشخیصشون خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

مشکل تیروئید داشتم که کنترل شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

مشکل داخلی بسیار دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

تیرویید

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

استاد بنده هستن و بسیار با دانش و با اخلاق

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

دکتر طلایی بهترین دکتر من برای تیروئید رفتم ولی باتجویز دارو کمک به بارداری هم شد درصورتی که کل دکترای زنان رو رفته بودم برای ناباروری نتیجه نداده بود خیلی دکتره خوبیه حتما برید پیشش برام دعا میکنید خیلی مهربون صبور

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

تیروئید

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

سلام من تیروئید نداشتم ولی برا بارداری گفت باید قرص بخورم هنوز فعلا جواب نگرفتم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

همیشه عالی درجه یک

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دییابت

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

فوق العاده عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بسیار خوش برخورد آرام و دقیق بودن من برای تیروئید وکنترل قند مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

مشکل تیروئید دارم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

غدد لنفاوی گردن ، حسن برخورد توضیحات مکفی و کار درست

۱۳۹۹/۰۵/۲۸

دکتر خوش برخورد و دقیقی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

نوبت دهی آنلاین و منتظر نگه نداشتن بیمار عالیه :امیدوارم پزشکان دیگر هم این فرهنگسازی رو شروع کنن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

آزمایش قندم بردم

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

با سلام : خیلی خوب انشاله جواب بگیرم

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

همسرم گره تیروئید داشتن فعلا نتیحه ای نداشته

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

هنوز نتیجه ای ندیدم

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بد نبود

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

خوب وعالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

تیرویید دارم،خانم دکتر بسیار عالی و خوش برخورد هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مشکل تیروئید تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

پزشکی حاذق و با تجربه و فوق العاده صبور

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

بسیار دکتر خوش برخورد ومهربانی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

تیرویید

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

تیرویئد کم کار دارم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خوش اخلاق و عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عاااالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

خانم دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و در کارشون مهارت دارند در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

تیروئید داشتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

مشکل تیرویید

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

پدرم وخودم ترویید داشتیم ولان هم پدرم تحت درمان ایشان است واقعا دکتر با حوصله ایی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

همیشه راضی بودم

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

دکتر خوب و محترم و دلسوز برای دیابت دخترم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

دکتر عالی هستن مشکل دیابت داشتم زیر نظرشون تحت کنترل دارن

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

من باراول بود دخترمو برای قد و وزن پیششون بردم واقعا عالی بود صحبت هاوبرخوردشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

خوب هستن

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

تیرویید

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

تیرویید پرکارداشتم در مدت 4 ماه درمان شدم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

کیست سینه

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی فشار قند

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

تیروئید

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

دکتر فوقوا

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار عالی.

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

من تیروییدکم کاردارم ی مدت بخاطر گرفتاری روزمره ازخودم غافل شدم رفتم چک آب شدم متوجه شدم تیروعیدم بالا رفته بادرمان ایشون الان حالم خیلی. بهترشده... سپاس

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

در حال درمان هستم.ولی در کل دکتر صبور و خوش برخورد و با تجربه ای هستند

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

بسیار خوش برخورد و کامل برام توضیح دادن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

تیرویید کم کار

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

دیابت داشتم عالی هستند خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

اضافه وزن

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

سلام دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

دیابت و عدم موفقیت با دارو

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

همیشه راضی بودم

۱۳۹۹/۰۱/۲۰

خوبوعالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

به خطر تیروییدم مشکل ناباروری داشتم با درمان ایشان باردار شدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دیابت دارم. درحال درمانم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

رشد..خوب

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

پرکاری تیرویید

۱۳۹۷/۰۳/۲۹

مادرم دیابت دارد و در سطح قابل توجهکنترل شده

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

مشکل قند همسرم کنترل کرد

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

کنترل قند خون

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

بسیار با حوصله تشخیص کاملا عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

قندوتیروئدبارداری عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

عالی بپد

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عالی بودند

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

برای رشد پسرم

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

برای تشخیص دیابت مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

کم کاری تیروعید

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

زخم پای دیابتی داشتم

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

گره تیرویید

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

برای قد… فعلا نتیجه ای نداشته

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عالی هستن تو کارشون و بسیار خوش اخلاق و خنده رو

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

تومور هیپوفیز داشتم و برای تنظیم هورمونام تحت نظر ایشون هستم

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

خوب است

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

برای دیابت پیش دکتر میرم،

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

بهترین وبا اخلاق ترین پزشک

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

دکتر دیابت مادرم هستن و سالهاست تحت نظر ایشونن

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

سلام بنده مشکل دیابت داشتم که به لطف خانم دکتر الان کاملا نرمال و تحت کنترله.

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

عالی هستن.مادرم قند خونش بالا بود دکتر با داروهای عالی خود اورا درمان کرد

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

درودبرشما...خداییش خیلی خوش برخورد با شخصیت..وکامل به حرف ها گوش میدن وقشنگ توضیح میدن.

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

مشکل پرولاکتین

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

مشکل خاصی نداشتم برای چکاب خدمت ایشون رسیدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

تیروئید

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

خوب بود و من تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

کم کاری تیروعید

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

درمورد تیروئید

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

قد دخترم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

سلاممنیکدفعبخاطرپسرماومدمبرایافسایشقدش

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

مشکل تیرویید داشتم خیلی تشخیصش دقیق و درسته

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

دکترخوبی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

تیروئید

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

خیلی خوب وخوش اخلاق

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

دکتر بسیار دقیق و پیگیر

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

مشگل تیرویید داشتم خدا رو شکر رو به بهبود هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خدارو شکر کنترل شد ولی ی مدت مصرف نکردم میخام برم خدمتشون

۱۴۰۲/۰۹/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

کم کاری تیروئید

۱۳۹۷/۱۰/۱۷

عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

تیرویید

۱۳۹۷/۰۴/۳۱

تروئید

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

خیلی سریع ویزیت میکردن تایم نمیزاشتن واسه بیمار حداقل ۳ ۴ دقیقه و ویزیت گرون بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

برای دیابت نوع دوم

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

کنترل دیابت

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

کم کاری تیروئید.فعلا هیچی

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

مشکل دیابت داشتم فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

فکر میکردم تیروئید دارم اما به تشخیص دکتر مشکلی نداشتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

دوستاتم نظری خوبی دادن ولی خودم فعلا نرفتم پیشش

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

تیروئید

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۲
آدرس و تلفن مطب دکتر افسانه طلایی
اراکخیابان شهید بهشتی کوچه عمار پشت پاساژ جلالی روبروی پاساژ گلستان جنب کتانی ایله ساختمان شهبازی طبقه دوم
از ساعت ۳ تا ۸ عصر
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۴۵از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶از ساعت ۱۹:۴۵ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۹:۲۰ الی ۱۰:۱۰از ساعت ۱۰:۱۰ الی ۱۱:۱۰از ساعت ۱۱:۱۰ الی ۱۲:۱۰از ساعت ۱۲:۱۰ الی ۱۲:۵۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان شهید بهشتی کوچه عمار پشت پاساژ جلالی روبروی پاساژ گلستان جنب کتانی ایله ساختمان شهبازی طبقه دوم

    مطب

    خیابان شهید بهشتی کوچه عمار پشت پاساژ جلالی روبروی پاساژ گلستان جنب کتانی ایله ساختمان شهبازی طبقه دوم