دکتری بسیار عالی هستند. دانش بالای ایشان و قدرت تشخیص فوق العاده به رفع مشکل بنده پس از مدتها کمک کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
عالی بود تشخیصشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
قند وتیروئید داشتم بهترین دکتر بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
عااااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
مشکل تیر
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
برای رشد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
کم کاری و تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دیابت دارم و داروهای که برام تجویزکردن موثربوده
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
بنظرم معمولی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸
بسیار تواناودرستکار هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
سلام برای بار اول به ایشان مراجعه کردم و آزمایش نوشتن هنوز جواب آزمایشم رو به دکتر نشون ندادم.نمیتوانم امتیازی براشون ثبت کنم.اما از لحاظ برخورد عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
کم کاری تیروئید تازه شروع کردم فعلا به نتیجه گیری نرسیدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
مشکل فشارخون مادرم فعلا تحت درمان ولی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
اقای دکتر مظفری بسیار بسیاد دکتر حاذق و خوش رفتار واینکه خیلی خیلی برای بیمارانش وقت میگذارد من خیلی خیلی راضی هستم به همه هم معرفی میکنم خدا انشاالله خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستن و بله
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
اخلاق خوب حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
قند داشتم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
برای کم کاری تیروئید تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
دکتر خوب و با درایتی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
کنترل تیرویید در بارداری ،بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
تیرویید
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
مشکل قند داشتم شکر خدا بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
برای درمان کم کاری تیروئد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
مشکل تیروئید و فعلا دوبار ویزیت شدم و دوبار سنوگرافی و دو بار آزمایش و پاتولوژی و نمونه برداری
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
تیروئید کم کار داشتم خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
رضایت کامل از ویزیت و برخورد ایشون دارم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
بسیار پزشک مودب و با وقاری هستن. مسلط به حرفه خود و پیگیر مداوای کامل بیماران خود میباشند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
درمان تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
بهترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
بسیار خوش برخورد و دقیق هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
قند فعلا بهترم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷
بهترینن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
قندو تروئید خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دیابت دارم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
با حوصله بسیار زیاد بیمار را معاینه و توضیحات لازم توسط ایشان ارائه می شود ، و به روند درمان بسیار اهمیت می دهند و خوش رفتار هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
تیرویید
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
دیابت...
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
کم کاری تیروئید - در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
من یک دفعه هنوزبیشترپیشش نرفتم ولی مطمئن هستم دکترخیلی خوبی باشدتشخیصش خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
مشکل تیرویید داشتم و خدا رو شکر کاملا مشکلاتم برطرف شد و از آقای دکتر خیلی ممنونم که خیلی با حوصله وقت گذاشنن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
بار اول که رفتم پبششون. آزمایش نوشتن که باید نتیجه اش رو ببرم ببینند. نظم و ترتیب مطب و رفتار پزشک و منشی ها خوب و دوستانه بود.
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
تروید ودرمان شده ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
برای درمان بالا بودن قندخونم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
فعلا در حال ویزیت وانجام آزمایشات لازم هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
دیابت داشتم داروهاش موثربود دقتش خوب بود بااخلاق بود بابیمار همدلی میکرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
تیروعید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
مشکلریزش مو و چکاب
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
خیلی خوب بو بیماری تیرویید دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
یک بار بیشتر پیشش نرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
اخلاق منشی های دکتر صفر
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
من که یکبار رفتم رفتارشون عااالی بود و سر صبر حرفای منو گوش کردن و معاینه شدم خیلییی راضی بودم قبلا پیش هر دکتری رفتم مثل ایشون نبودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
فعلا آزمایش نوشتن ولی دوستان خیلی تعریف میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
آقای دکتر دستشون شفا هست خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
فعلا در حال در
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
اقای دکترباصبروحوصله هستند وبسیاردکترعالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
دیابت داشتم و دارم رو به خوبی پیش میرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
تیروئد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
برای تیروئید کم کار میرم پیششون
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
دکتر بسیار صبور وخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
جلسه اول بود آزمایش برای من تجویز کرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
عشقه دکتر مظفری
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
خیلی آقای دکتر دقیق و خوش اخلاق هستن و وقت زیادی برای ویزیت بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
تیروئید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر مظفری بینظیرن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
باسلام و احترام آقای دکتر کاملا با دقت طبابت می کنند و داروهای تجویزی ایشان خیلی مثمر هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
دیابت دارم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
بسیار عالی .کاملا نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بسیار دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دیابت واز ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
تازه پیششون رفتیم تا جواب بگیریم انشالله
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
بخاطر دیابت
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
فعلا اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۱
مشکل کم کاری تیروئید دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
مشکل تیروئید. عمل جراحی کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
مشکل رشد داشته فعلا آزمایش تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
تشخیص و درمان عالی به همه پیشنهاد می کنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
عالی ،واقعا دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق و با حوصله و بیماری پدرم رو به خوبی تشخیص دادند و ما کاملا راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
گوارتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
فعلا تحت درمان میباشیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
مادرم ویزیت شدند توسط دکتر الحمدلله قند ایشون خوب کنترل شده الان هم خواهرم را برای تیروئید آوردم فعلآ آزمایش داده
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
من دیابت دارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
ی بار ویزیت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
ایشان پزشکی بسیارحاذق وبسیارباحوصله هستن وبه گفته های بیماربادقت گوش میدهندوسپس راهکارمناسب را به بیمارتوصیه میکنند،علاوه برایشان همکارانشان هم بسیارخوش برخوردوخوشروهستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
سلام جناب دکتر بسیار مودب، فرهیخته و در کارش ماهر و توانا.خداوند به ایشان طول عمر با عزت دهد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
پرکاری تیرویید،
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
بسیارررر عالیییی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
,,,آقای دکتر کاربلد وباخلاق و فکر درمان بی وقفه وبی حاشیه بیمار
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
سلام فعلا نتیجه ایی حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
دکتر خ
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
مراجعه اول بود و سونوگرافی نوشتن ،
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خوب .دکتر اروم و با وقاری هستن .کامل تایم حق بیمار رو رعایت میکنن و به حرفای بیمار گوش میده و درمان میکنه ...واقعا اولین باره که تو کشور به بیمار اهمیت داده میشه ..ایشون واقعا وقت میزارهواسه بیمار ..عالیه محیط مطب .
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
فعلا یه جلسه رفتیم آزمایش نوشته تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
سلام بسیار پزشک خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
دکتربسیارعالی وخوش اخلاق.دیابت داشتم الان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
دکتر بااخلاق وبا تجربهای میباشد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
فعلا آزمایش دادم هنوز ندیده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
تیرویید
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
هنوز درمان من ادامه دارد ولی نمی شود از حق گذشت. اولین ویژگی ایشان حوصله و وقتی است که به مریض اختصاص میدهند. دوم منفعت طلب به نفع خویش نیست. یعنی هیچ رویه ای که از وقت مریضی بکاهد تا بیماران بیشتری را ویزیت کنند در مطب ایشان وجود ندارد. سوم دقت وسواس گونه ایست که برای همه بیماران بخرج میدهند و دست آخر شخصیت عالی و کم نظیر دکتر است . اینها همه گم شده های شرایط امروز جامعه ماست که بخوبی در ایشان میتوان یافت.
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
سلام تیروئید، تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی بودن در اولین برخوردی که داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بسیار عالی و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بسیار دقیق، باحوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
عااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
کم کاری تیرویید. حین درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
تیرویید پر کار، راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
کم کاری تیروئید فعلاآزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عالی در درمان تیروییر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
تیروئید یک جلسه مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
مشکل من دیابت هست،ولی خیلی بهترم و البته تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
دکتر خیلی خوبی خیلی برای مریض وقت میزاره
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
یک جلسه رفتیم و در حال پیگیری مریضی هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
تیرویدخیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
مشکل فشار خون داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
تیروئید بارداری عالی بودن کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
آزمایش وسوموگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
مشکل کم کاری تیروئید دارم ۴ ساله مریضشون هستم بسیار دکتر عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کم کاری
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
دکتری بسیار حاذق،مودبو کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار دکتر دقیقی بودند و
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
دیابت فعلا که خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دیابت.
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
بسیار دکتر با علم و فهیمی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
برای کم کاری تیرویید در بارداری مراجعه کردم،بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن و ب خوبی تیروییدم رو کنترل کردن
دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بورد تخصصی داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بورد فوق تخصصی غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز عضو سابق هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و اراک فوق تخصص بیماری های تیروئید، سرطان های تیروئید، دیابت، پوکی استخوان (استئوپروز)، بیماری های هیپوفیز، آدرنال (غدد فوق کلیوی)، مشکلات هورمونی زنان و مردان، درمان چاقی و لاغری،، فشار خون های هورمونی
آدرس و تلفن مطب دکتر بهنام مظفری
اراکاراک، خیابان خرم، جنب آموزش و پرورش، مجتمع پزشکی خرم، طبقه ۵
عصرها: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۴ تا ۸صبحها: شنبه، دو شنبه، چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲
دکتری بسیار عالی هستند. دانش بالای ایشان و قدرت تشخیص فوق العاده به رفع مشکل بنده پس از مدتها کمک کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عالی بود تشخیصشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴قند وتیروئید داشتم بهترین دکتر بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عااااالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۵مشکل تیر
۱۴۰۳/۰۳/۱۷برای رشد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴کم کاری و تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دیابت دارم و داروهای که برام تجویزکردن موثربوده
۱۴۰۳/۰۶/۳۰کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بنظرم معمولی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بسیار تواناودرستکار هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶سلام برای بار اول به ایشان مراجعه کردم و آزمایش نوشتن هنوز جواب آزمایشم رو به دکتر نشون ندادم.نمیتوانم امتیازی براشون ثبت کنم.اما از لحاظ برخورد عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰کم کاری تیروئید تازه شروع کردم فعلا به نتیجه گیری نرسیدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل فشارخون مادرم فعلا تحت درمان ولی خیلی بهتر شدن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱اقای دکتر مظفری بسیار بسیاد دکتر حاذق و خوش رفتار واینکه خیلی خیلی برای بیمارانش وقت میگذارد من خیلی خیلی راضی هستم به همه هم معرفی میکنم خدا انشاالله خیرش بده
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن و بله
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اخلاق خوب حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶قند داشتم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۳برای کم کاری تیروئید تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکتر خوب و با درایتی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲کنترل تیرویید در بارداری ،بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تیرویید
۱۴۰۳/۰۳/۲۹مشکل قند داشتم شکر خدا بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲برای درمان کم کاری تیروئد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل تیروئید و فعلا دوبار ویزیت شدم و دوبار سنوگرافی و دو بار آزمایش و پاتولوژی و نمونه برداری
۱۴۰۳/۰۲/۲۳تیروئید کم کار داشتم خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵رضایت کامل از ویزیت و برخورد ایشون دارم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷بسیار پزشک مودب و با وقاری هستن. مسلط به حرفه خود و پیگیر مداوای کامل بیماران خود میباشند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸درمان تیروئید
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بهترین
۱۴۰۳/۰۷/۲۰بسیار خوش برخورد و دقیق هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰قند فعلا بهترم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بهترینن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵قندو تروئید خیلی خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۸کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دیابت دارم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸با حوصله بسیار زیاد بیمار را معاینه و توضیحات لازم توسط ایشان ارائه می شود ، و به روند درمان بسیار اهمیت می دهند و خوش رفتار هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵تیرویید
۱۴۰۳/۰۵/۱۳تیروئید
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دیابت...
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کم کاری تیروئید - در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۳من یک دفعه هنوزبیشترپیشش نرفتم ولی مطمئن هستم دکترخیلی خوبی باشدتشخیصش خوب هست
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل تیرویید داشتم و خدا رو شکر کاملا مشکلاتم برطرف شد و از آقای دکتر خیلی ممنونم که خیلی با حوصله وقت گذاشنن خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۳/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بار اول که رفتم پبششون. آزمایش نوشتن که باید نتیجه اش رو ببرم ببینند. نظم و ترتیب مطب و رفتار پزشک و منشی ها خوب و دوستانه بود.
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸تروید ودرمان شده ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸برای درمان بالا بودن قندخونم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۵/۰۷فعلا در حال ویزیت وانجام آزمایشات لازم هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دیابت داشتم داروهاش موثربود دقتش خوب بود بااخلاق بود بابیمار همدلی میکرد
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تیروعید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹مشکلریزش مو و چکاب
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۲درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خیلی خوب بو بیماری تیرویید دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱تیروئید
۱۴۰۳/۰۶/۲۷یک بار بیشتر پیشش نرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶اخلاق منشی های دکتر صفر
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من که یکبار رفتم رفتارشون عااالی بود و سر صبر حرفای منو گوش کردن و معاینه شدم خیلییی راضی بودم قبلا پیش هر دکتری رفتم مثل ایشون نبودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فعلا آزمایش نوشتن ولی دوستان خیلی تعریف میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴آقای دکتر دستشون شفا هست خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۲/۲۹فعلا در حال در
۱۴۰۳/۱۱/۱۰اقای دکترباصبروحوصله هستند وبسیاردکترعالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دیابت داشتم و دارم رو به خوبی پیش میرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷تیروئد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲برای تیروئید کم کار میرم پیششون
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتر بسیار صبور وخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰جلسه اول بود آزمایش برای من تجویز کرد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عشقه دکتر مظفری
۱۴۰۳/۰۳/۲۲خیلی آقای دکتر دقیق و خوش اخلاق هستن و وقت زیادی برای ویزیت بیمار میزارن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۰تیروئید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر مظفری بینظیرن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴باسلام و احترام آقای دکتر کاملا با دقت طبابت می کنند و داروهای تجویزی ایشان خیلی مثمر هست
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دیابت دارم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی .کاملا نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیار دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دیابت واز ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶تازه پیششون رفتیم تا جواب بگیریم انشالله
۱۴۰۳/۰۴/۱۲بخاطر دیابت
۱۴۰۳/۰۱/۰۴فعلا اولین جلسه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۰۱مشکل کم کاری تیروئید دارم و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶مشکل تیروئید. عمل جراحی کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۰مشکل رشد داشته فعلا آزمایش تجویز کردن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲تشخیص و درمان عالی به همه پیشنهاد می کنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عالی ،واقعا دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق و با حوصله و بیماری پدرم رو به خوبی تشخیص دادند و ما کاملا راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸گوارتر
۱۴۰۳/۰۶/۰۴فعلا تحت درمان میباشیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸مادرم ویزیت شدند توسط دکتر الحمدلله قند ایشون خوب کنترل شده الان هم خواهرم را برای تیروئید آوردم فعلآ آزمایش داده
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من دیابت دارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸ی بار ویزیت
۱۴۰۲/۱۱/۲۸دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۳/۰۸/۱۰ایشان پزشکی بسیارحاذق وبسیارباحوصله هستن وبه گفته های بیماربادقت گوش میدهندوسپس راهکارمناسب را به بیمارتوصیه میکنند،علاوه برایشان همکارانشان هم بسیارخوش برخوردوخوشروهستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سلام جناب دکتر بسیار مودب، فرهیخته و در کارش ماهر و توانا.خداوند به ایشان طول عمر با عزت دهد
۱۴۰۳/۰۹/۰۴پرکاری تیرویید،
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بسیارررر عالیییی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۹,,,آقای دکتر کاربلد وباخلاق و فکر درمان بی وقفه وبی حاشیه بیمار
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام فعلا نتیجه ایی حاصل نشده است
۱۴۰۳/۰۵/۱۲دکتر خ
۱۴۰۲/۱۱/۱۴مراجعه اول بود و سونوگرافی نوشتن ،
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب .دکتر اروم و با وقاری هستن .کامل تایم حق بیمار رو رعایت میکنن و به حرفای بیمار گوش میده و درمان میکنه ...واقعا اولین باره که تو کشور به بیمار اهمیت داده میشه ..ایشون واقعا وقت میزارهواسه بیمار ..عالیه محیط مطب .
۱۴۰۳/۰۱/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۱فعلا یه جلسه رفتیم آزمایش نوشته تا ببینیم چی میشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام بسیار پزشک خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتربسیارعالی وخوش اخلاق.دیابت داشتم الان خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸دکتر بااخلاق وبا تجربهای میباشد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۱تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۲۱فعلا آزمایش دادم هنوز ندیده
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۱تیرویید
۱۴۰۳/۱۱/۲۸هنوز درمان من ادامه دارد ولی نمی شود از حق گذشت. اولین ویژگی ایشان حوصله و وقتی است که به مریض اختصاص میدهند. دوم منفعت طلب به نفع خویش نیست. یعنی هیچ رویه ای که از وقت مریضی بکاهد تا بیماران بیشتری را ویزیت کنند در مطب ایشان وجود ندارد. سوم دقت وسواس گونه ایست که برای همه بیماران بخرج میدهند و دست آخر شخصیت عالی و کم نظیر دکتر است . اینها همه گم شده های شرایط امروز جامعه ماست که بخوبی در ایشان میتوان یافت.
۱۴۰۳/۰۸/۰۴سلام تیروئید، تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی بودن در اولین برخوردی که داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۵بسیار عالی و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار دقیق، باحوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۶عااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹کم کاری تیرویید. حین درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تیرویید پر کار، راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸کم کاری تیروئید فعلاآزمایش نوشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عالی در درمان تیروییر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تیروئید یک جلسه مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷مشکل من دیابت هست،ولی خیلی بهترم و البته تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر خیلی خوبی خیلی برای مریض وقت میزاره
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۵یک جلسه رفتیم و در حال پیگیری مریضی هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تیرویدخیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکل فشار خون داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹تیروئید بارداری عالی بودن کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل تیروئید
۱۴۰۳/۰۵/۱۲آزمایش وسوموگرافی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴مشکل کم کاری تیروئید دارم ۴ ساله مریضشون هستم بسیار دکتر عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کم کاری
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتری بسیار حاذق،مودبو کاربلد
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر دقیقی بودند و
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۳دیابت فعلا که خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دیابت.
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بسیار دکتر با علم و فهیمی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸برای کم کاری تیرویید در بارداری مراجعه کردم،بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن و ب خوبی تیروییدم رو کنترل کردن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق .
۱۴۰۳/۰۲/۲۴