۲۳۵ نفر
دکتر بهنام مظفری

دکتر بهنام مظفری

فوق تخصص غدد و متابولیسم

فوق‌تخصص شماره نظام: ۷۰۶۱۲
۲۳۶ نفر

دکتری بسیار عالی هستند. دانش بالای ایشان و قدرت تشخیص فوق العاده به رفع مشکل بنده پس از مدتها کمک کرد.

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۹/۳۰

عالی بود تشخیصشون راضی هستم

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

قند وتیروئید داشتم بهترین دکتر بودن

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

عااااالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

مشکل تیر

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

برای رشد

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

کم کاری و تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دیابت دارم و داروهای که برام تجویزکردن موثربوده

۱۴۰۳/۰۶/۳۰

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بنظرم معمولی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

بسیار تواناودرستکار هستند

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

سلام برای بار اول به ایشان مراجعه کردم و آزمایش نوشتن هنوز جواب آزمایشم رو به دکتر نشون ندادم.نمیتوانم امتیازی براشون ثبت کنم.اما از لحاظ برخورد عالی بودن

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

کم کاری تیروئید تازه شروع کردم فعلا به نتیجه گیری نرسیدم

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

مشکل فشارخون مادرم فعلا تحت درمان ولی خیلی بهتر شدن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

اقای دکتر مظفری بسیار بسیاد دکتر حاذق و خوش رفتار واینکه خیلی خیلی برای بیمارانش وقت میگذارد من خیلی خیلی راضی هستم به همه هم معرفی میکنم خدا انشاالله خیرش بده

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستن و بله

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

اخلاق خوب حوصله و تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

قند داشتم کنترل شد

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

برای کم کاری تیروئید تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

دکتر خوب و با درایتی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

کنترل تیرویید در بارداری ،بسیار با تجربه و خوش اخلاق هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

بسیار حاذق و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

تیرویید

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

مشکل قند داشتم شکر خدا بهترم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

برای درمان کم کاری تیروئد

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

مشکل تیروئید و فعلا دوبار ویزیت شدم و دوبار سنوگرافی و دو بار آزمایش و پاتولوژی و نمونه برداری

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

تیروئید کم کار داشتم خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

رضایت کامل از ویزیت و برخورد ایشون دارم

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

بسیار پزشک مودب و با وقاری هستن. مسلط به حرفه خود و پیگیر مداوای کامل بیماران خود میباشند.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

درمان تیروئید

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

بهترین

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

بسیار خوش برخورد و دقیق هستن

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

قند فعلا بهترم

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

بهترینن

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

قندو تروئید خیلی خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دیابت دارم

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

با حوصله بسیار زیاد بیمار را معاینه و توضیحات لازم توسط ایشان ارائه می شود ، و به روند درمان بسیار اهمیت می دهند و خوش رفتار هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

تیرویید

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

تیروئید

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

تیروئید

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

دیابت...

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

کم کاری تیروئید - در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

من یک دفعه هنوزبیشترپیشش نرفتم ولی مطمئن هستم دکترخیلی خوبی باشدتشخیصش خوب هست

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

مشکل تیرویید داشتم و خدا رو شکر کاملا مشکلاتم برطرف شد و از آقای دکتر خیلی ممنونم که خیلی با حوصله وقت گذاشنن خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بار اول که رفتم پبششون. آزمایش نوشتن که باید نتیجه اش رو ببرم ببینند. نظم و ترتیب مطب و رفتار پزشک و منشی ها خوب و دوستانه بود.

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

تروید ودرمان شده ام

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

برای درمان بالا بودن قندخونم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم.

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

فعلا در حال ویزیت وانجام آزمایشات لازم هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

دیابت داشتم داروهاش موثربود دقتش خوب بود بااخلاق بود بابیمار همدلی میکرد

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

تیروعید

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

مشکلریزش مو و چکاب

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

خیلی خوب بو بیماری تیرویید دارم

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

تیروئید

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

یک بار بیشتر پیشش نرفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

اخلاق منشی های دکتر صفر

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

من که یکبار رفتم رفتارشون عااالی بود و سر صبر حرفای منو گوش کردن و معاینه شدم خیلییی راضی بودم قبلا پیش هر دکتری رفتم مثل ایشون نبودن

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

فعلا آزمایش نوشتن ولی دوستان خیلی تعریف میکنن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

آقای دکتر دستشون شفا هست خدا خیرشون بده

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

فعلا در حال در

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

اقای دکترباصبروحوصله هستند وبسیاردکترعالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

دیابت داشتم و دارم رو به خوبی پیش میرم

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

تیروئد

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

برای تیروئید کم کار میرم پیششون

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

دکتر بسیار صبور وخوبی هستند

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

جلسه اول بود آزمایش برای من تجویز کرد

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عشقه دکتر مظفری

۱۴۰۳/۰۳/۲۲

خیلی آقای دکتر دقیق و خوش اخلاق هستن و وقت زیادی برای ویزیت بیمار میزارن

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکتر عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خوب و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

تیروئید

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دکتر مظفری بینظیرن

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

باسلام و احترام آقای دکتر کاملا با دقت طبابت می کنند و داروهای تجویزی ایشان خیلی مثمر هست

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دیابت دارم

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بسیار عالی .کاملا نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

بسیار دقیق

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دیابت واز ایشان راضی هستم

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

تازه پیششون رفتیم تا جواب بگیریم انشالله

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

بخاطر دیابت

۱۴۰۳/۰۱/۰۴

فعلا اولین جلسه

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

در حال درمان

۱۴۰۲/۰۴/۰۱

مشکل کم کاری تیروئید دارم و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

مشکل تیروئید. عمل جراحی کردم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

مشکل رشد داشته فعلا آزمایش تجویز کردن

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

تشخیص و درمان عالی به همه پیشنهاد می کنم

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

عالی ،واقعا دکتر خیلی خوبی هستن خوش اخلاق و با حوصله و بیماری پدرم رو به خوبی تشخیص دادند و ما کاملا راضی هستیم

۱۴۰۲/۰۲/۰۸

گوارتر

۱۴۰۳/۰۶/۰۴

فعلا تحت درمان میباشیم

۱۴۰۲/۱۲/۰۸

مادرم ویزیت شدند توسط دکتر الحمدلله قند ایشون خوب کنترل شده الان هم خواهرم را برای تیروئید آوردم فعلآ آزمایش داده

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

من دیابت دارم

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

ی بار ویزیت

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

دکتر بسیار خوبی میباشد

۱۴۰۳/۰۸/۱۰

ایشان پزشکی بسیارحاذق وبسیارباحوصله هستن وبه گفته های بیماربادقت گوش میدهندوسپس راهکارمناسب را به بیمارتوصیه میکنند،علاوه برایشان همکارانشان هم بسیارخوش برخوردوخوشروهستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

سلام جناب دکتر بسیار مودب، فرهیخته و در کارش ماهر و توانا.خداوند به ایشان طول عمر با عزت دهد

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

پرکاری تیرویید،

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

بسیارررر عالیییی هستن ایشون

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

,,,آقای دکتر کاربلد وباخلاق و فکر درمان بی وقفه وبی حاشیه بیمار

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

سلام فعلا نتیجه ایی حاصل نشده است

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

دکتر خ

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

مراجعه اول بود و سونوگرافی نوشتن ،

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

خوب .دکتر اروم و با وقاری هستن .کامل تایم حق بیمار رو رعایت میکنن و به حرفای بیمار گوش میده و درمان میکنه ...واقعا اولین باره که تو کشور به بیمار اهمیت داده میشه ..ایشون واقعا وقت میزارهواسه بیمار ..عالیه محیط مطب .

۱۴۰۳/۰۱/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

فعلا یه جلسه رفتیم آزمایش نوشته تا ببینیم چی میشه

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

سلام بسیار پزشک خوبی

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دکتربسیارعالی وخوش اخلاق.دیابت داشتم الان خوب شدم

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

دکتر بااخلاق وبا تجربهای میباشد

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۲۱

تیرویید

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

فعلا آزمایش دادم هنوز ندیده

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عالی و صبور

۱۴۰۳/۰۷/۱۱

تیرویید

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

هنوز درمان من ادامه دارد ولی نمی شود از حق گذشت. اولین ویژگی ایشان حوصله و وقتی است که به مریض اختصاص میدهند. دوم منفعت طلب به نفع خویش نیست. یعنی هیچ رویه ای که از وقت مریضی بکاهد تا بیماران بیشتری را ویزیت کنند در مطب ایشان وجود ندارد. سوم دقت وسواس گونه ایست که برای همه بیماران بخرج میدهند و دست آخر شخصیت عالی و کم نظیر دکتر است . اینها همه گم شده های شرایط امروز جامعه ماست که بخوبی در ایشان میتوان یافت.

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

سلام تیروئید، تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالی بودن در اولین برخوردی که داشتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

بسیار عالی و خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

بسیار دقیق، باحوصله هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عااااالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

دکترخوبی

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

کم کاری تیرویید. حین درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

تیرویید پر کار، راضی ام

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

کم کاری تیروئید فعلاآزمایش نوشتند

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عالی در درمان تیروییر

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

تیروئید یک جلسه مراجعه داشتم

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

مشکل من دیابت هست،ولی خیلی بهترم و البته تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

خوب است

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

دکتر خیلی خوبی خیلی برای مریض وقت میزاره

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

یک جلسه رفتیم و در حال پیگیری مریضی هستیم

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

تیرویدخیلی کارشون خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

مشکل فشار خون داشتم کاملا خوب شدم

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

تیروئید بارداری عالی بودن کنترل شده

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

مشکل تیروئید

۱۴۰۳/۰۵/۱۲

آزمایش وسوموگرافی

۱۴۰۳/۰۹/۰۴

مشکل کم کاری تیروئید دارم ۴ ساله مریضشون هستم بسیار دکتر عالی و کاربلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

کم کاری

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

دکتری بسیار حاذق،مودبو کاربلد

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار دکتر دقیقی بودند و

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

دیابت فعلا که خوبه

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بسیارعالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

پزشک خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دیابت.

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

بسیار دکتر با علم و فهیمی هستن

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

برای کم کاری تیرویید در بارداری مراجعه کردم،بسیار دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستن و ب خوبی تیروییدم رو کنترل کردن

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق .

۱۴۰۳/۰۲/۲۴
اطلاعات تکمیلی
دکترای حرفه ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بورد تخصصی داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بورد فوق تخصصی غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تبریز
عضو سابق هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و اراک
فوق تخصص بیماری های تیروئید، سرطان های تیروئید، دیابت، پوکی استخوان (استئوپروز)، بیماری های هیپوفیز، آدرنال (غدد فوق کلیوی)، مشکلات هورمونی زنان و مردان، درمان چاقی و لاغری،، فشار خون های هورمونی
آدرس و تلفن مطب دکتر بهنام مظفری
اراکاراک، خیابان خرم، جنب آموزش و پرورش، مجتمع پزشکی خرم، طبقه ۵
عصر‌ها: شنبه تا چهارشنبه ساعت ۴ تا ۸
صبح‌ها: شنبه، دو شنبه، چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱از ساعت ۹:۴۰ الی ۱۲:۴۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱از ساعت ۹:۴۰ الی ۱۲:۴۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۱

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    اراک، خیابان خرم، جنب آموزش و پرورش، مجتمع پزشکی خرم، طبقه ۵