بسیار خوش برخورد، مسئول، خوش اخلاق و از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
فوق العاده با سواد و دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خیلی راضی ام، خیلی مهربونه، وقت میگذاره، به سوالام جواب میده خودشون هم پیگیر هستن راضیم کارش خوبه به همه پیشنهاد میدم برن اوریکلو تراپی و برای درمان اختلالات پریود مسام
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار کاربلد و حرفه ای در کارشون هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
ایشون خیلی مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار با دقت و حوصله ویزیت می کنند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی هستن و تو کارشون حرفی هستن و بهتر از هر چیزی همیشه انکال هستن و توضیحات کامل میدن
بینظیر ،عالی،متخصص تو کارشونن و بسیار با صبر و حوصله .واقعا خوشحالم که تونستم پیداشون کنم و سالانه برای چکاپ حتما میرم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
تشخیص و درمان خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
فارغ از درمان یا عدم درمان خیلی دلسوز با وجدان کاری و مهربونن ..قطعا با انرژی عالیشون درمان هم حاصل میشه ..در حد ی فوق تخصص دانش دارن …
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی ،برخورد عالی، سر تایم ویزیت شدم برای ویزیت و بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسیار خانم با اخلاق،دقیق و از لحاظ علمی حاذق و با تجربه و تشخیص بالا.دوره ی اصلاح سبک رو تحت نظر ایشون بودم و درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
ایشون بسیار با اطلاعات و حرفه ای تو کارشون هستن من برای دل درد و کیست پیششون رفتم و تو ویزیت اوا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دوخت واژینال به علت پارگی بد زایمان طبیعی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بسیار مهربان و حاذقی هستند،️
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی.خانم اسماعیلی بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
دلسوز مهربون مثل یه مادر ازش ممنونم قشنگ وقت میزاره به حرفهات گوش میده مدارک پزشکی چک میکنن ودرمان مورد نظر روبرات قشنگ توضیح میده هم حضوری هم آنلاین ویزیت شدم و راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
بسیار همراه صبور و مهربان با تشخیص سریع و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
بسیار مامای با اخلاق صبور خوشرو دلسوز و توانمند در مدیریت بیماران زنان نازایی و مامایی .عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
ماما اسماعیلی بسیار دلسوز و مهربان و پیگیر هستند. هر زمانی که ازشون سوالی داشتم با دقت و حوصله و سریع پاسخگو بودن. حتی زمانی که دوره اصلاح سبکم با ایشان تمام شده بود همچنان پیگیر مت بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
سلام من چهارماه زیر نظر ایشون هستم برای کیست آندومتریوز و دارم درمان میشم دوتا کیست تو سه ماه اول ازبین رفت .راضی هستم هم برخورد هم وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
تشخیص صحیح و راهنمایی صحیح، سبک زندگی سالم توی این زندگی شهری و صنعتی که کمتر ی به ادم این چیزهارو میگه
کارشناس مامایی فارغ التحصیل از ـ علوم پزشکی ایران با ۳۰ سال سابقه کار مامایی و مطب داری و کلینیک. مسئول فنی کلینیک، دارای ـ زایمان فیزیولوژیک، دارای ـ مامای قانونی، دارای ـ رفلکسولوژی، دارای ـ درمان ناباروری، گذراندن دوره گیاه درمانی و طب سنتی، عضو انجمن علمی مامایی ایران. درمان تخمدان پلی کیستیک، ذخیره تخمدان و یائسگی زودرس، درمان آندومتریوز، درمان فیبروم با اصلاح سبک زندگی، انجام معاینات زنان، تست پاپ اسمیر، تست HPV زگیل تناسلی، تزریق واکسن، شستشوی واژینال و درمان عفونت های مقاوم، درمان خشکی واژن، درمان بی میلی جنسی، هایمن (بکارت)، درمان زگیل تناسلی، درمان بی اختیاری ادرار، دارای ـ اوریکلوتراپی از انجمن طب سوزنی.
من دوره اصلاح سبک با ایشون برداشتم،نکات و آموزش های ایشون کمک موثری به من کرد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸ایشون در کارشون بسیار حرفه ای هستن و خیلی خوش برخورد و مهربان هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی با اخلاق وصبور ودرحرفه شون فکر میکنم خیلی خوب میتونن ادم ها وکمک کنن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار خوش برخورد، مسئول، خوش اخلاق و از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فوق العاده با سواد و دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی راضی ام، خیلی مهربونه، وقت میگذاره، به سوالام جواب میده خودشون هم پیگیر هستن راضیم کارش خوبه به همه پیشنهاد میدم برن اوریکلو تراپی و برای درمان اختلالات پریود مسام
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار کاربلد و حرفه ای در کارشون هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۵ایشون خیلی مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار با دقت و حوصله ویزیت می کنند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن و تو کارشون حرفی هستن و بهتر از هر چیزی همیشه انکال هستن و توضیحات کامل میدن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام بسیار دقیق با تشخیص عالی مهربون و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترینین خانوم اسمعیلی عزیز.صبور ومهربونی وپیگیر بودنتون بیشتر آدموجذبتون میکنه.موفق باشین
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بینظیر ،عالی،متخصص تو کارشونن و بسیار با صبر و حوصله .واقعا خوشحالم که تونستم پیداشون کنم و سالانه برای چکاپ حتما میرم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱تشخیص و درمان خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۷فارغ از درمان یا عدم درمان خیلی دلسوز با وجدان کاری و مهربونن ..قطعا با انرژی عالیشون درمان هم حاصل میشه ..در حد ی فوق تخصص دانش دارن …
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی ،برخورد عالی، سر تایم ویزیت شدم برای ویزیت و بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار خانم با اخلاق،دقیق و از لحاظ علمی حاذق و با تجربه و تشخیص بالا.دوره ی اصلاح سبک رو تحت نظر ایشون بودم و درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۱ایشون بسیار با اطلاعات و حرفه ای تو کارشون هستن من برای دل درد و کیست پیششون رفتم و تو ویزیت اوا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دوخت واژینال به علت پارگی بد زایمان طبیعی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱بسیار مهربان و حاذقی هستند،️
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی.خانم اسماعیلی بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دلسوز مهربون مثل یه مادر ازش ممنونم قشنگ وقت میزاره به حرفهات گوش میده مدارک پزشکی چک میکنن ودرمان مورد نظر روبرات قشنگ توضیح میده هم حضوری هم آنلاین ویزیت شدم و راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار همراه صبور و مهربان با تشخیص سریع و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار مامای با اخلاق صبور خوشرو دلسوز و توانمند در مدیریت بیماران زنان نازایی و مامایی .عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸ماما اسماعیلی بسیار دلسوز و مهربان و پیگیر هستند. هر زمانی که ازشون سوالی داشتم با دقت و حوصله و سریع پاسخگو بودن. حتی زمانی که دوره اصلاح سبکم با ایشان تمام شده بود همچنان پیگیر مت بودند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۱سلام من چهارماه زیر نظر ایشون هستم برای کیست آندومتریوز و دارم درمان میشم دوتا کیست تو سه ماه اول ازبین رفت .راضی هستم هم برخورد هم وقت میزارن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۱۱تشخیص صحیح و راهنمایی صحیح، سبک زندگی سالم توی این زندگی شهری و صنعتی که کمتر ی به ادم این چیزهارو میگه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار صبور و مهربان واقعا عالی هستین
۱۴۰۵/۰۲/۱۲