درد کم بعد عمل خیلی بهتر شدم ممنون از دقت و کار خوبشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
واقعا حرفه ای ترین و مجهزترین فیزیوتراپی محدوده شرق هستند. هایی با تجربه دارند که برای درمان بیمار خیلی وقت میگذارند وزحمت میکشند.آنها رو به همه توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
خیلی عالی بود و خوشم اومد اینجا.جای دیگه رفتم ولی اینجا راضی بودم.ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
سلام.خیلی راضیم ازشون.از کارشون خیلی راضیم مخصوصا اخلاق و رفتار و مهدیه جان.خداخیرشون بده.بار دومه دارم میام .مگنت و فیزیوتراپی برای زانو هان انجام دادم و برای خار پاشنه پامم فیزیوتراپی و سوزن زدم. پام خیلی بهتر شده شکر خدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
سلام من به علت بیرون زدگی دیسک گردنبد درد شدید گردن وارد این کلینیک شدم ولی بعد ده جلسه درمان توسط سرکار بهمنی عزیز و تیم کاری قویشون عالی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
اینجانب ق بیات از زحمات ولایی و سرکار خانم نظری کمال تشکر را دارم برخورد بسیارمحترمانه ایی داشتن و نتیجه درمانی خوبی حاصل گردید این مجموعه درمانی را به دوستان و آشنایان پیشنهاد میکنم باتشکر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بهترین فیزیوتراپی در شرق تهران.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
یکی از بهترینها هستند بخصوص حسین والایی ودستیارش حدیث نظری فرشتگان روی زمین هستند خدا به انها سلامتی فراوان بدهد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
در این مرکز فیزیوتراپی، برخورد گرم و حرفهای پرسنل در کنار تخصص تیم درمانی، تجربهای متفاوت و آرامشبخش از درمان را رقم میزند. نظم کاری، پیگیری دقیق روند بهبودی و محیطی بسیار محترمانه، اینجا را به انتخابی عالی برای درمان تبدیل کرده است.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
محیطی با آرامش و پرسنل بسیار مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
مرکز فوق العاده تمیز، پرسنل بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
خوب بود عالین مرسی ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
نحوه برخورد وکادر درمانی بسیار عالی ورسیدگی به بیمار ومحیطی کاملا تمیز وعالی خیلی از این مرکز رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
مرکز فوق العاده عالی هست رسیدگی عالیه برخوردپرسنل خیلی خوب با انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
بسیار تاثیرگذار بود در مدت زمان کوتاه و کاملا دانا و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
ممنون از عزیزم که خیلی زحمت کشیدن و هنینطور مهدیه جونم.ایشالا همیشه سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
کلینیک عالی پرسنل درجه یک راهنمایی و پاسخگویی بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
مادرم و به این مرکز آورده بودم مشکل فلج بلز داشتن و پرسنل عالی بودن اینجا رو به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
برای کمردرد اومدیم و خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
دستگاه شاک ویو بهمراه تمرین ها برای آرنج من بسیارموثربود. سپاس از کادر بااخلاق و کاربلد سلام
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
کادرمجرب، دستگاه های بروز و محیطی پرازارامش. سپاس ازکادر فیزیوتراپی سلام بابت درمان و رفتار خوبشون.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
قطعا این مرکز رو به همه پیشنهاد میکنم هم بسیار در کار خود خبره هستند و هم بسیار دلسوز و دغدغه مند بیمار من کاملا از این مرکز جواب گرفتم و سرعت جواب گرفتم خیلی بالا بود در این مرکز ممنون از ولایی و خانم نظری عزیز️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
گرفتگی و گره ران پا که حین ورزش والیبال پیش آمده بود که با یک جلسه فیزیو تراپی و طب سوزنی در این مرکز به طور کامل رفع شد .با تشکر فراوان از
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
برای چندمین بار است که مراجعه می کنم.هم خودم هم مادرم برای چندین نوبت و هم خواهرم مراجعه داشتند و بدلیل رضایت از کیفیت کار و برخورد کارکنان مراجعاتمون تکرار شده.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خیلی عالی و خیلی رسیدگی به مریض میکنن و حواسشون به ما هست و سر میزنن.خیلی ازشون ممنونم .مخصوصا مهدیه جان و
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
پرسنل بسیار خوش برخورد ، محیطی آروم و عالی ، فیزیوتراپیست خانم بهمنی بسیار خوش اخلاق و ماهر هستن.
تهرانخیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، بعد از چهارراه نبی اکرم، نبش کوچه خزایی، پلاک ۲، طبقه دوم، واحد ۴
فیزیوتراپی سلام مجهز به جدیدترین تجهیزات درجه یک اروپایی و ژاپنی، دارای کادر حرفه ای از ـ تهران با ۱۷ سال سابقه کاری (رتبه ۱ ورودی ـ دولتی تهران)، تجربه درمانی متفاوت در محیطی صمیمی و دلنشین با جدیدترین تکنیکها و تمرینات به روز، از مشخصههای ارزشمند این مرکز، درصد بالای رضایت مراجعین و بهبودی کامل آن هاست، طرف قرارداد با تمامی بیمههای پایه، تکمیلی و شهرداری و بانکها. شنبه تا چهارشنبه: ۸ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰، پنج شنبهها: ۸ الی ۱۳
درد کم بعد عمل خیلی بهتر شدم ممنون از دقت و کار خوبشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۹واقعا حرفه ای ترین و مجهزترین فیزیوتراپی محدوده شرق هستند. هایی با تجربه دارند که برای درمان بیمار خیلی وقت میگذارند وزحمت میکشند.آنها رو به همه توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خیلی عالی بود و خوشم اومد اینجا.جای دیگه رفتم ولی اینجا راضی بودم.ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۱سلام.خیلی راضیم ازشون.از کارشون خیلی راضیم مخصوصا اخلاق و رفتار و مهدیه جان.خداخیرشون بده.بار دومه دارم میام .مگنت و فیزیوتراپی برای زانو هان انجام دادم و برای خار پاشنه پامم فیزیوتراپی و سوزن زدم. پام خیلی بهتر شده شکر خدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام من به علت بیرون زدگی دیسک گردنبد درد شدید گردن وارد این کلینیک شدم ولی بعد ده جلسه درمان توسط سرکار بهمنی عزیز و تیم کاری قویشون عالی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اینجانب ق بیات از زحمات ولایی و سرکار خانم نظری کمال تشکر را دارم برخورد بسیارمحترمانه ایی داشتن و نتیجه درمانی خوبی حاصل گردید این مجموعه درمانی را به دوستان و آشنایان پیشنهاد میکنم باتشکر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بهترین فیزیوتراپی در شرق تهران.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹یکی از بهترینها هستند بخصوص حسین والایی ودستیارش حدیث نظری فرشتگان روی زمین هستند خدا به انها سلامتی فراوان بدهد
۱۴۰۵/۰۲/۳۱در این مرکز فیزیوتراپی، برخورد گرم و حرفهای پرسنل در کنار تخصص تیم درمانی، تجربهای متفاوت و آرامشبخش از درمان را رقم میزند. نظم کاری، پیگیری دقیق روند بهبودی و محیطی بسیار محترمانه، اینجا را به انتخابی عالی برای درمان تبدیل کرده است.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱محیطی با آرامش و پرسنل بسیار مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۰مرکز فوق العاده تمیز، پرسنل بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خوب بود عالین مرسی ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳نحوه برخورد وکادر درمانی بسیار عالی ورسیدگی به بیمار ومحیطی کاملا تمیز وعالی خیلی از این مرکز رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱مرکز فوق العاده عالی هست رسیدگی عالیه برخوردپرسنل خیلی خوب با انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بسیار تاثیرگذار بود در مدت زمان کوتاه و کاملا دانا و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲ممنون از عزیزم که خیلی زحمت کشیدن و هنینطور مهدیه جونم.ایشالا همیشه سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۲/۱۲کلینیک عالی پرسنل درجه یک راهنمایی و پاسخگویی بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مادرم و به این مرکز آورده بودم مشکل فلج بلز داشتن و پرسنل عالی بودن اینجا رو به همه پیشنهاد میدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲برای کمردرد اومدیم و خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دستگاه شاک ویو بهمراه تمرین ها برای آرنج من بسیارموثربود. سپاس از کادر بااخلاق و کاربلد سلام
۱۴۰۵/۰۲/۳۱کادرمجرب، دستگاه های بروز و محیطی پرازارامش. سپاس ازکادر فیزیوتراپی سلام بابت درمان و رفتار خوبشون.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷قطعا این مرکز رو به همه پیشنهاد میکنم هم بسیار در کار خود خبره هستند و هم بسیار دلسوز و دغدغه مند بیمار من کاملا از این مرکز جواب گرفتم و سرعت جواب گرفتم خیلی بالا بود در این مرکز ممنون از ولایی و خانم نظری عزیز️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰گرفتگی و گره ران پا که حین ورزش والیبال پیش آمده بود که با یک جلسه فیزیو تراپی و طب سوزنی در این مرکز به طور کامل رفع شد .با تشکر فراوان از
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای چندمین بار است که مراجعه می کنم.هم خودم هم مادرم برای چندین نوبت و هم خواهرم مراجعه داشتند و بدلیل رضایت از کیفیت کار و برخورد کارکنان مراجعاتمون تکرار شده.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی عالی و خیلی رسیدگی به مریض میکنن و حواسشون به ما هست و سر میزنن.خیلی ازشون ممنونم .مخصوصا مهدیه جان و
۱۴۰۵/۰۲/۲۷پرسنل بسیار خوش برخورد ، محیطی آروم و عالی ، فیزیوتراپیست خانم بهمنی بسیار خوش اخلاق و ماهر هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۳