تهران بلوار پژوهنده (شاهین جنوبی ) . پایین تر از میدان آتش نشانی . پلاک 34
تهران ستاری شمالی مخبری نرسیده به شاهین شمالی درمانگاه پاک 02144487389
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ستاری شمالی مخبری نرسیده به شاهین شمالی درمانگاه پاک ۰۲۱۴۴۴۸۷۳۸۹
بلوار پژوهنده (شاهین جنوبی) . پایین تر از میدان آتش نشانی . پلاک ۳۴
ستاری شمالی مخبری نرسیده به شاهین شمالی درمانگاه پاک ۰۲۱۴۴۴۸۷۳۸۹
پسرم زانوهاش درد میکرد و انگار که میسنیک و... دچار مشکل بود به فیزیوتراپی پاک رفتیم و الان کاملا خوب شده مرسی از دکتر و کادر خوبشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۶کمردرد.
۱۴۰۳/۰۱/۱۷سلام من جراحی بازو انجام داده بودم و آرنج و شانه مشکل داشتم الان آرنج دستم کامل باز میشه و قسمت شانه هم کلی بهتر شدم خیلی ممنون از آقای دکتر پاک قلب و تیمشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من برای مشکل درد زانوهام به کلینیک فیزیوتراپی پاک مراجعه کردم که از اسسیال و رباط و مینیسکم بود که با لیزر پرتوان و … و تمرینهایی که اقای دکتر بهم دادن کاملا درد برطرف و تقویت شده. مرسی از دکتر و کادر درمانیشان که خیلی کمک کردند و خوش رفتار هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵سلام با تشکر از تیم کلینیک تخصصی دکتر نصیری من برای درمان آسیب ورزشی آمده بودم و از درمانم بسیار راضی هستم ممنون از شما و کادر شیفت صبحتون
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوبه نسبتا
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام من به شعبه درمانگاه پاک مراجعه کردم خیلی راضی بودم از دکتر ربانی عزیز و تیم خوبشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من مشکل تنبلی روده داشتم پیش خانم دکتر مهر علی بیوفیدبک انجام دادم کاملا بهبود پیدا کردم و درمان کامل شدن و دکتر گوارشم هم از روند درمانم راضی بود ممنونم از کادر خوب مرکز مخصوصا خانم مدنی و سلطانی ودکتر خوبم خانم دکتر مهر علی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خیلی عالی رسیدگی و برخورد دکتر و پرسنل بی نظیر برای پای بعدیم هم همینجام
۱۴۰۴/۰۶/۲۴به شعبه فیزیوتراپی پاک و نزد دکتر ربانی مراجعه کردم و تخصص و حرفه ای بودن ایشان بسیار در روند بهبودی من کمک بسزایی کرد. کادری مجرب و مسولیت پذیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من ۱۰ جلسه برای فیزیوتراپی کف لگن امدم پیش دکتر مهر علی ، و بسیار راضی هستم و مشکلم کاملا رفع شد . ممنونم از کادر فیزیوتراپی مخصوصا خانم سلطانی ومدنی عزیز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من خیلی از نظرات خوبشون شنیده بودم و به شعبه پاکشون مراجه کردم برای زانوی راستم بسیار از روند درمان و نحوه برخورد آقای دکتر ربانی که با صبوری و حوصله زیاد انجام میدن راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من طی یک سانحه تصادف زاوی راستم دچار اسیب شد پارگی رباط و به شعبه پاک نزد اقای ربانی اومدم و نتیجه عالی گرفتم از همه لحاظ برخورد و محیط هم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سلام عالی هم کادر هم دکترتون ممنونم از محبت و دلسوزیتون و محیط تمیز با آرامشتون
۱۴۰۴/۰۹/۰۳در کارشان متخصص هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۹من گردن درد و کتف درد دارم .در شیف صبح با خانم دکتر مهرعلی انجام دادم هم خانم دکتر هم خانم مدنی و خانم سلطانی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و از خدمات پزشکی بسیار راضی بودم .
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مجرب ترین کادر فیزیوتراپی وپزشکان متبحر با درد کمر و درگیری عصب سیاتیک مراجعه کردم دکتر پاک قلب با تشخیص درست و درمان صحیح باعث شدن از سومین جلسه دردم کاهش پیدا کنه برای همگی شما دستانی پرتوان ، اندیشهای پویا و موفقیتهایی درخشان آرزو میکنم قدردانتان هستم که دردهایم را کم کردید
۱۴۰۴/۱۰/۱۶با سلام و وقت بخیر بنده مشکل درد کمر داشتم و با خانم دکتر پاک نژاد فیزوتراپی انجام دادم بسیار عالی بود ممنون از تیم خوب شما.
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار راضی مخصوصا از دکتر پاک نژاد عزیز
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام و احترام بنده مشکل در ناحیه شانه و گردن داشتم که با ۱۰ جلسه فیزیوتراپی زیر نظر دکتر متخصص در این کلینیک به بهبودی کامل رسیده ام ، سپاس فراوان از دکتران متخصص و کادر با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بودند
۱۴۰۲/۱۱/۲۹من در این مرکز درمان شدم بسیار راضی بودم و تشکر از کادر فیزیوتراپی دکتر نصبری و پاک قلب
۱۴۰۴/۰۶/۰۹یه تیم فوق العاده حرفه ای دستشون درد نکنه مچ پام خیلی خوب شده. موفق باشین.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار خوب و عالی از هر لحاظ
۱۴۰۴/۰۶/۱۲من تعویض مفصل انجام دادم و از آقای دکتر ربانی بسیار ممنونم روند درمانی عالی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کلینیک بسیار مجرب و متخصص، کادر درمانی خوش برخورد و صبور، ممنون از خانم سلطانی و مدنی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من بدلیل دیسک کمر و درگیری سیاتیک مراجعه کردم و از تشخیص و روند درمان خانم دکتر مهرعلی بسیار راضی هستم . ایشون و کادر درمان بسیار خوش اخلاق هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹باسلام من با خانم دکتر پاک نژاد فیزوتراپی انحام دادم و بسیار عالی و رازی بودم بسیار محیط خوب و عالی بود ممنون از محبت شما
۱۴۰۵/۰۲/۱۴سلام ارادت خدمت دکتر ربانی و کادر مجرب ایشان خانم حسینی و بیات من برای مشکل پاشنه پا مراجعه کردم به مرکز درمانگاه پاک و بسیار راضی بودم نتیجه خوبی گرفتم حتما پیشنهاد میکنم مراجه کنید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵محیط عالی و بسیار ارام با کادر عالی دکتر و همراهانشون نهایت قدردانی و تشکر رو دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶کادر درمان متخصص و با صبر و حوصله بنده برای درمان درد گردن و شانه مراجعه کردم و خداروشکر بهبودی کامل را بدست اوردم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با سلام من برای مشکل زانو مراجعه کردم و واقعا راضی بودم از جناب دکتر ربانی و منشی های خوبشون خانم حسینی و خانم بیات پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید عالی هستند شعبه درمانگاه پاک
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر نصیری واقعا دکتر خوب و دلسوز و مجربی هستند خدا حفظشون کنه من به تمام بستگان پیشنهادشون می دم ازبس دلسوز و متعهد هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۰سلام من تو شعبه دوم فیزیوتراپی پاک رفتم برای مشکل در رفتگی شانه و اصلاح حرکت که خداروشکر واقعا روز به روز بهتر شد با تشکر از مجموعه عالی و حرفه ایتون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من برای
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام من مادرم برای درمان بعد عمل تعویض مفصل آوردم خیلی راضی بودیم هم از دکتر پاک قلب با صبوریشون هم کادر خوبشون خانم مدنی و سلطانی ممنونم از محبتشون واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام و خسته نباشید خدمت کادر درمانی دکتر ربانی من جهت درد مفصل شانه به مرکز درمانگاه پاک مراجعه کردم واقعا راضی بودم با تشکر از برخورد مناسب کادر درمان خانم حسینی و خانم بیات
۱۴۰۴/۱۰/۱۵جراحی ارنج
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار مرکز تمیز و پرسنل خوش اخلاق برای کمر درد مراجعه کردم و طی 10 جلسه بهبودی کامل پیدا کردم ممنونم از دکتر پاک قلب عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۳درمان بی اختیاری ادرار با استفاده از روش درمانی بیوفیدبک در این کلینیک ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۷/۲۶برخورد پرسنل عالی و دلسوزانه . تشخیص و درمان دکتر بسیار خوب .
۱۴۰۳/۰۲/۰۶من درد شانه داشتم با کمک دکتر مهرعلی خیلی خوب شده کادر بسیار خوش برخورد و پرفشنال
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پزشکی بسیار حاذق ودلسوزومهربان .بنده برای ناراحتی که در قسمت کمرم داشتم پیش ایشون رفتم والبته نزدیک به ۲۵ سال میشه که ایشون رو میشناسم وبرای مداوا پیششون میرم .براشون آرزوی موفقییت دارم .
۱۴۰۳/۰۶/۰۸از اینکه دکتر ربانی جسارت و جرات دوباره راه رفتن را به من دادند متشکرم. ایشان بسیار مسلط و مجرب هستند. پرسنل کلینیک هم خوش برخورد و محترم هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴من طی چند ماه برای فیزیوتراپی شعبه پاک برای ۲ ناحیه عضو گردن و شانه ام مراجعه کردم بسیار از روند درمانی آقای ربانی و دستیارانشون خانم بیات و حسینی از نحوه برخوردشون و همه چی بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام من مادرم عمل تعویض مفصل انجام دادن برای فیزیوتراپی به مرکز شما مراجعه کردم بسیار بادقت و مراعات حال بیمار میکنن و مهربان و صبور هستن درمان مادرم عالی بود بسیار کادر دلسوزی دارن .
۱۴۰۴/۰۶/۱۱زانوم به مشکل خورده بود ۱۰ جلسه با خانم دکتر پاکنژاد فیزیوتراپی انجام دادم ایشون دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله ای هستن و با تمریناتی ک ایشون بهم دادن ، الان خیلی بهتر شدم ممنون از تیم خوبتون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من ۱۰ جلسه فیزیوتراپی این مرکز رفتم و بسیار راضی بودم و پرسنل عالی مخصوصا خانم مدنی و سلطانی.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶کلینیکی با کادر درمانی دکتران متخصص و پرسنل با صبر و حوصله خانم سلطانی و مدنی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پسرم زانوهاش درد داشت و با مراجعه به فیزیوتراپی پاک که بسیار مجهز و خوب هست و به کمک دکتر و تمرینات و لیزر پرتوان کاملا بهبود پیدا کرده. مرسی از دکتر و پرسنل و کادر خوبشان
۱۴۰۴/۱۰/۱۶