برای دریافت نوبت از مرکز فیزیوتراپی فرهنگ مریم صدیقی - فیزیوتراپیست در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب مرکز فیزیوتراپی فرهنگ مریم صدیقی - فیزیوتراپیست در تهران: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی، خیابان صحرا، ساختمان روبه روی مسجد باقرالعلوم، بالای برنج وزین، واحد ۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت مرکز فیزیوتراپی فرهنگ مریم صدیقی - فیزیوتراپیست در تهران حدود ۱,۸۸۷,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب مرکز فیزیوتراپی فرهنگ:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی، خیابان صحرا، ساختمان روبه روی مسجد باقرالعلوم، بالای برنج وزین، واحد ۴
برای زانویی که بیشتر ا گفتن جراحی باید بکنم به فیزیوتراپی فرهنگ مراجعه کردم واقعا کارشون عالیه و فوق العاده خوش اخلاق و کار درستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بهترین کلینکی که رفتم خوش انرژی، ماهر و کار بلد واقعا بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار محیطی ارامش بخش وبا کادری مجرب بنده به نبوه خود از تمام پرسنل کامل تشکر را دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲من در طی چند سال اخیر چند تا فیزیوتراپی رفتم خوب بودن اما و پرسنل فیزیوتراپی فرهنگ فوق العاده اند خیلی مهربون خوش برخورد و متعهد من که خیلی حس خوبی میگیرم وقتی میام فیزیوتراپی چون خیلی انرژی خوبی داره اینجا انشاالله همیشه موفق و سربلند باشید
۱۴۰۴/۱۰/۱۵متخصص و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی در یک کلام بینظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۳واقعا بهترینید از هر نظر اخلاق،راهنمایی،صداقت و هرچیزی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی محیط تمیز کارکنان با اخلاق
۱۴۰۵/۰۱/۳۱کادر بسیار حرفه ای و محترم، محیط آرام و بسیار تمیز.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳فیزیوتراپی کار بلد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوبه من راض
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام ،همه چیز عالی بسیار با تجربه و دلسوز هستند ،کادر بسیار مهربان و کاربلد و صمیمی محیط کلینیک بسیار پر انرژی و تمیز ودر کل همه چیز از نظر من عالی و بی کم و کاست خدارو شکر که با کمک عزیز کاملا مشکل دستم حل شد بازم از و کادر دلسوزشان نهایت تشکرو دارم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۷با سلام و احترام کادری مجرب، دلسوز ، با دانش ، و به شدت متعهد. با سیستم و دستگاهای کاملا بروز و عالی ، من به شخصه مشکلی عمیق داشتم که با دانش ین فرهنگ کاملا رفع شد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار کلینیک خوب و پرسنل خوش اخلاق و کار بسیار عالی من رای بودم با ۶ جلسه رفتن انگشت دخترم بسیار بهتر شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱*** عالی*** کمر دردرد داشتم که درد شدید در پای چپم ایجاد کرده بود،( سیاتیک و همسترینگ) .فیزیوتراپی جای دیگری رفته بودم که جواب کامل نگرفتم، این مرکز خدمت مهران تقتمش عزیز مراجعه کردم که بسیار عالی درمان رو انجام دادند. هم در درمان و هم اخلاق عالی هستند. کلا این مرکز هم از لحاظ کار و هم از لحاظ پرسنل عالی هستند و انرژی خوبی رو به مراجعه کننده میدهند. محیط ارام و دوستانه هست و انرژی خوبی میگیرین
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیارعالی،کادرمجرب،محیط آرام، درکل بی نظیر وسپاس فراوان بابت نتیجه خوبی که از کلینیک فرهنگ گرفتم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالی بود ممنون از زحماتتون
۱۴۰۴/۱۰/۱۴صدیقی و تقتمش هر دو عالی هستند ،ما خانوادگی از مراجعین قدیمیشون هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵زانو درد داشتم با مشاوره و راهنمایی درست خوب شدمدرود فراوان به
۱۴۰۴/۱۲/۱۷بسیار مرکز مناسبی از نظر علمی، دانش تخصصی، زیرساختهای تخصصی بوده و چنانچه فردی یک مرتبه به این مرکز مراجعه نماید قطعا جذب خدمات این مرکز میگردد. پاکیزگی و نحوه برخورد پرسنل نیز از دیگر ویژگیهای مثبت این مرکز میباشد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار راضی بودم من مچ پام اسیب دیده بود کامل بهبود پیدا کردم خود و کادرشون بسیار مجرب و توانمند بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۴به علت درد گردن و انگشت ماشه ای به ایشان مراجعه کردم ،بسیار با اخلاق و خوشرو و متبحر هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۹کادر مجرب،بسیار خوش برخورد و محیط کاملا بهداشتی توصیه میکنم حتما به فیزیوتراپی فرهنگ مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۳/۰۵درد درناحیه گردن و دست داشتم که مشکلم برطرف شد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۵های باسواد و حرفه ای،با اخلاق،بی نظیرودلسوز محیطی کاملا بهداشتی فضای پر از آرامش،در زمان انجام فیزیوتراپی مرتب زیرنظر دارن و پیگیر هستند پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بنده برای بازتوانی پس از عمل جراحی رباط صلیبی چند کلینیک رفتم. این کلینیک بسیار عالی و حرفه ای در طول بازتوانی به بنده در این مسیر سخت کمک کردند. بسیار با دانش و خوش رفتار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام همه چیز خوبه ممنون از محبت ها و ضحمتی که برای بیمارانتون میکشید
۱۴۰۵/۰۲/۱۵از نظر تخصص و مهارت که فوق العاده بودند. برخوردها صمیمانه و محیط آرام و تمیز بود. ما مدت نسبتا طولانی از بابت ناتوانی حرکتی به خاطر یک بیماری نادر شبیه سکته مغزی بهشون زحمت فیزیوتراپی و حرکات ورزشی اصلاحی دادیم که برای ما تجربه موفق و بسیار خوشایندی بوده و هست. برای همه آرزوی سلامتی دارم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴با حوصله و دلسوز و و محیط آرامش بخش و پرسنل خوب و مهربان مخصوصا خانوم گودرزی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶ممنونم از که من رو به زندگی برگرداندند. من از شدت درد نمی توانستم یک ماه بخوابم. بسیار محترم و با سواد هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸محیط بسیار تمییز و آرامبخش پرسنل مودب و مهربان و خوش اخلاق حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مرکز بسیار تمیز و مرتب با پرسنل مجرب. انقدر و تیمشون حرفه ای و با تجربه هستند که با خیال راحت میتونید بهشون اعتماد کنید
۱۴۰۵/۰۱/۳۱این مرکز کادر بسیار دلسوز و مجربی داره و برخورد خانم و با بیماران و دلسوزی ایشان برای بهبودی واقعن ستودنیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲با سلام ۵۰ روز پیش رباط صلیبیم رو عمل کردم و با وجود اینکه های خیلی مجرب تری در حوزه فیزیوتراپی میشناختم ولی فیزیوتراپی فرهنگ رو برای ادامه روند بهبودم انتخاب کردم چون شاهد تعامل خوب و پاسخگویی مهران با مهران شدم و شکرگزار خداوند بزرگ هستم که این انسان شریف و دوست داشتنی رو خداوند سر راهم قرار داد و همه عزیزانی که دنبال یک فیزیوتراپ مجرب ، جوان و با انگیزه میگردند ایشون رو پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۳من به مرکز مراجعه نکردم با وخانم صدیقی تلفنی در مورد دخترم مشورت گرفتم بدون اخذ ویزیت منو راهنمایی کردن وجالب اینکه من شماره گذاشتم وخودشون با من تماس گرفتم و هردوحدود نیم ساعت با دقت صحبت های منو گوش دادند وراهکار دادند در ابن دور وزمونه ابن افراد انگشت شمار هستند .آرزوی موفقیت دارم برای این دوبزرگوار
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مهربان و دلسوز خیلی ازتون ممنونم با وجود استرس زیادی که داشتم شما با آرامش برخورد کردی. فیزیوتراپی فرهنگ مجموعه ای آرامبخش و حرفه ای با پرسنل خیلی خوب هستش دردی که داشتم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۶عالی . وبسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۳زانو درد داشتم خیلی خیلی و کار بلد و حرفه ای هستن بهتریننن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی و با دانش هستن ، شبکه عصب دست چپ من آسیب دیده بود و دستم کاملا از کار افتاده بود ، حتی دو تا متخصص گفتن دیگه مثل روز اول نمیشه دستم ولی با درمان صحیح ایشون سلامتی کامل دستم رو بدست آوردم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من برای انگشت رینگ که تو بسکتبال آسیب دیده بود به فرهنگ مراجعه کردم ، و ادامه میدم جلساتم رو کنارشون سوالاتم رو به اندازه و دقیق توضیح دادن . ممنون از تیم خوبشون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹با درود. من حدودا بیست سال است که درد کمر خفیفی داشتم که برخی اوقات شدید می شد و واقعا علاوه بر درد زندگی را برایم سخت کرده بود. خوشبختانه از زمانی که ورزش های مخصوص را که و پیشنهاد دادند خوشبختانه خیلی راحت شده ام. بخصوص مشکلات مربوط به رانندگی های طولانی که الان خیلی خیلی بهتر شده است. بدرود
۱۴۰۳/۰۹/۲۹زانو درد داشتم و با تمرینات ورزشی کاملا خوب شدم ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۹من برای گردنم مراجعه کردم کارشون عالی بود همچنین خیلی دقیق و صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی بود خیلی حرفه ای و با سواد بودند بسیار رفتار پرسنل عالی بود، کمر درد داشتم .
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام .من دو سال درد داشتم و جاهای زیادی رفتم نتیجه نگرفتم .ولی الان واقعا درد ندارم .خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دچار گرفتگی به همراه درد شدید در ناحیه گردن شده بودم که با یک جلسه ویزیت توسط عزیز ، و با بکار گیری سوزن خشک بهتر شدم.و همچنین تشکر میکنم از پرسنل خوب و حرفه ایتون.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تیم بسیار مجرب رسیدگی به مراجعه کننده در اولویت اول هست تشخیص و نحوه رسیدگی در طول درمان فوق العاده عالی بسیار خوشحالم که همچین سرویس دهی رو تجربه کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳میتونم بگم بهترین تیمی که به عمرم دیدم در فیزیوتراپی فرهنگ در کنارهم جمع شدند، بسیار مهربون و با اخلاق عالی، رسیدگی بسیار عالی به مراجعه کننده
۱۴۰۴/۱۰/۱۵محیط بسیار بهداشتی وتمیز با پرسنل حرفه ای و خوش اخلاق.با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون و خیر و برکت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تیم بسیار حرفه ای و باسواد و دلسوز من عمل زانو داشتم و برای فیزیوتراپی رفتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵