بسیار عالی
میخچه پا داشتم خوب شدم
زگیل عالی بود
خیلی خوب
جوش صورت
برای جوش صورت پماد و صابون داد خوب بود اما وقتی دیگه نزدم باز جوشام اومد یعنی از ریشه درمان نشدم
اگزما وکاملابرطرف شد
برای نوبت دهی خیلی سخت میشود تلفنی ارتباط برقرار کرد
خوب بود
پسرم هشت سالش بود دونه رو دست و پاش درومده بود با پمادای دکتر در عرض نیم ساعته رفت
مشکل چروک دست. با کرمهای عالی که دکتر معرفی کردن خیلی خوب شد
عالیه ریزش مو داشتم قطع شد
بسیار دکتر خوبیه بهشما دوستان توصیه میکنم به ایشون اطمینان کنید
ریزش سکه ای
خوش اخلاق و عالی
دکتر با اخلاق و برای مریض وقت کافی داره راضی هستم
مشکل پوستی بله برطرف شد
بسیار دکتر با تجربه و صبور
مشکل قارچ پوستی و جواب گرفتم
اگزما کودک داشتیم که درمان شد توسط ایشان
ریزش سکه ای داشتم خدا رو شکر خوب شدم
خیلی خوب است
اگزما موستی داشتم ،با تجویز داروی دستساز ب نتیجه دلخواه رسیدم
من برای برطرف کردن جوش های صورتم رفتم یک جلسه رفتم عالی بوده حالا میخوام دومی رو برم
عالی بود
بسیار خوب
فوق العادهدهستن
خوب است
جوش های سرسفید و سرسیاه نتیجه گیری رفع کامل جوش
ریزش مو و خارش پوست که درمان شد
عالیه کارشون
تشخیص خوبی داشت
مشکل جوش صورت داشتم بهتر شدم الان یه نوبت دیگری بگیریم ادامه کارم
عالی بود کارش
کارش خوبه
برای زگیل انگشت و جوش صورتم خیلی خوب بودند.
مشکل پوستی با یک دوره مصرف کرم خوب شدم
واسه پوستم عالی شده
جوش و جای جوش در حال درمان هستم
راضی هستم
ریزش مو
مشکل اگزمای پوست عالی
اگزما دخترم خیلی خوب بودن
اگزما نتیجه عالی بود عااااالی
بیست بیست
مشکلی پوستی داشتم، تشخیص عالی و درمان سریع
ایشان بسیار متخصص و با اخلاق و در کار خود حرفه ای میباشد
بسیارعالی
مو و خوب بود
عالیییییی بوده
بسیار راضی بودم
دکتر راهنمایی کرد
ریزش مو داشتم خوب بود داروهاشون
جای جوش
بیماری صدف داشتم رفع شد
تشخیص بسیار عالی و درمان قطعی
خیلی راضی بودم ازشون یه مشکلی داشتم که بعد از مراجعه به ایشان طی 5روز حل شد
خوب بوده
اگزمای دست خیلی بود
آفت دهانی ، دو جلسه اومدم پیش دکتر ، یه قرص بهم داد اوکی شدم
خیلی خوب بود
خوب وعالی
لیزر موهای زائد
تازه مراجعه کردم
برای درمان اگزمای پسرم مراجعه کردم. بسیار عالی و نتیجه بخش بود
خارش پوست
مشکل جوش داشتم
خیلی دکتر بسیار خوبی هستش
بسیار با حوصله و عالی هست
به طور کلی موهام رویش دوباره پیدا کرد
لک صورت .کارشون عالی خیلی راضیم
خللی خوب
کک ومک
مشکل پوستی داشتم .خیلی خیلی بهتر شو
عالیییی
جوش سفید زیر پوستی به شکل کیست داشتم
راضی بودم
عالی هستند
اگزما داشتم برطرف شد واقعا عالی هستند
بسیار صبور، خوش اخلاق و در زمینه تخصص خود، کاردرست و حرفه یی
دکتر خوب و باتجربه ای هستند
میخچه پا درمان شدم
دکترخوبیه
کارآقای دکترجمالی واقعاعالیست ومن ازکارش راضیم.فقط کارلیزرش نمیدونم چطورباشه؟؟؟
دکتر خوبی هس. لیزر.
گال واگزما
حساسیت قارچی داش
بیماری گال ، عاااالی بود کارشون
تحت درمان
بهترین دکتر پوست استان
اگزمایی
سکه ای
مشکل پوستی داشتم
بیماری پوستی اطفال
عدم رضایت
خوب بودند
اگزما خوب
اگزمای شدید داشتم خیلی بهتر شدم
لک عالی
پسرم دوماهش بود اگزما داشت تا وقتی پماد میزنم خوبه نزنم برمیگرده الان شش ماهشه جواب نگرفتم
ذگیل صورت خوب شد
بسیار خوب بود
عااالی
عالی بوده.زخم
بنظرم دکتر خوبیه
عالی بی ن
براجوشام رفتم عالی بود
ریزش مو،هنوز دوره ی درمانم کامل نشده
حساسیت پوشتی
جراحی پوست . بدون هیچ گونه ردی
در دوران بارداری اگزما سینه داشتم،به لطف خدا و تجویز خوب آقای دکتر این بیماری رفع شد
عالی است دکتر جمالی
دکترخوببه
ریزش مو سکه ای تحت درمان
خال بیرون آوردم خیلی عالی بود و جاش اصلا نموند
بسیار مودب و کار درست
مریضی پسوریاسیس دارم الان از 8سالگی تا 17سالمه الان هیچ تغیری نکردم اما کارشون عالیه
پسرم بیماری پوستی داشت چند تا دکتر برمش نتیجه نگرفتم ولی با مراجعه با آقای دکتر جمالی مشکل ما حل شد دکتر سلامت باشید
دکتر خوبی هست در رابزه با جوش صورت رفتم وه نتیجه گرفتم
مشکل التهاب پوستی
نتیجه ی عالی
دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هستن
عالی بودن
برای فریز مخک مراجعه کردم بسیارعالییی وظایف کارکردن
زگیل توی پام داشتم و الان خداروشکر بهتر شده و هنوز تحت درمان هستم
آلرژی داشتم نتیجه عالی بوده
عالی حرف نداره
تشخیص عالی دارن وداروهای خوبی میدن
کهیر داشتم با دارو های دکتر درمان شد
جوش صورت،
از ایشان راضی هستیم
جراحی خا
عالی هستن ایشان
خارش شدید پوست نتیجه برطرف شدن خارش به صورت کامل
بسیار عالی . هم .تشخیص و هم درمان و هم اخلاق .
بیماری تاولی داشتم که درمانش خوب بود خوش اخلاق و با انصافه خدا خیرش بده
کارشون عالی بود
جوش زیاد صورت مصرف دارو و لیزر رفع شد
بهترین دکتر
الژی پوستی واگزمای لب
عالی عالی خیلی دکتر خوب مهربونی هست
بسیار خوب ه
برای جوش و جای جوش .تا الان ک درمان خوب پیش رفته
نتیجه ی خوب و قابل قبول
لیزر لک
بسیار صبور و عالی هستند...
انجام کرایو تراپی
عالی بودن لک صورت
جراحی خال گوشتی که اصلاجای بخیه شپیدانیست خیلی راضی ام
من خیلی را
عالی بود بهبودی کامل اگزما دست
اگزما خوب بود الحمدلله
مشکل گوست
واقعا کارشون خیلی خوبه،برخورد شون هم عالیه
خیلی کارشون خوبه
خوب بود کارشون
خیلی خو
بسیار عالی است و تا کنون چندین نفر از دوستانم را به ایشان ارجاع داده ام .
عاااالی و خبرا
تشخیص عالی،انرژی مثبت،به صحبت بیمار کاملا گوش میکنند و وقت میذارن برای بیمار
خیلی عالی مشکلی که داشتم حل شده وخداروشکر بهتر شدم خیلی جا رفتم خوب نشدم ولی دکتر جمالی حرف نداره
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان امام خمینی (سنگی), جنب بانک تجارت مرکزی, ساختمان پزشکان دنا, طبقه دوم
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۱میخچه پا داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳زگیل عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جوش صورت
۱۴۰۰/۰۴/۰۳برای جوش صورت پماد و صابون داد خوب بود اما وقتی دیگه نزدم باز جوشام اومد یعنی از ریشه درمان نشدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲اگزما وکاملابرطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳برای نوبت دهی خیلی سخت میشود تلفنی ارتباط برقرار کرد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷پسرم هشت سالش بود دونه رو دست و پاش درومده بود با پمادای دکتر در عرض نیم ساعته رفت
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۶/۳۱مشکل چروک دست. با کرمهای عالی که دکتر معرفی کردن خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالیه ریزش مو داشتم قطع شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار دکتر خوبیه بهشما دوستان توصیه میکنم به ایشون اطمینان کنید
۱۳۹۸/۱۰/۱۹جوش صورت
۱۴۰۰/۰۷/۲۱ریزش سکه ای
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر با اخلاق و برای مریض وقت کافی داره راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مشکل پوستی بله برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹بسیار دکتر با تجربه و صبور
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مشکل قارچ پوستی و جواب گرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳اگزما کودک داشتیم که درمان شد توسط ایشان
۱۳۹۹/۰۲/۲۰ریزش سکه ای داشتم خدا رو شکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸خیلی خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۶اگزما موستی داشتم ،با تجویز داروی دستساز ب نتیجه دلخواه رسیدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲من برای برطرف کردن جوش های صورتم رفتم یک جلسه رفتم عالی بوده حالا میخوام دومی رو برم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴فوق العادهدهستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب است
۱۳۹۸/۰۱/۱۶جوش های سرسفید و سرسیاه نتیجه گیری رفع کامل جوش
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ریزش مو و خارش پوست که درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶جوش صورت
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عالیه کارشون
۱۳۹۹/۰۹/۳۰تشخیص خوبی داشت
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۳مشکل جوش صورت داشتم بهتر شدم الان یه نوبت دیگری بگیریم ادامه کارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی بود کارش
۱۳۹۹/۰۷/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۷کارش خوبه
۱۳۹۹/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای زگیل انگشت و جوش صورتم خیلی خوب بودند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۸مشکل پوستی با یک دوره مصرف کرم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶واسه پوستم عالی شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۲جوش و جای جوش در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل اگزمای پوست عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷اگزما دخترم خیلی خوب بودن
۱۳۹۷/۰۷/۲۳اگزما نتیجه عالی بود عااااالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بیست بیست
۱۳۹۷/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مشکلی پوستی داشتم، تشخیص عالی و درمان سریع
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ایشان بسیار متخصص و با اخلاق و در کار خود حرفه ای میباشد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶ریزش مو
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مو و خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالیییییی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۵/۰۵دکتر راهنمایی کرد
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۹خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ریزش مو داشتم خوب بود داروهاشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۵جای جوش
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بیماری صدف داشتم رفع شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۴تشخیص بسیار عالی و درمان قطعی
۱۳۹۷/۱۲/۲۱خیلی راضی بودم ازشون یه مشکلی داشتم که بعد از مراجعه به ایشان طی 5روز حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بوده
۱۳۹۹/۰۲/۰۶اگزمای دست خیلی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۷آفت دهانی ، دو جلسه اومدم پیش دکتر ، یه قرص بهم داد اوکی شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱لیزر موهای زائد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴برای درمان اگزمای پسرم مراجعه کردم. بسیار عالی و نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۶خارش پوست
۱۳۹۸/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مشکل جوش داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۷خیلی دکتر بسیار خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار با حوصله و عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۶به طور کلی موهام رویش دوباره پیدا کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷لک صورت .کارشون عالی خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خللی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۲کک ومک
۱۳۹۹/۰۶/۳۰مشکل پوستی داشتم .خیلی خیلی بهتر شو
۱۳۹۸/۱۱/۲۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸جوش سفید زیر پوستی به شکل کیست داشتم
۱۳۹۸/۰۷/۱۳جوش صورت
۱۳۹۹/۰۴/۲۹راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۱۹اگزما داشتم برطرف شد واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار صبور، خوش اخلاق و در زمینه تخصص خود، کاردرست و حرفه یی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ریزش مو
۱۳۹۹/۰۵/۱۱میخچه پا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۴کارآقای دکترجمالی واقعاعالیست ومن ازکارش راضیم.فقط کارلیزرش نمیدونم چطورباشه؟؟؟
۱۳۹۷/۰۶/۰۷دکتر خوبی هس. لیزر.
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴گال واگزما
۱۳۹۹/۰۹/۱۶حساسیت قارچی داش
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بیماری گال ، عاااالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بهترین دکتر پوست استان
۱۳۹۹/۱۰/۱۷اگزمایی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴سکه ای
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل پوستی داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بیماری پوستی اطفال
۱۴۰۰/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۲۵اگزما خوب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰اگزمای شدید داشتم خیلی بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۴/۰۳لک عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷پسرم دوماهش بود اگزما داشت تا وقتی پماد میزنم خوبه نزنم برمیگرده الان شش ماهشه جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ذگیل صورت خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی بوده.زخم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بنظرم دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عالی بی ن
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۳براجوشام رفتم عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ریزش مو،هنوز دوره ی درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۰۳حساسیت پوشتی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵جراحی پوست . بدون هیچ گونه ردی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰در دوران بارداری اگزما سینه داشتم،به لطف خدا و تجویز خوب آقای دکتر این بیماری رفع شد
۱۳۹۸/۰۱/۳۱عالی است دکتر جمالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکترخوببه
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ریزش مو سکه ای تحت درمان
۱۳۹۹/۰۷/۳۰خال بیرون آوردم خیلی عالی بود و جاش اصلا نموند
۱۳۹۸/۰۹/۱۹بسیار مودب و کار درست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۵مریضی پسوریاسیس دارم الان از 8سالگی تا 17سالمه الان هیچ تغیری نکردم اما کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۱/۱۸پسرم بیماری پوستی داشت چند تا دکتر برمش نتیجه نگرفتم ولی با مراجعه با آقای دکتر جمالی مشکل ما حل شد دکتر سلامت باشید
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خوبی هست در رابزه با جوش صورت رفتم وه نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵مشکل التهاب پوستی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶نتیجه ی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکتر خیلی خوب و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷برای فریز مخک مراجعه کردم بسیارعالییی وظایف کارکردن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳زگیل توی پام داشتم و الان خداروشکر بهتر شده و هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۷آلرژی داشتم نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۲۳تشخیص عالی دارن وداروهای خوبی میدن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۳کهیر داشتم با دارو های دکتر درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۹جوش صورت،
۱۳۹۸/۰۶/۲۵از ایشان راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷جراحی خا
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی هستن ایشان
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خارش شدید پوست نتیجه برطرف شدن خارش به صورت کامل
۱۳۹۹/۱۰/۱۶بسیار عالی . هم .تشخیص و هم درمان و هم اخلاق .
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بیماری تاولی داشتم که درمانش خوب بود خوش اخلاق و با انصافه خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۳کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲جوش زیاد صورت مصرف دارو و لیزر رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۱الژی پوستی واگزمای لب
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی عالی خیلی دکتر خوب مهربونی هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار خوب ه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲برای جوش و جای جوش .تا الان ک درمان خوب پیش رفته
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۷نتیجه ی خوب و قابل قبول
۱۳۹۷/۱۱/۰۷لیزر لک
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار صبور و عالی هستند...
۱۴۰۰/۰۶/۲۰انجام کرایو تراپی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی بودن لک صورت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۷جراحی خال گوشتی که اصلاجای بخیه شپیدانیست خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۴من خیلی را
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی بود بهبودی کامل اگزما دست
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷اگزما خوب بود الحمدلله
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکل گوست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹واقعا کارشون خیلی خوبه،برخورد شون هم عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰ریزش مو
۱۴۰۰/۰۵/۲۸خوب بود کارشون
۱۳۹۷/۰۵/۳۱خیلی خو
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی است و تا کنون چندین نفر از دوستانم را به ایشان ارجاع داده ام .
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عاااالی و خبرا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱تشخیص عالی،انرژی مثبت،به صحبت بیمار کاملا گوش میکنند و وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۲خیلی عالی مشکلی که داشتم حل شده وخداروشکر بهتر شدم خیلی جا رفتم خوب نشدم ولی دکتر جمالی حرف نداره
۱۴۰۰/۰۸/۰۶جوش صورت
۱۳۹۹/۱۲/۲۵