پمادی که برای مشکل پوستم تجویز کردن واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
لکه های پوستی که با داروی ساختنی رو به بهبود است
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
پوست دختر خواهر من آسیب دیده بود دکتر دارو داد خیلی زود خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
بسیار پزشک خوبی است
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
مشکل پوستی وفعلا نتیجه نگرفتمه تاحالا
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
ریزش مو خوب بود نتیجه ش البته برای پسر برادرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
من بار دوم هست که می خوام برم پیشش دکتر گفت باید چند جلسه بیا ی تا پوستت بهتر بشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
جواب داد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اگزما داشتم واقعا معجزه کرد
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
همسرم چند بار مراجعه کرده است،، برای مو و پوست،،، الان هم برای پسرم میخواهیم مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
جوش پوستی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
حساسیت دارویی شدید با عوارض پوستی....تقریبا
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
تو تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
برای جوش صورتم چند سالی زیر دستش بودم حالا بعداز چند سال تا از قرصه استفاده نمیکنم باز صورتم جوش میزنه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ایشان د
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
لیکن پلان مشکل منه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
دکتر بسیار خوبی هستند مشکل آفتاب سوختگی داشتم حل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
سلام خودم و فرزندم دوبار مراجعه کردیم با داروهای تجویزی آقای دکتر ، مشکل پوستی مان کاملا برطرف شد.
قدر دان ایشان و پزشکان دلسوز و متعهدشهر و استانمان هسنیم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
مشکل پوست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
مشکل پوست داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
جوش ..درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
رنگدانه پوستی
۱۳۹۹/۰۷/۱۷
براجوشهای صورت مراجعه کردم عالیه کارشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مشگلات پوستی که باعث سوراخ سواخ شدن صورت شده بود و در عرض دو دوره درمان بهبود کلمل یافتیم
بسیار عالی و قابل اعتماد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
بسیار دکتر حاذقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالی مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کارشون خیلی خوبه داروهاشون همه تاثیر گذارهست
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
لیکن پلان دارم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خیلی راضی بودم از ایشون پزشک بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
جوش داشتم .بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
عاااالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
جوش بدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
کک مک پوستی جوش عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دکترخوبی هستن و کارا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
من صورتم خیلی جوش داشت از وقتی زیر نظر دکتر هادی پورم جوشهای صورتم خوب شده
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
ریزش مو داشتم ،نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
درمان جوش صورت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
پسرم تو صورتش زگیل در اومده بود و توسط دکتر درمان شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بد بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
مشکل جوش صورت
که هنوز کار داره اما تا الان که خوب بوده تشکر میکنم آناهیتا دیداب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
جوش صورت داشتم و داروهاش جواب داد
۱۳۹۸/۱۱/۰۳
عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مشکل اگزما داشتم و داروی تجویزی برای کنترل آن مفید بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
زگیل پا
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
جوش صورت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
قبلا مراجعه داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۶
خوب بوده،
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
سوختگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
درمورد بیماری پوستی خیلی خوب جواب گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
مشکل پوست کارش بسیار عالی و متعهد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
نگهداری پسوریازیس
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکتر خیلی خوبیه.ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
خیییلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بهترین گزینست حتما پیشنهاد میکنم ....فوق العاده ای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
ریزش مو
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
با سلام دکتر هادری پور در تشخیص اگزوما بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی خوبع
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
مشکل پوستی داشتم حل شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
برای درمان زکیل مراجعه کردم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
سلام لک داشتم دوجلسه رفتم پیش دکتر نتیجه گرفتم عاااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
مشکل پوستی و باداروها ایشان رفع شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
ریزش مو و تاسی مردانه ،،،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
تجویز کرم ها و قرص ها جواب عالی گرفتن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل پوستی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تزریق چربی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مشکلی پوستی در ناحیه صورت هست که هنوز پیگیر مشکل هستیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
هنوز طول درمان ددارم و فعلا نتیجه ای حاصل نشده زمان لازم هست برای نتیجه گیری
۱۳۹۹/۰۷/۰۹
پوستی خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۲۷
حساسیت پوستی و الحمدالله نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بهترین دکتری که میشناسم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خ بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
پدرم مشکل پوستی داشتن برطرف شد..
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
برای رفع اگزما عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
اگزما پوست
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
تزریق ژل لب
۱۳۹۸/۱۱/۰۱
مشکل پوست عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
قارچ پوستی داشتم با کرم و شامپو سریع بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
ریختن موی پشت سر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
عالی هست
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
مشکل خارش
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بسیارعال
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عالییییییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
برای درمان شوره سر خدمتشون بودم کارشون عالیه.با معرفی شامپو کلا شوره سر از بین رفت
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
مشکل پوستی داشتم رفع شد
۱۳۹۷/۰۷/۱۸
بسیار عالی بود برای جای جوش ها.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
برای جای جوش رفتم اولش خوب بود بعدش دوباره برگشت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی عاااالی بود واقعا ازش راضی ام
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
بیماری لک و پیس داشتم و با دارو بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
چارچ پوستی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
من خودم تا حالا پیشش نرفتم اما بیمارانی که مراجعه کردن خیلی راضی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بیماری لیکن پلان داشتم و الان دوساله تحت نظرشونم بسیااارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
سلام. ریزش مو. مفید بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مشکل پوستی داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
مشکل جوش وواقعا عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
مشکل پوستی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
جوش صورت
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
یک جوش چربی تو سرم بود درآوردم بخیه خورد خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
زگیل در صورت دخترم داشتم واقعا معجزه کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
مشکل پوست صورت داشتم ک حل شد و راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
من بیماری صدف داشتم و ایشون تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۷/۲۳
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
مشکل پوستی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
سفیدی مو
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
ریزش مو مشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
بیماری پوستی،که با تشخیص درست ودارو کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
جوش صورت
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
رفع جوش
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خیلی خوب بود رازی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مشکل پوستی عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
جوش وجای جوش
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
خال درآوردم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
عالی هست من الت سه سال زیر نظرش هستم نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۹
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
بله خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
من داعو صدف دارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
من یه جلسه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
جوشهای صورتم بخاطر مشکل پلی کیستیک اصلا خوب نمیشد و واقعا با داروهای اقای دکتر واقعا پوستم عالی شده
۱۳۹۹/۰۵/۱۳
جوش صورت عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
ریزش داشتم کاملا برطرف شد ولی دورههای ایشون رو سرخود قطع کردم و مجددا بعداز مدتی باز ریزش شروع شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
اگزما ی پوستی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مشکل جوش و جای جوش داشتم کاملا برطرف شده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
برای کنترل جوشام رفتم
بسیار عالی بود نتیجه کارشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
میمیموینبمبم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
پوست خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
بسیار خوب بود،
۱۳۹۸/۰۶/۲۲
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
من مشکل هورمونی داشته بودم ولی بعد از زمان مشخص شده که باید دوباره میرفتم نرفتم تا زمانی که دارو ها رزا ادامه میداد خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۹
برای پوستم قبلا ی وزیت رفتم پیش آقای دکتر راضی بودم بعد چندسال
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
مشکل پوستی داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خیلی خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالی بیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی کارشوت
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
پدرم زونا داشت ما نمیدونستیم وخیلی نگران بودیم اومدیم مطب آخروقت بود ویزیتمون کرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
برای شوره و پوسته سر ،نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱
عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سلام
من مشکل جوش زیرپوستی داشتم و از درمانم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
لک پوستی ،عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
مشکل پوشتی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
از طبابت ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
سلام بسیار
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
خیلی عالی و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
من چند سال پیش موی زائد در صورتم داشتم در مطب دکتر هادی پور لیزر برایم انجام داد خیلی عالی بود
درمان اکنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۹جراحی خال . راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۴من ژل تزریق کردم و بیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵لک صورت ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۶/۱۵پمادی که برای مشکل پوستم تجویز کردن واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵لکه های پوستی که با داروی ساختنی رو به بهبود است
۱۳۹۹/۰۱/۱۵پوست دختر خواهر من آسیب دیده بود دکتر دارو داد خیلی زود خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۸بسیار پزشک خوبی است
۱۳۹۸/۱۱/۲۱مشکل پوستی وفعلا نتیجه نگرفتمه تاحالا
۱۳۹۹/۰۸/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶ریزش مو خوب بود نتیجه ش البته برای پسر برادرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲من بار دوم هست که می خوام برم پیشش دکتر گفت باید چند جلسه بیا ی تا پوستت بهتر بشه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱جواب داد
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۱۱اگزما داشتم واقعا معجزه کرد
۱۳۹۹/۰۶/۱۷همسرم چند بار مراجعه کرده است،، برای مو و پوست،،، الان هم برای پسرم میخواهیم مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷جوش پوستی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶حساسیت دارویی شدید با عوارض پوستی....تقریبا
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تو تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴برای جوش صورتم چند سالی زیر دستش بودم حالا بعداز چند سال تا از قرصه استفاده نمیکنم باز صورتم جوش میزنه
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ایشان د
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بد نبود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۵لیکن پلان مشکل منه
۱۳۹۹/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوبی هستند مشکل آفتاب سوختگی داشتم حل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵سلام خودم و فرزندم دوبار مراجعه کردیم با داروهای تجویزی آقای دکتر ، مشکل پوستی مان کاملا برطرف شد. قدر دان ایشان و پزشکان دلسوز و متعهدشهر و استانمان هسنیم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۳مشکل پوست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکل پوست داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶جوش ..درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۸رنگدانه پوستی
۱۳۹۹/۰۷/۱۷براجوشهای صورت مراجعه کردم عالیه کارشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۸مشگلات پوستی که باعث سوراخ سواخ شدن صورت شده بود و در عرض دو دوره درمان بهبود کلمل یافتیم بسیار عالی و قابل اعتماد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳بسیار دکتر حاذقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالی مشکل پوستی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹کارشون خیلی خوبه داروهاشون همه تاثیر گذارهست
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹لیکن پلان دارم
۱۳۹۹/۰۲/۳۱خیلی راضی بودم از ایشون پزشک بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۸جوش داشتم .بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عاااالیییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰جوش بدن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱کک مک پوستی جوش عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکترخوبی هستن و کارا
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳من صورتم خیلی جوش داشت از وقتی زیر نظر دکتر هادی پورم جوشهای صورتم خوب شده
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ریزش مو داشتم ،نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶درمان جوش صورت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱پسرم تو صورتش زگیل در اومده بود و توسط دکتر درمان شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۲بد بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۱مشکل جوش صورت که هنوز کار داره اما تا الان که خوب بوده تشکر میکنم آناهیتا دیداب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰جوش صورت داشتم و داروهاش جواب داد
۱۳۹۸/۱۱/۰۳عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل اگزما داشتم و داروی تجویزی برای کنترل آن مفید بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳زگیل پا
۱۴۰۰/۱۱/۰۴جوش صورت
۱۴۰۰/۰۴/۲۰قبلا مراجعه داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۱۶خوب بوده،
۱۴۰۰/۰۷/۲۷سوختگی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱درمورد بیماری پوستی خیلی خوب جواب گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶خوب و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مشکل پوست کارش بسیار عالی و متعهد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵نگهداری پسوریازیس
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر خیلی خوبیه.ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خیییلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بهترین گزینست حتما پیشنهاد میکنم ....فوق العاده ای دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۴مشکل پوستی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱ریزش مو
۱۳۹۹/۰۴/۲۵مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸با سلام دکتر هادری پور در تشخیص اگزوما بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی خوبع
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱مشکل پوستی داشتم حل شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶برای درمان زکیل مراجعه کردم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳سلام لک داشتم دوجلسه رفتم پیش دکتر نتیجه گرفتم عاااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۳مشکل پوستی و باداروها ایشان رفع شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ریزش مو و تاسی مردانه ،،،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تجویز کرم ها و قرص ها جواب عالی گرفتن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی هست
۱۳۹۹/۰۷/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل پوستی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲تزریق چربی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مشکلی پوستی در ناحیه صورت هست که هنوز پیگیر مشکل هستیم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۱هنوز طول درمان ددارم و فعلا نتیجه ای حاصل نشده زمان لازم هست برای نتیجه گیری
۱۳۹۹/۰۷/۰۹پوستی خوب شد
۱۳۹۸/۰۸/۲۷حساسیت پوستی و الحمدالله نتیجه بسیار خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بهترین دکتری که میشناسم
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خ بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰پدرم مشکل پوستی داشتن برطرف شد..
۱۴۰۰/۰۲/۰۸برای رفع اگزما عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۲اگزما پوست
۱۴۰۰/۰۶/۱۰تزریق ژل لب
۱۳۹۸/۱۱/۰۱مشکل پوست عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸قارچ پوستی داشتم با کرم و شامپو سریع بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ریختن موی پشت سر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالی هست
۱۴۰۱/۰۱/۱۰مشکل خارش
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بسیارعال
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالییییییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸برای درمان شوره سر خدمتشون بودم کارشون عالیه.با معرفی شامپو کلا شوره سر از بین رفت
۱۴۰۰/۰۲/۲۸مشکل پوستی داشتم رفع شد
۱۳۹۷/۰۷/۱۸بسیار عالی بود برای جای جوش ها.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳برای جای جوش رفتم اولش خوب بود بعدش دوباره برگشت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی عاااالی بود واقعا ازش راضی ام
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بیماری لک و پیس داشتم و با دارو بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۵چارچ پوستی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶من خودم تا حالا پیشش نرفتم اما بیمارانی که مراجعه کردن خیلی راضی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بیماری لیکن پلان داشتم و الان دوساله تحت نظرشونم بسیااارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶سلام. ریزش مو. مفید بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل پوستی داشتم و کاملا درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰مشکل جوش وواقعا عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل پوستی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱جوش صورت
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱یک جوش چربی تو سرم بود درآوردم بخیه خورد خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱زگیل در صورت دخترم داشتم واقعا معجزه کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل پوست صورت داشتم ک حل شد و راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴من بیماری صدف داشتم و ایشون تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۷/۲۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل پوستی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶سفیدی مو
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ریزش مو مشکل حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲بیماری پوستی،که با تشخیص درست ودارو کاملا بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵جوش صورت
۱۳۹۹/۱۲/۱۰رفع جوش
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی خوب بود رازی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل پوستی عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹جوش وجای جوش
۱۳۹۹/۱۰/۰۲مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ریزش مو
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خال درآوردم راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی هست من الت سه سال زیر نظرش هستم نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۹خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بله خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹من داعو صدف دارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹من یه جلسه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲جوشهای صورتم بخاطر مشکل پلی کیستیک اصلا خوب نمیشد و واقعا با داروهای اقای دکتر واقعا پوستم عالی شده
۱۳۹۹/۰۵/۱۳جوش صورت عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ریزش داشتم کاملا برطرف شد ولی دورههای ایشون رو سرخود قطع کردم و مجددا بعداز مدتی باز ریزش شروع شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۶اگزما ی پوستی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴مشکل جوش و جای جوش داشتم کاملا برطرف شده
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۲برای کنترل جوشام رفتم بسیار عالی بود نتیجه کارشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۳میمیموینبمبم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲پوست خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بسیار خوب بود،
۱۳۹۸/۰۶/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳من مشکل هورمونی داشته بودم ولی بعد از زمان مشخص شده که باید دوباره میرفتم نرفتم تا زمانی که دارو ها رزا ادامه میداد خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۰۹برای پوستم قبلا ی وزیت رفتم پیش آقای دکتر راضی بودم بعد چندسال
۱۴۰۰/۰۲/۱۱مشکل پوستی داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱در دوره درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی بیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی کارشوت
۱۳۹۹/۰۳/۳۰پدرم زونا داشت ما نمیدونستیم وخیلی نگران بودیم اومدیم مطب آخروقت بود ویزیتمون کرد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل پوستی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰برای شوره و پوسته سر ،نتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالی بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سلام من مشکل جوش زیرپوستی داشتم و از درمانم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷لک پوستی ،عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲مشکل پوشتی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱از طبابت ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۸سلام بسیار
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خیلی عالی و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵من چند سال پیش موی زائد در صورتم داشتم در مطب دکتر هادی پور لیزر برایم انجام داد خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل پوستی که الحمدلله مشکل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۱۱/۲۹شوره داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۵