دکتر خیلی خ بی هستن وبا یک بار مشکلم حل شد
زیبایی
برای ویزیت رفتم
من قبولش دارم
عالی،با حوصله
مشکل ریزش مو .
برای ریزش موی پسرم مراجعه کردم که داروهای تقویتی دادن بهتر شد
عالی بود
بسیار مهربون و صبور و با دقت و تشخیص عالی
شوره سر ولی الان عالی شده
دکتر خوبی هستن مشکل اگزما داشتم وبا یک ویزیت مشکلم خداراشکر برطرف شد
خوب بود
عالی بودن
من لیزر کردم و عالی بود و خانم دکتر مهربون بود
ذکتر خوبی است
زونا و اولین ویزیت خوب شد
بد نیست
خوب بودند
پوست دست .مشکل حل شد
فعلا نتیجه نگرفتن
خیلی خوب بودن
بیماری پوستی گال ولی هنوز نتیجه کامل نگرفتم
جهت ریزش موهام تحت نظرشون هستم
مشکل پوستی رفع شد
بیمارش بودم
بیماری روزآ داشتم با داروی ساختنی ایشون سه روزه درمان شدم.دکتر خوبی بودن
اگزما پوست داشت صورت پسرم همون جلسه اول خوب شد
ریزش مو،
دکتر خوبی هست تو کارش استاده
دکتر باتجربه
صورتم کامل سوخته بود.درعرض ده روز بهبودی حاصل شد.
سلام مشکل پوستی داشتیم کارخانه دکترعالیه
کهیر بارداری داشتم و به خوبی تشخیص دادن و دارو تجویز کردن
بهترین دکتر ...
ریزش سکه ای داشتم
خهخهها
ریزش مو
عدم رضایت
لک وکمی جوش درصورت هنوز بخوبی درمان نشدم
خیلی خانم دکتر باحوصله و طبابت شون هم عالیه
اگزما درمان عالی
دکتر با تجربه ایی بودن و من ازشون راضی بودم
بیبابایب
فعلا که مشکلم حل نشده
بسیار دگتر خوبی هستند
عالیییی
اگزمای پوستی داتم .برای ادامه درمان میخوام مراجعه کنم
عالی هستن
بسیاردکترخوب
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار آیت الله طالقانی، بیمارستان شهدای خلیج فارس
دکتر خیلی خ بی هستن وبا یک بار مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰زیبایی
۱۳۹۹/۱۲/۰۶برای ویزیت رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷من قبولش دارم
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عالی،با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۰۱مشکل ریزش مو .
۱۴۰۱/۰۲/۲۴برای ریزش موی پسرم مراجعه کردم که داروهای تقویتی دادن بهتر شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار مهربون و صبور و با دقت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵شوره سر ولی الان عالی شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر خوبی هستن مشکل اگزما داشتم وبا یک ویزیت مشکلم خداراشکر برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸من لیزر کردم و عالی بود و خانم دکتر مهربون بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵ذکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۵زونا و اولین ویزیت خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بد نیست
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پوست دست .مشکل حل شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فعلا نتیجه نگرفتن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بیماری پوستی گال ولی هنوز نتیجه کامل نگرفتم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰جهت ریزش موهام تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳مشکل پوستی رفع شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بیمارش بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بیماری روزآ داشتم با داروی ساختنی ایشون سه روزه درمان شدم.دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۰اگزما پوست داشت صورت پسرم همون جلسه اول خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ریزش مو،
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر خوبی هست تو کارش استاده
۱۴۰۱/۰۲/۳۰دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷صورتم کامل سوخته بود.درعرض ده روز بهبودی حاصل شد.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵سلام مشکل پوستی داشتیم کارخانه دکترعالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸کهیر بارداری داشتم و به خوبی تشخیص دادن و دارو تجویز کردن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بهترین دکتر ...
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ریزش سکه ای داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خهخهها
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ریزش مو
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۸لک وکمی جوش درصورت هنوز بخوبی درمان نشدم
۱۴۰۱/۰۸/۰۱خیلی خانم دکتر باحوصله و طبابت شون هم عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ریزش مو
۱۴۰۰/۱۲/۲۱اگزما درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دکتر با تجربه ایی بودن و من ازشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بیبابایب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶فعلا که مشکلم حل نشده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار دگتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالیییی
۱۴۰۱/۰۶/۱۸خوب بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳اگزمای پوستی داتم .برای ادامه درمان میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسیاردکترخوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹