درد در پا داشتم که مربوط به دیسک میشد با دادن دارو درد پام خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مشکل در ناحیه دیسک کمر ،بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
مادرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
درد زانو داشتم معالجه کردند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار دکتر خوبیند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
عالی بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
عالی هس
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
با سلام کمر درد پا درد شدید داشتم الان تحت معالجه پزشک هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
خوب
عالی صبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عمل دیسک کمر داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بله خیلی ک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
اقای دکترعالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عالی
سر درد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
بسیار عالی پنجه طلا با مرام خوش اخلاق دیسک پنج من پاره شده بود خیلی خیلی راضی هستم عاقبت به خیر باشه ان شاالله
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
عالی
درد گردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
عالی خیلی با آرامش و مهارت عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
نامبروان در اصفهان یعنی حرف نداره هم مادرم و هم پدرم پیش ایشان تنگی کانال نخاع عمل کردن مادرم اصلا راه نمیرفت الان عالین عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
دیسک داشتم عمل جراحی کردم و الان بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
فعلا دو بار رفته ام هنوز ام ار ای نوشتند و جواب برده نشود تا مدتی باید پیگیری لازم بشود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
مادرم سر درد داشت تحت درمان وراضی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عمل گردن انجام دادم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بی نظیر و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دیسک گردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکترخوب بااخلاق وعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
من اولین بار پیششون رفتم نتیجه ای هنوز ندیدیم انشالله که خوب بشم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
پزشک زبر دست و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
فعلاتحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
قراره عمل کنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
....................
.........
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
من دچار پارگی دیسک در ناحیه L5/S1 بودم 22 سالمه حدود 2ماه پیش به دکتر مراجعه کردم و عمل کردم...خیلی دکتر مهربون و خوش دلی هستند...تشخیصشون عالی و عمل فوق العاده خوبی بود...هیچی احساس نکردم و الحمدالله دیگه میتونم صاف راه برم و مشکلم حل شده...من به خیلی متخصص مراجعه کردم دو سه نفرشون خود دکتر کریمی رو معرفی کردند و خود دکتر از همه بهتر بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
عالی درجه ۱
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مشگل مهره 4و5 عمل کردن آقای دکتر سال 98 الان وضعیت عالی
کمرمو عمل کردم
۱۳۹۹/۰۲/۰۱دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دیسک گردن عمل کردیم خوب بود راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بی نظیر
۱۴۰۱/۰۱/۱۳عالیییئی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱.دکتر کار درست عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عمل دیسک کمرداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲گردن درد شدید درحال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷درد کمر نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۹من تنگی نخاع ودیسک کمرداشتم توسط ایشون عمل شدم الان دوماه ونیم عمل کردم خیلی بهترم اززحمات دکترقدردانی میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵پسرم خونریزی مغزی کرد عمل شد به لطف ایشون بهبود کامل بدست اورد
۱۳۹۷/۱۱/۲۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من قبلا دیسک کمر داشتم گفتند عمل کن انا من نکردم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵عمل دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۹/۰۷..........
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی بودن همه گفتن برای دیسک باید عمل کنم با توصیه های ایشون خدا رو شکر فعلا روی پا هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی دیسککمرم پاره شده بود عمل کردم الان بهترم
۱۳۹۹/۰۳/۰۹سلام دیسکه کمر انهراف معره وتنکی کانال نخاع
۱۴۰۰/۱۲/۱۱تشخیصشون بسیارعالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵جر آن خیلی خوب وعالی پنج طلا
۱۴۰۰/۰۵/۲۵پزشک ماهر وبسیار توانا در تشخیص بیماری ودرمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۵پارگی دیسک و تنگی کانال نخاع داشتم والان بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳هنوزم عمل نکردم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲درد در ناحیه کتف و شانه و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل دیسک تنگی کانال نخاعی داشتم جراحی کردن و الان خوبم البته هنوز یکم درد دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عمل کمر
۱۳۹۹/۰۳/۰۱بسیاردکتر حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بوده کارشون....پرفکت
۱۳۹۹/۰۸/۰۵... ...
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مادر من گردن درد خیلی بدی داشتند طی چند بار مراجعه پیش آقای دکتر خدا را شکر خوب شدند
۱۳۹۸/۱۰/۰۹سلام. منقیلا مشکل درد کمر داشتم.. والان خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۱ضربه سر و بخیه کا ر ایشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دیسک کمر
۱۳۹۷/۱۲/۱۹بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دیسک گردن
۱۴۰۰/۰۶/۱۱مشکل عصاب داشتم شکر خدا بهتر شدم یکم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عمل دیسک خداروشکر فعلا خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷کمردرد. کاهش درد طی جلسات فیزیوتراپی
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عالیییییی......
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دیسک کمر
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی با تشخیص درست هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دیسک کمر و کارشون عالیه عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دیسک گردن عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کمر درد وپا درد
۱۳۹۸/۰۹/۲۰درد در پا داشتم که مربوط به دیسک میشد با دادن دارو درد پام خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکل در ناحیه دیسک کمر ،بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱مادرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۴/۱۴درد زانو داشتم معالجه کردند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار دکتر خوبیند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عالی بود
۱۳۹۸/۰۱/۲۵عالی هس
۱۳۹۹/۰۲/۰۴با سلام کمر درد پا درد شدید داشتم الان تحت معالجه پزشک هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲خوب عالی صبور
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عمل دیسک کمر داشتم خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بله خیلی ک
۱۴۰۰/۰۹/۲۰اقای دکترعالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی سر درد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵یک بار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی پنجه طلا با مرام خوش اخلاق دیسک پنج من پاره شده بود خیلی خیلی راضی هستم عاقبت به خیر باشه ان شاالله
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی درد گردن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی خیلی با آرامش و مهارت عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲نامبروان در اصفهان یعنی حرف نداره هم مادرم و هم پدرم پیش ایشان تنگی کانال نخاع عمل کردن مادرم اصلا راه نمیرفت الان عالین عالی
۱۳۹۷/۰۵/۰۷دیسک داشتم عمل جراحی کردم و الان بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فعلا دو بار رفته ام هنوز ام ار ای نوشتند و جواب برده نشود تا مدتی باید پیگیری لازم بشود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۲/۲۲مادرم سر درد داشت تحت درمان وراضی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل گردن انجام دادم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بی نظیر و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دیسک گردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکترخوب بااخلاق وعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴من اولین بار پیششون رفتم نتیجه ای هنوز ندیدیم انشالله که خوب بشم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۵پزشک زبر دست و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵فعلاتحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۷قراره عمل کنم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸.................... .........
۱۴۰۰/۰۳/۲۵من دچار پارگی دیسک در ناحیه L5/S1 بودم 22 سالمه حدود 2ماه پیش به دکتر مراجعه کردم و عمل کردم...خیلی دکتر مهربون و خوش دلی هستند...تشخیصشون عالی و عمل فوق العاده خوبی بود...هیچی احساس نکردم و الحمدالله دیگه میتونم صاف راه برم و مشکلم حل شده...من به خیلی متخصص مراجعه کردم دو سه نفرشون خود دکتر کریمی رو معرفی کردند و خود دکتر از همه بهتر بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عالی درجه ۱
۱۴۰۳/۱۱/۳۰فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشگل مهره 4و5 عمل کردن آقای دکتر سال 98 الان وضعیت عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عمل فیوژن انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸جراحی دیسک کمر وپیچ وپلاک کمر
۱۴۰۰/۱۰/۰۱