مراقبتهای قبل از بارداری ب مدت دو ماه و الان باردارم
بارداری
برای زایمان خدمتشون رفتم وعالی بودن
عالی ، کیست
بسیار عالی و با صبر و حوصلههستند
خوب بود
عالی بود
زایمان و مراقبت های قبل و بعد بارداری ، بسیارباحوصله و دقیق
من مشکوک و کیست رحم بودم برام سونو و ازمایش نوشتن و رفتار خیلی خوبی هم دارن
باردارم، بارداری سوم خدمت ایشون هستم دو نوبت سزارین قبلی بسیار عالی داشتم.
عاااالی
عالین زایمانم نزدایشون انجام شد
بسیار دکتر با صبر و حوصله و تو کارشون دقیق
عالی بسیار باحوصله
عالی بودن ایشون
واقعا دکتر باتجربه ای است
عالی هستن
بارداری .
باردارم
دکتر خوبی هستند باتجربه آرام دوستداشتنی
بله خوب
من پیش ایشون عمل کردم برای فرزند اولم
هنوز ازمایش برام نوشته
پزشک زایمانم بودند مراقبت ایشان وعمل سزارین عالی بود
واقعا دکتر باتجربه ای ایت
پزشک خوب و حاذقی هستند
نتیجه خوب بود
دکتر عالی واقعا توکارشون خبره هستند اخلاق هم عالی
خوبن عالی
خیلی عالی هستند
سلام بسیار عالی بودن در تشخیص و درمان
حاملگی دوم پیششون بودم راضی بودم.
زایمان طبیعی
دکترخوب باتجربه
دکتر خوب و با تجربه ای هستن من که ازشون خیلی راضیم الان هفت سال ایشون دکترم هستن
برای حاملگی رفته بودم خدمتشان که بعدسه ماه حامله شدم
زایمان سزارین
بسیارعالی
عالی بودند
سیستو رکتوسل عمل کردم بسیار عالی هستن ایشون
بااخلاق
تحت مراقبت
دکتر باتجربه و
تشخیص خوب
دمش گرم فقط. بسیار باحوصله و وقت میذارن
باردار هستم
قبلا مشکلا عفونت، بسیار باحوصله و دقیق هستن الانم برای بارداری
زایمان. عالی بودن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرمان، خیابان استقلال، ساختمان پزشکان حکیم، طبقه دوم
مراقبتهای قبل از بارداری ب مدت دو ماه و الان باردارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۵برای زایمان خدمتشون رفتم وعالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عالی ، کیست
۱۴۰۳/۰۳/۱۲بسیار عالی و با صبر و حوصلههستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵زایمان و مراقبت های قبل و بعد بارداری ، بسیارباحوصله و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۲۲من مشکوک و کیست رحم بودم برام سونو و ازمایش نوشتن و رفتار خیلی خوبی هم دارن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۶باردارم، بارداری سوم خدمت ایشون هستم دو نوبت سزارین قبلی بسیار عالی داشتم.
۱۴۰۱/۰۳/۱۴عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالین زایمانم نزدایشون انجام شد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار دکتر با صبر و حوصله و تو کارشون دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بسیار باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۶واقعا دکتر باتجربه ای است
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بارداری .
۱۴۰۰/۱۲/۲۳باردارم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستند باتجربه آرام دوستداشتنی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بله خوب
۱۴۰۲/۰۴/۲۸من پیش ایشون عمل کردم برای فرزند اولم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۱هنوز ازمایش برام نوشته
۱۴۰۳/۰۹/۲۴پزشک زایمانم بودند مراقبت ایشان وعمل سزارین عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲واقعا دکتر باتجربه ای ایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر عالی واقعا توکارشون خبره هستند اخلاق هم عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۹بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خوبن عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۲خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۸سلام بسیار عالی بودن در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۱/۳۰حاملگی دوم پیششون بودم راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۸زایمان طبیعی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکترخوب باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوب و با تجربه ای هستن من که ازشون خیلی راضیم الان هفت سال ایشون دکترم هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۷برای حاملگی رفته بودم خدمتشان که بعدسه ماه حامله شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰زایمان سزارین
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عالی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۱۳سیستو رکتوسل عمل کردم بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بااخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۸تحت مراقبت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر باتجربه و
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۸دمش گرم فقط. بسیار باحوصله و وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹باردار هستم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰قبلا مشکلا عفونت، بسیار باحوصله و دقیق هستن الانم برای بارداری
۱۴۰۱/۰۹/۱۰زایمان. عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶