برای دریافت نوبت از دکتر مریم یزدی زاده متخصص زنان زایمان نازایی در کرمان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مریم یزدی زاده متخصص زنان زایمان نازایی در کرمان: کرمان ،جهاد ۳، ساختمان سلامت، طبقه پنجم
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مریم یزدی زاده متخصص زنان زایمان نازایی در کرمان حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مریم یزدی زاده:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کرمان، جهاد ۳، ساختمان سلامت، طبقه پنجم
عالی در تشخیص و برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتری مهربون، خوش اخلاق ، دلسوز و ... بهترییننن و خفن تریننن دکتر بهتون پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱من فیبروم بزرگی داشتم و خونریزی و درد شدیدی داشتم، همه دکترا بهم میگفتن باید شکمت باز بشه و رحمت کامل برداشته بشه ،خانم دکتر به روش لیزری و بدون برش فیبرومم رو برداشت و رحمم رو نگه داشت و حدود چهار کیلو فیبرومم رو با یه سوراخ از شکمم در اوردن و الان تحت نظر ایشون میخوام بچه دار شم. واقعا صبور و مهربان بودن و توصیه میکنم به بقیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹من مراقبت های بارداری تحت نظر ایشان بودم بسیار خوش اخلاق بودند و جفتم پایین بود و سزارین شدم و خیلی از عمل هم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۱۱/۲۹تحت جراحی لاپاروسکوپی قرار گرفتم بسیار عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۴برای مریض وقت میذارن و به تمام صحبت ها گوش میدن بسیار با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار مودب، با شخصیت، و تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار عالی بودند و با حوصله مدارک پزشکی رو چک کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵پرفکت واقعا
۱۴۰۵/۰۲/۲۶مشکل فیبروم رحم... در حال درمان...دکتر دقیق و پیگیری هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خانم دکتر بسیااار با حوصله خوش اخلاق حرفه ای و کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام خیلی دکتر خوبی هستن فیبروم سه کیلویی من رو باعمل لاپاراسکوپی برداشتن و همچنین باعمل Tot بی اختیاری ادرار من رو درمان کردن خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳من مشکل بی اختیاری ادرار داشتم که توسط خانم دکتر عزیز خوش برخورد و مهربون ویزیت شدم و عمل tot وزیبایی هم انجام دادن خیلی خیلی راضیم اصلا درد نداشتم اگه این مشکل و دارید حتما خانم دکتر پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سلام ب نظر من خانم دکتر یزدی زاده مهربون و خوش برخورد هستند خیلی زود تشخیص میدهند واقعن یک بار برید میفهمید که چه دکتر خفنی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۷