تشخیص های دکتر پور مهدی روی بچه من همیشه درسته و جواب میده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سرما خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عالی با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
خیلی ا
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
دخترم سرماخوردگی شدید داشت آقای دکتر خوبش کرد یعنی من پیش هیچ دکاری دیگه نمیبرمش فقط پیش آقای دکتر میبرمش کافیه دستشون رابه سر بچم بکشه بچم خوب میشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
برا بچه هام رفته بودم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
دکتر عالی خیلی خوب و دلسوز واقعا دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
برای بیماراشون وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
واسه دل درد پسرم. عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بینظیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
سرفه شدید که زود خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
بهترین کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
بهترین دکتر در دزفول
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
باسلام
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
من هر وقت دخترمو پیش آقای دکتر میبرم بعد از چند روز سلامتیشو به دست میاره،.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
آقا دکتر پور مهدی بهترین متخصص کودکان هستند بسیارخوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
فوق العاده دکتر عالی و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
سینوزیت دخترم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بهترین دکتر جهان.
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
دخترم سه روز تب داشت با استامینیفون کنترلش میکردم به محض اینکه اثر دارو میرفت دوباره تب میکرد ولی بدون هیچ علائم سرماخوردگی وقتی که بردمش پیش دکتر گفت که یه ویروس جدیده البته اسمشم گفت ولی من خاطرم نمونده فرد ۳ روز پشت سرهم تب میکنه روز چهارم تبش قط میشه بدنش دونه قرمز میزنه دقیقا فردای اونروز دختر منم تبش قط شد و بدنش دونه زد تشخیصشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بار اوله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خوبه دکتر دقیق بینیه و خیلی برا مریضاش وقت می زاره
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
سرفه زیاد داشت و خدا رو شکر فوری خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
چکاپ نوزاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
اسهال اطفال
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
ایشون بسیاررررررر عالی هستند.مهربان و صبور و متخصص در کارشون هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
سلام...من فرزندم زیر نطرایشان بزرگ شده...
بسیار راضیم...خدا حافظشان باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بنظرمن عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
ایشون دکتر بسیار با تجربه ای هستن،الکی بیمار رو نمیترسونن و اطلاعات درست میدن،از داروهایی که استفاده میکنیم حتما سوال میکنن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
خوش اخلاق و تجویزش هم عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بی شک بهترین دکترهستن مهربون وخوش برخود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
دکتری فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
من برای هر دو فرزندم مراجعه کردم بارها و بسیار راضی،هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
زردی کودکم و مداواکرد
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دکتر خیلی خوبی و با تجربه بالا و واقعا تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر با دقت ومهربانی هست و تشخیص درست میدهد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
بچه مریضه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
سرماخوردگی خوب شدن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
بهترین دکتر با یه نسخه نوزاد خوب میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عااالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
عالب. هم تشخیصشون هم درمانیشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دکتر کاملا صبور و مهربون ،تجویز عالی،تشخیص ماهرانه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی و بسیار مجرب و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
بنده با هر مشکلی خدمت ایشان رسیدم .حل شده
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
یهترین دکتر اطفال دزفول
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله و تشخیصشون برای بیماری و درمان عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
فوق العاده هست، هم بلحاظ تخصص و هم بلحاظ انسانیت.
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
دکتر فوق العاده مهربون و باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بهترین د
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
خوب است
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
خوب بو
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
چکاب، عالب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
یبوست شدید خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
عالیه حرف ندارن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
تب . لرز
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
دکتربسیارخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
کرونا و در یک نسخه دوقلوهام خوب شدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
سلام پسرم اسهال داشت با ی نسخه دکتر پور مهدی خدا شکر خوب شد
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
بسیار دکتر با اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
واقعا دکتر عالی هستش هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص دادن بیماری با یک نسخه همیشه دخترم رو خوب میکنه من دیگه پیش هیچ دکتری نمیرم جز خودش
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۷
سرما خوردگی کودک
۱۴۰۱/۰۹/۲۷
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
دخترم دو روزش بود بردیم پیش ایشون، تشخیص ایشون کم آبی بدن نوزاد بود، طبق دستور با دفعات مشخص گفتن چقدر آب جوشیده و قند بده .
واقعا حال دخترم خوب شد. خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
دکتری حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
ایشان پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
خیلی عالی یه دکتر با حوصله و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار خوب بودند و با حوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
باسلام واحترام واقعا که از همه لحاظ فوق العادس
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
چکاو اولیه نوزاد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۷
بهترین دکتر وبهترین تشخیص دارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
بسیار دلسوز و پیگیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
برای درمان سرفه پسرم رفتم خیلی ۷ ب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
بسیارعالی وباعلم بالا
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
بله برا وزن گیری پسرمو بردم و خوب شد دیر راه رفت پسرم براش دارو نوشت رو یه هفته راه افتاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
برا فرزندم مراجعه کردم همیشه تشخیصشان عالی بوذه
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
خوبه عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
ویزیت اول نوزادم پیششون بود و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
دکتر خوبیه و کلا خیلی خوب تشخیص میده
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
پزشک م
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
خوب بود عفونت
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
بله ایشون بسیارمهربان دلسوز وخوش برخوردهستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
نوزاد بیمار بود و با ویزیت دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خیلی ع
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
برای زردی نوزادی طول کشیده خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
دکتری بسیار مهربان و با شخصیت
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دکتر بسار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بهترین دکتر دزفول
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
دکتر عالی باحوصله خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
خیلی دکتر مهربان وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
دکتری مهربان ومتبحر...هرچی ازخوبیش بگم کمه
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
واقعا دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار متشخص و پیگیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
پزشک خوبی هستن خوشحالم از اینکه با ایشون آشناشدم واقعا مثل یک پدر مهربان برای بچه ها هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بسیار رضایت بخش
۱۴۰۱/۰۷/۲۴
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
سرما خودگی خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
بسیار عالی می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
بهترین دکتر وبااخلاق ترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
باسرفه شدیددر حدبستری پسرهام بردم ولی خدا وشکر با چندین دارو حال عمومیشون خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بهترین دکتر اطفال با اختلاف خودشون هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بسیار دکتر با تجربه و با حوصله،
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
مهربان .بادقت معاینه میکنن.داروهای خوبی هم تجویز میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
مرد به
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر با اخلاق و با دقتیست
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
پسرم را بردم پیششون برای گوشش، وتشخیص دادن ودرمان کردن
بسیار دکتر خوب و باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۵سلام دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۲۶پسرم رو بردم پیشش کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی بوده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکترحاذقی هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۰/۰۴فردی صبور و با اخلاق و تجربه بالای دارد و برای مریض وقت میگذارد و توضیحات لازم را با دقت ارائه می ده
۱۴۰۱/۰۵/۱۹بسیار کار بلد وعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ازبدوتولدبچه هام زیرنطردکتربودن خوشبختانه همه مشکلات رفع میشن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵هرمشکلی داشتم نتیجه ایه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بد نبو
۱۴۰۰/۱۰/۱۷بسیار حاذق و دانا هستند و البته خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۰۲سرماخوردگی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالی . از بهترین پزشکان اطفال هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بسیارعالیو باتجربه
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالیه اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۲۹دکتری با حوصله و خوش برخورد،کارشم عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰همه چی اوکی ب
۱۴۰۱/۰۴/۳۰تشخیص و درمان صحیح
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن وعلم بسیار بالایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ایشان بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوب و انسان شریفی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰مشکل کاملا برترف گردید
۱۴۰۱/۰۶/۱۴برخورد ودرمان عااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر صبوری هستن عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی من دو تا پسرم زیر نطر دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴نارس وضعیف بودن بچه ها و دکتر فوق العاده ایی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵واقعا عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۹بچه هام مریض بودن وخوب شدن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴راضی بودم
۱۴۰۱/۰۸/۱۱دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴مشکل سرماخوردگی نوزاد
۱۴۰۱/۰۹/۰۲برای چکار پیش ایشون بودیم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیارتوانمند
۱۴۰۰/۱۱/۲۵سرماخوردگی داشت خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار دکتر عالی است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار اروم و مهربون خیلی با حوصله بچه رو چک میکنن و برا مادر توضیح میدن اصلا مثل بقیه عجله ندارن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالییییی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالی اما نوبت دهیش خیلی سخته
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار دکتر دلسوز و پیگیری می باشند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی دکتر باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۰عالی مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۲۷یکی از بهترین
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ب نظر من یکی از بهترین دکترای اطفال هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰نتیجه عالی، از نظر من بهترین دکتر از همه نظر، خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی بودی عفونت سینه خیلی زود خوب شد بچم خداخیرش بده
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بهترین و خداشناس ترین دکتر.
۱۴۰۴/۱۱/۱۰سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲از دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴واقعا کارشون عالیه ، من جز دکتر پورمهدی بچهامو هیچ متخصص دیگه نمیبرم واقعا خدا خیرشون بده عمر باعزت انشالله.
۱۴۰۱/۰۹/۲۳بهترین هستید
۱۴۰۱/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۱عالییی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴فوق العاده عالی. بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دستشون شفاست واقعا
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر فوق العاده خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خیلی خوش برخوردی است
۱۴۰۱/۰۴/۰۴دکتر انسانیست به تمام معنا
۱۴۰۱/۰۸/۰۷تشخیص خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر علی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پسرم مشکل داشت ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار دکتر حاذق وبا اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۱دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر خوبی هستن فقط خیلی مطب شون معطلی داره
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵پسرم سینش عفونت شدیدکرده بودچندتادکترگفتن بایدبستری بشه بایه نسخه خوبش کرددستش شفاست
۱۴۰۱/۱۰/۰۵مشکلی نداشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۶بینظیر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷صبور و تشخیص دقیق
۱۴۰۱/۰۸/۰۹تشخیص های دکتر پور مهدی روی بچه من همیشه درسته و جواب میده
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سرما خ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی با تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی ا
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۳۰دخترم سرماخوردگی شدید داشت آقای دکتر خوبش کرد یعنی من پیش هیچ دکاری دیگه نمیبرمش فقط پیش آقای دکتر میبرمش کافیه دستشون رابه سر بچم بکشه بچم خوب میشه
۱۴۰۰/۱۲/۰۷برا بچه هام رفته بودم پیششون
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر عالی خیلی خوب و دلسوز واقعا دکتر عالی هستش
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برای بیماراشون وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۴/۳۱واسه دل درد پسرم. عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بینظیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۵سرفه شدید که زود خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بهترین کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۷دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱بهترین دکتر در دزفول
۱۴۰۱/۰۵/۲۰باسلام
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عاااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴من هر وقت دخترمو پیش آقای دکتر میبرم بعد از چند روز سلامتیشو به دست میاره،.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰آقا دکتر پور مهدی بهترین متخصص کودکان هستند بسیارخوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۰فوق العاده دکتر عالی و بااخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۲۹سینوزیت دخترم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷بهترین دکتر جهان.
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دخترم سه روز تب داشت با استامینیفون کنترلش میکردم به محض اینکه اثر دارو میرفت دوباره تب میکرد ولی بدون هیچ علائم سرماخوردگی وقتی که بردمش پیش دکتر گفت که یه ویروس جدیده البته اسمشم گفت ولی من خاطرم نمونده فرد ۳ روز پشت سرهم تب میکنه روز چهارم تبش قط میشه بدنش دونه قرمز میزنه دقیقا فردای اونروز دختر منم تبش قط شد و بدنش دونه زد تشخیصشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بار اوله
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خوبه دکتر دقیق بینیه و خیلی برا مریضاش وقت می زاره
۱۴۰۱/۰۹/۲۳سرفه زیاد داشت و خدا رو شکر فوری خوب شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۹چکاپ نوزاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸اسهال اطفال
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ایشون بسیاررررررر عالی هستند.مهربان و صبور و متخصص در کارشون هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۹سلام...من فرزندم زیر نطرایشان بزرگ شده... بسیار راضیم...خدا حافظشان باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بنظرمن عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ایشون دکتر بسیار با تجربه ای هستن،الکی بیمار رو نمیترسونن و اطلاعات درست میدن،از داروهایی که استفاده میکنیم حتما سوال میکنن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷خوش اخلاق و تجویزش هم عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بی شک بهترین دکترهستن مهربون وخوش برخود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸دکتری فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳من برای هر دو فرزندم مراجعه کردم بارها و بسیار راضی،هستم
۱۴۰۱/۰۸/۰۸نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۳۰زردی کودکم و مداواکرد
۱۴۰۱/۰۷/۰۲عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر خیلی خوبی و با تجربه بالا و واقعا تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر با دقت ومهربانی هست و تشخیص درست میدهد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲سرماخوردگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۶/۰۷بچه مریضه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سرماخوردگی خوب شدن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بهترین دکتر با یه نسخه نوزاد خوب میکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عااالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عالب. هم تشخیصشون هم درمانیشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۸دکتر کاملا صبور و مهربون ،تجویز عالی،تشخیص ماهرانه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی و بسیار مجرب و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بنده با هر مشکلی خدمت ایشان رسیدم .حل شده
۱۴۰۱/۰۹/۲۶یهترین دکتر اطفال دزفول
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله و تشخیصشون برای بیماری و درمان عالی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۲فوق العاده هست، هم بلحاظ تخصص و هم بلحاظ انسانیت.
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۸دکتر فوق العاده مهربون و باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بهترین د
۱۴۰۱/۰۴/۳۱خوب است
۱۴۰۱/۱۰/۰۵خوب بو
۱۴۰۰/۱۱/۱۶چکاب، عالب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۹یبوست شدید خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۰عالیه حرف ندارن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲تب . لرز
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکتربسیارخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷کرونا و در یک نسخه دوقلوهام خوب شدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶سلام پسرم اسهال داشت با ی نسخه دکتر پور مهدی خدا شکر خوب شد
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بسیار دکتر با اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸واقعا دکتر عالی هستش هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص دادن بیماری با یک نسخه همیشه دخترم رو خوب میکنه من دیگه پیش هیچ دکتری نمیرم جز خودش
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۲۷سرما خوردگی کودک
۱۴۰۱/۰۹/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دخترم دو روزش بود بردیم پیش ایشون، تشخیص ایشون کم آبی بدن نوزاد بود، طبق دستور با دفعات مشخص گفتن چقدر آب جوشیده و قند بده . واقعا حال دخترم خوب شد. خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۷/۱۸دکتری حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۷پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ایشان پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خیلی عالی یه دکتر با حوصله و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار خوب بودند و با حوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۳باسلام واحترام واقعا که از همه لحاظ فوق العادس
۱۴۰۰/۱۲/۰۷چکاو اولیه نوزاد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۷بهترین دکتر وبهترین تشخیص دارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷بسیار دلسوز و پیگیر
۱۴۰۱/۰۶/۲۴برای درمان سرفه پسرم رفتم خیلی ۷ ب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۵بسیارعالی وباعلم بالا
۱۴۰۱/۰۶/۰۹بله برا وزن گیری پسرمو بردم و خوب شد دیر راه رفت پسرم براش دارو نوشت رو یه هفته راه افتاد
۱۴۰۰/۱۲/۱۴برا فرزندم مراجعه کردم همیشه تشخیصشان عالی بوذه
۱۴۰۱/۰۷/۲۳خوبه عالیه
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ویزیت اول نوزادم پیششون بود و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر خوبیه و کلا خیلی خوب تشخیص میده
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷پزشک م
۱۴۰۱/۰۹/۲۵خوب بود عفونت
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بله ایشون بسیارمهربان دلسوز وخوش برخوردهستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱نوزاد بیمار بود و با ویزیت دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی ع
۱۴۰۱/۰۷/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۲برای زردی نوزادی طول کشیده خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۴دکتری بسیار مهربان و با شخصیت
۱۴۰۱/۰۴/۱۴سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر بسار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بهترین دکتر دزفول
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر عالی باحوصله خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴خیلی دکتر مهربان وخوبی هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۲سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵دکتری مهربان ومتبحر...هرچی ازخوبیش بگم کمه
۱۴۰۱/۰۸/۱۱واقعا دکتر دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار متشخص و پیگیر
۱۴۰۱/۰۴/۲۲پزشک خوبی هستن خوشحالم از اینکه با ایشون آشناشدم واقعا مثل یک پدر مهربان برای بچه ها هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار رضایت بخش
۱۴۰۱/۰۷/۲۴کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸سرما خودگی خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی حرف نداره
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۱۴فوق العاده است
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بهترین دکتر وبااخلاق ترین دکتر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲باسرفه شدیددر حدبستری پسرهام بردم ولی خدا وشکر با چندین دارو حال عمومیشون خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بهترین دکتر اطفال با اختلاف خودشون هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۹خوب است
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار دکتر با تجربه و با حوصله،
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مهربان .بادقت معاینه میکنن.داروهای خوبی هم تجویز میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰مرد به
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر با اخلاق و با دقتیست
۱۴۰۱/۰۴/۲۰پسرم را بردم پیششون برای گوشش، وتشخیص دادن ودرمان کردن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیاری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲